بهتازگی گتی ایمیج تعدادی تصویر جالب از کارخانه پورشه واقع در زوفن هاوزن اشتوتگارت آلمان منتشر نموده است که بسیار حائز اهمیت هستند. از آنجا که تاکنون تعداد عکاسان اندکی برای تصویربرداری از این مجموعه صنعتی پیشرفته مجوز گرفتهاند عکسهای گتی ایمیج میتواند برای مخاطبان بسیار ارزشمند باشد.
البته پورشه در برنامههای مختلف و از طریق وبسایت رسمی خود تورهایی برای علاقهمندان به بازدید از کارخانه زوفن هاوزن برگزار میکند منتهی ورود هرگونه دوربین توسط افراد بازدیدکننده به این محیط صنعتی ممنوع اعلام شده است. در ادامه عکسهای توماس نیدرمولر و توماس کینزل را از کارخانه زوفن هاوزن میبینم.منبع: roadandtrack
AHMADREZA
۲۶ تیر ۱۳۹۴کارخانه پورشه هم دیدیم جالب بود
bahamin
۲۶ تیر ۱۳۹۴خداکنه یه بار ازنزدیک همه این روببینم
فورد
۲۶ تیر ۱۳۹۴ادم تو المان کارگر پورشه باشه هر روز اینا رو دسمال بکشه ولی تو ایران مدیر عامل ایران خودرو و سایپا نباشه
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ تیر ۱۳۹۴ولی من همچنان مشتاقم کارخونه ایرانخررو رو ببینم.
M Power
۲۷ تیر ۱۳۹۴من حدود دو سال پیش ایرانخررو رو رفتم بازدید کردم کارخونه بدی نبود ، نمیگم در حد پورشه و این عکسا بود ولی بخاطر بعضی از کاراشون و نظم و ترتیبشون خوشم اومد . یکی از قسمتای تکنولوژیکش نصب شیشه ها بود که خیلی باحال بود و تمام کامپوتری اگه بخوام به عنوان کسی که ایرانخودرو رو از نزدیک دیده با توجه به این عکسا شاید نمره بالای 16 تا 18 به ابرانخودرو بدم . البته بحثم کیفیت ماشن ها نیست چون اگه بخوام به اونا نمره بدم زیر 5 میدم
عسگری
۲۹ تیر ۱۳۹۴دوست عزیزسالن ها و خطوط مونتاژ ایران خودرو و پارس خودرو از لحاظ سخت افزاری بسیار خوب و حساب شده هستند. اکثرا روباتیک هستند و با شبکه های کامپیوتری کنترل میشن. یادمون نره زمانی مرسدس های سری E در مجموعه تاپ خودرو از زیر مجموعه های ایرانخودرو مونتاژ میشدن. اما نکته مهم اینه که چون مدیران و تصمیم گیران این کارخونه ها آدم های سیاسی هستند و بیشتر به فکر سود هستن تا کیفیت محصول و رضایت مشتریان، فقط به تولید محصولات تکراری و خارج از رده میپردازن، وگرنه اگه بخوان ظرف دو یا سه ماه میتونن خطوط مونتاژ به روز ترین ماشین های دنیا رو راه اندازی کنند. یادمون نره که ما مونتاژ کار هستیم نه تولید کننده، الان تو دنیا خودرو ملی مفهومی نداره اصلا، همه کشورها با کمک هم خودرو تولید میکنن. کسی از دوستان میتونه یه ماشین از کشور اتریش نام ببره؟اما میدونید بیشترین میزان صادراتشون قطعاته خودروئه که برای کارخونه های آلمان میزنن. اگه سیاست های ما عوض بشه همه چی درست میشه. شک نکنید…..
asgari
۲۹ تیر ۱۳۹۴دوست عزیزسالن ها و خطوط مونتاژ ایران خودرو و پارس خودرو از لحاظ سخت افزاری بسیار خوب و حساب شده هستند. اکثرا روباتیک هستند و با شبکه های کامپیوتری کنترل میشن. یادمون نره زمانی مرسدس های سری E در مجموعه تاپ خودرو از زیر مجموعه های ایرانخودرو مونتاژ میشدن. اما نکته مهم اینه که چون مدیران و تصمیم گیران این کارخونه ها آدم های سیاسی هستند و بیشتر به فکر سود هستن تا کیفیت محصول و رضایت مشتریان، فقط به تولید محصولات تکراری و خارج از رده میپردازن، وگرنه اگه بخوان ظرف دو یا سه ماه میتونن خطوط مونتاژ به روز ترین ماشین های دنیا رو راه اندازی کنند. یادمون نره که ما مونتاژ کار هستیم نه تولید کننده، الان تو دنیا خودرو ملی مفهومی نداره اصلا، همه کشورها با کمک هم خودرو تولید میکنن. کسی از دوستان میتونه یه ماشین از کشور اتریش نام ببره؟اما میدونید بیشترین میزان صادراتشون قطعاته خودروئه که برای کارخونه های آلمان میزنن.
bahamin
۲۶ تیر ۱۳۹۴باسلام به مردم باغیرت ایران خداکنه شماهم بتونین یکی ازاین هارو به نزدیکی سواربشید به امیدآن روز.
fluid
۲۶ تیر ۱۳۹۴عزیزم تو که داری ارزو میکنی پس چرا خسیسی میکنی بگئ ایشالا یه روز ی ما هم از
اینا بسازیم
Archi KHAN
۲۶ تیر ۱۳۹۴در یک کلام ، عشقه…
ali2240
۲۶ تیر ۱۳۹۴کیفیت و دقت موووج میزنه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ تیر ۱۳۹۴درود .
خیلی هم عالی . محمد حسین دست گلت درد نکنه .
***
محمدحسین
۲۶ تیر ۱۳۹۴فدات عزیزم :-) نیستی؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ تیر ۱۳۹۴درود .
ماهستیم داداش . پاتو بردار ،مارو میبینی .
محمدحسین
۲۷ تیر ۱۳۹۴آقا شرمنده میکنی … خیلی ارادت داریم
ER911
۲۶ تیر ۱۳۹۴حرفی واسه گفتن نمیذاره
سعید جعفریان
۲۶ تیر ۱۳۹۴دیروز یه منبع خبری غیردولتی و خارجی میگفت یه شرکت خودروساز ایرانی در زمینه انتقال علم خودروسازی با یه شرکت ایتالیایی قرارداد بسته و قراره خودروی ایرانی با پلتفرم ایرانی و توسط طراحای ایرانی ساخته شه.
کسی اطلاعات دقیقی داره ؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ تیر ۱۳۹۴درود
آغاز به کار اولین شرکت ایرانی-ایتالیایی طراحی خودرو
عضو هیات مدیره انجمن قطعهسازان ایران از آغاز به کار اولین شرکت طراحی خودروی ایران با مشارکت یک شرکت طراحی ایتالیایی خبر داد.
عضو هیات مدیره انجمن قطعهسازان ایران از آغاز به کار اولین شرکت طراحی خودروی ایران با مشارکت یک شرکت طراحی ایتالیایی خبر داد.
ساسان قربانی اظهار کرد: از ابتدای شکلگیری صنعت خودرو در ایران تاکنون مهمترین ضعف و حلقه مفقوده این صنعت، نداشتن توان طراحی خودرو در داخل کشور بوده است.
وی با بیان اینکه کار طراحی خودروهای داخلی تولید شده در کشور در دو دهه گذشته بیشتر در خارج از کشور انجام شده و انتقال دانش طراحی به خوبی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در این زمینه اولین شرکت طراحی پلتفرم خودروی ایران با مشارکت شرکت طراحی خودروی ایتالیایی تشکیل شده که مهمترین وظیفه آن انتقال دانش فنی به داخل است.
