پورشه

پورشه پدال‌ها، فرمان و گیربکس دستی را تا ابد حفظ می‌کند!

حقیقت این است که ما از آینده‌ی خودران صنعت خودرو می‌ترسیم. هیچ‌یک از این تکنولوژی‌ها به خودی خود بد نیستند اما باید گفت ما در آینده شاید نتوانیم دیگر خودرو را خودمان برانیم. خوشبختانه پورشه همراه ماست و راه‌حل‌هایی برای حل چنین مشکل‌هایی دارد. آیا راه‌حل پورشه تولید خودروهای ارزان‌قیمت و در دسترس برای همه‌ی افراد است؟! نه!


مدیرعامل پورشه در آمریکای شمالی که ماه پیش در رویداد Rennsport Reunion VI حضور داشت با اصحاب رسانه درباره‌ی دید این برند به خودروهای خودران صحبت کرده است. او گفته خودروهای این برند هرگز پدال‌ها و فرمان خود را از دست نخواهند داد اما دارای برخی تکنولوژی‌های خودران خواهند بود.
او گفته است:

برنامه‌ی ما حفظ همیشگی غربیلک فرمان و پدال‌ها و همچنین گیربکس دستی است تا به این ترتیب راننده با خودرو درگیر باشد؛ اما مصرف‌کنندگان ما پیشنهادهای دیگری هم دارند. آن‌ها می‌خواهند از حالت رانندگی خودران هم استفاده کنند و در عین حال از خودرویی اسپورت و لذت‌بخش هم سود ببرند.

پورشه به رانندگان اجازه خواهد داد در مواقعی که می‌خواهند از رانندگی لذت ببرند اما زمانی هم خواهان حالت خودران باشند خواهند توانست از تکنولوژی‌های مدرن خودران سود ببرند. با توجه به این خبرها، محصولات آینده‌ی پورشه شاید از سیستم‌های خودران سطح ۳ و یا سطح ۴ استفاده کنند؛ اما این خودروها هرگز به خودران سطح ۵ که می‌تواند همه‌ی کارها را انجام دهد و فاقد فرمان و پدال‌ها می‌باشد نخواهند رسید.


مدیرعامل پورشه آمریکای شمالی خاطرنشان می‌سازد:

تمامی این سیستم‌های کمکی به شما در شرایط ترافیکی خاص کمک خواهند کرد تا از رانندگی خسته‌کننده دوری کنید. تکنولوژی کروز کنترل تطبیقی ما به اندازه‌ی هر برند دیگری پیشرفته بوده و به همین دلیل است که مشتریان ما خواستار استفاده از آن در برخی شرایط ترافیکی خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. King918

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    تا ابد طرفدارتم ……
    حتی اگر دستم به تو نرسد ….

  2. Reza

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    رویای جاودان ، عاشقتم

  3. Genius

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    احسنت!کار بسیار خوبی میکنه.رانندگی یعنی دنده سبک و سنگین کردن و فرمون دادن وگرنه اینکه روی تبلتت مبداء و مقصد رو تعیین کنی و ماشین خودش راهه خودش رو بره و تو فقط نظاره گر باشی خیلی کسالت باره.حتی گیربکس های اتومات و سیستم اتوهلد و اتوپارک هم تا همینجاش به اندازه کافی از مهارت رانندگان کاستند دیگه نباید بدترش کرد

  4. Sajjad

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1868 ديدگاه)

    خبر خوب امروز

  5. omid622

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    نمیشه تصور کرد روزی بیاد ۹۱۱ دنده دستی تولید نشه
    اون روز مرگ لذت رانندگی با پورشه هست

  6. Omid

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    افرین

  7. سورنا

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    من به نظرم اینطوری بهتره که برای رانندگی دستی و لذت ردن از رانندگی یه قسمتی باشه که خودروهایی این مدلی تولید بشه
    و برای راحتی رانندگی اون خودران و … تولید بشه

    مثلا من هم اوایل فکر میکردم اتوماتیک زیاد جالب نیست ولی بعضی موقه ها که تا ۳ یا ۴ ساعت تو ترافیک تهران تا کرج تو اتوبان میمونم تازه میفهمم اتوماتیک چقد خوبه

    هرچیزی جای خودش باشه بهتره یعنی از هر دو تولید بشه

  8. Mehrzad67

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (10 ديدگاه)

    Gt3 بدون دنده دستی=مرگ لذت
    مرسی پورشه جااان❤️
    ?❤️porsche❤️?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا