پورشه اوایل امسال از ۹۱۱ توربو S رونمایی کرد و کمپانی تیونینگ تک آرت هم برنامه تیونینگ خود برای این غول درگ را معرفی کرده است.
کار با ظاهر و بدنه آغاز میشود جایی که تیونر موردبحث کیت بدنه آئرودینامیکی را در سال آینده عرضه خواهد کرد. این کیت شامل سپر جلوی جدید، رکابهای جانبی اسپورت تر و تیغههای هوایی ورودیهای کناری میباشد.
از دیگر موارد قابلذکر میتوان به سپر عقب جدید، دیفیوزری گیرا و اسپویلری روی سقف اشاره کرد. بال عقب نیز اصلاح شده اما تک آرت گفته تغییرات رخ داده تأثیری روی قابلیت تنظیمپذیری آن نخواهد داشت.
جدای از کیت بدنه آئرودینامیک مشتریان خواهند توانست وسایل جانبی دیگری را نیز برای بدنه سفارش دهند. تک آرت همچنین گفته یک سیستم اگزوز اسپورت و رینگهای ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب نیز قابل انتخاب خواهند بود.
اما برسیم به داخل کابین که تغییراتی نیز در این بخش رخ داده و مشتریان شاهد پوشش چرم یا پشم و تریم فیبر کربن خواهند بود. رکابهای داخلی نورانی، پدالهای آلومینیومی یا کربنی و غربیلک فرمان اسپورت و دستساز نیز جزو دیگر تغییرات این بخش ۹۱۱ توربو S هستند.
تک آرت در بخش پرفورمنس کیت جدیدی را ارائه کرده که باعث میشود قدرت و گشتاور پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی این خودرو با افزایش ۵۹ اسبی و ۱۰۰ نیوتون متری به ۷۰۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر برسد.
این تیونر مشهور اشارهای به عملکرد محصول خود نداشته اما نسخه استاندارد پورشه ۹۱۱ توربو S شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی دارد. با توجه به افزایش قدرت رخ داده احتمالاً محصول تک آرت اندکی سریعتر خواهد بود.
محمد
۳۰ مهر ۱۳۹۹خفن خیلی خفن
Hadi
۳۰ مهر ۱۳۹۹این هیولا دیگه ۱۰۰ تا رو زیر ۲ میزنه…
سهند
۳۰ مهر ۱۳۹۹به نظرم نسخه عادی بهتر است کلا من از ماشین های تیونینگ خوشم نمیاد البته به جز آلپینا و برابوس که عالی هستند
مهرداد كمال
۳۰ مهر ۱۳۹۹اره بنظر منم استوک مطمئنتره
مانی
۱ آبان ۱۳۹۹تک آرت از تیونرهای قدیمی و کار درسته
AMIR-REZA
۳۰ مهر ۱۳۹۹چرا در مورد هامر الکتریکی مقاله نمیذارید که رونمایی شد؟؟
AMIR-REZA
۳۰ مهر ۱۳۹۹شتاب هامر الکتریکی 3 ثانیست!!!!
آمریکا داره به دوران اوج صنعت خودروسازی نزدیک میشه……
R@min
۳۰ مهر ۱۳۹۹چقدر شبیه جیپ واگونییر شده
AMIR-REZA
۳۰ مهر ۱۳۹۹آره ولی خیلی خوب شده
15000نیوتن متر گشتاور چیز کمی نیست واقعا به جرات میتونم بگم بهترین ماشین آفرود دنیاست …..
انصافا الکتریکی هاهم خیلی دارن جذاب میشن
R@min
۳۰ مهر ۱۳۹۹15000 نیوتون از کجا اوردن ؟؟؟
مهدی
۳۰ مهر ۱۳۹۹یعنی از تسلا رودستر هم گشتاورش بیشتره ببین دیگه چیه
مهدی
۳۰ مهر ۱۳۹۹یاحسین خدایا حالم داره بد میشه دیگه تمام
Amin-mc20
۳۰ مهر ۱۳۹۹ولی من هنوز درک نکردم که چطور 911 تونست 60 مایلو 2.2 بزنه اونم با 650 اسب بخار قدرت
مهراد
۳۰ مهر ۱۳۹۹جوابش سادس : مهندسی آلمانی
ارشیاSVJ
۳۰ مهر ۱۳۹۹جدا که عالیست.
MaF
۳۰ مهر ۱۳۹۹کلا من با توربو اس و GT3 حال نمیکنم
فقد GT2….
MaF
۳۰ مهر ۱۳۹۹درضمن با نوع اسم گذاری پورشه هم حال نمیکنم : 4-4s-turbo-turboS :|
Amin-mc20
۱ آبان ۱۳۹۹من که حال میکنم ولی مسخره ترینش تایکان توربو اسه:|||||||||