از نظر برخی افراد خرید یک خودروی گرانقیمت و عدم نصب کیت بدنه پهن و گیرا و رینگهای بزرگ به مثابه سلاحی است که فشنگ ندارد! به عبارت دیگر، اینگونه خودروها دیگر جذاب نخواهند بود.
این پانامرا که در تصاویر میبینید کیت آئرو تِک آرت را با خود به همراه داشته که دارای جزئیات جدید در سپرهای جلو و عقب، اسپلیتر یکپارچه، رکابهای جانبی، دیفیوزر عقب و بال بزرگ ثابت در بخش عقب است.
تِک آرت GT استاندارد همچنین دارای رینگهای ۲۲ اینچی مشکی فرمول IV بوده هرچند این نمونه موجود از رینگهای ۲۲ اینچی دو رنگ فورجیاتو استفاده میکند که طراحی پیچیدهتری دارد.
برچسبهای نصب شده روی شیشه جلو و شیشههای ستون C نشان میدهند که این خودرو با همکاری RDBL ساخته شده و باید گفت خودرو واقعاً گیراتر از پانامرای استاندارد نشان میدهد.
در کل کیت تِک آرت GT باعث شده پورشه پانامرا ۲۰۱۷ حدود ۸۰ میلیمتر پهنتر باشد که اگرچه خیلی زیاد به نظر نمیرسد اما قطعاً از تمام زوایا قابلتوجه به نظر میرسد.
moein
۲۳ آبان ۱۳۹۶عجب خوفی شده??
Amirho3ein
۲۳ آبان ۱۳۹۶دوستان کسی از میزان فروش و محبوبیت بدنه کیت های بدنه در اروپا خبر داره؟ تیونر ها برای کیت های بدنه چقدر سود میکنن؟
Amir
۲۳ آبان ۱۳۹۶پانامرا هر جور باشه بهترین ماشین در کلاس خودشه
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۲۳ آبان ۱۳۹۶نمیدونم فقط من این طوری شدم یا شمام همین طورین این انگار تو ایران ساخته شده
ولی خیلی پرستیژداره
یاس ی
۲۴ آبان ۱۳۹۶به نظر من با ابهت تر شده، پانامرا ماشین خوشگلی هست و الان بسیار ریباتر شده.
از نزدیک ببینینش خیلی بزرگتر از چیزی هستش که توی عکسها دیده میشه.
❤❤GERMANY❤❤
۲۴ آبان ۱۳۹۶خیلی ناز شده
شاهین
۲۴ آبان ۱۳۹۶واس اولین بار بین آر اس 7 و پانامرا جدید عاشق این پانامرا شدم
با این کیت خیلی اسپرت و دلنشین شده
مجید سبزواری
۲۴ آبان ۱۳۹۶تبدیل لولو به هلو
محمد
۲۴ آبان ۱۳۹۶فوق العاده زیبا کار کرده تک آرت