درحالیکه پورشه قول رونمایی نسخه تولید نهایی ۹۱۸ اسپایدر را از مدت ها پیش در نمایشگاه امسال فرانکفورت (کمتر از ۲ هفته دیگر) داده اما هنوز هم دست بردار تست های جاده ای آن نیست . . .
در این کلیپ کوتاه نه یکی، نه دوتا بلکه سه دستگاه ۹۱۸ اسپایدر به چشم می خورند که دوشادوش هم در جاده های موناکو می روند. نکته جالبتر این کلیپ وقتی است که هر سه دستگاه در پمپ بنزینی متوقف می شوند تا اندکی بعد هم سه ۹۱۸ اسپایدر از راه برسند! در میان این ۶ دستگاه علاوه بر مدل استاندارد ۹۱۸ و همچنین پروتوتایپ های آن که با لوگوی گرافیکی شان قابل تشخیص هستند، نسخه معروف ۹۱۸ مارتینی ریسینگ نیز در این کلیپ خودنمایی می کند.
nima
۷ شهریور ۱۳۹۲خدایی عجب چیزیه . طرفدارای المان لایک کنند .
alireza
۷ شهریور ۱۳۹۲منتظر خواهم بود ببینم جرمی کلارکسن چه خواهد گفت راجع بهش !
Aref
۷ شهریور ۱۳۹۲جرمی از پورشه متنفره.
نوید
۷ شهریور ۱۳۹۲پورشه carrera gt رسما یکی از عشقای کلارکسون هست. بعد از این که یکیشو روند از خوشحالی و هیجان نزدیک بود سکته کنه.
جرمی از 911 خوشش نمیاد اونم نه برای عملکردش… برای طراحیش.
دلم میخواد جرمی رو پشت این ببینم… جرمی، جیمز و ریچارد از تویوتا پریوس به عنوان سمبل اتومبیل های کم مصرف و کم صدا متنفرن… بعد از تست این حتما چیزای جالبی برا گفتن دارن. :)
امیرحسین
۷ شهریور ۱۳۹۲بچه ها خبری جدید!!!!!!!!!!
شرکت سایپا میخواد رژه ی پراید های داغون شده در سفر های تابستونه را توی یک رژه ی کاملا رویایی به تماشا بزاره!!!
km
۷ شهریور ۱۳۹۲ولی هیچی CARRERA GT نمیشه
نوید
۷ شهریور ۱۳۹۲آخ..آخ … گفتیو کردی کبابم…
امین
۷ شهریور ۱۳۹۲کافیه برید تو کوچتون
نه یکی نه دونا نه 3 تا نه 4 تا نه 5 تا …… بلکه در 10 دقیقه حدود 60 تا پراید میبینید .
محسن.د
۷ شهریور ۱۳۹۲عجب رقابتی بشه بین 918 و P1 و لافراری
مارال
۸ شهریور ۱۳۹۲دوستان یه خبر جدید :
به نقل از منبعی موثق سایپا در حال تست های جاده ای بر روی وانت پراید کارا اسپایدر است، همچنین مدیر فروش سایپا دلیل عرضه دیر هنگام وانت پراید کارا را این گونه عنوان کرد :به دلیل استفاده از 12 رادیاتور در موتور این سوپر ماشین، هنوز بر روی سیستم خنک کنندگی این خودرو مشغول تحقیق می باشیم وگرنه تا آخر تابستان پیش فروش آن آغاز میشد به جان مشتریان قسم
محسن.د
۷ شهریور ۱۳۹۲پدال چخبره اینهمه پست! نه به قبلا نه به الان… تا سرمونو برمیگردونیم ده تا مطلب جدید میاد،بزار یکیشو بخونیم بعد یکی دیگه… :-)
nima
۷ شهریور ۱۳۹۲پراید دیگه رژه نمی خواد ما هر ثانیه داریم رژه پرایدو تو خیابون می بینیم .
نه یکی .. نه دوتا .. نه سه تا بلکه بیش از 50 درصد ماشین های ایران پرایده !!!
نمی دونم از خوشحالی ذوق کنم یا نارحت باشم . فیلمش رو حتما برای پدال می فرستم . :) :( ;)
feri
۷ شهریور ۱۳۹۲این با کلاس و با اصالت شکلش 50 ساله همینه…. بر خلاف کره ای و چینی تازه به دوران رسیده که هر سال 5 تا شکل می دن
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۸ شهریور ۱۳۹۲درود.امیدوارم بتونه رقباشو شکست بده.فکر کنم تو بنز ها رقیبش
بنز SLS E CELL AMG باشه که فقط موتور برقی داره.درست میگم؟؟؟
ایران و المان
pouya
۸ شهریور ۱۳۹۲,من که خیلى دوسش دارم البته نه به اندازه 911 با اصل و نسب.
دوستان میشه زمان برنامه تخته گاز رو بهم بگید؟من مال سال 2006 رو دارم از 2006 به اینور رو ندیدم آىا جایی هست که بتونم بخرم؟
میثم
۸ شهریور ۱۳۹۲سلام پویا جان یه سرچ تو گوگل بکنی.پیدا میکنی
خیلی از سایتها دانلود رایگان واسش گذاشتن
سعید از بوشهر
۸ شهریور ۱۳۹۲دنیا فقط ژژژژرمن ها
آگنوستیس
۸ شهریور ۱۳۹۲به شکل مشخصی از ِالمان های لامبورگینی برای طراحی استفاده شده.واضح ترین بخش آن هواکش های زیر سپر هستند.البته چون 918 اسپرت هست بیشتر به چشم می آد.این موضوعه هواکش های لامبورگینی اگر دقت کرده باشین در خیلی از خودروهایی که خودشان صاحب سبک هستند ایجاد شده.موضوع کلی تری که وجود داره پیروی از طراحی ایتالیاییه که امروزه در اکثر خودروها پرواضحه و این بخش کوچکی از اونه.این موضوع در خطوط بکار رفته در پیکره ی بسیاری از خودروهای به روز اروپایی و حتی آمریکایی و شرق آسیایی به وضوح مشخصه.انگارکه طراحی خودرو به یه سمت مشخصی در حال حرکته.
احمد.ف
۸ شهریور ۱۳۹۲جناب پدال سلام!
قبلا می شد با IDM ویدئوها رو دانلود کرد الان نمی شه علت چیه؟ یه لینکی، چیزی بزار بشه دانلود کرد.
moein
۹ شهریور ۱۳۹۲خیلی خوبه چه از نظر طراحی و چه از نظر عملکرد
اما باز هم رقیب جدی واسه فراری لافراری نیست