پورشه کاین به تکامل خود ادامه میدهد. این شاسیبلند پرفروش در سال ۲۰۱۹ سبکتر و روانتر از هر زمان دیگری شده است. حالا به نظر میرسد قویترین قوای محرکه هم روی آن نصب خواهد شد تا همهچیز بهتر از قبل شود. قوای محرکهی این خودرو از پانامرا توربو S E-Hybrid گرفته میشود.
با استفاده از توربوشارژر و مجموعه پلاگین هیبریدی، این شاسیبلند پرچمدار حداقل قدرت ۶۷۷ اسب بخاری پانامرا را خواهد داشت. به این ترتیب کاین توربو S E-Hybrid نه تنها قویترین شاسیبلند تاریخ پورشه خواهد بود بلکه این عنوان را در کل گروه فولکسواگن به خود اختصاص خواهد داد. حتی لامبورگینی اوروس ۶۵۰ اسب بخاری هم کمتوانتر از قدبلند خاص پورشه خواهد بود.
البته چند سال پیش هم گفته شده بود که چنین نسخهای از کاین تولید خواهد شد و حالا هم همهچیز شکل رسمی به خود گرفته است. اولیور بلوم مدیرعامل پورشه اخیراً تولید این شاسیبلند جدید را تأیید کرده ولی اشاره دقیقی به میزان قدرت قوای محرکهی پلاگین هیبریدی کاین توربو نداشته است.
این قوای محرکه پلاگین هیبریدی به مدل جدید کاین کوپه هم راه پیدا خواهد کرد. اگرچه مدیر پورشه دقیقاً به زمان معرفی کاین توربو S E-Hybrid اشاره نکرده اما باور بر این است که در سال جاری این خودرو را خواهیم دید. نمایشگاه خودروی نیویورک یکی از گزینههای ایده آل برای معرفی پورشه کاین با قوای محرکه جدید است اما نمایشگاه فرانکفورت هم میتواند فرصت خوبی برای پورشه باشد. در غیر این صورت قطعاً نمایشگاه لسآنجلس پذیرای کاین توربو S E-Hybrid خواهد بود.
M
۷ فروردین ۱۳۹۸اوف!
ولی خدا وکیلی این چه طرز عکس گرفتنه ! من با موبایل بهترشو میگیرم !
نه رنگ ماشین جالبه نه بک گراند زیبایی داره نه زاویه هنری خاصی !
بابا مک لارن کلی پول عکاس میده که زیبایی ماشیناشو تو عکس دو چندان کنه این عکسا گند زدن به زیبایی پورشه!
مهدی
۷ فروردین ۱۳۹۸منم خیلی بدم میاد.عکاس BMWهم جالب نیست.انگار ازمنظرف فقط عکس میگیرن.ازفاصله دور که اصلا جزئیات ماشین دیده نمیشه.وجذابیت ماشین رو نشون نمیده.درعوض عکاس بنزخیلی خوبه کارش. تمام عکس ها ازنزدیک گرفته میشن.درکل نوع عکس گرفتن خیلی خیلی مهمه
حسین
۷ فروردین ۱۳۹۸زمانی که به خاطر قوانین آلایندگی تمامی خودروسازها مجبور به الکتریکی سازی بشن، پورشه یه قدم از همه جلوتره؛ چون از همین الان خودشو با تمام قدرت واسه اون موقع آماده کرده و خودش پیش قدم شده و به استقبال آینده رفته. گواه این حرفم اینه اگه تو هر سایت نقدی برید در مورد نسخه های هیبرید پورشه بخونید، میبینید که میگن هندلینگ با نسخه ی بنزینی فرقی نداره در صورتی که بازدهی و مصرف کم خودرو هم قربانی نشده. البته بقیه شرکت ها هم کم کم دارن این رویه رو پیش میگیرن مثل بی ام و.
mehran911
۷ فروردین ۱۳۹۸دقیقا
دیروز Lutz Meschke مدیر بخش IT و سرمایه گذاری استراتژیک پورشه و یکی از پنچنفر اول پورشه تقریبا تمامی سیاست های آینده در عرصه دیجیتال و الکتریکی سازی رو شرح داد
خییلی کلی بخواهم بگم پورشه داره با هزینه هنگفت تجربه با پورشه رو به زندگی روزمره مردم میبره دقیقا مشابه سیاست اپل
در همین راستا پورشه علاوه بر سرمایه گذاری سنگین در مرکز دیجیتال پورشه در برلین و ساخت مرکز توسعه نرم افزاری در سیلیکن ولی آمریکا داره با دانشگاه مونیخ در مورد این موضوع همکاری میکنه .
