پورشه

احتمال تولید یک پورشه 911 ارزان‌تر

پورشه می‌گوید از ایده‌ی ساخت نسخه ارزان‌قیمت‌تر و دسترس پذیرتر پورشه ۹۱۱ استقبال می‌کند.


رئیس بخش تحقیق و توسعه این خودروساز آلمانی در خلال مصاحبه با اتوکار در رویداد معرفی جدیدترین نسل پورشه کاین گفت:

احتمال تولید نسخه‌های اضافی از خودروهای اسپورت بدون محدودیت در تیراژ وجود دارد.


سخنان این مدیر ارشد با تأیید توسعه چنین خودرویی توسط پورشه فاصله دارد اما او گفته که کمپانی فهمیده بسیاری از مشتریان پس از معرفی مدل ۹۱۱ R از تجربه رانندگی فوق‌العاده آن لذت برده‌اند.


مدیر R&D پورشه اضافه کرد:

چیزی که ما یاد گرفتیم این است که مشتریان زیادی وجود دارد که از راندن خودروهای اسپورت جذاب و ناب لذت می‌برند. پورشه همیشه خودروهای اسپورت تولید محدود و نامحدود داشته است. برای خودروهای اسپورت ناب نیازی به چنین محدودیتی نیست.

تولید یک نسخه ارزان‌تر و دسترس پذیرتر از پورشه ۹۱۱ توجیه‌پذیر است و می‌توان آن را در قالب مدلی سطح میانی با گیربکسی ۶ سرعته و یکی از پیشرانه‌های توربوی جدید کمپانی تصور کرد. پورشه تنها نیاز به اطمینان از این موضوع دارد که چنین خودرویی باعث ورود به قلمروی خانوادگی مدل‌های باکستر و کیمن نمی‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    همین الانم نسخه های خاص باکسر و کیمن به قیمت پایه 911 نزدیک شدن فکر نکنم عملی بشه مگه منظور از موتور توربوی جدید نسخه 4 سیلندر مورد استفاده کیمن و باکسر باشه

    1. Archi KHAN

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (2198 ديدگاه)

      دوست عزیز قیمت پایه 911 حدود 90 هزار دلاره و قیمت پایه کیمن و باکستر حدود 55 هزار دلار
      چیزی حدود 1/6 برابر ، 40-30 هزار دلار اختلاف نزدیکه به نظرت ؟!!

  2. SERIAL WINNER

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    خیلی ها هستن که از پورشه یک ماشین اسپرت موتور عقب می‌خوان ولی نه با قیمت ۱۰۰ هزار دلاری ۹۱۱. این ۹۱۱ ارزان فروش بسیار بالایی خواهد داشت.

    شخصیت ۹۱۱ هر کسی رو عاشق خودش می‌کنه.

    فکر نکنم این ۹۱۱ تاثیر زیادی روی بازار فروش کیمن بذاره ،کیمن موتور وسطه و ۲ نفره. در حالی که ۹۱۱ یک کوپه ی ۲+۲ هست.

  3. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2855 ديدگاه)

    پورشه به عنوان رقیب درجه 1 مک لارن برای من همیشه قابل احترام بوده((حتی قبل از مک لارن)) و هست و خواهد بود.
    همین 911 رو اگه 10 سال دیگه هم ببینیم باز هم تازگی داره.
    این از معجزات پورشه هست که طرح هاش هیچ وقت قدیمی نمیشه.
    امیدوارم همیشه این جلو پنجره رو حفظ کنن.
    قیافش عینه بچه ای شاد و کنجکاو میمونه.
    که با عقبش در تضاد و یه آدم خونسرد و کمی عصبی رو نشون میده.
    نمیدونم درست بیان کردم یا نه.
    امیدوارم همیشه این فرم چراغ های جلو رو حفظ کنن.
    و شدیدا منتظر 960 هستم.
    خیلی دوست دارم یه درگ بین 720s و gt2rs ببینم،تنها رقیبیه که ازش میترسم و امکان شکست وجود داره.

  4. KING 918 (محمدرضا)

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    واقعا دیدن عکساشم حس خوبی به ادم میده …………….
    تعجب میکنم بعضی ها همین طور راحت نظر های بچه گانه میدن ( طراحی دایناسور وار و…… فلان فلان ) خب اگه دوست ندارین دیگه لازم به چیز گفتن هم نیست ………..

  5. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    دلم نمی‌خواد با ارزان‌سازی ۹۱۱، به پرستیژش لطمه وارد شه؛ کسی که پورشه‌های خوش قیمت‌تر اما همچنان قوی می‌خواد، بهتره رو نسخه‌های فول و رده‌بالا باکستر و کیمن حساب کنه، نه مدل رژیم گرفته ۹۱۱.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا