Peter Schutz، فردی که ناجی پورشه ۹۱۱ در دهه ۸۰ میلادی بود در سن ۸۷ سالگی درگذشت…
پس از ضرر مالی و افت فروش، پورشه در نظر داشت مدل پیشرانه عقب ۹۱۱ را بازنشسته نموده و مدلهای مدرنتر پیشرانه جلوی ۹۴۴ و ۹۲۸ را تولید کند. پس از به دست گرفتن سکان هدایت کمپانی در سال ۱۹۸۰، Schutz بر ادامه تولید ۹۱۱ تأکید کرد. او سپس طیف مدلها را گسترش داد و نسخههای روباز و توربو را معرفی نمود. همچنین توسعه سیستم چهار چرخ محرک پورشه و مدل ۹۵۹ نمادین در آن زمان صورت گرفت.
زمانی که از Schutz درباره بازگشت پورشه به مسابقات گفت:
هرجایی که میروم از مردم میشنوم که چرا ۹۱۱ را بازنشسته میکنید؟ این یک خودروی فوقالعاده است؛ و مردم همچنین میپرسند چرا در مسابقات حضور ندارید؟
با هدایتهای Schutz بخش آمریکای شمالی پورشه نیز تأسیس شده که باعث شد نمایندگیهای کمپانی در آمریکا با شبکه جدید نمایندگیهای شرکت و زیر چتر مراکز فرعی پورشه جایگزین شوند.
با تمامی این تلاشها پورشه به سوددهی فوقالعادهای رسید به گونهای که سود ۳.۲۶ میلیون دلاری سال مالی ۱۹۸۱ شرکت به بیش از ۵۱ میلیون دلار در سال ۱۹۸۵ سوق یافت؛ اما پورشه نیز نتوانست از بحران مالی سال ۱۹۸۷ مصون بماند. یکبار دیگر فروش و سود کمپانی با افت شدید مواجه شد و در نهایت Schutz در سال ۱۹۸۸ با مدیرعاملی کمپانی خداحافظی کرد.
علیرغم عمر نسبتاً کوتاه مدیرعاملی در پورشه، Schutz تأثیر قابلتوجهی بر کمپانی گذاشت و در رویداد تولید یک میلیونمین دستگاه از ۹۱۱ نیز حاضر بود. اگر هماکنون به هر نمایندگی پورشه سر بزنید خواهید توانست از بین حداقل ۲۳ مدل ۹۱۱ یکی را انتخاب کنید. پورشه همچنین در هفت مسابقه اسپورت جهانی و استقامتی حضور یافته و قهرمانیهای زیادی را به دست آورده است.
امروزه پورشه یکی از موفقترین برندهای خودرویی دنیا میباشد…
سامان اذری
۱۳ آبان ۱۳۹۶روحش شاد ??
ستاره های پرفروغ (Daniel)
۱۳ آبان ۱۳۹۶روح مردم ایران هم شاد چون با خرید مستمر و بدون وقفه، ناجی پراید و پژو هستیم.
یاس ی
۱۳ آبان ۱۳۹۶روحش شاد و دمش گرم که چه مدلی را از حذف شدن نجات داده، 911 ی عیار برای سنجش هستش توی دنیای خودروهای اسپورت.
KING 918 (محمدرضا)
۱۳ آبان ۱۳۹۶سپاس گذاریم …………..
روحت در نهایت ارامش ………………..
ماتئوس
۱۳ آبان ۱۳۹۶نمیدونم چرا به عکس دوم حس خوبی دارم
☁️?❄️??
#ali.m#
۱۳ آبان ۱۳۹۶پورشه یه بحران دیگه هم اواخر دهه 1990 داشته.
که تصمیم میگیره برای افزایش فروش هویت برندش رو تغییر بده و وارد بازار های جدید بشه .
کاین اولین تلاش تو این زمینه بود .و بعد از اونم پانامرا .
mehran911
۱۳ آبان ۱۳۹۶بخاطر بد رفتاری بعضی از دوستان دیگه نظر نمیدم مگر خیلی ضروری باشه …
(((پورشه یه بحران دیگه هم اواخر دهه 1990 داشته.)))
تا اینجا درسته
(((که تصمیم میگیره برای افزایش فروش هویت برندش رو تغییر بده و وارد بازار های جدید بشه .
کاین اولین تلاش تو این زمینه بود .و بعد از اونم پانامرا)))
کاملا غلطه و مهم نیست منبع کجاست
.
#ali.m#
۱۳ آبان ۱۳۹۶چرا نظر ندی؟
کامنت بزار ما استفاده میکنیم .
نمیدونم چرا شما میگی غلطه
ولی تا اونجا ک من خوندم کاملا درسته .
خوشحال میشم دلیل بیاری واسه حرفت.