پورشه با توسعه نرم افزاری به دنبال تعامل حداکثری خریداران با محصولات و خودروهای خودش در تمام طول روزه با همین خاطر اولین خودروسازی بود که سیستم بلاک چین رو در خودروهاش تست کرد و با استارت آپ های قدرتمند در حوزه ی کاکپیت و نمایش دیجیتال مثل WAY RAY همکاری کرد
این موضوع در کنار هزینه های سنگین در الکتریکی سازی ، پورشه رو به بازیگر اصلی در این حوزه تبدیل خواهد کرد
سال ۲۰۱۷ الیور بلوم مدیر عامل پورشه گفت در چند سال آینده پورشه در عرصه ی خودروهای الکتریکی حرف اول را خواهد زد و به سنگ محک در این حوزه تبدیل خواهد شد …
مدت هاست به شدت پیگیر اخبار خودروهای الکتریکی هستم پیشنهاد میکنم مطالب سایت insideevs رو دنبال کنید من مدت هاست مطالبش رو میخونم
در ضمن اینو بی تعصب میگم امپراطوری فولکس واگن کار رو برای رقبا بسیار سخت خواهد کرد کلا داستان چیز دیگریست
خیلی به کامنت های اینجا اهمیت ندید اخبار رو سایت های معتبر دنبال کنید
.
در ضمن جاداره
قهرمانی پورشه در رقابت ۱۰۰۰ مایل پیست سبرینگ آمریکا در سری wec رو تبریک بگم و صد البته قهرمانی مقتدرانه سراسری در کلاس GT سری WEC رو
و همینطور قهرمانی دوباره پورشه در رقابت ۱۲ ساعته سبرینگ آمریکا اینبار در سری imsa که آمریکایی ها رو له کردن
.
کلا با تقریب خوبی آلمانی ها بخصوص پورشه در تمام رقابت های استقامتی آمریکا سلطنت میکنن و با اختلاف رکوردهای بیشترین قهرمانی رو در طول تاریخ دارن
.
در آخر اینکه bmw طبق معمول بزرگترین صادر کننده خودرو از خاک آمریکا شد رو هم به طرفداراش تبریک میگم
خیلی حرفه ی کمپانی آلمانی بزرگترین صادر کننده ی خودرو آمریکا باشه !!!!
(BayerischeMotorenWerke(Daniel
۷ فروردین ۱۳۹۸آقا مهران ارادت
(( BMW طبق معمول بزرگترین صادر کننده خودرو از خاک آمریکا شد)).
خراب این ضربات فنی و دقیقتم.
mehran911
۷ فروردین ۱۳۹۸خیلی مخلصیم دانیال جان ❤❤❤
اونایی که این چند وقته سایت رو شلوغ کردن روی هم رفته در حدو اندازه ای نیستن لیاقت وقت گذاشتن رو داشته باشن
اما بعضی وقتا لازمه جایگاه خودروسازی آمریکا رو در قیاس با آلمان بهشون یادآوری کرد …
بهراد
۷ فروردین ۱۳۹۸همونی که می خواستم ؛ موتور بنزینی قوی + موتور الکتریکی قوی = یه ماشین سریع و سبز
کاین بازار کارکرده خوبی نداشت ولی باید دید این دفعه چیکار می کنه.قبلا با ماکان بازار خوبی برای خودش درست کرده بود
امیدوارم موفق بشه.فقط پورشه باید فکری به حال سیم شارژر ها بکنه.
mehran911
۷ فروردین ۱۳۹۸شاهکاره این ماشین
جالبه خبر اومده نسخه های قدرتمندتر از مدل کاین کوپه هم در راه هستند و احتمالا در سالهای اخیر شاهد مدلهای GTS و توربو اس ۶۸۰ اسبی باشیم
ایمان
۷ فروردین ۱۳۹۸عاشق محصولات پورشه هستم چون همیشه بهترین بوده
یکی از یکی بهتر ، زیباتر و با کیفیت تر
овsкиكMас
۷ فروردین ۱۳۹۸اوه اوه چه غولیه این
بازم پورشه شاهکار کرد ??
ghost
۱۰ فروردین ۱۳۹۸از پشت شبیه تالیسمان هست