دوج بهطور رسمی در بریتانیا محصولات خود را عرضه نمیکند زیرا این شرکت در سال ۲۰۱۰ به دلیل فروش پایین مجبور شد از این کشور خارج شود اما این بدان معنا نیست که علاقهمندان در آن سوی اقیانوس اطلس نمیتوانند ساختههای جذاب دوج را خریداری کنند چراکه به لطف واردکنندگان، حتی اگر در آن قسمت از جهان باشید بازهم میتوانید این خودروهای عضلانی آمریکایی را تحویل بگیرید. بااینحال ما تاکنون ندیدهایم که کارواو یک دوج چلنجر را در مسابقات درگ خود شرکت دهد اما حالا سرانجام آن روز فرارسیده و برای اولین بار یک چلنجر در رقابتهای کارواو بریتانیا حاضر شده است.
اما این فقط یک چلنجر معمولی نیست بلکه نسخهٔ تولید محدود دیمن است که با قدرت سرسامآور خود زیر پای مت واتسون قرار گرفته است. در این مسابقه اما در برابر دیمن یکی از بهترینهای اروپا یعنی پورشه ۹۱۱ توربو S قرار گرفته است. این سوپراسپرت آلمانی هرچند قدرت کمتری از ماسل کار آمریکایی دارد اما از ویژگیهای خاصی برخوردار است که بسیار به نفع آن خواهند بود. مهمتر از همه این است که پورشه از سامانهٔ چهارچرخ محرک سود میبرد درحالیکه کل نیروی عظیم دوج فقط به چرخهای عقب منتقل میشود علاوه بر این، وزن پورشه نیز سبکتر است که این میتواند برتری قدرتی حریف آمریکایی را جبران کند.
به همین دلایل، دیمن علیرغم برخورداری از نیروی فراوان V8 سوپرشارژ، در مسابقهٔ درگ با مشکلات شدید کشش درگیر بود و بنابراین احتمالاً میتوانید حدس بزنید که نتیجهٔ درگ چه خواهد شد. پس از برگزاری سه درگ نیز مسابقات رولینگ و آزمایش ترمز انجام شده که میتوانید آنها را در ویدئوی زیر تماشا کنید.
مشخصات فنی
پورشه ۹۱۱ توربو S | دوج چلنجر دیمن | |
پیشرانه | ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو | ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ |
قدرت | ۶۵۰ اسب بخار | ۸۰۸ اسب بخار |
گشتاور | ۸۰۰ نیوتن متر | ۹۷۲ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
وزن | ۱۶۵۰ کیلوگرم | ۱۹۴۱ کیلوگرم |
قیمت | ۱۵۶ هزار پوند | ۱۳۷ هزار پوند |
ali (chevy nova)
۲۶ بهمن ۱۳۹۹این سوپراسپرت آلمانی هرچند قدرت کمتری از ماسل کار آمریکایی دارد اما از ویژگیهای خاصی برخوردار است که بسیار به نفع آن خواهند بود. مهمتر از همه این است که پورشه از سامانهٔ چهارچرخ محرک سود میبرد درحالیکه کل نیروی عظیم دوج فقط به چرخهای عقب منتقل میشود علاوه بر این، وزن پورشه نیز سبکتر است که این میتواند برتری قدرتی حریف آمریکایی را جبران کند.
ali (chevy nova)
۲۶ بهمن ۱۳۹۹الان چهارتا جو زده نیان ادعای فضل کنن.
طبق گفته متن چلنجر نه وزن کمتری داره نه سامانه 4 چرخ متحرک داره.
HamidReza
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دیمن به زباله دان تاریخ پیوسته حاجی …
باید هم از پورشه 911 ببازه … دیگه سلطان درگ نیست …
رو آسفالت معمولی از این میخوره ، تو پیست درگ از 765 …
حالا شما انکار کنید ولی واقعیه …
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ بهمن ۱۳۹۹جداکردن متقلب از راستگو خیلی سخته امروزه،کسی که خوابه رو نمیشه به زور بیدار کرد،با بیتلتون خوش باشین….
