تک آرت پکیج تیونینگ خود برای نسل جدید پورشه ۹۱۱ را معرفی کرد. این پکیج تقریباً تمامی جنبههای نسل ۹۹۲ این خودروی افسانهای را شامل میشود.
کار را با ظاهر خودرو آغاز میکنیم که در آن شاهد وجود قطعات جدید از جمله اسپویلر جلوی ۵ تکهای با اسپلیتر یکپارچه، بدنهای دو رنگ، تریم جانبی متفاوت برای ورودیهای هوا، رکابهای جانبی تیز، دیفیوزر عقب، اسپویلر روی سقف و بال عقب ثابت هستیم.
اما بال عقب ثابت با بازوهایی به بدنه متصل شده که از جنس پلی کربنات مقاوم و شفاف هستند. افرادی که خواهان ظاهر بالغتری برای ۹۱۱ خود هستند میتوانند اسپویلر عقبی را سفارش دهند که روی مدل استاندارد پورشه سوار شده است. این تیونر همچنین رینگهای فورج کاری شدهی جدیدی را برای این خودرو تدارک دیده که دیتونا II نام دارند. این رینگها که مختص ۹۱۱ جدید هستند از نظر طراحی ما را به یاد نمونههای کلاسیک پورشه ۹۹۶ میاندازند.
این رینگها با ابعاد ۲۰ و ۲۱ اینچی برای چرخ های جلو و عقب ارائه شده و میتوانند بهصورت تکرنگ یا دو رنگ سفارش داده شوند. یک سیستم تعلیق اسپورت و سفارشی هم وجود دارد که ارتفاع خودرو را تا ۳۰ میلیمتر پایین میآورد.
اما تک آرت کابین را نیز بینصیب نگذاشته و از چرم و پشم ویژه برای پوشش برخی بخشها استفاده کرده است. از جمله آپشن های این بخش نیز میتوان به رکابهای داخلی کربنی و نورانی، پدالهای آلومینیومی، فرمان اسپورت و دستساز و… اشاره کرد.
تک آرت همچنین سیستم اگزوز اسپورت با سوپاپهای دینامیک را ارائه کرده که صدای پرطنینی برای این خودروی اسپورت آلمانی به ارمغان میآورند.
MAHDI
۱۰ مهر ۱۳۹۸حیف نیست الان جواهر رو به این شکل در بیاری. پورشه 911 جدید دیوانه کننده است اونقدر که جذابه.پس نیازی به این تغیرات نداره.!!!!!
مزدا
۱۰ مهر ۱۳۹۸انصافا رینگ های باحالی داره رنگ طلایی بهش میاد .آدمو تو خماری میزاره
Khosrow
۱۰ مهر ۱۳۹۸تک ارت قشنگ رخ اینو برگردوند به 2 نسل قبلش / لعنتیه عطف به ما سبق ..
Alireza
۱۰ مهر ۱۳۹۸من ک خوشم اومد رنگش قشنگه
الیور اویست
۱۱ مهر ۱۳۹۸چقدر خوشکل شده مخصوصا رینگ طلایی .بال عقب هم خیلی بهش میاد .غولی شده برا خودش
محسن
۱۱ مهر ۱۳۹۸رینگ فورج کاری شده یعنی چی؟
P.K.H
۱۱ مهر ۱۳۹۸رینگ زیاد هماهنگ با ماشین نیستن