پورشه پرچمدار خانوادهٔ کاین یعنی مدل توربو S E-Hybrid را رسماً در دو نسخهٔ معمولی و کوپه معرفی کرده است. این سوپر شاسیبلند به همان قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی پانامرا توربو S E-Hybrid مجهز شده است. این یعنی زیر کاپوت کاین توربو S E-Hybrid یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۵۴۸ اسب بخار قدرت قرار گرفته که یک موتور الکتریکی با ۱۳۶ اسب بخار قدرت هم آنرا همراهی میکند. بدین ترتیب مجموع خروجی سیستم به رقمهای چشمگیر ۶۸۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور میرسد.
کاین توربو S E-Hybrid در ظاهر تفاوت چندانی با نسخهٔ توربو ندارد ولی بااینحال با تغییراتی جزئی مثل جلوپنجرهٔ متفاوت، تریم سبزرنگ در کالیپرهای ترمز و نشانها، رینگهای ۲۱ اینچی AeroDesign و چراغهای بیرنگ عقب سعی شده از برادر ضعیفترش متمایز گردد. علاوه بر این، سر اگزوزهای مربعی کاین توربو نیز در اینجا جای خود را به نمونههای دایرهای دادهاند. کاین توربو S E-Hybrid بهصورت استاندارد به ویژگیهای عملکردی زیادی هم مجهز شده که شامل ترمزهای بزرگ کربن سرامیکی، آنتیرول بارهای فعال، سیستم کنترل گشتاور بُرداری پورشه و سیستم کنترل پویایی شاسی پورشه میشود.
علاوه بر این، پورشه پکیج Sport Chrono خود را هم بهصورت استاندارد در این ماشین ارائه کرده که ویژگیهایی مثل سوئیج انتخابگر حالات روی غربیلک فرمان و لانچ کنترل را به همراه دارد. پرچمدار خانوادهٔ کاین همچنین از کابل شارژ ۷.۲ کیلوواتی هم برخوردار است که با استفاده از پریزهای برق ۲۴۰ ولتی معمولی، باطریهای خودرو را در کمتر از دو ساعت و نیم بهطور کامل شارژ میکند. صندلیهای اسپرت تطبیقی با تنظیم برقی ۱۸ جهته هم یکی دیگر از ویژگیهای برجستهٔ این خودرو است. در کاین توربو S E-Hybrid شش حالت رانندگی مختلف شامل Hybrid Auto، Sport، Sport Plus، E-Charge، E-Hold و E-Power تعبیه شده که آخری حالت تمام الکتریکی است و E-Hold هم شارژ باطریها را حفظ میکند.
برای کاین توربو S E-Hybrid مجموعهای از آپشنها مثل پکیج Lightweight Sport هم قابل سفارش است. این پکیج سقف فیبر کربنی، تریم فیبر کربنی بیرونی، پکیج طراحی اسپرت و رینگهای ۲۲ اینچی GT Design را به همراه دارد و در داخل خودرو نیز غربیلک فرمان اسپرت پوشیده با آلکانترا، تریم فیبر کربنی و صندلیهای دورنگ ارائه میکند. دو نسخهٔ مختلف از این پکیج قابل سفارش است که هردو تا ۲۲ کیلوگرم از وزن خودرو کم میکنند. متأسفانه اما کاین توربو S E-Hybrid هرگز خودروی ارزانی نیست بهگونهای که قیمت آن در ایالاتمتحده قیمت از ۱۶۱,۹۰۰ دلار آغاز میشود که حدود ۳۵ هزار دلار از کاین توربو بیشتر است. کسانی که خواهان نسخهٔ کوپه هستند نیز باید ۲۵۰۰ دلار بیشتر پرداخت کنند.
اما علاوه بر این دو کراساوور عملکرد بالا، خوشبختانه پورشه برای کسانی که بودجهای پنجرقمی دارند، کاین E-Hybrid کوپه را هم معرفی کرده است. این مدل به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توربوشارژ ۳۴۰ اسب بخاری به همراه یک موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب بخاری مجهز است که مجموع خروجی آنها به ۴۶۲ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر میرسد. کاین E-Hybrid کوپه ظرف ۴.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۵۳ کیلومتر بر ساعت را دارد اما از این مهمتر، میتواند تا ۴۳ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند.
