پورشهلامبورگینی

درگ هیجان‌انگیز پورشه تایکان توربو S و لامبورگینی آونتادور SV

روبرو شدن خودروهای بنزینی و الکتریکی را پیش از این بارها در پدال دیده‌ایم. قبلاً چندین مسابقه درگ بین خودروهای درون‌سوز و الکتریکی پوشش داده شده که در اکثر آن‌ها یکی از محصولات تسلا با خودروهای پرفورمنس روز مسابقه داشته است.

این بار طرف پاک قضیه پورشه تایکان توربو S است. شکی وجود ندارد که این خودرو جزو پرشتاب‌ترین خودروهای دنیا بوده و البته در طرف دیگر هم لامبورگینی آونتادور SV قرار دارد که آن‌هم از نظر شتاب و سرعت چیزی کم ندارد؛ اما در یک مسابقه واقعی، تایکان الکتریکی می‌تواند لامبوی ۱۲ سیلندر را شکست دهد؟

Lovecars این دو خودرو را در مسابقه درگ شرکت داده است و خب انتظار داریم مسابقه‌ای هیجان‌انگیز را ببینیم زیرا تایکان توربو S و آونتادور SV شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای دارند. البته نیروگاه این دو خودرو کاملاً متضاد هم بوده به گونه‌ای که لامبورگینی به پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز شده درحالی‌که پورشه دارای دو نیروگاه الکتریکی می‌باشد. هر دو خودرو نیروی تولیدی را به چهار گوشه می‌فرستند.

موضوع جالب اینکه هر دو خودرو از نظر حداکثر قدرت هم نزدیک هم هستند؛ اما گشتاور تولیدی آن‌ها دنیای متفاوتی دارد زیرا این رقم در تایکان توربو S به عدد خارق‌العاده ۱۰۵۰ نیوتون متری می‌رسد.

البته موضوع مهمی وجود دارد و آن‌هم وزن بیشتر پورشه نسبت به لامبورگینی است که باعث می‌شود آونتادور SV نسبت قدرت به وزن بهتری داشته باشد. نیازی به گفتن نیست که این امر می‌تواند به‌صورت خودکار باعث پیروزی آونتادور SV در این درگ شود اما نتیجه به دست آمده شاید آن چیزی نباشد که انتظارش را دارید.

ذکر این نکته مهم است که لامبورگینی آونتادور SV حاضر در این مقایسه شتاب ۳.۸۴ ثانیه‌ای را ثبت کرده که یک ثانیه کامل بیشتر از ادعای خود سازنده می‌باشد و این نکته جای بحث دارد.

نظر شما چیست؟ آیا شرایط این درگ را با توجه به شتاب لامبورگینی منصفانه می‌دانید؟

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۶ دیدگاه‌ها

  1. (JONATHAN (TESLA

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (302 ديدگاه)

    الان شاهد چقدر جذاب بودن تایکان الکتریکی خواهیم بود در بین کامنت ها از کسایی که در برابر تسلا گارد میگرفتن و اه اه میکردن

    موافقم 18
    مخالفم 39
    1. امین

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (520 ديدگاه)

      تسلا به دلایل متعدد از دید بسیاری منفور هست شما جنبه باتری و برق رو در نظر گرفتید فقط تنها وجه مشترکشون اینه در واقع تنها وجه مشترک پورش و تسلا و تایکان با اس پرفورمنس رو اشاره کردید یعنی سطحی و نادرست

      موافقم 29
      مخالفم 10
    2. امین

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (520 ديدگاه)

      این نگاهی سطحی هست دوست عزیز دلایل متعددی برای منفوری تسلا و اس پرفورمنس و عزیزی پورش و تایکان هست به تنها وجه مشترک( باتری) و بی اهمیت ترین مورد اشاره کردید

      موافقم 20
      مخالفم 7
    3. (JONATHAN (TESLA

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (302 ديدگاه)

      جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا
      در تبلیغات انتخاباتتی خودش گفته بود قصد داره
      تا سال 2030 حدود 500 هزار جایگاه شارژ ایجاد بکنه در usa
      در اخرین تخمین ها مشخص شده این عدد میتونه حدود 25 میلیون دستگاه وسیله نقلیه ev
      رو شارژ بکنه
      باید در طی 9 سال پیش رو هر هفته حدود 1000 ایستگاه شارژ تاسیس بشه

      موافقم 13
      مخالفم 21
    4. ممد ژانگولر

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (4149 ديدگاه)

      یعنی پورشه بدون صدا لامبورگینیو قورتش داد !!!!!!!
      ی ماشین بی ادعا لامبورو لهش کرد ?
      من با اینکه لامبورو بیشتر دوستم دارم ولی پورشه خیلی عالی عمل کرد
      اصلا فکرشو نمیکردم !!!!

      موافقم 24
      مخالفم 33
      1. ارشیاSVJ

        ۱۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (307 ديدگاه)

        اره با اون شتاب ۳.۸ ثانیه ای کاملا هم درگ منصفانه ای بود.
        شرایطش هم کاملا عادی بود.
        لاوکارز غیرقابل اعتماد ترین کانال درگ تو دنیاست.

        موافقم 43
        مخالفم 13
        1. MASIHA

          ۱۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (947 ديدگاه)

          باز این دوتا…

      2. Ahmedreza2002

        ۱۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1465 ديدگاه)

        ی جوری میگی پورشه بی ادعاس انگار در مورد سوزوکی سویفت حرف میزنیبابا این تا شش ماه بعد از معرفیش طرفدارش با تسلایی ها جنگ های چریکی داشتن

        موافقم 29
        مخالفم 3
        1. ممد ژانگولر

          ۱۴ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (4149 ديدگاه)

          احمد رضا داداش بی ادعا از نظر صداش بود که کامل سایلنت بود ولی نتیجه پر سر و صدا
          آب معدنیاتو اگر تا آخرش بخوری بیشتر متنای منو با دقت میخونی ?

          موافقم 4
          مخالفم 4
      3. Hadi

        ۱۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        تایکان همیشه قهرمان ?

        موافقم 4
        مخالفم 1
  2. امین

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (520 ديدگاه)

    یک درگ بی معنی دیگر با لاوکارز منفور و شتاب ۴ ثانیه ای لامبو و ۴۰۰ متر ۱۲ ثانیه

    موافقم 42
    مخالفم 4
    1. Ali_x76

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      حالا جالبه میبینن خراب شده، نمیان تکرارش کنن!!!

    2. ??Amin_sto??

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (293 ديدگاه)

      یه درگ احمقانه ی دیگه از لاوکارز
      چطور ممکنه اونتادور sv تایم 400 مترش 11.55 باشه !!!!!!!!!!!!!!!! بهترین تایم 400 متر اونتادور 10.5 ثانیه هست
      فقط یه راننده ی حرفه ای میتونه نهایت پرفورمنس اونتادور رو به نمایش بزاره
      این راننده کاملا ناشی بود و حتی نتونست دنده هارو عوض کنه
      حواستون به تعویض دنده از 1 به 2 بود ماشین چند ثانیه تو حالت خلاص بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 15
      مخالفم 1
      1. X

        ۱۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        حتی اگه حرفه ای هم نباشه میتونه از تایکان ببره. بابا یکی نیست جلو این لاو کارز رو بگیره. شده یه دلخوشی برای الکتریکی ها.
        0-100 تایکان 2.8 هست و aven sv 2.4 پس چطور شد؟. تایکان که همه ی مسیر رو جلو بود! مسخره هس واقعا. اونم اونتادور اس وی که یکی از شاخ های درگه.

        موافقم 5
        مخالفم 3
        1. SRT

          ۱۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (624 ديدگاه)

          اونتادور اس وی رو با پورش ۹۱۸ و تسلا اس پی و دیمن اشتباه گرفتیا،از کی تا حالا لامبو شتاب دو و چهار زده؟

          موافقم 2
          مخالفم 2
  3. Ahmedreza2002

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    عملا راننده لامبو داشت پشت اون فرمون چیکار میکرد؟

    موافقم 35
    مخالفم 2
    1. Carbonado Aventador

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      بحث لانچ به کنار که هرزگردی زیاد داشت..
      .
      فقط تعویض دنده ی ۱ به ۲ رو نگاه کن
      چطوری موتور لامبو رو خفه میکنه..!!

