تِکآرت از نسل جدید سوپرکار GTstreet R رونمایی کرده که بر اساس پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ ساخته شده است. این تیونر آلمانی علاوه بر افزایش قدرت، یک کیت بدنهٔ سفارشی را هم برای توربو S طراحی کرده که آنرا مانند یک سفینهٔ فضایی نشان میدهند. جیتیاستریت R نهتنها سریعتر و قویتر از قبل شده بلکه ظاهر تهاجمیتری هم دارد. به همین دلیل، در جاده هیچکس این خودرو را با یک ۹۱۱ معمولی اشتباه نخواهد گرفت.
به گفتهٔ تکآرت، قطعات افزوده شده به بدنهٔ این خودرو فقط برای زیبایی نیستند بلکه در تونل باد آزمایش شدهاند و به میزان قابلتوجهی از نیروی لیفت در اکسل جلو کاسته و در عوض داونفورس روی محور عقب را افزایش میدهند و جریان هوا به داخل اینترکولر را بهینه میکنند. برای جلوی جیتیاستریت R اسپلیتر برجستهتر، فلپهای اضافی در طرفین و کاپوتی جدید با ورودیهای هوای مشابه ۹۱۱ GT3 جدید در نظر گرفته شده درحالیکه روی گلگیرهای جلو هم خروجیهای هوایی مشابه GT3 RS تعبیه شده است.
اصلیترین ویژگی ظاهری این خودرو اما قطعاً بال بزرگ فیبر کربنی عقب است اما علاوه بر این، در پایین این قسمت هم بخش بزرگی از سپر که از نو طراحی شده، مشکیرنگ است و با دیفیوزر فیبر کربنی خودرو هماهنگ شده است. در اینجا دو سر اگزوز بزرگِ سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ هم به چشم میخورد که این سیستم به سوپاپ کنترل مجهز است تا همسایگان را از خواب بیدار نکند. تکمیلکنندهٔ ویژگیهای بیرونی جیتیاستریت R هم رینگهای فورجکاری شدهٔ تکآرت با اندازهٔ ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب هستند. بنا به انتخاب خریداران، این رینگها با لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ یا میشلن پایلوت اسپرت 4S پوشیده میشوند.
تکآرت با توربوشارژرهای جدید و ارتقاء نرمافزار، خروجی پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی ۹۱۱ توربو S را به ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است که ۱۵۰ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن متر بیشتر از نسخهٔ استاندارد است. به لطف این نیرو، جیتیاستریت R میتواند به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و سریعترین پورشهٔ تیون تاریخ تکآرت لقب گیرد. البته این تیونر برای کسانی که به چنین قدرتی نیازی ندارند، کیت ضعیفتری را هم ارائه میکند که فقط شامل ارتقاء نرمافزار میشود و خروجی موتور را به ۷۱۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور میرساند.
تکآرت داخل جیتیاستریت R را هم با مقادیر زیادی آلکانترا، چرم و فیبر کربن با رنگ متناسب با رنگ بیرونی و لوگویهای GTstreet R تزئین کرده است. علاوه بر این، خریداران میتوانند خودروی خود را مطابق با سلیقهٔ شخصی خود سفارشیسازی کنند. تکآرت تنها ۸۷ دستگاه از این خودرو تولید خواهد کرد. هزینهٔ این تیونینگ از ۷۳ هزار یورو آغاز میشود که به قیمت ۹۱۱ توربو S افزوده خواهد شد.
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۳۱ خرداد ۱۴۰۰واقعا عالی شده .