MOHAMMAD.DEMON
۲۶ بهمن ۱۳۹۹زباله دان تاریخ ؟؟؟
هر کمپانی جرعت داره بیاد رکورد گینس دیمن رو بشکنه ! اگه میتونه
به امثال مت واتسون و درگ تایمز نیازی نیست اصلا پورشه خودش بیاد برای شکستن رکورد چهارصد متر گینس
صدای ویز ویز زیاد شنیدید فکر کردید خبریه .
قورباغه جاروبرقی
اینو در جواب جمله اولت گفتم
اگه قرار افرادی کامنت هاشون حذف بشه
چرا پسرخاله ۱۷ ساله تون جلوشو نمیگیرد .
اینو اونی که باید بفهمه فهمید
بعد ادعای ضد آمریکایی بودن رو هم رد میکنید
MR.JD
۲۶ بهمن ۱۳۹۹فقط یک نگاهی کنیم به مشخصات دو خودرو :
پورشه ۹۱۱ توربو S دوج چلنجر دیمن
پیشرانه ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت ۶۵۰ اسب بخار ۸۰۸ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ۹۷۲ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب
وزن ۱۶۵۰ کیلوگرم ۱۹۴۱ کیلوگرم
قیمت ۱۵۶ هزار پوند ۱۳۷ هزار پوند
جالبه طبق گفته دوج ۰_۱۰۰ دیمن ۲.۳s بود !
و طبق گفته پورشه ۰_۱۰۰ توربو اس ۲.۶s بود !
بنابراین هر دو خودرو ساز دروغ گفتند
داج خیلی زیاد گفت حتی اعدادی تقریبا غیر ممکن
و پورشه هم خیلی محافظه کارانه و کمتر
حالا همه اینها یک طرف این سوال پیش می آید که :
چطور پورشه 911 توربو اس در حالی که از نظر قدرت و گشتاور خیلی ضعیف تر از دیمن بود بود با چنین اختلاف فاحشی توانست دیمن را نابود کرد ؟
جواب سادست : مهندسی آلمانی + پورشه
Bayerische Motoren Werke
۲۶ بهمن ۱۳۹۹و آنگاه که طبل های تو خالی بعد از اینکه بخیه شده بودند مجددا پاره شوند و ….
خدایی افت داره واسه Porsche که با این بی کیفیت ها مقایسه بشه
این بی خاصیتو رو M5 زد بود طبل توخالیشو پاره کرده بود نیاز به 911 نبود
مهدی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹واقعا متاسفم برات که اینقدر روی جو گیری میای صحبت میکنی . دیمن ریکورد گینس رو داره . وگرنه اگه توی تاپ گیر هم دیده باشی مت لابلانک توی درگ با اونتادور با اختلاف شکستش داد. این مت واتسون اصن بلد نبود یه لانچ درست انجام بده حتی?
STAN
۲۶ بهمن ۱۳۹۹زباله دان تاریخ؟؟؟تو کی هستی؟یه بچه سال که ماشین مورد علاقش باکستره؟.
یانکی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اگر داج میخواست هر ننه قمری و هر جایی لذت سریعترین ماشین تولیدی دنیا ببره میتونست سیستم دو دفرانسیل ترک هاوک رو بزاره رو دیمون کاهش وزن بیشتر بده و تمام.ولی دیموم یه شیطان درگیر کنندس.کلی لذت باید ببری از قبل مسابقه تا بعد مسابقه.بنزین مخصوص بزنی.بشینی لاستیک جلو رو عوض کنی باد تایرها رو تنظیم کنی اصل ماجرا لاستیک گرم کنی لانچ کنترل رو هر سری یه جور تنظیم کنی و کلی سر گرمیه دیگه.خلاصه که رکورد درگ دست دیمونه و تمام.حالا گیرم یه ماشینی پیدا بشه برسه به دیمون بعدش با دیواری نفوذ ناپذیری چون درگ پک مواجه میشه.اونا که عشق ألمانی هستن سریعترین ساخته آلمان چیه اصلا کل اروپل اصلا کل جهان.آمریکا ابر قدرت دنیا.
Amir
۲۵ آبان ۱۴۰۲واسه دلقکایی ک برا ۴۰۰ متر خودشونو دارن جر میدن باید یاد اوری کنم… همین الانننش از ۱۰ تا ماشین برتر نوربینگ ۵ تاش پورشه😂 اصلااا تو مسیر مستقیم شما بهتر… ک نیستیدددد ولی مگه فقط جاده مسیر مستقیمه… دنیا به مهندسی آلمان مینازه و آلمان به مهندسی پورشه🤌آمریکایی و ژاپنی و فرانسه و ایتالیا همه باهم آلمانیا باهم… تو هرررر بخشی برتری داره آلمان ازشون
Hadi
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دوستان به سلیقه هم دیگه احترام بزارید…
هر جفتشون در حد خودشون ماشین های شایسته، بی نظیر و لایقی هستن…?
پورشه واقعاً عملکرد بی نظیری داره و با مهندسی پیشرفته و هماهنگی موتور و گیربکس و لانچ مثال زدنی بدست میاد…
چلنجر هم چون دف عقبه و گشتاور زیادی داره نتونست پا به پای پورشه بیاد و در حال دود کردن بود…
بنظرم چون تو چلنجر تو لانچ مشکل داره اگه درگ رو از سرعت 20 کیلومتر از خط رد میشدن شروع میکردن بهتر میشد هر چند به ضرر پورشه میشد ولی مشکل از چلنجر هست ولی اگه اینجوری برگزار میکردن جالب میشد…
MR.JD
۲۶ بهمن ۱۳۹۹20km سهله حتی اگر درگ را از 50km هم شروع میکردند بازهم نتیجه تغییری نمیکرد
حتی آن وقت بدتر به ضرر دوج تمام میشد
چون فعلا سریع ترین شتاب 50_100 مال turbo s است : )
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ بهمن ۱۳۹۹″با این حال ما تاکنون ندیده ایم که کارواو یک دوج چلنجر را در مسابقات درگ خود شرکت دهد…″
همین یه قسمت برای تنفر از کارواو و اون درگ های مزخرفش کافیه…
فقط عظمت چلنجر رو نگاه کنید،صدتا قورباغه مثل این محاله تا نگاه ها رو از دیمون پس بگیره،اون غرش موتور و سوپرشارژر و دود لاستیکا مشخصه طرف چقدر داره سریع میره!
Reza
۲۶ بهمن ۱۳۹۹با کامنت شما فقط میشه خندید 😅😅😅
OMID
۲۶ بهمن ۱۳۹۹با همین تفکر که دود لاستیک و صدای سوپرشارژر باعث میشه سریع بری خودتو نشون دادی ?
با آجر پلاستیکی خوش باش
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ بهمن ۱۳۹۹انتظار دارین این واتسون احمق پشت دیمون رکورد خوبی بزنه؟پشت بولیت اصلا دنده عوض کردن بلد نبود بعد اینجا پشت این ماشین که یه شیطان واقعیه انتظار رکورد عالی دارین؟؟آقا اصلا نیازی به برداشتن لاستیک و صندلی و نصب نسخه درگ نیست،بدون اینا هم تایمی درحد پورشه داشت،پس چجوری مت بلانک آونتادور رو شکست داد؟چجوری توی شتاب رکورد گینس داره؟راست میگن با این قورباغه و اون بی خاصیت انگلیسی برن رکورد گینس رو مال خودشون کنن،فکر کردین با این درگ های احمقانه میشه نتیجه رو عوض کرد؟اگه اینطوریه پس بر مبنای درگهای آپارات هم پژوپارس از ب ام و سریعتره!?
بابا چقدر زرنگین شما!?????
علی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹شما ها برید بااون صدای دیمن خوش باشید .
ماهم با سوپراسپرت لوکس عالی
دیمن جربده باحال خیره کننده دارای پرفورمنس ومهندسی وتکنولوژی خوشیم.
