موارد خوب زیادی دربارهی پورشه پانامرا وجود دارد. پانامرا به عنوان یکی از بهترین چهار دربهای بازار با سواری فوقالعاده در نظر گرفته میشود و قوای محرکهی آن که تا ۶۷۰ اسب بخار هم میرسد جایی برای شک و شبهه باقی نمیگذارد.
اگرچه طراحی این خودرو در نسل دوم تا حدود زیادی بهتر شده و هماکنون پذیرفتنی است اما از نظر طراحی شاید افراد بسیار کمی باشند که آن را به عنوان خوشچهرهترین خودروی بازار بدانند؛ اما این بار تیونر مشهور یعنی منصوری دست روی پانامرا گذاشته و نسخهی اصلاح شدهی آن را با خود ژنو آورده است.
این خودرو که دارای جزئیات قرمز و زردرنگ است نسبت به قبل دارای ورودیهای هوای بیشتری بوده و فیبر کربن بیشتری در آن بکار رفته است. البته شاید طراحی آن را افراد زیادی نپسندند.
پانامرای منصوری از رینگهای ۲۲ اینچی و ECU دوباره برنامه ریزی شده، فیلتر هوای جدید و اگزوز سفارشی سود میبرد و بدین ترتیب قدرت آن ۳۴ اسب بخار افزایش یافته است؛ اما منصوری اشاره نکرده که از کدام پیشرانه استفاده کرده است. خوشبختانه تیونرهای زیادی وجود دارند که خروجی پانامرای شما را میتوانند بسیار بیشتر از اینها افزایش دهند.
s.m
۱۹ اسفند ۱۳۹۵خیلی عالیه پشتش خیلییی خوب شده
sina
۱۹ اسفند ۱۳۹۵منصوری کاراش حرف نداره ولی من شخصا با تیونینگ حال نمی کنم
حتا توربو هم تو کتم نمی ره چه برسه به تیونینگ
ماشین باس مرد باشه، تنفس طبیعی :)))
ASA
۱۹ اسفند ۱۳۹۵دقیقا
سوپرشارژ و توربو شارژ مال ضعیفاس که میخوان به زور قدرتمند بشن!
————————
شوخی کردم دوستان ناراحت نشین :)
خسرو
۱۹ اسفند ۱۳۹۵شوخی چرا -کاملا درسته/ فقط تنفس طبیعی ..
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۹ اسفند ۱۳۹۵.
طراحی ماشین رو خیلی شلوغ کرده. پانامرا خودش قشنگ تر بود.
ایلیا
۱۹ اسفند ۱۳۹۵من نمی دونم بعضیا چطور از طراحی پانامارا ایراد میگیرن…. من حتی وقتی نسل قبلش رو تو خیابون می بینم ضربان قلبم بالا میره…. اوج عظمته این ماشین
dice
۱۹ اسفند ۱۳۹۵بخاطره این که ماشین های خوشگل خیلی خیلی تو ایران کمه… پانامرا نسل قبل نسبت به رقباش از نظر طراحی حرف خاصی برای گفتن نداشت
علي
۱۹ اسفند ۱۳۹۵خیلی شلوغش کرده . پورشه پانامرا به اندازه کافی خوب و اسپرت و با وقار هست و احتیاج به بزک کردن نداره.
با تچکر
محسن.د
۱۹ اسفند ۱۳۹۵موافق تیونینگ خودروهای اسپرت و سوپراسپرت نیستم! مخصوصا وقتی محصول یک شرکت حرفه ای مثل پورشه باشه! الان خود پورشه 10 12 تیپ پانامرا داره تولید میکنه برای نیازهای متفاوت. پس وقتی به عنوان قوی ترین مدل، پانامرای توربو رو تولید میکنه یعنی به حداکثر عملکرد این خودرو در شرایط بهینه رسیده. حالا افزایش قدرت و عملکردش کار محالی نیست اما مطمئنا ضررهای زیاد دیگه ای به همراه داره. مگر مناسب کسی باشه که هدفش فقط داشتن یه خودروی خاص و تک هست.(که احیانا قرار هم نیست خیلی ماشینو راه ببره!)
Saied
۱۹ اسفند ۱۳۹۵سلام اقا محسن. یار قدیمیه پدال و عشق پورشه
خشحال شدم دباره اینجا دیدمت.
محسن.د
۲۲ اسفند ۱۳۹۵علیک سلام.
خوشحالم که هنوز یکی دو نفری از اون زمان هستن :-)
حمید
۱۹ اسفند ۱۳۹۵برای مقایسه ماشین تنفس طبیعی و ماشین توربو ،ماشین توربو مثل ی ورزشکار میمونه که تموم وقت دوپینگ کرده باشه و همیشه از حداکثر توانش استفاده کنه…خوب معلومه چقد زود از پا در میاد!
sina
۱۹ اسفند ۱۳۹۵کلا به علت عملکرد پیچیده ترشون استهلاک بیشتری دارند و از طرفی به شدت به بنزین نامرغوب حساسند و سریعا افت قدرت و گشتاور پیدا میکنن جایی مث ایران با بنزینای خفنمون!
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۱۹ اسفند ۱۳۹۵داخلش زیاد خوب نبود ………….
دست پخت منصوری هم جالب نیس …….
mohsen.b
۱۹ اسفند ۱۳۹۵پانامرا مدل جدیدش به اندازه ی کافی هم شیکه هم قوی و این تیونینگ و نیاز نداشت واقعا زشتش کرده،فقط اومده دیدگاه خودشو در مورد ظاهر پانامرا پیاده کرده.من جای پورشه باشم بخاطر این افتضاح از منصوری شکایت میکنم خخخخخ
خسرو
۱۹ اسفند ۱۳۹۵نمیدونم چرا این تیونرها فکر میکنن به هر چیزی باید دست ببرن/ انقدر هم شلوغ تیون میکنن اصل طرح ماشین کمرنگ میشه/ فقط تیون و کیت های AMG / اق منصوری هم هر چی میاد تو مارکت همون روز دست میگیره /هول نشو ..
Saied
۱۹ اسفند ۱۳۹۵خیلی خز شده . خودش خیلی بهتره. و همه میدونن که قشنگی تو سادگیه.
علی
۱۹ اسفند ۱۳۹۵تو رو خدا ببین سر پورشه پانامرای نازنین چه بلایی آورده ،منصوری طبق معمول باید گند بزنه .
مهدی
۲۰ اسفند ۱۳۹۵منصوری کی میخواد تیونینگ بدنه رو ببوسه بذاره کنار؟؟
جلوش که شبیه بیتل شده