Reza
۳۱ خرداد ۱۴۰۰گل بود به سبزه نیز آراسته شد
محمد امین
۳۱ خرداد ۱۴۰۰تیونینگ این طور ماشین ها از نظر موتوری ، هندلینگ و کنترل خوب ماشین رو به هم میریزه معمولا ، چونکه بوست توربو متفاوت با ستاپ ماشین میشه
RezaRs
۳۱ خرداد ۱۴۰۰چرا به پورشه اصلا دست بزنی ؟ 😐
محمد امین
۳۱ خرداد ۱۴۰۰بله واقعا درسته
بعضی از ماشین ها در بهترین وضعیت خودشون قرار دارن و اینکه چیزی ازش کم یا زیاد کنی از پرفورمنس ماشین کم میکنه
بیشتر به درد آدم هایی میخوره که فقط دوست دارن تند برن
RezaRs
۳۱ خرداد ۱۴۰۰دقیقا
REZA
۳۱ خرداد ۱۴۰۰یک سری ار سوپر اسپرتها حیفه که دست کاری بشن ولی خوب بعضیها هم پول اضاف دارن هم یه جورایی دوست دارن متفاوت باشن هرچند که از حداکثر قدرت ماشینشون هم استفاده شاید اصلآ نکنن ولی عشقه دیگه کاریش نمیشه کرد
mahan
۳۱ خرداد ۱۴۰۰دقیقا با محمد امین جان موافقم و حتی گاهی قرار دادن این ماشین ها روی نسخه هوشمند که خودش وضعیت رو تعیین کنه خیلی بهتر از دستکاری ستینگ ماشین هست!
REZA
۳۱ خرداد ۱۴۰۰یک سری ار سوپر اسپرتها حیفه که دست کاری بشن ولی خوب بعضیها هم پول اضاف دارن هم یه جورایی دوست دارن متفاوت باشن هرچند که از حداکثر قدرت ماشینشون هم استفاده شاید اصلآ نکنن ولی عشقه دیگه کاریش نمیشه کرد
Ninja
۳۱ خرداد ۱۴۰۰یه فیلمه بود یکشو دیده بودم تازگیا نشستم دو و سه رو دیدم تو سه یه 911 بود خیلی شبیه این قرمز بود اول دیدم فکر کردم جی تی سه جدیده تیونینگ منصوریه ولی الان فکر کنم این باشه اسم فیلمه فراتر از سرعت یا نهایت سرعتیه همچین چیزی بود
عرفان
۳۱ خرداد ۱۴۰۰تک ارت که کارش کلا درسته
و حتی من چون پیجشونو دارم دیدم که این پکیج قبل از رونمایی کلی تست جاده ای و تست در تونل باد روش انجام شد
پس از کاربرد خیالم راحته
ولی از حق نگذریم قیافش یکم زیادی یه جوریه
حالا من منتظر کیت تک ارت برا مدل جی تی تری هستم
جی تی تری جدید ماشینیه که من عااااشقشم (اخه شما تو کدوم ماشینی همزمان هم رد لاین بالای 9000 میگیرین هم دنده دستی هم موتور تخت هم تنفس طبیعی هم هندلینگ عالی ) و پشت این ماشین ( جی تی تری ) بسسسیار زیبا و بی نقصه (حتی اگه دقت کنید سپر پشت همین پکیج تو این مقاله از جی تی تری کپی شده )ولی بنظرم جلوش یکم باید خشن تر باشه (جی تی تری ) و این کار با یک کیت خوب و اصولی امکان پذیره بنظرم
mahan
۳۱ خرداد ۱۴۰۰یک سری ماشین هارو حقیقتا استوک بیشتر دوست دارم و زیبایی و سادگی پورشه بی نهایت جذاب و تو دلبرو هستش و نیازی به استفاده از کیت نیست
بهنام
۳۱ خرداد ۱۴۰۰به به ، به این میگن تیونینگ . خیلی عالی
محمد مختاری آذر
۳۱ خرداد ۱۴۰۰عجب زیبا شده و همچنین قدرتمند من خیلی پسندیدم
مهدی
۳۱ خرداد ۱۴۰۰این از هیولا گذشته
این هیولا پلاسه
akrh78
۱ تیر ۱۴۰۰چرا اینقد بال عقب داره؟
یکی بالای شیشه
یکی لبه صندوق
یکی بالاش
یکی بالاتر از اون
دوتا طرفین
یه دو سه لایه هم اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب اضافه کردن
واقعا چرا
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ تیر ۱۴۰۰خیلی شلوغش کرده،بنظرم همون استوکش بهتره،بقول دوستان بعضی ماشین هارو اصلا نباید دستکاری کرد….