فرشاد
۲۱ دی ۱۴۰۱اگه به قیافه س که چهارصد پنج هم اینور لات شده
تو صفرتاصد مسیر معمولی عقبید
تو ایرودینامیک به شدت عقبید
تو گیربکس و ضریبای جادویی جلو پورشه به شدت عقبید
الان گیر دادی به فیس
تو ادعا عوضش خیلی جلویین
مشکلب نیس خوش باشین😂
یانکی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹پدال بارها گفتم بازم میگم سایتی هستید کاملا ضد آمریکایی.حالا که این نمایش احمقانه رو گذاشتید باید درگهای قانونی و استاندارد دیمون رو هم کار کنید.بهانه هم نیارید که ما از سایتهای خارجی مطلب میگیریم کارد زیر گلوتونه مگه.احمق بودن کسیه که این نمایش مضحک رو باور کنه.داش علی نوا خیلی بد میخوای توجیه کنی.این نمایش احمقانه وضعش معلومه.فقط همین حرف کافیه هر خودرو سازی تو خودش میبینه بیاد به صورت رسمی رکورد دیمون رو بزنه.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ بهمن ۱۳۹۹پدال فقط اون دوتا سایت نیست هزارتا دیگه هست،کارباز،اتوایولوشن که از محبوب ترین ها هستن چرا نباید مطالبشون اینجا نباشه؟
حسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دیگه از M5 کمتر نیست که . از سدان چهار درب با وزن بیشتر ???
پدر خودرو سازی جهان
۲۶ بهمن ۱۳۹۹واقعا! من اول فکر کردم دیمن مثل موشک جلو میره حالا انتظار نداشتم از پورشه ببره ولی خب تایمش چندان جالب نبود
تو کل مسابفه دیمن فقط داشت لاستیک دود میکرد
پدر خودرو سازی جهان
۲۶ بهمن ۱۳۹۹به نظرم این بیشتر درگ جنجالی بود تا جذاب!
Reza
۲۶ بهمن ۱۳۹۹معرفی میکنم خدای درگ پورش 911
سهند
۲۶ بهمن ۱۳۹۹من منتظر درگ ۹۱۱ توربو s با f8 تریبوتو در carwow هستم . شاید پورشه در ۴۰۰ متر اول شود ولی اگر مسیر کمی طولانی تر شود احتمال زیاد فراری ببرد و همچنین صدای فراری f8 واقعا بهتر از پورشه است.
R@m!n
۲۶ بهمن ۱۳۹۹خدا فعلا مک لارن 765
hssn
۲۶ بهمن ۱۳۹۹و حتی ایرودینامیک پورشه رو…
و خب باختش طبیعی بود
Shayan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دوست عزیز
من خودم به عنوان یه یو اس فن
خیلی وقته بدرد نخور بودن دیمن رو قبول کردم…
دیمن خیلی وقته تموم شده
ماشینی که توی پیست درگ بیاد 9.62 بزنه توی اسفالت 10.5 الی 11.3 باید حتی بهش نگاهم نکنی…
وزن چقد فرق داشت؟ 200 کیلو فرق داشتن
درضمن اگر به دو دف بودن پورشه هستش پس باید دیمن توی رولینگ میزد
تک دف بود با قدرت خیلی بیشتر. . .
بیخیال
درسته آمریکایی ها ماشین های عالی دارن ولی دلیل نمیشه از هر چیزی دفاع کرد
داج فعلا بد جوری خراب کرده بد جوری…
Elmiraj
۲۶ بهمن ۱۳۹۹بحث سر این نیست…
تایم ۱۱.۳ ثانیه برای دیمن یعنی اوج ناوارد بودن راننده که در استارت اولیه به وضوح میبینیم .
کافیه عبارت stock demon 1/4 Mile time را یوتیوب سرچ کنی تا به اشکالات بسیار این درگ پی ببری…
M.A.S
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دوستان امریکایی دوست این موضوع درسته که دیمن استوک تایم 9.2 رو هم زده؟؟
https://www.instagram.com/p/CK3ZduMlbGt/?utm_source=ig_web_copy_link
اینجا اینجوری میگه
Shayan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ادمین این پیج یه توهمی بیش نیست
99درصد درگ هایی که میزنه استوک رو بری توی منبع اصلی ببینی تیون هستن
این دیمن هم که زده استوک
1200 اسبه
ولی چون جنبه باخت نداره و همیشه حرفای چرت و پرت اش تا آسمون میره میاد مینویسه استوک:)))))
M.A.S
۲۶ بهمن ۱۳۹۹منم شک داشتم برای همین پرسیدم
چون صدای سوپرچارجرش خیلی بلند تر هست
Amir Machine
۲۶ بهمن ۱۳۹۹یه نکتهای هم که بهش توجه نشد اینه که دیمن با سوخت مسابقهای 840 اسب قدرت داره اما اینجا سوخت معمولی داشت و قدرتش کمتر شده بود
Amirreza
۴ فروردین ۱۴۰۰خب راننده پورشه هم میتونست کل صندلیو مانیتور و مخزن سوختو گیربکس و موتور و خودش رو برای سبک کردن ماشین بیاره از ماشین بیرون ولی پورشه میخواد آبرومندانه برنده باشه نه با دراوردن نصف اتاق????
Shayan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹من منظورم استارت درگ نبود
راننده ای که وقتی ستاپ ترنس بریک رو میبینه و اونطوری دست پاشو گم میکنه معلومه بلد نیست
ولی توی رولینگ راننده تنها تاثیرش فقط اینه با انگشتاش دنده بده همین
پس با باخت دیمن توی استارت درگ کاری نداریم
ولی توی رول باید میزد
دلیل بر این که ماشین چهار چرخ محرک توی دور یا شتاب ثانویه افت داره همچنین قدرت کمتری هم داره
از اون طرف دیمن درسته 300 کیلو سنگین تره
ولی تقریبا 200 نیوتون متر بیشتر داره
150 اسب بیشتر داره
محرک عقبه و توی گیربکسش هم ایرادی وارد نیست که 8 سرعته زد اف عه
ولی دیدیم توی رول هم باخت، بد جوری هم باخت،
من خودمم میدونستم دیمن مقابل ماشینی که شتاب 2.1 زده هیچ شانسی نداره
مخصوصآ این که روی اسفالت باشه…
دیمن+پک درگ=درگ استریپ… همین و بس
Kf
۲۶ بهمن ۱۳۹۹آقای Elmiraj تا به حال یه وقت با خودتون فکر نکردین ک چرا روی اون پیست یه خورده هم چرخ ها لغزش نداشتن
پیست مخصوص درگ تا 50 متر اول مسیر آسفالت چسبنده ای داره ک به نفع خودرو های دیفرانسیل عقب و به ضرر چهار چرخ متحرک هاست
واسه همین دیمن روی آسفالت معمولی حتی با تایر های عقبش ک مخصوص درگ بود حریف 911 نمیشه اما تو رولینگ فکر نمیکردم 911 بتونه اینقدر سریع باشه
امین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دیمن و ۷۶۵ چسب لازمن دیگه چه میشه کرد باید تو قیر و چسب رازی تایم بزنن ۷۶۵ هم از اس اف خواهد خورد رقیب ۹۱۱ نیست یه نگاه به قیمت هر عاقلی رو روشن میکنه ولی دیمن قضیع ش متفاوته قیمت مهم نیست اینو زده بودن فقط برا درگ
Mahdi
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دوم کارش درسته ولی پورشه استاد تو ساختن یه ماشین کامل امکانش باشه یه ماشین انتخاب کنم که همه چی تموم باشه اون حتما پورشه 911 turbo s خواد بود
امین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹????خدا نکشتت
حسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹همه ی اینا به کنار. تفاوت صنعت آلمان و آمریکا اینجاست زور چپونی نمیشه همیشه بنده شد. تو پیست که اصلا حرفی برای گفتن نداره اینکه درگ بود
Muty
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اولدرم بلدورم امریکایی بازها
ماشین با قیمت پایینه و دیگر هیچ !
عجب قیمت پایینی داره این…
خخخخخ
ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!
۲۶ بهمن ۱۳۹۹لطفا نظر بدید:
چلنجر دیمن=???
911 توربو S=???
نظر شخصی:چلنجر دیمن??
