آیا میخواهید یک پورشه ۹۱۱ بدون سقف داشته باشید؟ پورشه در حال حاضر شش مدل مختلف از نسخهٔ کابریولت ۹۱۱ و چند مدل با سقف تارگا را به بازار عرضه میکند اما این شرایط همیشه وجود نداشته است. درواقع نسخهٔ کابریولت ۹۱۱ تا پیش از ساخت این مدلی که در اینجا مشاهده میکنید وجود نداشته است. در حال حاضر قرار است یک ۹۱۱ کابریولت پروتوتایپ بسیار کمیاب به حراج گذاشته شود که اولین نمونۀ کابریولت این خودرو محسوب شده و متعلق به سری ۹۰۱ است.
این ۹۱۱ کمیاب در حراجی RM Sotheby در پاریس به حراج گذاشته خواهد شد و یکی از برجستهترین خودروهای این حراجی خواهد بود چراکه یکی از تاریخیترین مدلهای مهم پورشه است که تاکنون به حراج گذاشته شده و به همین دلیل بسیار ارزشمند است.
در طول توسعهٔ مدل ۹۱۱، پورشه ۱۳ پروتوتایپ از سری اولیهٔ ۹۰۱ این خودرو تولید کرد که تنها دو دستگاه از آنها در حال حاضر باقیماندهاند که این نمونهٔ به حراج گذاشته شده، یکی از آنها دو است. بعلاوه این مدل تنها نسخهٔ کابریولت پروتوتایپ ۹۱۱ است.
این خودرو راه را برای ساخت اولین سری تارگای ۹۱۱ که چند سال بعد ارائه شد هموار کرد؛ اما نسخهٔ کابریولت کامل ۹۱۱ برای اولین بار در سال ۱۹۸۲ به بازار آمد؛ بنابراین این ۹۱۱ کابریولت پروتوتایپ، زمینهساز ساخت تمامی انواع کابریولت ۹۱۱ که از سال ۱۹۸۲ تاکنون ساخته شدهاند، گردیده است.
داشتن چنین نقش مهمی در تاریخ یکی از افسانهایترین خودروهای اسپرت تاریخ، بدون شک بسیار اهمیت داشته و ارزشمند است. به همین دلیل انتظار میرود این پورشه ۹۱۱ کابریولت پروتوتایپ مدل ۱۹۶۴ با شماره شاسی ۱۳۳۶۰، در طول هفتهٔ Rétromobile در تاریخ ۸ فوریهٔ ۲۰۱۷، با قیمتی بین ۸۵۰ هزار تا ۱ میلیون یورو فروخته شود.
یوسف
۲۷ آذر ۱۳۹۵پروتوتایپ بودنش کاملا مشخصه چون حتی رادیو هم نداره و هیچ کلید و دکمه ای رو داشبوردش نیست.
امپراتور لامبورگینی
۲۷ آذر ۱۳۹۵😋😋😋😋😋
چقدر من عاشق این 911 هستم، چقدر عاشق سری 901 هستم ، چقدر زیباست، چقدر ناز داره …
واقعا یکی از خودروهای اسطوره ای در طول تاریخ است.
همیشه اصالت خودش رو به بهترین وجه حفظ کرده و یکی از زیباترین خودروهای جهان بوده.
رینگ هاش بعد از نیم قرن، بدون تعارف از همه ی ماشین های تولید داخل زیباتره.
فرمونش هنوز یکی از خوش استایل ترین و زیباترین فرمون هاست.
از همه مهم تر ، اون چراغ های قورباغه ای خوشگل و دل ربا.
.
پورشه 911 = خودرویی که ثابت کرد، قورباغه هم میتونه سلطان جنگل باشه !
.
پورشه ، الکی پورشه نشده. الکی این همه طرفدار نداره.
احمد باقری
۲۷ آذر ۱۳۹۵این ماشین، واقعا مال دوران ماموت هست، البته قورباغه ای که در اون دوران زندگی می کرد، آخه این چه ماشین سوسولی ای هست، پس ابهت، خشونت، استایل زیباش کجاست؟
امپراتور لامبورگینی
۲۷ آذر ۱۳۹۵😂😂😂😂😂😂😂
خوی میخندونی ما رو… دمت گرم.
Archi KHAN
۲۷ آذر ۱۳۹۵ابهت و خشونت اش زیر کاپوتش نهفته شده احمِد
بزن بالا ، می بینی …
امپراتور لامبورگینی
۲۷ آذر ۱۳۹۵البته 911 موتورش عقبشه
باید میگفتی صندوق عقب.
KING 918
۲۷ آذر ۱۳۹۵1 میلیون یورو !!!!
قیمت گذاری بیخودی ///
والا چه پورشه چه فراری و چه …. این قیمت ها برا یه ماشین کلکسیونی هم زیاده
این کارا فقط برای بالا بردن ثروت بعضی هاس که بیان اینو 1 میلیون یورو بخرن 2 سال دیگه دوباره حراج 3 میلیون یورو بفروشن
اتفاقا خوب که دقت کنی کاملا به صرفه ست …..
حالا اگه این یه شورلت بود میذاشتن 50 هزار دلار ……..
اصلا از این کار خوشم نمیاد . ( سو استفاده از یه برند بزرگ معتبر )
Ferrari Huayra Sv
۲۷ آذر ۱۳۹۵بابا این قیمتش که کمه……
فقط یه برنده 65میلیون دلار ماشیناش فروش میره.
اگه گفتی کدومه؟
امپراتور لامبورگینی
۲۷ آذر ۱۳۹۵فراریه … فراریه … 😂😂😂
KING 918
۲۷ آذر ۱۳۹۵فروش نمیره عزیز
واسه فروش سال بعد خریداری میشه ……
Enzo
۲۷ آذر ۱۳۹۵کینگ عزیز این حرفارو میزنی چون قیمتش یه ملیونه یوروعه ! اگه مثلا ده ملیون بود مطمعنم یه چیز دیگه میگفتی . دلیلش هم اینکه تو ارزش کلکسیونی نسبت به رقیبش فراری خیلی عقبه! حالا اگه فراری بود سی ملیون پولش بود . اینجاست که ارزش حقیقی یه برند با بقیه برندا مشخص میشه.
KING 918
۲۷ آذر ۱۳۹۵بنده قبلا هم تو پست های قدیم که مربوط به ماشین های کلکسیونی بود همینو گفتم
در اون پست فراری و پورشه گرون ترین ها بودن و بنده همین نظر رو داشتم ….
ارزش یه ماشین قیمتش نیست ……..