سری ۷۱۸ از سال آینده، تمام برقی خواهد بود. آخرین نمونه با پیشرانه بنزینی، نسخه بدون سقف 718RS است.
پرداخت ۱۶۲ هزار دلار برای خودروی اسپرت کامپکت در کلاس ۷۱۸، عجیب به نظر میرسد اما فروش چنین محصولی برای پورشه، ساده است. طی ماههای اخیر، نسخه سقف فلزی 718GT4RS به قیمت ۱۴۰ هزار دلار، فروش بسیار خوبی داشت و مورد توجه قرار گرفت.
مطابق انتظار، تنها تفاوت اسپایدر RS با کیمن GT4RS مربوط به سقف است. خودروی جدید، ۱۴۱۰ کیلوگرم وزن دارد و ۴۰ کیلوگرم سبکتر از ۷۱۸ اسپایدر معمولی محسوب میشود. همچنین، ارتفاع کف بدنه تا زمین، با وجود رینگهای ۲۰ اینچ، ۳ سانتیمتر کمتر خواهد بود.
خریدار میتواند برای پورشه ۷۱۸ اسپایدر RS، چرخهای آلیاژ منیزیم سفارش دهد. امکانات ویژه از مجموعه آپشنهای وایزاخ (Weissach Package) شامل صندلیهای اسپرت و اگزوزهای مسابقهای مشابه پورشه ۹۳۵ مدل ۲۰۱۸ نیز برای این خودرو، قابل نصب هستند.
شرکت سازنده ادعا میکند، سیستم تعلیق و فنربندی اسپایدر RS نسبت به 718GT4RS متفاوت است و عملکرد بهتری دارد. این تغییرات راحتی بیشتر برای سرنشینان فراهم میکند. از سویی دیگر، موتور ۴ لتر تنفس طبیعی با قدرت ۴۹۳ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتنمتر، مشابه 718GT4RS خواهد بود.
پورشه ۷۱۸ اسپایدر RS در زمان ۳/۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد. سرعتگیری صفر تا ۲۰۰ کیلومتر برساعت نیز، ۱۰/۹ ثانیه اعلام شده است. اسپایدر RS میتواند به نهایت ۳۰۸ کیلومتر برساعت میرسد که حدود ۷ کیلومتر برساعت، کمتر از 718GT4RS خواهد بود.
رونمایی و نمایش رسمی ۷۱۸ اسپایدر RS تابستان امسال در فستیوال گودوود انجام خواهد شد. خریداران میتوانند با پرداخت ۵ هزار دلار علاوهبر قیمت ۱۶۲ هزار دلاری خودرو، یک ساعت تیتانیوم ۷۱۸ پورشه دیزاین نیز، دریافت کنند.
Reza Waffen SS
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲چه رخ جذابی به خودش گرفته عاشقش شدم 💖
علی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲خدا پیشاپیش باکستر بنزین رو بیامرزه
تسلیت عرض می کنم😭😭😭
net
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲این چراغ جلو قدیمی شده.اگر طراحی داخلی یکپارچه مشکی بود و خطوط قرمز و دوخت قرمز نداشت قشنگتر میشد.اگر چراغ عقب به جای رنگ سفید رنگ قرمز زرشکی بود قشنگتر میشد.قسمت عقب رو به پایین شیب داره و مسطح نیست بد شده.رینگش خوبه اگر رینگ رنگ خاکستری بود قشنگتر میشد
net
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲اگزوز دهانش بزرگه و زیاد رفته قسمت وسط اگر دو اگزوز با دهانه کوچکتر به رنگ خاکستری در سمت چپ و راست بود قشنگتر میشد
مرتضی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲فوقالعاده است، کم نظیره
تنها چیزی که من رو به سمت mx5 یا brz سوق میده، قیمت بالای این عزیز دل هست…
هرچند که موهام داره سفید میشه و از تب و تاب افتادم، ولی ذره ای عشقم بهش کم نشده
vahidb
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲از نظر من
وقتی سقف ندارع خیلی زیباتره از نمای بغل
از نمای جولو خوبه
نمای عقب جالب نیست
و هماهنگی عقب و جولو به شدت کمه
البته سلایق فرق داره
در کل من چیز زیبایی نمیبینم
در مورد موتور و سیستم تعلیق و … پورشه همیشه عالی بوده
Tesla
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲( آخرین باکستر بنزینی ) ایول 😍😍⚡️⚡️⚡️
Shahab
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲Tesla جان فکر کنم به تنهایی ۸۰ درصد دیسلایک های سایت پدال مال توئه 😂
R@mtin
۲ خرداد ۱۴۰۲این دوست ما به شدت به مورد توجه قرار گرفتن معتاده براسم مهم نیست به چه قیمتی …
Tesla
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲آقای اشتری یه سوال از خدمت شما داشتم : در حال حاضر که بعضی از شرکت ها کلا تولید خودرو های درونسوز رو متوقف کردن یا خیلی ها ( مثل همین پورشه ) در آینده اینکار رو انجام میدن ، چه بلایی به سر بخش تولید پیشرانه ها میاد ؟ یعنی کامل قطعات و نقشه های ساخت موتور های درونسوز رو دور میندازن ؟ یا مثلا پیشرانه ها رو میدن اوراقی برای بازیافت ( آیا این بازیافت ضرر برای محیط زیست نداره ) ؟ با تشکر
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲مجبور نیستن موتور بنزینی بندازن سطل آشغال
تا جایی که برنامه تولید خودرو داشته باشن، میسازن و می فروشن یا آرشیو می کنن برای استوک لوازم یدکی
اگر هم قطعات فلزی اضافه بیاد ناراحتی نداره، خیلی راحت مثل کاری که امروز با آهن قراضه انجام می دن، فرایند بازیافت براشون انجام میشه یا ذوب و قالب گیری و ساخت لوازم دیگه
به مرور زمان شغل های زیادی نابود می شن و کارخانه هایی که پیشرانه یا قطعات مخصوص خودروی احتراقی تولید می کردن، تعطیل خواهند شد
در عوض، ابرشرکت های جدیدی ظهور می کنند که متکی به الکترونیک و تجهیزات الکتریکی هستند
تا 10 یا 20 سال آینده اگر برقی سازی در تمام جهان انجام بشه، خودروسازان و کارخانه های قطعه ساز اونها، متحول یا ورشکست خواهند شد
ولی من فکر می کنم تا 20 سال آینده، در کشورهای سطح متوسط یا کمترتوسعه یافته که اتفاقا 70 درصد جمعیت جهان رو تشکیل می دهند، ماشین های بنزینی یا هیبرید تولید و فروخته خواهند شد
فرشاد
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲هعی
پسر کوچیکه پورشه هم رف قاطی باقالیا
محمدهادی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲با هر روشی حساب میکنم ۱۶۰ هزار دلار حیف و میله
ترجیح میدم ۳۰هزارتا بدم یک باکستر نسل قبل تر و تمیز عروسک بخرم بقیه پولمو پس انداز کنم و از رانندگی با باکستر ۲۰۱۸ خودم لذت ببرم
والا،چیه همه شرکتای خودرو سازی جوگیر شدن
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲وقتی از سن ۴۵ سالگی بگذری و بیش از ۵ میلیون دلار قدرت خرید داشته باشی، ۱۶۰ هزار دلار برات مثل ۳۰ هزار دلار میشه
زاویه دید شما کارمندی هست و این ماشین، اسباب بازی ابرثروتمندان دنیاست
net
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲این ماشینها برای ابر ثروتمندان امریکایی چیزی نیست
محمدهادی
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ولی آخه اقا اشتری…
❤BMW❤
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲غمناک ترین واقعه قرن در دنیای ماشین بازی ، برقی شدن ماشیناست 😭
واقعا من میترسم از آینده که مث دنیای آدم فضایی ها ، ماشینا تبدیل شن به یه سری سفینه بد قواره و زشت و بیخود یا حتی ماشینا خودران
آدم باید خودش فرمونو دستش بگیره و از رانندگی لذت ببره
هلیا
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ماشین جذابی طراحی کرده این دفعه به شدت منتظرم تا خریداری کنم.
محمد امین
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲وقتی پورشه هم کامل الکتریکی بشه دیگه چیزی واسه عشق ورزیدن نمی مونه
Arshia m3csl
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲حیف که دوره بنزینی تموم شد بدترین دورانه دوران آینده و حال😑
دیمن
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲دیگه این دنیا قشنگی نداره، همه چیز داره بی روح میشه🥺🥺