یک دستگاه پورشه ۹۱۱ توربو S سری Exclusive کمیاب در حال حاضر به فروش میرسد و اگر میخواهید مالک یک ۹۱۱ متفاوت باشید این یک فرصت عالی برای جلبتوجه کردن است.
پورشه این خودرو را برای اولین بار در نسل ۹۹۱ معرفی کرد و البته تمامی ۵۰۰ دستگاه مدنظر از نوع سقف سخت بودند؛ اما پس از تقاضای زیاد برای چنین خودروهایی، ژرمنها تصمیم گرفتند تا سری Exclusive را به مدل توربو S کابریولت نیز گسترش داده و ۲۰۰ دستگاه از آن را روانهی بازار آمریکای شمالی نمایند. این نسخهی ویژه سی و یکمین دستگاه تولیدی بوده و قیمتی که مالک برای فروش آن در نظر گرفته ۳۱۹۹۹۱ دلار میباشد.
درست همانند برادر سقف سخت، توربو S کابریولت سری Exclusive نیز رنگ بدنهی طلایی روشن را دارد که واقعاً جلب نظر کرده و این خودرو را از سایر نسخههای استاندارد ۹۱۱ جدا میکند. همچنین خودروی موردبحث دارای گرافیکهای مشکیرنگ و رینگهای طلایی و مشکی جذاب است. از دیگر ویژگیهای بدنه میتوان به آپرون و بال عقب جدید، ورودیهای هوای فیبر کربنی و سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ اشاره کرد.
نیروبخش پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت سری Exclusive پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۹۹ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری است که نشاندهندهی افزایش قدرت ۲۶ اسبی در مقایسه با نسخههای استاندارد توربو S میباشد. مدل سقف سخت در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و حدس میزنیم مدل روباز نیز به همین اندازه سریع باشد. حداکثر سرعت این خودرو به راحتی از ۳۳۰ کیلومتر در ساعت عبور میکند و حتی یک مجلهی آلمانی توانسته با مدل کوپه به سرعت ۳۴۳ کیلومتر در ساعت نیز برسد.
M
۱۵ مرداد ۱۳۹۸جناب آقای جرمی کلارکسون و برخی امریکایی باز های عزیز !
50 ساله قیافش همینه و تغییر نکرده فدا سرش ! اصلا بهتر مگه داریم از این بهتر !
خدا کنه 50 سال دیگه هم همین بمونه !
ادم پرستیژ خاص فراری و خشم لامبورگینی و اشراف زاده بودن مک لارنو به راحتی از قیافشون تشخیص میده وازشون لذت میبره اما پورشه یه لذتی به ادم میده که نمیدنی منشا این لذته کجاس و چی تو 911 هست که باعث این لذته میشه فقط اینو میدونی که این لذته هست!
AMIR / ARMI
۱۵ مرداد ۱۳۹۸خدا صداتو نشنید
پورشه بعد این نسل تغیر قیافه میده
زبان طراحی جدید پورشه روی سدان الکتریکیش هست
M
۱۵ مرداد ۱۳۹۸هه
دوست عزیز پیش بینیاتو واسه خودت نگه دار حیف میکنی میایی این اطلاعت گران بهاتو در اختیار من میزاری!
https://www.pedal.ir/پورشه/معرفی-پایه-نسل-جدید-پورشه-911/
یک هته از معرفی رسمی گذشته عکس خیلی مدلای دیگه رو هم با پوشش های بسیار کم دیدیم هممون بعد اقا میگه زبان طراحی قراره عوض شه!
P.K.H
۱۵ مرداد ۱۳۹۸خدای من
امیر
۱۵ مرداد ۱۳۹۸به هیچچیزی کاری ندارم فقط رنگش خیلی خوب شده!!
Saeed
۱۵ مرداد ۱۳۹۸فقط چه رنگی داره اینم کنار اون قدرت باور نکردنی و شتاب معرکهاش
مهراد
۱۵ مرداد ۱۳۹۸پورشه های پایه (منظورم نسخه های پایه و نچندان گران) زیادی از نزدیک دیدم
از جمله باکستر ، کیمن ، مدلای پایه کاین و پانامرا
همشون صدای بسیار پر طنین و زیبایی داشتن . بنابراین دارم فکر میکنم این غول با این سیستم اگزوز وحشتناک دیگه چه صدایی میتونه داشته باشه
مانی
۱۶ مرداد ۱۳۹۸یکمی مشکوکه!!!با ۶۰۰ اسب ۳۴۳کیلومتر میره
مهندساشو از کجا آورده