پورشه ۹۱۱ اگرچه یکی از نمادینترین و بهترین خودروهای دنیا برای راننده بوده اما شاید به اندازه برخی خودروها همچون آئودی R8 یا مک لارن 570GT پر زرق و برق نباشد. به همین دلیل است که تاپ کار دست به کار شده و با نسخه استینگر GTR کربن ادیشن خواسته این وضعیت را تغییر دهد.
این تیونر روسی به وضوح پروژهای کامل را در نظر گرفته و نمای جلو و عقب، رکابهای جانبی، کاپوت، پوشش آینههای جانبی، بال عقب، ورودیها و خط شانه و… را از فیبر کربن ساخته است.
همین متریال سبکوزن را میتوان در کابین و روی غربیلک فرمان، داشبورد، پشت صندلیها و پانل دربها نیز مشاهده کرد.
اما چیزی که باعث تمایز محصول تاپ کار در بخش کابین میشود عناصر طلایی هستند که البته واقعی میباشند. این طلای ناب روی اهرم تعویض دنده، پدال شیفترها، دستگیره دربها، دکمههای صندلی برقی، ورودیهای هوا و برخی سوئیچها بکار رفتهاند.
اما خب یک پروژه تیونینگ بدون دستکاری قلب آهنین کامل نخواهد بود. قدرت پیشرانه این خودرو توسط تاپ کار به ۷۵۰ اسب بخار خواهد رسید که شاید باعث شود رقابتی تنگاتنگ بین این خودرو و مک لارن 720S ایجاد شود.
saeed
۲۴ اسفند ۱۳۹۶حتی دیدن عکسهاشم حال آدمو خوب میکنه واقعا جوونای عشق ماشین تو ایران دچار عذابی هستن که قابل وصف نیست
F۲۲RAPTOR
۲۴ اسفند ۱۳۹۶رخ جلوش خیلی کلاسیک به نظر میاد. و دوست داشتنی
hamid
۲۴ اسفند ۱۳۹۶اینو بدن به من هیچ اعتراضی نخواهم کرد قول میدم :)
الف.ی
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت آنالوگ رو اولین بار کی آورد تو صنعت خودروسازی؟
F۲۲RAPTOR
۲۴ اسفند ۱۳۹۶فک نکنم اولین ماشینهای تولیدی ساعت دیجیتال بوده باشن