عضو هیات مدیره انجمن قطعهسازان ایران ادامه داد: خودروی تولید شده از سوی این شرکت طراحی 100 درصد ایرانی و ملی بوده و با توجه به انتقال دانش فنی از سوی شریک ایتالیایی، براساس فنآوری روز صنعت خودروی جهان طراحی و تولید شده و امکان صادرات به تمام بازارهای جهان بهویژه اروپا را خواهد داشت.
وی افزود: مزیت این شرکت طراحی برای صنعت خودروی ایران این است که شرکتهای قطعهساز ایرانی از روز اول طراحی پلتفرم و قطعات آن در کنار تیم طراحی قرار گرفته و در این کار مشارکت خواهند داشت که نتیجه آن انتقال فنآوری روز به قطعهسازان داخلی و ارتقای کیفی این صنعت است.
قربانی با بیان اینکه ایران خودرو در فرایند شکلگیری اولین شرکت طراحی صنعت خودروی ایران مشارکت داشته و اجرای پروژههای طراحی و تولید پلتفرمهای جدید خود را به این شرکت واگذار کرده است، تصریح کرد: با توجه به استقرار این شرکت ایرانی و ایتالیایی در ایران، بیشتر پرسنل آن از دانشگاهیان و متخصصان داخلی در کنار دیگر متخصصان خارجی خواهند بود.
سعید جعفریان
۲۶ تیر ۱۳۹۴ممنون میلاد جان
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ تیر ۱۳۹۴درود .
خواهش میکنم قربان .
مهدی
۲۶ تیر ۱۳۹۴کارخونه از اتاق من تمیز تر و مرتب تره…!
احمد باقری
۲۶ تیر ۱۳۹۴این همه زحمت میکشن حیف که قیافه جلوش چنگی به دل نمی زنه، حتی توی برنامه تخت گاز هم سه بار، مجریان گفتند که محصولات پورشه، ظاهر قشنگی نداره، اما داره بهتر میشه. به جز 911، بقیه ظاهر قابل قبولی دارن و روی 918 خوب کار شده، مثل اینکه خود کمپانی پورشه هم آخر سر فهمید که قیافه جلوی ماشین، خیلی نقش داره و باید این قیافه افتضاح رو کنار بذاره.
ali
۲۷ تیر ۱۳۹۴قیافه افتضاح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
خداوند به راه راست هدایتت کنه انشا الله…
Archi KHAN
۲۷ تیر ۱۳۹۴چی میگی پسرجون !
قیافه پورشه چنگی به دل نمیزنه ؟!!
به جز 911 ؟!!!!!
کمپانی پورشه و کلا آلمانها جشن گرفتن که شما تاییدکردی غیر از 911 بقیه ظاهر خوبی دارن و خوشحالتر بخاطر اینکه تایید کردی روی 918 خوب کار شده…
بازم خدا را شکر که خود کمپانی فهمید که قیافه جلوی ماشین، خیلی نقش داره و باید این قیافه افتضاح رو کنار بذاره.
حالت خوبه اصلا ؟؟؟!!!!
saeedjafari
۲۶ تیر ۱۳۹۴با سلام واقعا اونا کجای کارن ما کجا.شرکتهای خودروساز ما دارن هرچی ماشین چینی تو ایران مونتاژ میکنن . دستشون دردنکنه.
Infinite
۲۶ تیر ۱۳۹۴زیر سقف اینجا… تاریخ خودروسازی رو میسازند.
امیر
۲۷ تیر ۱۳۹۴وی با بیان اینکه کار طراحی خودروهای داخلی تولید شده در کشور در دو دهه گذشته بیشتر در خارج از کشور انجام شده و انتقال دانش طراحی به خوبی صورت نگرفته است، .. قابل توجه کسانی که طرفدار فرانسه هستند. اونا حتی ایرانیها رو توی طراحیشون که تو ایران قرار بود تولید و فروخته بشه شرکت نمیدادن . نمونه بارز عدم احترام و اعتماد