      موافقم 27
      مخالفم 4
      1. Ahmedreza2002

        ۱۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1465 ديدگاه)

        کار هر کسی نیست این طوری گند زدن به این شاهکار
        واقعا مهارت خاصی داشت

        موافقم 22
        مخالفم 4
      2. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        اره منم دقت نکرده بودم بین دنده ۱ و ۲ یه مکثی کرد
        ?????????????فقط اون قسمتی که گوششونو میبرن نزدیک تایکان و صدای جیرجیرک یعنی ترکییدم از خنده??????????????

        موافقم 14
        مخالفم 2
  4. behnam1012

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (994 ديدگاه)

    چیزی که واضحه راننده لامبو خوب عمل نکرد

    موافقم 26
    مخالفم 2
  5. Ramin

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    درگ از این مسخره تر نه بوده نه هست و نه خواهد بود.

    دوستان توجه کنید ??
    مجله موتور ترند

    پورشه تایکان = 10.41

    لامبورگینی svj = حدودا 10.2. این لامبورگینی sv بود تو این درگ.

    Sv با svj فرق داره ؟؟ فکر نکنم زیاد فرق داشته باشن.

    ولی درگ معتبر = موتور ترند ، درگ تایم ( بعضی مواقع). Carwow هم بگیر نگیر داره بعضی مواقع تایم ها واقعی بعضی مواقع غیر واقعی.

    ولی باند فرودگاه خیلی خراب بود ?.

    ولی لامبروگینی هیچ وقت تایم 11.55 نزده. ولی اینجا زد. ?

    موافقم 18
    مخالفم 8
    1. افشار

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (772 ديدگاه)

      واقعا سخت هست آدم بتونه بفهمه سلیقه هات چی هست !!!؟؟؟

      موافقم 9
      مخالفم 2
      1. Ramin

        ۱۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        آقای افشار بد ترین چیز دروغ هست. با دروغ دارن سعی میکنن برند ها رو سرکوب کنن. تایم 11.55 اونم لامبور ؟؟؟؟

        سلایق من اینا هست = از برند های پول برند گیر بدم میاد.
        تسلاو چانگان = ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

        خودرو کلاسیک فقط = پونتیاک جی تی او. کادیلاک الدورادو. کادیلاک فیلت ویلد 1966. لینکلن کنتینانتال جی تی 1970.

        و صد البته کادیلاک دول کوپه 1969.

        هرچقدر هم حجم موتورشون باشه واقعا ارزش داره چون شاهکاره.

        خودرو مناسب شهری فقط پیل سوختی و برقی.

        تنها خودرو لوکس ساز پول برند نگیر = بنتلی. دلیلم دارم. در تمامی نسخه ها اون ساعت فوق لوکس که از طلا و الماسه از قیمت پایه ماشین گرانتر هست.

        حالا سلایقمو فهمیدی ؟

        موافقم 2
        مخالفم 2
  6. Reza ar

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (270 ديدگاه)

    3.8ثانیه افتضاح ترین عددیه که تا حالا کسی تونسته با اونتادور بزنه?یا ماشین تو حالت مناسب نبوده یا لاستیک ها به اندازه کافی چسبندگی نداشتن و گرنه بار ها اعداد ۲.۸یا حتی ۲.۷ثبت شده به هر حال تایکان شتاب اولیه بهتری داره و لانچ بینظیری داره ولی از ۲۰۰به بالا برنده قطعی درون سوزها هستن!

    موافقم 22
    مخالفم 2
  7. مازیار

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    خوب خداروشکر که دیگه پای پیر استعمار وسط نیست?

    موافقم 15
    مخالفم 3
    1. Ahmedreza2002

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      قابل توجه عزیزانی که تا مکلارن ی درگ میبره میگن ای وای و ای هوار که مجله انگلیسی بود و تبر استعمار پیر داره پایه های عدالت رو قطع میکنه و فلان..

      ولی در کل این درگ اصلا قابل استناد نیست

      موافقم 10
      مخالفم 4
    2. OMID

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      لاو کارز همونه که درگ 600 lt و pista رو برگزار کرد و از پرچم انگلیس استفاده کرد پس بازم پای پیر استعمار در میونه:)

      موافقم 14
      مخالفم 2
      1. مازیار

        ۱۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (233 ديدگاه)

        واقعا این خیلی نامردیه که از پرچم کشور خودشون استفاده میکنن ای نامردا ای نامردا

        موافقم 5
        مخالفم 5
        1. OMID

          ۱۴ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2173 ديدگاه)

          کاری ندارم
          شما میگی خدارو شکر دیگه انگلیس دخیل نیست منم میگم هست

          موافقم 5
          مخالفم 2
  8. مهدی ۹۱۱

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (459 ديدگاه)

    هردو بهترین رکوردهایی که زدن حدود ۱۰و۳ برای تایکان و ۱۰و۴ برای svهس اگه هردو راننده خوب بودن درگ هیجان انگیز تری میدیدیم

    موافقم 8
    مخالفم 3
  9. Mahdi

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (163 ديدگاه)

    من از رانده لامبو بهتر لانچ می کردم سه هشت دهم !!! گندزد با این رانندگی

    موافقم 16
    مخالفم 3
  10. [—{^AMIN_MC20^}—]

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    نه بابا عجب لانچی دست مریزاد

  11. ....

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (82 ديدگاه)

    خدایی دوس دارید جای کدوم راننده بودید؟
    راننده لامبو لایک
    راننده پورش دیسلایک
    من که انتخابم لامبو عه
    نشستن پشت پورش بی صدا چ جذابیتی داره؟?
    شتابش بیشتره که اونم به صدا و سرعت لامبو نمی ارزه

    موافقم 17
    مخالفم 4
  12. ساسان

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    عجب لانچ بینظیری بود عجب درگی. عجب استارتی.عجب تایمهای خوبی! تایمها چقد خوبن!
    در کامنتهای پیجشون انتقاد کردن فشار آوردن از لانچ استفاده کنن اینام یه جور استفاده کردن که هم استفاده کرده باشن هم استفاده نکرده باشن در واقع!!
    بخصوص بعد دنده یک وخرناس اگزوز SV احتمالا شیفتر دنده رو گم کرد ولی اصلا مهم نیست بعدناگهان پیداش کرد ورفت دنده دو.
    چقد هیجان انگیز بود. ممنونم پدال.
    بحث من لامبو نیست. بقرآن نیست، من از همینجا اعلام میکنم لامبو از تایکان میبازه ، ولی حداقل نه با این تایمها که مشخصه عمدیه!
    دوستان شاهدن من سر فراری مکلارنم گفتم..با اینک همه میدونن با برخی عزیزان فراری فن جروبحثمونم براهه!
    بحث اینه کمی شش دونگ باشیم، هرچیزیو به عنوان یک فکت وچیز قابل استناد بهمون نندازن!
    درگ در حال حاضر فقط carwowقابل استنادتره.
    هرچند اونجا هم گاهی شیشو هشت میزنن…سر درگ پورشه و اوراکان و پیستا راننده پیستا عملکرد افتضاحی داشت در درگهای ایستاده.
    ولی یانی وخود مجری کارشون کامل و خوبه.

    موافقم 14
    مخالفم 4
    1. MAHDI

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      ساسان جان پورشه تایکان توربو S از مدل های اونتادور سریع تر مسیر 400 متر رو طی میکنه. همونطور که در CARWOW زمان 10.3 ثانیه رو ثبت کرد که تا الان فقط 911 توربو S و M5 800 زمان های سریع تری رو ازش ثبت کردن!!!!

      اما اینکه همه خودروها در lovecars زمان های خیلی کندی رو ثبت میکنن اینو قبول دارم و بعید میدونم کسی هم این تایم رو واسه لامبورگینی معیار قرار بده چون تمام خودروها که در این مجله رقابت داشتن زمان خیلی بدی ثبت کردن.

      معمولامجله carwow بهترین درگ هارو انجام میده که خودروها معمولا توان واقعی خودشون رو بهتر نشون میدن.
      البته تایکان توربوS هم فقط در مسیر 400 متر این عملکرد رو داره در مقابل اونتادور و بعدش نتیجه عکس میشه!!!!

      موافقم 5
      مخالفم 10
    2. OMID

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      درگ تایمز هم خوبه
      توی درگ استریپ هم رکورد میزنن که اونم خودش امتیاز مثبته

      موافقم 10
      مخالفم 1
  13. Reza

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (67 ديدگاه)

    جدیدا 80% درگ هارو لامبو داره شکست میخوره
    داستان چیه

  14. مهدی

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    این دیگه چی بود اخه شما به من بگید شتاب اس وی 3 و 8 یا 2 و 8 اینو به من بگید راننده ی اونتادور واقعا نمیدونم داشت چی کار میکرد لانچش خوب بود ولی اصلا یه چیزی انگار شده بود با فاصله هم تایکان برد آخه واقعا کی دیده اس وی 400 متر رو 11 و 5 بزنه این قضیه ی درگ جگوار و اوروس بود پدال دیروز گذاشت

    موافقم 6
    مخالفم 1
  15. سامورایی از قله فوجی

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (715 ديدگاه)

    غرش اونتادور رو با هیچی عوض نمیکنم

  16. MAHDI

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    در اینکه این درگ درست اجرا شد یا نه این بحثش جداست.
    اما بدون شک پورشه تایکان توربوS درمسیر 400 متر سریع تر از لامبورگینی اونتادور SVJ و SV وS هستش. چون این خودروها در بارها و بارها درگ هایی که مجله CARWOW انجام داده زمانی که ثبت کردن کندتر از زمان پورشه تایکان توربو S بوده.
    چون پورشه تایکان توربو S در CARWOW زمان 10.3 ثانیه رو ثبت کرد که زمان لامبورگینی ها بالای 10.4 ثانیه بوده.
    (( اینطور بهتر میشه قضاوت کرد))

    موافقم 9
    مخالفم 6
    1. OMID

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      البته svj در حد ۱۰.۳ هم ثبت کرده که یعنی حداکثر فاصلشون باید در حد نوک سپر باشه نه این قدر

      موافقم 13
  17. مازیار

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    جالبه که بلافاصله بعد از هر درگی دوستان شروع به ارائه اعداد و ارقام اعلام شده برای مدلهایی که در درک شرکت داشتند میکنند و با سروکله زدن با دهم ثانیه ها و استناد بهشون حکم به درستی و البته اغلب نادرستی درگ میدن
    خوب رده بندی تیمهای فوتبال که هر ماه از طرف فیفا اعلام میشه دیگه چرا این همه هزینه برای مسابقات مختلف؟!!

    موافقم 1
    مخالفم 14
    1. OMID

      ۱۴ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      همه درگ ها نه بلکه فقط لاو کارز اونم چون توی شرایط احمقانه ای برگزار میشن

      موافقم 9
      مخالفم 5
      1. مازیار

        ۱۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (233 ديدگاه)

        فقط لاوکارز نامعتبره؟ بقیه مورد تایید شما هست؟

        موافقم 2
        مخالفم 10
        1. OMID

          ۱۴ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2173 ديدگاه)

          با تیکه انداختن نمیتونی از حقیقت فرار کنی
          اونتادور شتابش 3.8 نیست
          همه جا زیر سه میرن

          موافقم 9
          مخالفم 2
        2. مازیار

          ۱۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (233 ديدگاه)

          آره میدونم تقصیر پرچم بود

          موافقم 4
          مخالفم 1
        3. مازیار

          ۱۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (233 ديدگاه)

          الان دیگه اولویت بندی برند ها در درگ رو میدونم
          اول لامبورگینی بعد فراری و پورشه و بعدشم آمریکایی ها و انگلیسی ها آخر شم برقی ها
          غیر این اگه شد ایراد از ترک آسفالت و ابر آسمون و شایدم شکستن صندلی استادیوم و شیشه اتوبوس?

