پورشه تستهای خیابانی محصول تمام الکتریکی خود یعنی میشن E را آغاز کرده است. تصاویر جاسوسی متعددی از نمونههای پیشتولیدی این خودرو در جادهها ثبت شده است.
این پروتوتایپ ها در خارج مرکز تحقیق و توسعه پورشه مشاهده شده و به منظور پنهان کردن هویت خود از برچسبهای چراغ و خروجیهای اگزوز غیرواقعی استفاده کردهاند؛ اما طراحی کلی خودروها به وضوح نشان میدهد که محصول نهایی بخش اعظم شاخصههای طراحی مدل کانسپت را حفظ خواهد کرد.
نسخه تولیدی پورشه میشن E بر پایه پلتفرم الکتریکی متفاوت نسبت به آنچه که در شاسیبلند الکتریکی آئودی E-Tron بکار رفته بنا خواهد شد. این پلتفرم کفی پایینتر به منظور همخوانی مناسب با شخصیت یک پورشه الکتریکی خواهد داشت.
ظاهراً پورشه هدفگذاری محدوده حرکتی بیشتر از 530 کیلومتر را داشته است. میشن E از یک جفت پیشرانه الکتریکی با قدرت بیش از 600 اسب بخار سود خواهد برد و در کمتر از 12 ثانیه از سکون به سرعت 200 کیلومتر در ساعت خواهد رسید. این کمپانی آلمانی همچنین تکنولوژی 800 ولتی نسخه مفهومی را در نمونه تولیدی نیز بکار خواهد برد. این تکنولوژی باعث میشود زمانهای شارژ کمتر شود و وزن نیز پایینتر آید.
هدف پورشه میشن E شارژ 80 درصد باتری در 15 دقیقه بوده که در صورت تحقق عملکرد قابلتوجهی خواهد بود و قاعده بازی را تغییر خواهد داد. این کمپانی همچنین در حال کار بر روی سیستم خودران سطح 4 به منظور نصب در میشن E و همچنین بهروزرسانی نرمافزاری آنلاین همانند تسلا است.
پورشه تلاش دارد تا سال 2020 این خودرو را روانه بازار کند. تا آن زمان منتظر اخبار بیشتری از میشن E باشید.