پس از فرایند گسترده توسعه و تست، پورشه نهایتاً از ۹۱۱ GT3 R بهروز شده که بر پایه نسخه جادهای GT3 RS تولید شده رونمایی کرد.
این خودروی مسابقهای آماده برای حضور در فصل ۲۰۱۹ مسابقات دارای ساختار بدنه سبکوزن با کامپوزیت فولاد-آلومینیوم است. سوپر اسپورت جدید پورشه دارای کاپوت، سقف، قوس چرخها، دربها، پانلهای کناری و پشتی ساخته شده از جنس CFRP و همچنین شیشههای پلی کربناتی میباشد.
پورشه میگوید دربها و شیشههای جانبی را میتوان بهصورت کامل حذف کرد و در کاکپیت بازطراحی شده این خودرو کنترلهای جدید، صندلی سطلی با ۶ نقطه اتصال و پدالهای قابل تنظیم وجود دارند. ساختار آلومینیومی، فیبر کربنی و کولار این خودرو دارای فوم پلاستیکی جاذب انرژی بوده تا راننده در زمان تصادف حالت ایمنی داشته باشد.
برای اولین بار پورشه ۹۱۱ GT3 R دارای سیستم تهویه مطبوع برای خنک کردن راننده و حفظ تمرکز او روی پیست است. پورشه میگوید این سیستم باعث ایجاد محیط ایدهآل داخل کابین شده و به لطف ارتباط مستقیم با صندلی و کلاه ایمنی راننده، سیستم تهویه مطبوع خودرو خنککنندگی مناسبی را به ارمغان میآورد.
جدیدترین محصول مسابقهای پورشه در مقایسه با نمونه قبلی تغییراتی داشته است. عملکرد آئرودینامیکی این خودرو بهبود یافته است. این خودروی مسابقهای همچنین از سیستم تعلیق دوبل جناغی جدید و سیستم ترمز ارتقا یافته بهره میبرد.
برخی از قطعات فنی این خودرو با نسخه جادهای ۹۱۱ GT3 RS مشترک بوده که مهمترین آنها پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی است. این پیشرانه قرار گرفته در بخش عقب، قدرت ۵۵۰ اسب بخاری داشته و با یک گیربکس ۶ سرعته سکونشئال همکاری میکند.
باک سوخت پورشه ۹۱۱ GT3 R جدید گنجایش ۱۲۰ لیتری داشته و همین امر باعث میشود مدت کمتری در پیت منتظر بماند.
قیمت این هیولای تازهنفس در آلمان از ۴۵۹ هزار یورو آغاز میشود و اولین نمونهها در ماه دسامبر به دست مشتریان مسابقهای خواهد رسید.
محمد
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷پدال عزیز مگه قرار نشد بخاطر خلوت شدن گروههای باقیمانده، دوئلهای دیگه رو هر روز بگذارید و پشت سر هم برگزار کنید؟؟؟
حدود ۱ سال طول کشیده اما هنوز تو دور مقدماتی دوئلها هستیم
بطوری که ممکنه ۲ سال طول بکشه تا فینالیست هر گروه معلوم بشه
و اون موقع خیلی از خودروها بروز شدن
و شاید نظر خیلی از رای دهندهها نسبت به خودروهای بروز شده تغییر کرده باشه
و شاید خیلی از حذف شدهها مدعی شده باشن
یا برعکس
…..
با این وقفهها از جذابیت دوئلها کاسته میشه
A.B
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷این همه دکمه رو فرمون واسه چیه؟ پدال اگه مطلبی بذاره در مورد دکمه ها و کاربردشون خیلی عالیه با تشکر.
King 918
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷خدایا 4 لیتری 6 سیلندر 550 اسب بخار
این پورشه کیست ……
قوی ترین6 سیلندر نفس طبیعی جهان
رضا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷بهترین نسبت قدرت به حجم.137اسب برای هر لیتر
Ferrari
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷فراری f50 gt سال ۹۶ تولید شد مدل مسابقه ای بود از یه موتور ۱۲ سیلندر ۴/۷ لیتری ۷۵۰ اسب نیرو میگرفت تو دور ۱۱ هزار دور یعنی ۱۶۰ اسب به ازای هرلیتر
Stern des Südens
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷4 لیتر 550 اسب بخار !
تنفس طبیعی !
و البته 500هزار دلار !
به نظر من که میرزه
محمد
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷همون فرمونش به کل ایران خودرو و سایپا می ارزه