تصاویری کاملاً واضح و بدون پوشش استتاری از نسخه آماده تولید پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ منتشر شده است. این سه تصویر ایدهای کاملاً مناسب از طراحی این کوپهی جدید به جز بخش عقب آن را ایجاد میکنند. کوپهی پرسرعت پورشه بهصورت رسمی در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.
بخش جلوی ۹۱۱ توربو بسیار شبیه کررا S است. تفاوت اصلی این دو خودرو به فضای بالای چراغهای راهنما مربوط میشود که در مدل توربو بزرگتر میباشد. طراحی سه بخشی پایین جلوی خودرو مشابه کررا S بوده اما به نظر میرسد این مدل در گوشهها از طراحی افقیتر میلهها سود میبرد.
بزرگترین تغییر طراحی ۹۱۱ توربوی جدید در مقایسه با مدلهای کررا وجود ورودیهای هوا در گلگیرهای عقب است تا به این ترتیب هوای بیشتری وارد پیشرانه شود. همچنین بال بزرگتری در عقب وجود داشته و وقتی پایین بیاید شبیه اسپویلر خواهد بود؛ اما با توجه به تصاویر جاسوسی قبلی میتوان گفت این قطعهی آئرودینامیک میتواند به سمت بالا هم حرکت کند. در بخش پایین دربها نیز لوگوی ۹۱۱ توربو S وجود دارد که بر هویت واقعی آن تأکید میکند.
شایعاتی درباره استفاده این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی فعلی وجود دارد. احتمالاً قدرت مدل S حدود ۶۴۰ اسب بخار خواهد بود و یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک نیز با پیشرانه همکاری خواهند کرد.
پس از معرفی رسمی پورشه ۹۱۱ توربوی جدید در نمایشگاه ژنو، شاهد پردهبرداری از نسخه کانورتیبل در آیندهای نزدیک خواهیم بود.
Joker
۳۰ بهمن ۱۳۹۸برید کنار هیولا وارد میشود،سلطان جدید درگ…
یانکی
۳۰ بهمن ۱۳۹۸مصخره ترین مورد تو دنیا پنهان کردن طرح جدید پورشه هستش یا بگی عکس جاسوسی و لو رفتن طراحی.یکی نیست به پورشه بگه بسه دیگه یه چیزه جدیدی رو کن.البته در توانشم نیست بیشتر از این یه مشت طراح مفت خور فقط بلدن چراغهای عقبش رو به هم وصل کنن یا باریکتر کنن.البته تمام تولیداتشون همینه تمامشون عین همین قورباغه هستن.والا طرفدارهاشم با خودشون لج کردن وگرنه این بابا قوری با نسل قبلش چه فرقی داره.یه عده هم میگن عملکردش رو بچسب مشتی مگه دامپ تراکه که فقط عملکردش مهم باشه.راستی آبرو ریزی جدید پورشه رو هم تَکرار میکنم.
HR3
۳۰ بهمن ۱۳۹۸هیچی نگو آرزو کن یه 911 توربو اس 2020 از کنارت رد بشه و نسیمش پوستت رو نوازش کنه
من 911 و گلف و کمری و جیپ و لندکروز سری2 و 3 ب ام و و ایی کلاس و اس کلاس مرسدس و سوپر اسپرت های فراری رو هویت های دنیای خودرو می دونم
Joker
۳۰ بهمن ۱۳۹۸این چه میدونی پورشه اونم ۹۱۱ افسانه ای یعنی چی! این فقط کارش اینه بقیه رو بخندونه تو پدال!وگرنه تو ۸۹۶ تا کامنتی که گذاشته یه دونش بدردبخور نبوده تا امروز…
عرفان
۳۰ بهمن ۱۳۹۸جدا ها
ینی فرق ظاهری این با مدل کاررا غیر از یک برچسب و پشت آمپر چیه؟.؟
پورشه با طراحی فرا تکراری این نسل نا امیدمون نکن
MADJID
۳۰ بهمن ۱۳۹۸سلطان همه چی ، نه فقط درگ …. 911 یعنی کامل ترین پکیج دنیای خودروسازی …
911 رو میبینم اول به احترامش از جام بلند میشم بعد شروع میکنم به کامنت گذاشتن و نظر دادن؛ بس که این ماشین خوب و اصیل و پرافتخاره.
