تک آرت که یکی از تیونرهای معروف پورشه است برنامههای خود برای ۹۱۱ را در نمایشگاه اسن رو کرد. در اولین گام، پورشه ۹۱۱ توربو با بروز رسانی در ظاهر و باطن ارائه شده است.
در قسمت بیرونی، طراحی جدید سپر جلو، دامن کناری، دیفیوزر و اسپویلر عقب از کامپوزیتهای سبک وزن کربن و پلی اورتان در کنار دریچههای هوای جدید، اگزوز اسپرت و چرخهای آلیاژی فرمول IV خودنمایی میکنند.
درون کابین هم زیر دری آلومینیومی با نشان تک آرت، فرمان سه شاخه با روکش چرمی و عملگرهای مختلف روی آن، دوخت تزئینی چرم و محل استراحت پای آلومینیومی و قطعات فیبر کربنی به چشم میآیند. تک آرت برای موتور هم برنامه ای ریخته اما هنوز جزئیات آن را اعلام نکرده است.
موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر بدون تغییر همچنان ۳۹۴ اسب بخار نیرو تولید میکند. هنوز از قیمت این پکیجها اطلاعی نداریم.
mahsa
۲۴ آذر ۱۳۹۲پروشرو هرقدر عوضش کنن هیک فرقی به حالش نداره
قدرت موتورش هم که همونه پس این تیونره چیکار کرده
بهتر شده اما بازم…………..
محسن.د
۲۴ آذر ۱۳۹۲قدرت کارراS رو گفته ثابت مونده،هنوز اطلاعات توربو نیومده! بهتره کسی دست به موتور پورشه نزنه!
mahsa
۲۵ آذر ۱۳۹۲میشه توضیح بدین چرا نباید دس به موتورش بز نن مگه چه چیز متفاوتی داره
محسن.د
۲۵ آذر ۱۳۹۲بخاطر اینکه پورشه دقیق ترین مهندسی موتور در جهان رو داره برای اثباتش هم کافیه به گوشه ای از قابلیتهای 911 نگاه کنید.”ضعیف ترین” 911 شتاب صفرتاصدش زیر 5 ثانیه! و صفر تا160ش زیر 10 ثانیه س!(بدون هیچ تیونی) تازه این فقط درمورد شتابشه،اگه بخوایم دمورد دور موتورش در هر سرعت و چیزهای دیگه بگیم خودش چندتا مقاله میشه!پس دلیلی نداره بخواد تیون بشه.فقط باعث میشه هماهنگی که پورشه در طی 50 سال تجربه بدست آورده بهم بخوره. بازم برای متفاوت بودن پورشه مطلب اخیر 918 رو بادقت بخونید! (البته منظورمن این نیست که موتور همه نیاز به ارتقاء داره الا پورشه!)
mahsa
۲۵ آذر ۱۳۹۲ممنون ازتون من نمیدونستم اینارو
محسن جان خیلی ممنون
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲رینگ های اون سیاهه خیلی باحاله!!!!!!!!
امین
۲۴ آذر ۱۳۹۲عجب رینگ هایی داره. عاشقه طراحی های پورشه هستم. جز شاهکار های طراحی حساب میشن بخصوص من که با نمای عقبش خیلی حال میکنم.
به این میگن اصالت.
المان بهترین تولید کننده خودرو در جهان هست ولی به نظر من راحتی ماشینای ژاپنی رو نداره. چون قطعاتش گرونه و زیادی کاربردی نیستن چون لوکس هستن ولی ماشینای ژاپنی مثل تویوتا نیسان خیلی کم دردسر تر از ماشینای المانی هستن.
داریوش
۲۴ آذر ۱۳۹۲پس با این حساب پراید از ماشینای جاپنی هم بی دردسر تره از پراید هم کم خرج تر پای پیادش.داداش کسایی که این طور ماشینارو میخرن هنوز یه باکش خالی نشده پولشو در میارن.
SAEED
۲۴ آذر ۱۳۹۲سلام.
چ داشبوردی داره!!!!!!!
911 یعنی نهایت!!!!خیلی نازه،خیلی!!!!!!
km
۲۴ آذر ۱۳۹۲چقدر مشکی به این ماشین میاد. عالی شده واقعا به 911 ارادت خاصی دارم مخصوصا توربو اس افسانه ای
محمد
۲۴ آذر ۱۳۹۲911 رو نمیشه دوست نداشت،اعجوبست
میلاد
۲۵ آذر ۱۳۹۲این 911 هیجوقت تمومی نداره
jalal
۲۷ آذر ۱۳۹۲یک تیونر باحال به این میگن ولی کاشکه بیشتر روی این ماشین کار می کرد .
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲دیگه چه قدر کار کنه !!!!!!!قدرت موتورش که عالیه فقط شخصی سازیش کرده!!!!!!!!