          موافقم 2
          مخالفم 5
        4. X

          ۱۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          داری کاملا بی منطق حرف میزنی. ما داریم میگیم اونتادور باید زیر 3 باشه بعد تو میای یه رتبه بندی در میاری و حرفای متعصبانه و… کی گفت تایکان شتابش کمه. من به عنوان فن درون سوز ها الکتریکی هایی مثل مدل اس تایکان یا حتی هایپر ماشینایی با شتاب وحشتناک مثل ریماک C2 رو ستایش میکنم ولی در فیک بودن این درگ شکی نیست.

          موافقم 3
          مخالفم 1
        5. مازیار

          ۱۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (233 ديدگاه)

          شما میگی کی گفت تایکان شتابش کمه؟و حرفهای مسخره و متعصبانه
          درمورد مسخره خوب حتما به بلوغ بحث و تبادل نظر منطقی نرسیدی که توهین میکنی مهم نیست و در مورد متعصبانه یعنی اینطور برداشت کردی که من به طرفداری از تایکان حرف میزنم درحالی که اینطور نیست و من روی هیچ برند موتوراسپرت تعصب ندارم اما تعصب زیاد میبینم

          موافقم 2
          مخالفم 3
        6. X

          ۱۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          خوب کلمه مسخره که توهین نیست ولی اگه توهینی هم شد ببخشید. خوبه که پدال حداقل اون تیکش رو حذف کرد. بعدشم تو که از بلوغ فکری و منطقی بحث کردن حرف میزنی خودت که از همه بی منطق تر دلیل میاری و میخوای با تیکه انداختن جوابمو بدی. مثل همین تیکه ی الانی. کی اومد گفت لامبو اوله بعد فراری و پورشه و آمریکایی و آخرم انگلیسی؟ اگه کسی هم گفته اشتباه کرده. من خودم کشته مرده ی مک لارنم ولی مثلا توی درگ دیگه این کانال 600lt از 488 pista میبره که معلومه فیکه. اصلا بحث کردن روی فیک بودن این کانال فقط خون خودمونو کثیف میکنه. گفتی ما با سر کله زدن به دهم ثانیه ها داریم بهشون حکم درستی میدیم!!!
          اولا دهم ثانیه ها تو زندگی عادی چیز خیلی کمیه وگرنه تو حتی درگ هم سر نوشت سازه. دوما این خیلی بیشتر از دهم ثانیه اختلاف داشت.
          یا مثلا الان چون حرفی برای گفتن نداشتی یه چند تا تیکه ی دیگه انداختی و بحث بلوغ ملوغ وسط میکشی به جای اینکه دلیل درست حسابی بیاری.

          موافقم 3
          مخالفم 2
        7. مازیار

          ۱۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (233 ديدگاه)

          اگه بدونی دریا امروز چقدر قشنگ بود یه رنگ کبود خاصی داشت

  18. ارش

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    لامبورگینی نقطه شد.

    موافقم 7
    مخالفم 11
  19. زیزیگولو

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    ماشینای برقی که در حال حاضر بازار فروش کمی دارن ولی مطمئناً تو آینده نزدیک به یکی از پر فروش ترین بازارا تبدیل میشنو با پیشرفت تکنولوژیو تولید ماشینای بهتر الکتریکیا کم،کم جایگزین ماشینای آلاینده بنزینیو دیزلی میشن

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. X

      ۱۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      پس چطوری ایلان ماسک یه دفعه شد دومین مرد ثروتمند جهان؟

  20. یوسف

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    بچه ها کاری با این کلیپ و این ماشین ها ندارم چیزی که باید علی رغم میل باطنی مون قبول کنیم اینکه…. آینده ماله خودروهای برقیه و متاسفانه خودرو های درون سوز باید کنار برن… خیلی ناراحتم☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️

    موافقم 2
    مخالفم 6
  21. [—{^AMIN_MC20^}—]