شاهین
۳۰ بهمن ۱۳۹۸یکم مدل های پورشه دیگه زیادی داره شبیه هم میشه واقعا برا ماشین باز ها هم از دور تشخیصش سخته بعضی وقتها
کاش یکم قیافه رو تغیر میداد
Hemn
۳۰ بهمن ۱۳۹۸دقیقا اینو خوب اومدی??
Just bentley continental
۳۰ بهمن ۱۳۹۸پادشاه سوپر اسپرتا وارد میشه.
ارزومه یه بنتلی کانتیننتال و ۹۱۱ و ۷۲۰ و پرفورمانته داشته باشم!
MAHDI
۳۰ بهمن ۱۳۹۸موشک زمینی 911 توربوS
ایمان
۳۰ بهمن ۱۳۹۸عشق من اومد ….
البته عشق همه ماشین دوستا و ماشین بازا
میاد که شتاب رو برای همه معنی کنه با لانچ کنترل گردن شکنش
میگ میگ ???? ????
امیر
۳۰ بهمن ۱۳۹۸چرا پورشه تغییراتش به چشم نمیاد مث بقیه شرکتا???
MAHDI
۳۰ بهمن ۱۳۹۸اول که واقعا تغیرات کاملا به چشم میاد.اما پورشه 911 که بیشتر میگن چرا تغیر نمیکنه انصافا این این رو به اون رو شده، کابین که کاملا عوض شده،طراحی بیرونی هم تغیر کرده که میتونید با مشاده تصاویر این دو نسل تغیرات رو کاملا حس کنید!!!!
پورشه 911 واقعا یه افسانه است.
بهراد
۳۰ بهمن ۱۳۹۸قبلا بنز رو نمیشد تشخیص داد کودوم کلاسه S یا E یا C
حالا مدل های پورشه شدن بیرجند و بجنورد و بروجرد
مانی
۱ اسفند ۱۳۹۸یعنی واقعا تشخیص ۹۱۱،۹۱۸،۷۱۸ یا ….سخته؟
یا این که انتظار دارین 911gt۳ شبیه 911gts نباشه شبیه لامبو باشه؟
بهراد
۱ اسفند ۱۳۹۸ترجیح میدم ماشین اسمش مشخص باشه و مدل کروک و داشته باشه تا اینکه اسم مدل سقف دار و روبازش متفاوت باشه . یدونه 911 و پانامرا برام قابل شناساییه
اما مدل 718 یا کیمن نسل قبل رو نمیشه تمایز داد مخصوصا از جلو
مانی
۷ اسفند ۱۳۹۸اسم مشخص باشه قشنگه ولی نمیدونم آلمانیها چرا کد دوست دارن
۷۱۸ نسل قبل هم از نسل جدیدش قابل تشخیصه اما با دقت
محمدهادی
۳۰ بهمن ۱۳۹۸آخه پورشه که آزرا یا سانتافه نیس نسل بعدیش کلا یه ماشین دیگه باشه
پورشه وقتی پورشست که فرم بدنش آشنا برای چشم باشه
بعضی چیزا مثل شلوار لی میمونه رنگ و فرمش یکم عوض میشه اما هیچوقت ماهیتش نمیشه عوض شه
اما بنظر من پورشه ترین پورشه تاریخ تا حالا کاررا جی تی معروف بود باهمون رنگ معروف نقره ییش
Farzad
۳۰ بهمن ۱۳۹۸اصالتتو عشقه ، هیچ وقت تغییر نکن ، همیشه همین شکلی بمون
، زیبای اصیل ?
Regera
۳۰ بهمن ۱۳۹۸کسایی که مدل توربو اس رو دست کم میگیرن، این کلیمو ببینن.
توربو اس، مدل ۲۰۱۰، سه نسل قبل تر از نسل جدید.
https://www.dalfak.com/w/wc474/%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-GTR%D8%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%B4%D9%87-911-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%88-S-%D9%88-%D8%A8%D9%88%DA%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86
Sajjad
۳۰ بهمن ۱۳۹۸یه روزی هم طراحی جلوی پورشه باب سلیقه عام میشه و ما فقط عاشق عقبش نمیشیم (و البته مهندسی بی نظیرش)
Mf1
۱ اسفند ۱۳۹۸هرچند هم پورشه از لحاظ شتاب سرعت هندلینگ کم نمیزاره ولی تو طراحی خیلی تکراری وخسته کننده هست