به همان اندازه که پورشه به آرامی آمادهی تولید اولین خودروی الکتریکی خود میشود، به همان اندازه هم به تولید خودروهای سنتی خود با بالاترین استانداردهای صنعت خودرو ادامه میدهد. ما تماشای مونتاژ خودروهای اسپورت، لوکس و گرانقیمت را دوست داریم و مخصوصاً اینکه بدانیم این ویدئو به تولید محصولات پورشه در لایپزیک تعلق دارد بیشتر هیجانزده خواهیم شد.
در این ویدئو شاهد مونتاژ خودروهای پانامرا و ماکان در تأسیسات لایپزیک هستیم. این سایت تولیدی مسئول مونتاژ بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در هر سال است که با توجه به قیمت و خاص بودن این دو خودرو عدد کاملاً قابلتوجهی محسوب میشود.
تولید این دو خودرو با بخش بدنه آغاز میشود جایی که رباتها فریمهای خودرو و دیگر بخشها را با استفاده از ترکیب دقیق سوراخ کردن، پانچ کردن، جوشکاری لیزری و… به هم وصل میکنند. سپس بدنهی خودرو به بخش رنگآمیزی میرود و در آنجا اولین لایه از رنگ برای حفاظت بدنه از خوردگی پاشیده میشود. زمانی که همه جای بدنه رنگآمیزی شد، در فرایندی ۳۵ دقیقهای و در دمای ۱۳۳ درجه سانتی گرادی خشک میشود.
Amirferrari
۴ بهمن ۱۳۹۷به خدا قسم از روزی که آتلیه مونتاژ بوگاتی شیرون و پورشه ۹۱۸ اسپایدر رو دیدم دیگه اون آدم سابق نشدم،جوری به جزئیات توجه میکردن انگار داشتن سفینه فضایی میساختن، کار کردن تو همچین جاهایی خودش یه سعادت بزرگه واسه آدمی…
King918
۴ بهمن ۱۳۹۷918 که خیلی پیچیده س . میدونستید برای تعمیر موتور 918 باید ماشین رو به 2 نیم تقسیم کرد . میدونستید 918 سیستم بوست فعال داره و میتونه سرعت رو چند برابر کنه این فرآیند با تولید آتش آبی رنگ در منبع اگزوز های پشت سر راننده دیده میشه میدونستید 918 باید قیمت بالای 1 میلیون دلاری میداشت اما پورشه همه رو با ضرر و با قیمت 850 هزار دلاری فروخت واسه اینکه بازار بیشتری برای هر 918 تا فراهم کنه و از چرخه مبارزه با مکلارن و لافراری عقب نمونه و یه برگ برنده داشته باشه
emad1990
۵ بهمن ۱۳۹۷احسنت چه اطلاعات جالبی