شورولت کوروت استینگری C8 مدل ۲۰۲۱ هم وارد اروپا شده است جایی که قلمرو اسپرتها و سوپراسپرت های معروف و ریشهداری است.
کوروت استینگری با موتور V8 6.2 لیتری که در میانه خودرو و جلوی محور عقب قرار گرفته با توان ۴۹۵ اسب بخار وارد میدان میشود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها ۲.۹ ثانیه و بیشینه سرعت آن هم ۲۹۶ کیلومتر بر ساعت میباشد.
کوروت با عملکردی دقیق و تغییرات بنیادین در ساختار شاسی، اکنون به عملکرد سوپراسپرت ها نزدیک شده است. کوروت همچنین خودروی بزرگ و جاداری نیز محسوب میشود. فاصله بین دو محور این خودرو ۲۷۲۳ میلیمتر است که ۱۳۴ میلیمتر از کوروت موتور جلوی C7 نیز کشیدهتر است. بدنه از فایبرگلاس ساخته شده و طراحی کوسهای فرم این خودرو هنوز هم حفظ شده است.
خوشبختانه کابین پلاستیکی کوروت های قبلی جای خود را به آلکانترا و چرم یا فیبر کربن داده است. با این وجود ارگونومی آن هنوز کامل نیست و سوئیچهای تهویه و تهویه بین صندلیهای جلو به سختی دیده میشوند و صندلی راننده حتی در پایینترین تنظیم آن نیز خیلی بلند احساس میشود. داشبورد بلند آن هم روی شیشه جلو، بازتابهای زیادی دارد.
البته موارد منفی در کوروت باعث نمیشوند تا مزایای آن کمرنگ شوند. این خودرو اعتماد به نفس چشمگیری در راننده به واسطه ثبات بالا ایجاد میکند. سرعت آن در جادههای پر پیچوخم بهمراتب بهتر شده و هیچ جا احساس کمبود قدرت نخواهید کرد. کیفیت سواری نیز چشمگیر است مخصوصاً با دامپرهای سفارشی تطبیقی مغناطیسی که در هر دو حالت نرم Tour و محکم اسپرت بهخوبی عمل میکنند.
بخش عمدهای از جذابیت کوروت عملی بودن آن است. بهعنوان خودرویی که پا در کفش سوپراسپرت ها کرده، فضای صندوق عقب با ۳۶۵ لیتر به اندازه کافی بزرگ است. همچنین در سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت تنها با دور موتور ۱۵۰۰ دور بر دقیقه میتوانید کروز کنید که این به معنی صدای آرام پیشرانه و مصرف سوخت اقتصادی آن است.
در سوی دیگر پورشه ۹۱۱ کاررا قرار دارد که نسخه پایه خانواده بزرگ ۹۱۱ محسوب میشود و دارای یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری تخت توربوشارژر است که در پشت محور عقب نصب شده و ۳۸۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. با چنین قوایی و با کمک یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه، شتاب صفر تا صد ۴.۲ ثانیهای و بیشینه سرعت ۲۹۳ کیلومتر بر ساعتی را در اختیار دارید.
پورشه ۹۱۱ در هشتمین نسل خود قرار دارد و اکنون ۵۶ ساله شده است. این نماد خودروهای اسپرت، هرگز جذابیت خود را از دست نمیدهد. هرچند امروزه کیمن ۷۱۸ توربو هم در حال نزدیک شدن به نسخههای پایه ۹۱۱ است و اسپرتهای زیادی هم با قیمتهای پایینتر وجود دارند، اما شخصیت خاص ۹۱۱ هنوز خدشهدار نشده است. موتور تخت و بدنه آلومینیومی باعث خشنودی خریدار خواهند بود. در حالی که سیستم تعلیق جدید و جعبه دنده بهروز شده و فضای داخلی کاملاً جدید برای اطمینان از مواجهه با یک خودروی اسپرت مدرن، جلوه میکنند.