کاین E-Hybrid کوپه با قیمت پایهٔ ۸۶,۴۰۰ دلار ارائه میشود و میتواند جایگزین مقرونبهصرفهای برای مدل توربو S E-Hybrid باشد. البته این مدل برخلاف نسخههای پرچمدار از تجهیزات عملکردی استاندارد مثل ترمزهای کربن سرامیکی و آنتیرول بار فعال بیبهره است اما تقریباً همهٔ تجهیزات توربو S E-Hybrid بهجز سیستم کنترل گشتاور بُرداری برای آن قابل سفارش است. کابل شارژر کاین کوپه E-Hybrid هم بجای ۷.۲ کیلوواتی از نوع ۳.۶ کیلوواتی است. کسانی که خواهان این اعضای جدید خانوادهٔ کاین هستند صرفنظر از مدل، باید چند ماه صبر کنند زیرا هر سه مدل توربو S E-Hybrid، توربو S E-Hybrid کوپه و E-Hybrid کوپه از سهماههٔ اول سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه میشوند.
حسین
۲۳ مرداد ۱۳۹۸یعنی از اوروس هم شاخ تر شده . عجب کل کلی بشه بین این دوتا خودرو
AMANTE
۲۳ مرداد ۱۳۹۸( زیبا، جذاب، هیجان انگیز، سریع و کاربردی )
ایمان
۲۳ مرداد ۱۳۹۸عاشقتم پورشه ؛ عجب جواهری ساختی ??
Abbas
۲۳ مرداد ۱۳۹۸حتی از تو عکساشم میشه به مهندسی اعلاش پی برد
arash
۲۳ مرداد ۱۳۹۸کلاسشون فرق داره ولی بنظرتون کاین یا پانامرا؟
Omid622
۲۳ مرداد ۱۳۹۸کاین باشی
مدل توربو S
بعدش با چاشنی هیبرید!!
قطعا غول مرحله آخر به این میگن
MAHDI
۲۳ مرداد ۱۳۹۸در آخرین روزها که نسل های جدید پورشه کاین توربوSو ب ام وX6M و مرسدس GLE63کوپه معرفی شدن یا بزودی معرفی میشن مجله موتورترند رقابتی رو انجام داده بین پورشه کاین توربو و ب ام و
X6M و مرسدس GLE63 کوپه و رنجروور SVR که جدای از بررسی برای شناخت خودروی برتردر پیست هم با این خودروها زمان گیری کردن که رقابت جالبی هستش.سعی میکنم بعدا زمان های این خودروها در پیست این مجله رو بزارم واسه دوستان.
((و اما پورشه کاین توربو 2019در پیست مجله SPORT AUTO زمان گیری کردن باهاش که یک ثانیه از نسل قبل پورشه کاین سریع تر بوده))
MAHDI
۲۳ مرداد ۱۳۹۸به نظر شما پورشه کاین جذابیت بیشتری داره یا پورشه کاین کوپه!!!؟؟؟؟؟؟
porschesport
۲۳ مرداد ۱۳۹۸بسیار زیباست , این مدل قویترین و سریعترین خودروی نسل سوم کاینه
Ali Keyhani
۲۳ مرداد ۱۳۹۸معرکه?❤
رشید
۲۴ مرداد ۱۳۹۸کسی میدونه وزن این غول دقیقا چقدره
حسین
۲۴ مرداد ۱۳۹۸اوج مهندسی مدرن: خودروی پرفورمنس هیبریدی با هندلینگ عالی (که البته باید منتظر تست ها و نقدهاش موند ولی به احتمال 99 درصد هندلینگش عالیه)
از همین پیشرو بودن پورشه خوشم میاد وگرنه خودروی پرفورمنس که هر برندی میسازه. البته ناگفته نمونه که پورشه هم خوب پول این پیشرو بودنو از خریدار میگیره.