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    امیدوارم روزی تو صنعت خودرو کاره ای بشم بعد یه چیزی ابداع کنم که آلایندگی بنزینی هارو کمتر از برقی ها برسونه که دیگه هیشکی به برقی ها حتی نگاه نکنه و بعدش رو به رو شم با ایلان ماسک بعدش یه چ،،،ک مشتی بزنم بهش تا آخر عمر یادش بمونه با علاقه ماشین بازا بازی نکنه

    1. X

      ۱۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      ولی برقی ها همینطوری در کل و در پشت پرده آلایندگیشون از درون سوز ها بیشتر هست. و یه ماشینی مثل sf90 هم واقعا کم مصرفه و آلایندگی بسیار کمی داره.

  22. Mf1

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (484 ديدگاه)

    مدل قدیمی آونتادور هستش و نبرد نا عادلانه بود

    موافقم 2
    مخالفم 2
  23. akrh78

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    باز یه درگ کارلاو و باز هم رانندگان فلج مغزی
    لانچ اونتادور ?? خیلی اروم و ملو
    تعویض دنده اونتادور ? قطعا تعویض دنده میورا هم بهتر از این می‌بود فک کنم. موقع تعویض دنده دنبال کلاچ بود راننده
    سرعت نهایی اونتادور ? ینی تا اخر هم تایکان داشته فاصله مینداخته
    شما دوتا کلیپ دیده باشی متوجه میشی هیچ ماشینی وحشی تر از اونتادور sv لانچ نمیکنه حتی svj که قوی تره، موقع لانچ انگار میخواد زمینو بکنه و شدیدا بالا پایین میشه، اونوقت اینجا به نرمی رولزرویس شروع به حرکت میکنه ?

  24. شاهین

    ۱۴ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    باز خوب شد راننده لامبو دنده دو رو پیدا کرد وگرنه با همون دنده یک ادامه میداد!
    این لاو کارزو باید تحریم کنیم و درگای مسخرشو نبینیم خیلی رو اعصابه سوتیاشون یکی دو تا نیست

  25. Hamdreza

    ۱۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    این نبرد واقعا مسخره بود … این گروه برگزار کننده ی تایکان دارن هی میندازن با این هی میندازن با اون …
    جالب نیست اصلا … آونتادور اس حتی رخ و قیافش میارزه ب ماشین های الکتریکی … درسته جهان دیگه زیر سلطه الکتریکی هاست اما درون سوز ها هم مجبوبیت های خودشون رو دارن … اگه درون سوز ها نبودن هیچوقت شاهد نبرد پر آوازه فورد در برابر فراری و تلاش های فورد برای ساخت جیتی 40 نبودیم … ی چارتا باتری مینداختن تمام … درسته الکتریکی ها سعی دارن آرامش رو ب زندگی برگردونن اما بیشتر دارن خسته کنندش میکنن … ب شخصه خیلی دوست دارم اتوبوس ؛ تاکسی ؛ حالا مثلا کشنده و کامیون الکتریکی سوار بشم و این خودرو های الکتریکی تولید بشن اما خوشم نمیاد دیگه تموم ماشین ها الکتریکی شن … این بحث من بود ….

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. X

      ۱۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      جهان به هیچ وجه زیر سلطه ی الکتریکی ها نیست فعلا. ولی درآینده…

      موافقم 1
      مخالفم 1
  26. R

    ۱۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1173 ديدگاه)

    آقای سردبیر آقای مدیر درگ های نامعتبر و قلابی رو تو سایت قرار ندید این خواسته همه بچه هاست با تشکر

    موافقم 7
    مخالفم 3
  27. X

    ۱۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    اینکه زده اونتادور اس وی 0-100 رو تو 2.8 ثانیه میره کاملا دروغ واضحیه و این زمان 2.4 هست. همه جا نوشتن. فقط میخواسته گندکاریش رو توجیح کنه.

  28. Chiron sport

    ۱۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (38 ديدگاه)

    درگای love cars ارزش دیدن نداره حیف اینترنت

  29. سعید

    ۱۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام زاهدان که سرعت اینترنت افتضاحه کلیپ رو به بدبختی شاید بتونی ببینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا