برای کسانی که هیچ کدام از نسخه های شش سیلندر پورشه کاین را نمی پسندند و در عین حال از مدل هشت سیلندر آن نیز گریزانند، یک پیشنهاد ویژه داریم، نسخه پلاتینیوم.
با پول اضافی که برای نسخه پلاتینیوم می پردازید، چراغهای زنون، شیشه های رنگی عقب، چرخهای ۱۹ اینچی منحصر به فرد، تریم بژ یا سیاه و سفید، روکش استاندارد چرم صندلیها و سفارشی تمام کابین، بلندگوهای Bose، رکاب آلومینیومی با نشان پلاتینیوم و زیرپایی ویژه را بدست می آورید.
با این وجود پیشرانه های شش سیلندر بنزینی یا دیزلی دست نخورده اند. در آلمان برای نسخه بنزینی ۲۹۵ اسبی باید ۶۶ هزار یورو و برای نمونه دیزلی ۲۴۱ اسبی آن ۶۷ هزار یورو پرداخت کنید.
i8
۱۸ آذر ۱۳۹۲بسیار عالی
هم کابین هم پیشرانه
فقط پورشه
Kurosh
۱۸ آذر ۱۳۹۲آقا این مدلش تو نگاه اول دل منو برد…!
از اون برند چاپ شده پورشه رو پشتی های صندلی گرفته…
تا اون چراغ های خوشکل قورباغه ای شکلش…
دیگه حرفی از چرم کرمی رنگ دلبر کار شده رو صندلی ودریها نزنم..
فنی… .!
sina
۱۹ آذر ۱۳۹۲خیلی خوشگل از همه نظر عالی و بسیلر هم گران
alireza
۱۸ آذر ۱۳۹۲من از اول هم کاین رو خیلی دوست داشتم امیدوارم یه روز ارزون بشه بتونیم ما هم بخریمش.
amirali
۱۸ آذر ۱۳۹۲پورشه کارش درسته همه ماشیناش عالین به خصوص کاین
alireza
۱۸ آذر ۱۳۹۲my love porsche
sorena330
۱۸ آذر ۱۳۹۲یعنی بدون این پکیج کابن حتی زنون هم نداره؟؟؟
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۸ آذر ۱۳۹۲درود.
خدای هندلینگ در شاسی بلند ها.
همه چیزش عالیه.
ولی من به شخصه چراغ عقب نسل قبلی رو بیشتر دوست داشتم.قشنگ تر بود.
((( ایران و المان )))
Sina.fb
۱۸ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
پورشه دیگه حرف نداره واسه گفتن بخصوص کاین که فوق الاده ماشین زیبا وپر قدرتی است.
ولی نمیدونم چرا ماشین زیبا و حرفه ایی مثل پورشه دارای قدرت موتور حداکثر 295 و241 اسبی هست این ماشین باید قدرت موتورش بالای 400اسبی باشه نه این همه پایین!!!!
محسن.د
۱۸ آذر ۱۳۹۲سیناجان! کاینTurbo S قدرتش “550” اسب بخاره! کمه ؟؟؟!!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۸ آذر ۱۳۹۲درود.
سینا جان 400 و 500 اسب بخاری هم داره.
8 سیلندر های توربو ی ان 400 الی 500 اسبخار خروجی دارند.شایدم بیشتر.
((( ایران و المان )))
km
۱۸ آذر ۱۳۹۲جهت اطلاع باید بگم کاین توربو اس قویترین شاسی بلند دنیاست.
محسن.د
۱۸ آذر ۱۳۹۲فقط میتونم بهش بگم “همه چی تموم”
زیگما
۱۸ آذر ۱۳۹۲بنظرم نیازمند یه رقیب جدیه.اگه رقابت نباشه قیمت زیاد میشه و پیشرفت کم میشه
Sina.fb
۱۸ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
محسن ومیلاد جان منظورم همین ماشین بود اونایی که شما میگید رو که خودم میدونم!!!
محسن.د
۱۸ آذر ۱۳۹۲سیناجان باور کن “300 اسب بخار” کم نیستا!!! مگه العان میانگین قدرت شاسی بلندهای دیگه، چقده؟!
نوید
۱۸ آذر ۱۳۹۲بزارید یه چیزو روشن کنیم.
کاین یه شاسی بلنده… برای سرعت بالای 300 طراحی نشده… این ماشین باید بتونه دیوار صافو بره بالا و بارای سنگین رو بکشه.
بنابراین باید بتونه گشتاور بالایی رو به چرخ ها وارد کنه (گشتاور با قدرت متفاوت هست… قدرت = گشتاور * دور موتور).
حالا فکر میکنید گشتاور حداکثر این مدل کاین چقدره… نزدیک 550 نیوتن متر. برای مقایسه باید بدونید که 911GT3 با 475 اسب بخار فقط 440 نیوتن متر نیرو به چرخ ها وارد می کنه.
چیزایی مثل سریع بودن و هندلینگ خوب تو این کلاس نشون دهنده اوج بی نقص بودن مهندسی هست.(که خوب در مورد پورشه صادقه)
altima3600
۱۸ آذر ۱۳۹۲سلام
نوید داداش من هنوز که هنوزه نمیدونم گشتاور کارش چی هست و چی کار میکنه و چه نسبتی با دور موتور و قدرت داره یعنی بالا باشه خوبه یا پایین باشه اصلا بگو برای چه نوع موتور هایی استفاده داره از لحاظ بالا یا پایین بودن ای فرمول
نوید
۱۸ آذر ۱۳۹۲گشتاور میزان نیروی دورانی هست که موتور تولید میکنه.
بزار یه مثال بزنیم.
فرض کنیم که شما تو یه بوگاتی ویرون نشستی و داری با دنده 1 50تا میری. تو این حالت شاید بیشتر از 30 اسب بخار از قدرت موتور استفاده نمیکنی. حالا فرض کن تو همین سرعت یه بار 5 تنی رو هم داری میکشی (با همون سرعت و با همون دنده) دور موتور و سرعتت مثل حالت قبله ولی موتور تو این حالت نزدیک به حدود 200-300 اسب رو داره تولید میکنه. این تفاوت ناشی از گشتاور متفاوت در هر حالته.
به عبارت دیگه ممکنه دو دونده بتونن هرکدوم با یک سرعت بدون ولی فرقه بین اونی که میتونه همزمان یه گونی 50 کیلویی هم همراش حمل کنه با اون که نمیتونه.
در ضمن گشتاور بالای یه موتور باعث میشه که شتاب گیری بالایی داشته باشه.
باید دونست که گشتاور بیش از حد در هنگام شتاب گیری میتونه باعث هرز گردی تایر ها (به قول بچه ها تیک زدن) بشه. بنابراین شتاب گیری بهینه یه ماشین بستگی داره به دقت مهندساش در طراحی گشتاور اولیه منتقل شده به چرخ ها. (یکی از دلایلی که نیسان GTR تو شتاب اولیه از خیلی از ماشینا سره تکنولوژی پیشرفته تنظیم شتاب اولیه چرخ ها هست).
امین
۱۹ آذر ۱۳۹۲کاملا موافقم نوید جان شاسی بلند باید افرود باشه ولی کی دلش میاد این عشق رو بندازه توی مسیر های ماسه ای یا شل گلی !!!!
altima3600
۱۹ آذر ۱۳۹۲نوید جان(بوگاتی ویرون با دنده 1 50تا میری. تو این حالت شاید بیشتر از 30 اسب بخار از قدرت موتور استفاده نمیکنی. حالا فرض کن تو همین سرعت یه بار 5 تنی رو هم داری میکشی (با همون سرعت و با همون دنده) دور موتور و سرعتت مثل حالت قبله ولی موتور تو این حالت نزدیک به حدود 200-300 اسب رو داره تولید میکنه. این تفاوت ناشی از گشتاور متفاوت در هر حالته.)منظورت اینه که به گاز خوردن ماشینه مثلا با همان باری که فرمودین رو که با گاز3000 دورموتورجابجا میشه ولی اگر بدون بار با دور 1000 انجام میشه
نوید
۱۹ آذر ۱۳۹۲وقتی تو یه دنده بخوای با یه سرعت ثابت حرکت کنی دور موتور همیشه رو یه عدد خاصه (حالا چه 10 تن ببندی پشت ماشین چه هیچی)
تنها فرق اینه که وقتی که ماشین زیر بار هست باید پدال گاز رو بیشتر تا آخر فشار بدی تا دور موتور به اون عدد خاص برسه.
دقت کن که دور موتور در هر دو حالت یکیه ولی تو حالت زیر بار باید سوخت بیشتری وارد سیلندرها بشه تا دور موتور بتونه به اون مقدار مشخص برسه.
فرض کن من میخوام یه گاری رو با یه سرعت مشخص بکشم… فارغ از اینکه چقدر بار رو گاری باشه سرعت قدم برداشتن من تو یه سرعت ثابت تغییری نمیکنه (دور موتور ثابت)… ولی اگه بار کم و زیاد بشه فقط میزان سوختی که بدن من میسوزونه تغییر میکنه و باید برای رسیدن به اون سرعت زور بیشتری بزنم (گشتاور بیشتر تحت بار بیشتر).
altima3600
۲۳ آذر ۱۳۹۲مرسی از راهنمایی که کردین سپاس
حمادی
۱۸ آذر ۱۳۹۲پورشس دیگه همیشه عالی
Sina.fb
۱۸ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
محسن ومیلاد جان منظورم همین ماشینه وگرنه اونایی که میگید رو من خودم میدونم.
km
۱۸ آذر ۱۳۹۲من چراغهای عقب نسل قبلشو بیشتر دوست داشتم ولی هر دو نسلش عالین. در حال حاضر کاین بهترین mid-size suv دنیاست.
Sina.fb
۱۸ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
محسن جان میدونم ولی وقتی ماشین Jaguar F-type v8 s قدرتی معادل 488اسبی یاNissan GT-r قدرت 545اسبی تولید کنه که این دو ماشین در مقابل پورشه هیچی نیستند چرا باید پورشه قدرت 300اسبی تولید کنه؟
محسن.د
۱۸ آذر ۱۳۹۲این موضوع رو آقا نوید به خوبی توضیح داد ک. شما داری چیو با چی مقایسه میکنی ؟!؟! واقعا اگه کس دیگه ای این حرف رو میزد کمتر تعجب میکردم!ولی از تو بعیده! F-type و GT-R چه ربطی دارن به کاین؟؟!! اونارو با 911 توربو مقایسه کن که 550 اسب بخاره! کاین رو با شاسی بلند جگوار(که البته هنوز به خط تولید نرسیده!) یا با شاسی بلندهای نیسان(یا هر شرکت دیگه ای) مقایسه کن و ببین کدوم قویتره! به نظر من فقط رنجروور حریف واقعی کاینه.
امیرحسین
۱۹ آذر ۱۳۹۲حریف واقعی و غیر قابل دسترسی برای خیلی از کمپانی ها . . .
(ابر SUV)
Mercedes Benz 6 & 6
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۹ آذر ۱۳۹۲درود.
درود بر شرفت.
درود به کامنتت.
6*6 گفتیو کردی کبابم.
((( ایران و المان )))
محسن.د
۱۹ آذر ۱۳۹۲اون یک مدل خیلی خیلی خاصه با تولید فوق العاده محدود! و هرکسی میدونه اونو نباید با هیچ شاسی بلند دیگه ای درجهان مقایسه کرد!!!
امین
۱۸ آذر ۱۳۹۲خیلی دوست داشتنیه
من تو کف سیستم تهویه سرنشینای عقبش موندم که از کل دکمه های ماشین ما هم بیشتره
ایول به آلمان
Sina.fb
۱۹ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
رنجروور مال این حرفا نیست!!کاین قورتش میده.
خب محسن جان به هر حال کیش و ماتم کردی و من ممنونم از توضیحاتت که جرعه ای از دانشت را به من فهموندی.
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۹ آذر ۱۳۹۲درود.
سینا جان کاین تو مساله ی هندلینگ و چسبندگی حریف نداره.طوری که انگار
سوار یک سواری هستی.
ولی کاین تو جاده های افرود و قابلیت ها حریف رنجروور نمیشه.
رنجروور حریف های دیگری همچون لندکروز.بنز جی کلاس.بی ام و ایکس 5 و …
دارد.
((( ایران و المان )))
محسن.د
۱۹ آذر ۱۳۹۲میلادجان قابلیت آفرود کاین اگه بیشتر ازX5 نباشه، به هیچ وجه کمتر از اون نیست.
محسن.د
۱۹ آذر ۱۳۹۲من فقط سعی کردم بگم اون مقایسه ای که کردی، مقایسه ی صحیحی نیست.نمیخواستم چیزی رو به کسی بفهمونم!
شهروز
۱۹ آذر ۱۳۹۲[…] عشق است بنز و پورشه و لکسوس و تویوتا
سهند
۱۹ آذر ۱۳۹۲پورشه که عالیه… ولی کیا خیلی آشغاله… یه سر به تعمیر گاه ها بزنید
Sina.fb
۱۹ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
عشق است بنز،فراری ،پورشه. ولی حالم از تویوتا به هم میخوره.در ضمن زیگما رو شما نشوندی سر جاش اون خودش رفت برید خدا رو شکر کنید که رفت وگرنه آبروتونو میبرد.
(بادم شیر بازی نکن پسر خطر داره)
شهروز
۱۹ آذر ۱۳۹۲سینا شما یا زیگمایی یا بدلش.. بزرگ شدی می فهمی ماشین یعنی چی….
شاهین
۱۹ آذر ۱۳۹۲بنز و تویوتا بهترینند
amir ali
۱۹ آذر ۱۳۹۲اصالت ، قدرت ، زیبایی ، ظرافت همه در یک برند ! پورشه
جلال
۱۹ آذر ۱۳۹۲سلام
کم کم ماشین های SUV هم دارن از حالت واقعی شون خارج میشن
بیشتر SUV ها دارن به شکل ماشین های اسپرت استیشن در میان
انگار دیگه قابلیتهای آفرودی داره کم اهمیت میشه
البته استثنا هم وجود داره مثل لندکروزر رنجروور یا بنز Gکلاس
به هرحال من که بیشتر عاشق شاسی بلند های قلدرم تا SUV های اسپرت شده نزدیک زمین
jalal
۲۰ آذر ۱۳۹۲چقدر ماشینه با حالیه !