حقیقت این است که ما از آیندهی خودران صنعت خودرو میترسیم. هیچیک از این تکنولوژیها به خودی خود بد نیستند اما باید گفت ما در آینده شاید نتوانیم دیگر خودرو را خودمان برانیم. خوشبختانه پورشه همراه ماست و راهحلهایی برای حل چنین مشکلهایی دارد. آیا راهحل پورشه تولید خودروهای ارزانقیمت و در دسترس برای همهی افراد است؟! نه!
مدیرعامل پورشه در آمریکای شمالی که ماه پیش در رویداد Rennsport Reunion VI حضور داشت با اصحاب رسانه دربارهی دید این برند به خودروهای خودران صحبت کرده است. او گفته خودروهای این برند هرگز پدالها و فرمان خود را از دست نخواهند داد اما دارای برخی تکنولوژیهای خودران خواهند بود.
او گفته است:
برنامهی ما حفظ همیشگی غربیلک فرمان و پدالها و همچنین گیربکس دستی است تا به این ترتیب راننده با خودرو درگیر باشد؛ اما مصرفکنندگان ما پیشنهادهای دیگری هم دارند. آنها میخواهند از حالت رانندگی خودران هم استفاده کنند و در عین حال از خودرویی اسپورت و لذتبخش هم سود ببرند.
پورشه به رانندگان اجازه خواهد داد در مواقعی که میخواهند از رانندگی لذت ببرند اما زمانی هم خواهان حالت خودران باشند خواهند توانست از تکنولوژیهای مدرن خودران سود ببرند. با توجه به این خبرها، محصولات آیندهی پورشه شاید از سیستمهای خودران سطح ۳ و یا سطح ۴ استفاده کنند؛ اما این خودروها هرگز به خودران سطح ۵ که میتواند همهی کارها را انجام دهد و فاقد فرمان و پدالها میباشد نخواهند رسید.
مدیرعامل پورشه آمریکای شمالی خاطرنشان میسازد:
تمامی این سیستمهای کمکی به شما در شرایط ترافیکی خاص کمک خواهند کرد تا از رانندگی خستهکننده دوری کنید. تکنولوژی کروز کنترل تطبیقی ما به اندازهی هر برند دیگری پیشرفته بوده و به همین دلیل است که مشتریان ما خواستار استفاده از آن در برخی شرایط ترافیکی خواهند بود.
King918
۲۱ مهر ۱۳۹۷تا ابد طرفدارتم ……
حتی اگر دستم به تو نرسد ….
Reza
۲۱ مهر ۱۳۹۷رویای جاودان ، عاشقتم
Genius
۲۱ مهر ۱۳۹۷احسنت!کار بسیار خوبی میکنه.رانندگی یعنی دنده سبک و سنگین کردن و فرمون دادن وگرنه اینکه روی تبلتت مبداء و مقصد رو تعیین کنی و ماشین خودش راهه خودش رو بره و تو فقط نظاره گر باشی خیلی کسالت باره.حتی گیربکس های اتومات و سیستم اتوهلد و اتوپارک هم تا همینجاش به اندازه کافی از مهارت رانندگان کاستند دیگه نباید بدترش کرد
Sajjad
۲۱ مهر ۱۳۹۷خبر خوب امروز
omid622
۲۱ مهر ۱۳۹۷نمیشه تصور کرد روزی بیاد ۹۱۱ دنده دستی تولید نشه
اون روز مرگ لذت رانندگی با پورشه هست
Omid
۲۱ مهر ۱۳۹۷افرین
سورنا
۲۱ مهر ۱۳۹۷من به نظرم اینطوری بهتره که برای رانندگی دستی و لذت ردن از رانندگی یه قسمتی باشه که خودروهایی این مدلی تولید بشه
و برای راحتی رانندگی اون خودران و … تولید بشه
مثلا من هم اوایل فکر میکردم اتوماتیک زیاد جالب نیست ولی بعضی موقه ها که تا ۳ یا ۴ ساعت تو ترافیک تهران تا کرج تو اتوبان میمونم تازه میفهمم اتوماتیک چقد خوبه
هرچیزی جای خودش باشه بهتره یعنی از هر دو تولید بشه
Mehrzad67
۲۱ مهر ۱۳۹۷Gt3 بدون دنده دستی=مرگ لذت
مرسی پورشه جااان❤️
?❤️porsche❤️?