خرید کوروت در اروپا هزینههای بالایی دربر دارد و مثلاً میتواند تا ۱۳۰ هزار پوند نیز برسد (تریم 3LT که در اینجا بررسی شده و شامل آپشنهای فراوانی است) در حالی که در آمریکا قیمت آن بهعنوان یک مزیت رقابتی برای آن مطرح است. قیمت کوروت در آمریکا از حدود ۶۰ هزار دلار آغاز میشود و قیمت مدل مشابه این تست ۸۵ هزار دلار است. برای خرید یک پورشه ۹۱۱ کاررا میتوانید با بودجه ۸۲ هزار پوندی وارد شوید.
اعداد قدرت و سرعت در چنین خودروهایی تمام آن چیزی نیست که خریداران به دنبال آنند. لذت رانندگی، هندلینگ، کیفیت ساخت، طراحی، وجهه اجتماعی و هزینهها نیز در انتخاب آنها مؤثرند.
اتوکار تصمیم گرفته تا داغترین خودروی اسپرت ایالاتمتحده را در مقابل بهترین اسپرت تاریخ اروپا قرار دهد. ویدئو را ببینید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.
ツSAMURAIツ
۲۱ دی ۱۳۹۹درسته پورشه ضعیف تره اما من بیشتر دوستش دارم و بهش رای دادم
??Amin_sto??
۲۱ دی ۱۳۹۹کوروت c8 ماشین خوبیه و از همیشه بهتر شده اما هنوز هم بی نقص نیست ، اما پورشه 911 ماشین بسیار با سابقه و حرفه ای هست
و 911 پرفورمنس بهتری نسبت به پورشه داره و موتور پورشه هوشمندانه تر هست ، در نهایت انتخاب من پادشاه 911
ツSAMURAIツ
۲۱ دی ۱۳۹۹دقیقا ??
میثم
۲۱ دی ۱۳۹۹ایلان ماسک ثروتمند ترین فرد جهان شد ??????????????
Elmiraj
۲۱ دی ۱۳۹۹رفت بالای ۲۰۰ میلیارد….
[—{*AMIN_MC20*}—]
۲۱ دی ۱۳۹۹از حباب گذشته اون دیگه بالنه
Hadi
۲۱ دی ۱۳۹۹با نهایت احترام به کوروت من پورشه 911 رو انتخاب میکنم چون یک اسپرت همه چی تمومه و عشق اول و آخرم بین تمام ماشین های دنیاست ??
911 چیزی فراتر از ماشینه، یک جواهره ?
پدر خودروسازی جهان
۲۱ دی ۱۳۹۹به نظرم بزرگترین نقطه ضعف کروت ، طراحی مزخرف هست
چون یه ماشین با تبار و ریشه آمریکایی خواسته خودش را شبیه سوپر کار های اروپایی و مخصوصا ایتالیایی جلوه بده
ولی از هر نظر پورشه بهتره
MOHAMMAD.DEMON
۲۱ دی ۱۳۹۹همین طراحی ( از نظر شما مزخرف ) 70 درصد از رای هارو جمع کرده
این نشون میده اکثر کسایی که ایراد میگیرن از کوروت جز جز تعصب هیچ دلیلی پشت حرفشون نیست
MOHAMMAD.DEMON
۲۱ دی ۱۳۹۹میدونستم محبوب تره کوروت ولی خودمم فکر نمیکردم این قدر محبوب تر باشه توی سایت
عین نظر سنجی چاجر با بی ام و ام 5 متعجب شدم
دم همه ماشین بازار واقعی گرم
$Ãbţìň$
۲۱ دی ۱۳۹۹محمد جان ماشین بازای واقعی خوب میدونن اینجا بین کوروت و پورشه باید کوروت انتخاب بشه،چون از هر نظر بی رقیب و بی نظیره،عین سلطان چهار درب ها(چارجر)
سهند
۲۱ دی ۱۳۹۹مقایسه پورشه ۹۱۱ با کوروت شبیه جوک است بدون شک پورشه بهتره
یانکی
۲۱ دی ۱۳۹۹اینا که میگن کوروت زشته 911 خوشگله قشنگ با خودشون لج کردن.وجدانن این بابا قوری بد ترکیب کجاش قشنگه.یه عمره همین شکلیه.الان 911 چرا انقدر با کوروت اختلاف قیمت داره.سالهایت که هزینه طراحی رو پس انداز کرده و هیچ خرجی بابت طراحی نکردن.یه انجین کم حجم با صدای چرخ خیاطی.هر کی مخالفه یه بار بیاد پیست درگ و با چشمش ببینه که مردم وقتی یه آمریکایی میاد چه واکنشی نشون میدن وقتی یه پورشه میاد چه واکنشی.
پدر خودروسازی جهان
۲۱ دی ۱۳۹۹ببخشید شما به پورشه ۹۱۱ گفتید بابا قوری ؟
این یه توهین نا بخشودنیه
یانکی جان اگر از اصالت خودرو میدونستی ، جُک نمیگفتی . پس حتما از نظر شما ، موستانگ و فانتوم و دوج دیمون و … هم بابا قوری هستند
( یه لحظه صبر کنید ، من به هویت کروت توهین نکردم ، چون تا نسل قبل خیلی دوستش داشتم ، اما این خودرو یه طراح بد داشته ، خودش بد نیست چون از هر طرف ببینی معلوم نیست خطوط طراحی از کجا اومده یا به کجا ختم میشه )
البته این نظر شخصی من هست که نمیتونم باهاش کنار بیام
$Ãbţìň$
۲۱ دی ۱۳۹۹نیازی هم نیست باهاش کنار بیای برو با اون فولکس واگن (۹۱۱)خوش باش
ツSAMURAIツ
۲۱ دی ۱۳۹۹۹۱۱ هر چی باشه بهتر از کروته که موقع حرکت کاپوتش باز میشه
با همون موتور به قول شما کم حجمش تو نوربرگرینگ جزو سریع ترین هاست و تو درگ هم کسی حریفش نمیشه
مثل دوج لاستیک فرغون ننداختن زیرش تا تک چرخ بزنه !
من کروت رو دوست دارم اما اینو گفتم تا به سلیقه بقیه توهین نکنی
AMIR / ARMI
۲۱ دی ۱۳۹۹به نظرم اقای نوید شما برگرد سر دعوا با کره ای ها
چون این سطح خودرو ها دور از علایق شماست
سعی نکن امریکایی باز های سایت رو هم باهاشون به مشکل بخوری
چون یکم همه عین هم نیستن
کارلوس کاستاندا
۲۱ دی ۱۳۹۹شرمنده میون کلامت شکر. حداقل با اطلاعات وارد مباحث بشید.اونکه تو نوربر رینگ رکورد زد این نیست برو بخون مشخصات را و البته قیمتش را مخت سوت میکشه البته اگه منصف باشی از اون قیمت شاخ در میاری . 911 کاررا با کوروت سی هشت قابل مقایسه است نه جی تی تو ار اس اسمشم عجیبه البته با هزار تا بزک دوزک تایم زد
درسا
۲۱ دی ۱۳۹۹اون gt3 rsبود که توی نوربرگ رینگ رکورد زنی کرد
ツSAMURAIツ
۲۱ دی ۱۳۹۹آقای کارلوس کاستاندا
شما درست میگی اما پورشه ۹۱۱ هر چی باشه ماشین قابل احترامیه درست نیست که بهش بگن باباغوری
حتی تو ضعیف ترین مدلش هم ماشین خیلی سریعیه
البته کروت با توجه به قیمتش واقعا ماشین خوبیه
قاسم
۲۲ دی ۱۳۹۹حالا چی شده داوری بین ژاپنیها و کره ای ها رو ول کردی اومدی بین آمریکاییها و آلمانیها مانور میدی نوید ؟؟ همه جا باید ضایع بازی دربیاری ؟؟
OMID
۲۱ دی ۱۳۹۹خدایی چرا جوک میگی
این کوروت جدید در مقابل قبلی انگار با قیچی درش آوردن
پر خطوط تیز بی هدف
خرج طراحی رو گذاشتن واسه بدنه آلومینیومی به جای فایبر گلاس و کیفیت خوب و موتوراسپورت و انجین مدرن به جای انجین پوش راد ماقبل تاریخی
مردم وقتی یه آمریکایی میاد دورش جمع میشن بعد که به همون پورشه باخت ناامید میشن دور همون پورشه جمع میشن ( مثال احمقانهایه ولی مثل خودت استدلال کردم)
انتظار این که یه برند اقتصادی مثل شورولت با پورشه که لوکسه قیمت یکسان داشته باشه بچگانه هست
حالا نظر خودم : جفتشون خوبن
کوروت قیمت بهتر و شتاب خوب در قیمت مساوی داره و خب در عوض طراحی نسبتا ناپخته ( نسل اولی) داره
من خودم به خاطر سلیقه م پورشه رو دوست دارم ولی کوروت هم خوبه و مبارک خریداراش و دوست دارانش
قاسم
۲۲ دی ۱۳۹۹مگر کوروت زیباترین خودروی سال 2020 نشد ؟ همین دو روز پیش پدال مقاله گذاشت در این باره
قاسم
۲۲ دی ۱۳۹۹بهترین خودروی سال 2020
$Ãbţìň$
۲۱ دی ۱۳۹۹درپاسخ به آقای یانکی
یه عمر؟بابا این همون بیتله مال زمونه هیتلر،از سال ۱۹۴۵(شایدم کمتر)تا الان جلوش هی همینه و همینه،دوتا چراغ عقب رو عوض میکنن میگن نسل جدید! آخه ابهت آمریکایی کجا این چرخ خیاطی کجا…
OMID
۲۲ دی ۱۳۹۹اگر پورشه چرخ خیاطیه که کوروت هم اوریگامی پلاستیکی با انجین قرن نوزدهمی هست
?porsche?
۲۲ دی ۱۳۹۹بابا تو از رامین هم زرنگ تری سازمان سیا داره برات جایزه ی نوبل رو میاره (اینا آمریکایی درو روشون باز کن)
?porsche?
۲۲ دی ۱۳۹۹من که بعد کامنت تو *******************************************************************
Reza
۲۲ دی ۱۳۹۹Porsche
Mahdi
۲۱ دی ۱۳۹۹از نظر من کوروت ماشین بهتری نسب به ۹۱۱ هست ظاهر بهتر موتور قویتر رای من کوروت
مهزیار
۲۱ دی ۱۳۹۹ظاهر بهتر؟
mahdi-abdi
۲۱ دی ۱۳۹۹خدایی شورلت ظاهرش بعتره؟ وات؟
ممد ژانگولر
۲۱ دی ۱۳۹۹خدا وکیلی پورشه یک چیز دیگست
عروسک قدرتمند
ولی رنگ کوروت دلمو برده
رأی من با قاطعیت پورشه خواهد بود
ولی اگه بخوام یکیشو بخرم حتما شورلت کوروت میخرم ?
Farzad
۲۱ دی ۱۳۹۹داداش پورشه همین رنگی هم هستا ??
ممد ژانگولر
۲۱ دی ۱۳۹۹اره داداش فرزاد میدونم
ولی با این پول بی ارزش ایران خیلی بترکونی یک کوروت بگیری اونم نصل قبلشو ?
مهزیار
۲۱ دی ۱۳۹۹اسم 911 که میاد من چشم بسته مقابل هر ماشین دیگه ای انتخابش میکنم. یه عمر هویت و تاریخ
datsun
۲۱ دی ۱۳۹۹کوروت هم ماشین با اصالتیِ و تاریخچه ای به اندازه ۹۱۱ داره
$Ãbţìň$
۲۱ دی ۱۳۹۹زمانیکه کوروت ۱۱ساله بود تازه سر و کله ۹۱۱پیدا شد…
?porsche?
۲۲ دی ۱۳۹۹برو عکس نسل اول ۹۱۱ رو کنار نسل ۹۹۲ بزار فرق هاشو بشمار اما کوروت چی چنین خاصیتی داره؟
mahdi-abdi
۲۲ دی ۱۳۹۹اصلا تاریخچه پورشه911 خاص ترینه . نمیدونم چرا طرف امریکاییا یهو زیاد شد شایدم اکانت فیک زیاد شده
Ahmedreza2002
۲۱ دی ۱۳۹۹فی المجلس شما ببین چقد تو این مقایسه در حق کوروت ظلم شده
ماشینی که قیمتش توامریکا نزدیک به رقیبشه و تو اکثر موارد برتری داری ببین اینجا چقد اختلاف قیمتی باهاش داره و این باعث میشه جلوی نسخه های قویتر پورشه قرار بگیره
مازیار
۲۱ دی ۱۳۹۹اگه قیمتشون نزدیک به هم باشه پورشه انتخاب بهتری هست
Mohammad
۲۱ دی ۱۳۹۹کلا جنرال موتورز خوب داره پیشرفت میکنه و تمام زیربرنداش دارن روز ب روز بهتر میشن
mahdi-abdi
۲۱ دی ۱۳۹۹نیازی نیست تغیر ایجاد کنه. اگه تغیر کنه دیگه911 نیست
زیزیگولو
۲۱ دی ۱۳۹۹انتخاب من کوروت
Aran Milan
۲۱ دی ۱۳۹۹چرا پورشه قیافه ماشیناشو بهتر نمیکنه? البته از نظر مهندسی پورشه بی نظیره
میثم
۲۱ دی ۱۳۹۹طراحی پورشه
فنی کوروت
انتخابم کوروت است
Farzad
۲۱ دی ۱۳۹۹خوبه ، کوروت خیلی از ایرادهاشو برطرف کرده ولی باز هم میتونه بهتر بشه ، به نظرم در مقایسه با پورشه دو هیچ عقبه .
Benz
۲۱ دی ۱۳۹۹هر دو عالی اند ولی اگر GT2 یا GT3 بود اوضاع با الان فرق میکرد
datsun
۲۱ دی ۱۳۹۹Gt2 و 3 تو ردهای بالاتر قرار میگیرن و خیلی گرون تر
Benz
۲۱ دی ۱۳۹۹آها تازه قیمت ها رو یادم اومد من یه لحظه کل خانواده پورشه ۹۱۱ رو با C8 مقایسه کردم تازه دو هزاریم افتاد
محسن
۲۱ دی ۱۳۹۹۹۱۱ با کوروت فرقش مثل بی ام و ۳۳۰ دو در و جنسیس کوپه میمونه،شاید جنسیس قویتر و سریع تر باشه تو شتاب،اما این کجا و اون کجا
قاسم
۲۲ دی ۱۳۹۹اگه میدونستی کوروت به اندازه 911 تاریخچه و قدمت داره همچین حرفی نمیزدی ! بقول آبتین وقتی کوروت یازده سالش بود تازه 911 سر و کله اش پیدا شد
•Mohamad•
۲۱ دی ۱۳۹۹بنظر من پورشه طراحی پخته تر و جذاب تری نسبت به کوروت داره و با قدرت کمتر عملکرد خوبی در مقابل رقبا داره
JDM
۲۱ دی ۱۳۹۹کوروت و انتخاب میکنم چون قیمت کمتری داره
پرفورمنس بهتری داره
اینتریور و سواریش هم بهتره
MAHDI
۲۱ دی ۱۳۹۹انتخاب من پورشه 911 کررا S که هم طراحی جذاب تری داره. هم در خط مستقیم سریع تره، هم در بیشتر پیست هایی که هردو زمان گیری داشتن 911 کرراS سریع تر بوده با وجود توان کمتر.
овsкиكMас
۲۱ دی ۱۳۹۹هر دو خیلی خوبن واقعا،کوروت امکانات مناسبی در ازای قیمت خوبش میده واقعا
پورشه ۹۱۱ که از سنگ محک ها و پایه های این کلاسه ??
ارش
۲۱ دی ۱۳۹۹پورشه .
Ramin
۲۱ دی ۱۳۹۹من که به کوروت رای دادم
قدرتمند تر. سریع تر . بهتر.
تابلو برندی که پول برندشو بگیره واقعا تو دوئل میبره یا نه. ( فیلا که داره میبازه… )
خیلی از افراد قیمت و قدرت رو میخونن و رای میدن ( مثل من ). برای همین اینقدر کوروت رای آورد .
تا الان از 400 رای حدود 280 تاس واسه کوروت هست.
پدال جان. بزار کامنتم منتشر بشه….. با سپاس….
Farzad
۲۱ دی ۱۳۹۹آقا منتشر میشه باور کن ، لازم نیس بگی
?porsche?
۲۲ دی ۱۳۹۹من انقدر گفتم پدال اینو فیلتر کن پدال خسته شد فیلترش کرد?(شوخی کردم ناراحت نشین) اما پورشه پول برند گیر نیست ?
میتونی قیمت توربو اس رو با فراری ۴۸۸(اونم خیلی گله)و لامبورگینی اورکان اوو و پرفورماته مقایسه کنی
$Ãbţìň$
۲۱ دی ۱۳۹۹منم انتخابم کوروته،هم سریعتره هم پرشتاب تره هم ارزونتره و….
خیلی هم با اصالته،دوستانی که میگین پورشه با اصالته باید بگم ۱۹۶۴اولین ۹۱۱متولد شد اما کوروت از سال ۱۹۵۳تا الان هنوز میدرخشه،تابحال نزدیک به دو میلیون کوروت فروخته شده که خیلی بیشتر از پورشه هست،پورشه خیلی گرونه و به اندازه کوروت سریع نیست،کم کم دارم به موتور وسط بودن کوروت عادت میکنم و حس میکنم حرکت بدی نبود،طراحیش خیلی زیباست،عین کابویی که کت و شلوار اسپرت تنش کرده باشن،و درآخر هم تبریک میگم به طرفدارای کوروت،هنوزم که هنوزه داره هی بالا میره اما دیگه مشخصه کی برنده ست،❤️کوروت❤️😍
OMID
۲۱ دی ۱۳۹۹افتخارات موتوراسپورت پورشه یه دنیا فاصله داره
Elmiraj
۲۱ دی ۱۳۹۹در دوئل موتورترند نسخه کررا S با ۳۵ هزار دلار اختلاف قیمت بیشتر بازم حرف چندانی در مقابل استینگری 3LT نداشت….
این کررا هست که هیچی اصلا…
.
.
((تنها برتری پورشه ذره ای بهتر بودن هندلینگ و گیربکس هست که اونم زیر قیمت فوقالعاده کوروت نابوده ))
ارشیا
۲۱ دی ۱۳۹۹ذره ای بهتر بودن هندلینگ و گیربکس؟؟???ذره ای؟؟جدا؟؟
کررا نسخه پایه ۹۱۱ و من خوشم نمیاد ازش چون با قیمت اون میشه یه کیمن gt4 خرید که من طراحیشو بیشتر دوس دارم.
از طراحی کوروتc8 هم خوشم نمیاد.
به هیچکدوم رای ندادم ولی گیربکس و هندلینگ پورشه بیشتر از ((ذره ای)) بهترن.
Elmiraj
۲۱ دی ۱۳۹۹ولی شتاب کوروت و دوئل هایی که در پیست های مختلف بین کوروت و کرراs تا اینجای کار برگزار شده این یه ذره ای که من به ۹۱۱ ارفاق کردم را هم ازش میگیره….
akrh78
۲۱ دی ۱۳۹۹کوروت تازه اول راهه
چیزی که خیلیا ازش تعریف میکنن گیربکسش هست که در حد pdk پورشه میدوننش
رندی پوبست هم بهش اشاره کرد و گفت خیلی کم نداره از پورشه
نسخه های بعدی نسل c8 رو یکی باید بگیره ??
حسین
۲۱ دی ۱۳۹۹پورشه
[—{*AMIN_MC20*}—]
۲۱ دی ۱۳۹۹من کررا رو انتخاب میکنم چون اصلا با ظاهر کوروت c8 کنار نمیام
هرچند نسل قبل هم بود بازم کررا رو انتخاب میکردم
Sina
۲۱ دی ۱۳۹۹کوروت خیلی از لحاظ پرفورمنس خدبه ولی قیافش اصلا خوب نیست ، اگه پرفورمنس C8 و ظاهر C7 بود کوروت میشد بهترین ماشین اسپرت ، ولی الان برای زیبایی و لوکس بودن و هندلینگ بهتر پورشه بهتره
یه نکته ای که خود مطلب هم گفته قیمته
تو آمریکا کوروت فوق العاده با ارزشه و برای خرید مناسب تر از ۹۱۱ هستش ولی تو اروپا قیمتش بیشترش باعث میشه ارزش خرید نداشته باشه .
پس تو اروپا با فاصله ۹۱۱
تو آمریکا با فاصله خیلی کم کوروت C8
ولی خودم ۹۱۱ رو بیشتر دوست داشتم اما نسخه های بالاترش خیلی بهتر هستن نسبت به نسخه ی پایین رده ، نسخه های پایین رده اش یکم گرون هستن ،در کل میتونم بگم هر دو بی نظیرن
RezaRs
۲۱ دی ۱۳۹۹اکثر متنا شده
من خوشم نیومد و مزخرفه در حالی که عالیه و ورش میدارم. چه خبره همه به خود درگیری رسیدین لطفا وقت بیشتری رو کامنت. ها بذارید
mahdi-abdi
۲۲ دی ۱۳۹۹دقیقا
MOHAMMAD.n.r
۲۱ دی ۱۳۹۹چقدر نامردن این اروپایی ها ماشین ۸۰ هزار دلاری با این تعرفه های مسخره رسیده به حدود ۱۵۰ هزار دلار.
سرزمین آفتاب
۱۵ اسفند ۱۳۹۹پورشه یه حالت خاصی داره کلا فرق میکنه
🐺WOLF_ARIAN
۴ شهریور ۱۴۰۰من به کوروت رای دادم.
ظاهر کوروت قطعا از ۹۱۱ بهتر نیست و ۹۱۱ واقعا چشم نوازه
به نظرم اون موتور عضلانی کوروت حس و حال بهتری داره.
با این که طراحی داخلی کوروت خیلی تخیلی و باحاله طراحی داخلی ۹۱۱ خیلی ساده تر ولی قشنگ تره
در کل من به کوروت رای دادم فقط به خاطر این که عاشق موتور های عضلانی آمریکایی ام :)
🐺WOLF_ARIAN
۴ شهریور ۱۴۰۰من به کوروت رای دادم.
ظاهر کوروت قطعا از ۹۱۱ بهتر نیست و ۹۱۱ واقعا چشم نوازه
به نظرم اون موتور عضلانی کوروت حس و حال بهتری داره.
با این که طراحی داخلی کوروت خیلی تخیلی و باحاله طراحی داخلی ۹۱۱ خیلی ساده تر ولی قشنگ تره
در کل من به کوروت رای دادم فقط به خاطر این که عاشق موتور های عضلانی آمریکایی ام :)