تاکنون تصاویر جاسوسی بیشماری از نسل آینده پورشه ۹۱۱ را دیده بودیم اما هماکنون میتوانیم این خودرو را در فرم تولیدی و بدون پوششهای استتاری مشاهده کنیم.
این نسل از ۹۱۱ که با کد ۹۹۲ شناخته میشود بدون پوشش استتاری بوده و تقریباً مشابه همان مدلی است که اواخر سال جاری در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی خواهد شد. همانگونه که انتظار میرفت فرم کلی خودرو مشابه نسلهای قبلی ۹۱۱ بوده اما شاخصههای طراحی جدیدی در آن وجود دارند که ۹۹۲ را از مدلهای قبلی متمایز میکند.
کار را با نمای جلو آغاز میکنیم که دارای سپر تکامل یافته با LED های جدید یکپارچه با ورودیهای هواست. نسل جدید ۹۱۱ همچنین دارای ورودی هوای مرکزی بزرگتر و کاپوت جدید با دو خیز قابلتوجه می باشد. چراغهای جلو نیز با برچسبها پوشیده شدهاند اما احتمالاً دارای طراحی آشنای پورشه با دیلایت های LED یکپارچه خواهند بود.
فرم احساساتی ۹۱۱ بیشتر از قبل تکامل یافته و به نظر میرسد شکل کلی خودرو گردتر شده است. آینههای جانبی جدید و دستگیرههای درب متفاوت این حس را تشدید میکنند.
طراحان پورشه بزرگترین تغییرات را در بخش عقب خودرو اعمال کردهاند زیرا ۹۱۱ ۹۹۲ دارای چراغهای عقبی است که مشابه نمونههای بکار رفته در کاین، ماکان و پانامرا می باشد. همچنین یک سپر عقب جدید با جا پلاک جدید نیز در این بخش مشاهده میشود. ورودیهای هوای اسپورت تر و بخش پلاستیکی بزرگتر از دیگر شاخصههای برجسته بخش عقبی ۹۱۱ جدید میباشند.
تغییرات طراحی نسل جدید ۹۱۱ خیلی شدید نیستند اما باعث میشوند هویت خاص این مدل ایجاد شود. طراحان در عین ایجاد تغییرات یاد شده کاری کردهاند که ۹۱۱ فوراً به عنوان یک خودروی اسطورهای قابلشناسایی باشد.
خب حالا طراحی این خودرو را مشاهده کردیم اما هنوز هم جزئیات زیادی از مشخصات فنی نسل جدید ۹۱۱ منتشر نشده است. هنوز چیزی رسمی نیست اما در خبرهای پیشین آمده که مدل پایه کررا از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت حدود ۳۹۰ اسب بخار استفاده خواهد کرد درحالیکه مدل کررا S خروجی حدود ۴۵۰ اسبی خواهد داشت.
سعید(تهران)
۱۳ مرداد ۱۳۹۷این که باز همونه!
mahdy
۱۳ مرداد ۱۳۹۷هنوطم بی نهایت جذاب و استثنائیه
دوما کجاش همونه کلی ریزه کاری روش رفتن
سوما به نظرم خیلی عضلانی تر شده
مهدی
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ماشین که نیست.اثرهنریه.هربار فقط باتغیرجزئیات تبدیلش میکنه به یه جواهر.خیلی خیلی دوست داشتنیه۹۱۱.داخلش کاملا عوض شده
مهدی
۱۳ مرداد ۱۳۹۷حقاکه یه اسطوره است۹۱۱
فرید
۱۳ مرداد ۱۳۹۷حقا مگه داشتی؟
بهراد
۱۳ مرداد ۱۳۹۷هین سخن تازه بگو تا دو جهان تازه شود
وارهد از حد جهان بیحد و اندازه شود
خاک سیه بر سر او کز دم تو تازه نشد
یا همگی رنگ شود یا همه آوازه شود
منتظر یه ماشین جدید بودم که متاسفانه دکمه ی تکرارش گیر کرده،یه طرح خوب هر چقدر که بی نقص باشه آخرش تکراری میشه.
نمی دونم ده سال دیگه هم همین خواهد بود یا نه، یا مثل ماشینای ما مجبور میشن چراغای جدید بزارن روش
ماشین خودش عالیه اما یه طراحی جدید بنظرم نیاز داره یا خوشگل تر بشه یا زشت تر??، مثل کامارو،از دور ببینیش میفهمی نسل جدیده اما ۹۱۱ باید صبر کنی بیاد نزدیک تازه بفهمی کودوم مدل پورشست
LAMBORGHINI
۱۳ مرداد ۱۳۹۷در مقابل 10 نفر که خواستار تغییر طراحی 911 هستن اغراق نیست اکر بگم 10000 نفرن که خواستار تغییرات جزئی و حفظ شاکله ی کلی طراحی این ابراسطوره ی دنیای موتوراسپرت هستن
سینا
۱۳ مرداد ۱۳۹۷عکس دوم خیلی خوبه : (
LAMBORGHINI
۱۳ مرداد ۱۳۹۷نمای جلوی این ماشین به خاطر نبود موتور و گود شدن کاپوت سراسر تهاجم و حملست
آدم لذت میبره از دیدنش
با همین چراغ های گردالی ! و سادش به نظر من یکی از زیباترین رخ ها رو داره
از بغل که به خاطر همون شیب تهاجمی جلو 911 همیشه بسیار دوست داشتنی بوده
از عقبش خیلی خوشم اومد … تنها چیزی که هست دریچه ی پشت شیشه ی عقبش در نسل قبل کوچولوتر بود و به نظر من زیباتر جلوه میکرد … الان که بزرگتر و عریض تر شده منو یه ذره یاد بیتل نسل اول میندازه … اگه دقت کنین بیتل هم دقیقا همین نما رو داشت … البته بیتل یکی از اساطیر صنعت خودروسازی جهانه و به گردن پورشه و 911 هم خیلی حق داره و ممکنه اصلا این شباهت رو پورشه به عمد ایجاد کرده باشه