جناب ایکس
۲۶ بهمن ۱۳۹۹معلموه چلنجر دیمن. عاشق هر دوشونم ولی از روز اول رونمایی اسمشو که شنیدم (شیطان) عاشقش شدم????
فقط انجاش که داری لاستیکشو گرم میکنه????
اصلا دیمن نماد قدرته. قدرت خالص یعنی دیمن. کاملا هم در این زمینه با علی نووا موافقم چون 911 کلا وزنش که خیلی کمتره 4 چرخم هست. هردو عالین و لی من دیمن رو بیشتر دوست دارم.
M.A.S
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ببینید دیمن با لانچ خوب (منظورم یه راننده که با ماشین خیلی تمرین کرده) میتونه تو مسیر مستقیم پورشه رو بگیره
اصلا شما دقت کردین هیچ کانال معتبری تاحالا نتونسته با دیمن یه تایم خوب بزنه؟(کلا چلنجر)
تروتل هاوس که اونجوری شد با M5 و کوروت
اینجا هم توربو S
تروتل هاوس حتی با سوپر استاک چند وقت پیش تایم زد بهترین تایمش 12.4 بود!!!!!!
ولی از هرچی بگذریم باید گفت که اگه دیمن این پورشه رو میتونه بگیره اصلا ضعف پورشه نیست چون واقعا پورشه یه جادوگر ساخته با این قدرت پایینش (نسبت به رقیب ها)
و اون اقایی که داره سم پاشی میکنه و میخواد الکی بحث درست کنه لطفا بس کنه دوستان طرفدار امریکایی هم لطفا ارامشتونو حفظ کنید (یرای همین اینجا ریپلای کردم)
Amir
۲۵ آبان ۱۴۰۲خوده کمپانی میاد میگه ۲.۲ صفر تا صده بعد اصلا نزدیکشم نمیزنه و برعکس پورش میگه ۲.۶ و حتی ۲.۱ زده … یدونه توربو اس تو ایرانه حتییی با اینکه قدیمیه و تو ایرانو با این شرایطه باز زیر ۳ تایم میزنه … خوده صاحب کمپانی ده سالم تمرین کنه یکی در میون به زور میتونه با اون مهندسی داغون تایم بزنه میگم داغون دلیل به ادعایه مسخرشونه اقا نمیخوره نمیخورههه هیچ جوره به پورش پورش میاد سر به سر هایپر کارا میزارع اینا عددی نیستن براش
ارشیا
۲۶ بهمن ۱۳۹۹من میمیرم برا عکس پروفایلت!!
Reza
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دیمن در حد و اندازه ای نیست که با پورش مقایسش کنین
Negan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دوست عزیز سعی نکن جو سایت و متشنج کنی فردا بیان بگن امریکن فنا آتیش بیار معرکن اسم ما بد دربره
Reza
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ما فقط داریم بحث میکنیم دوما برو کامنت هارو از بالا بخون بیا پایین حساب کار دستت بیاد
Farzad
۲۶ بهمن ۱۳۹۹هر دو
چون هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دقیقا 2 ماشین با 2حس رانندگی مختلف.اون هایی که تجربه رانندگی با ماسل کار ها رو داشتند و همچنین پورشه.2حس مختلف هست که 2 لذت مختلف داره.من رانندگی با ماسل کار هارو به استفاده از کارد و قمه تشبیه می کنم که کار کردن باهاش لذتبخش میتونه باشه نرم و قدرتمند و رانندگی با پورشه رو مثل کار کردن با اسکالپل تشبیه میکنم! که بسیار دقیق و برنده هست و با کوچک ترین اشاره بدنو پاره میکنه.شاید لذت قطعه قطعه کردن با کارد رو نداشته باشه ولی این کوچک و برنده و سریع بودنش هم لذت خودشو داره
Farzad
۲۶ بهمن ۱۳۹۹چه مثال جالبی ، bravo ?
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹??
ارشیا
۲۶ بهمن ۱۳۹۹چرا این ترانس بریک انقد کار باهاش سخته؟؟
Negam
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اگه تو درگ استریپ بود و دیمن پک درگش همراش بود نتیجه متفاوت بود
هرچند مت واتسون کلا درگاش آبکیه هیچوقت به عنوان منبع درگ درگ قبولش نداشتم و ندارم چون نه تو درگ استریپ هست نه راننده خوب میاره
اگه کانال دمونولوژی یا roadtest tv رو یه سر بزنید میبیند دیمن تو درگ استریپ چه غوغایی به پا میکنه هرچند تو آسفالت معمولی چنگی به دل نمیزنه
در کل دیمن به راننده خوب هم نیاز داره تا بتونه باهاش لانچ درستی بکنه
پدر خودرو سازی جهان
۲۶ بهمن ۱۳۹۹مت واتسون درگاش آبکیه؟! جدی؟!
آقا دیگه چه انتظاری از دیمن داری؟! از رده خارج شده
آهان پک درگ منظورت همون تایر فرقون و هزار تا دم و دستگاه دیگس که تاره شاید بتونه به پورشه نزدیک بشه؟ آره؟
Negan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹راننده درست و حسابی نمیاره درگ استریپ هم نیستش چه انتظاری داری ازش فقط ماشینای دو دف تو این درگا برنده میشن ولی اکثر تایمای غول واسه ماشینای تک دف تو درگ استریپه مث 765 و F8
Reza
۲۶ بهمن ۱۳۹۹مهندس، یه خودرو کامل به هیچی احتیاج نداره
OMID
۲۶ بهمن ۱۳۹۹۹۹ درصد آسفالت دنیا آسفالت معمولیه پس ۹۱۱ توی ۹۹ درصد مواقع سریعتره
این که توی آسفالت معمولی سریعتر باشی هم برتریه
ماشینای دیفرانسیل عقب هم میتونن با مهندسی درست تایم خوبی روی آسفالت معمولی داشته باشن مثلا 765lt توی خیابون زیر ده ثانیه چهارصد متر رو میره
این که تایم زدن باهاش سخته هم نقطه ضعف هست همین غیر قابل تکرار بودن پرفورمنس توی درگ دیمونلوجی و درگ تایمز معلوم شد چون اونجا با لوازم درگ و توی درگ استریپ به ۷۲۰s باخت
R@m!n
۲۶ بهمن ۱۳۹۹یه جوری میگی سختی رانندگی با دیمن ضعفه انگار بقیه ماشینا اسباب بازین. اتفاقا ضعف نیست و کسایی که دیمن تولید محدودو خریدن عاشق همین چیزاشن اینکه رانندرو به چالش بکشه نه اینکه فقط پاتو بزاری رو گاز بقیه کارارو سیستمای پیشرفته ماشین انجام بده.
OMID
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نه خیر
سختی انجام همیشه ضعفه
راننده رو راننده های دیگه به چالش میکشن
ماشین صرفا راننده رو عذاب میده اگر غیر قابل پیش بینی باشه
هیچ کس از ماشینی که گاهی روشن میشه یا نمیشه خوشش نمیاد همون طور که کسی از ماشین بد هندل خوشش نمیاد
اگر دنبال این چیزا باشی همین پژو مژو ها بهترین ماشین های دنیان
R@m!n
۲۶ بهمن ۱۳۹۹پس با منطق حرفت همه سوپراسپرتا و ماشینای مسابقه ای بدرد نخورن چون هندلینگشون سخته صفته تو مخه و راننده آماتورو اذیت می کنه.
زمانی یه راننده با یه راننده دیگه به چالش کشیده میشه که هر دو ماشین یکسان داشته باشن.
OMID
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نه خیر هندلینگ خوب و عالی دارن
شما هندلینگ سخت رو با سواری سخت اشتباه گرفتی
ماشین های ریس سواری سخت دارن به خاطر تعلیق خشک ولی هندل عالی دارن
R@m!n
۲۶ بهمن ۱۳۹۹من واقعا متوجه حرفت نمیشم حس می کنم پر از تناقضه قطعا مشکل از منه
Aryan kia
۲۶ بهمن ۱۳۹۹واقعا پورشه صداش هیچ ابهتی نداره
mahdi-abdi
۲۶ بهمن ۱۳۹۹حالا خوبه موقع حرکت صدا جارو برقی نمیده اما واقعا چرا
Farzad
۲۶ بهمن ۱۳۹۹توربو همینه دیگه ، صدا نداره .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ بهمن ۱۳۹۹همین صدای سوپرشارژر دیمون کلا آدمو از یاد پورشه غافل میکنه!اینقدر که بلنده….
ツSAMURAIツ
۲۶ بهمن ۱۳۹۹الان یه سری میان شروع میکنن به گفتن اینکه پدال با آمریکا دژمنی داره ، carwow درگ هاش خوب نیست ، مت واتسون گاز نداد و از اینجور چیزا
اما حقیقت همینه دیمون فقط تو پیست درگ و با لاستیک حلقه ای جلو و سوخت مخصوص میتونه پورشه 911 رو شکست بده
Sina
۲۶ بهمن ۱۳۹۹با این از طرفدارای سرسخت هر دو تای این ماشنای فوق العاده هستم اما مشخصا ۹۱۱ سریعتره
توی گرند تور هم دیدیم واسه یه درگ ، ریچارد هموند کلا دوج دیمن رو نصف قطعاتش رو تعویض کرده بود
تایم خوب زدن با دیمن اصلا کار اسونی نیست کلی دردسر داره ، پیست و پکیجی که همراه دیمن میدن و لانچ عالی باید بکنی و …..
خب این کارا رو تو ۹۱۱ توربو s خیلی آسونتر و سریعتر قابل انجامه
دیگه بحثی سر سریعتر بودن نیست
هر دو عالی هستن
علی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹شاید
یه کم فاصله رو جبران کنه امانمیتونه شکست بده
امیر
۲۶ بهمن ۱۳۹۹خب میخواست با دیمن تایم بالای ۱۱ بزنه، همون هلکت بهش میدادن ک تایم بهتری میزد
اصن باید رم تیرکس بهش میدادن بازم تایم بهتری میزد!
وقتی این ماشین توی سرعت ۸۰ کیلومتر(رولینگ اول) هم هرزگردی وحشتناکی داره، دیگه توقعی نیس با این راننده معلوم الحال تایم بهتری بزنه
رولینگ دوم رو هم بنظرم شانس اورد وگرن اونم خراب میکرد
منم توقع نداشتم تو این پیست معمولی و بدون سوخت مسابقه ای پورشه رو بزنه اما ای کاش تو پیست درگ انجامش میدادن تا حداقل یه مورد به نفع دیمن باشه ن اینکه الان همه چی به ضررش باشه
M.A.S
۲۶ بهمن ۱۳۹۹لانچ کردن و استفاده از سیستم ترنس بریک و کنترل کردن قدرت روی چرخ دیمن کار بسیار سختیه و روی جاده هم سخت تره اما با تمرین میشه تایمای خارق العاده زد
به این درگ هم هیچ حرفی وارد نمیکنم چون لانچ دیمن سخته و حداقل با توجه به توانایی مت واتسون و میزان آشناییش با این ماشین نتیجه قابل قبول بود
اما چرا رول ریس اونجوری بود؟واقعا رول ریس یه جوری بود اصلا دیمن شتاب نمیگرفت و چرا تاپ اسپیدش روی 264 تا گیر کرد؟
پستای قدیمی تر پدال رو بخونید میبینید که تو فلوریدا با چرخ بارانی 326 تا با چرخ خودش هم فک کنم یه بار 326 و یه بار تا 339 تا رفت (339 تا تو پستای قدیمی هست)
OMID
۲۶ بهمن ۱۳۹۹آیرودینامیک خوبی نداره که باعث شتاب پایین رول ریس میشه
سرعتش هم مربوط به لیمیتر بود
شاید اونجا لیمیتر رو برداشتن یا نسخه های موجود در انگلیس لیمیتر دارن و آمریکا ندارن
جناب ایکس
۲۶ بهمن ۱۳۹۹لانچ کردن دیمن واقعا سخته. حتی توی بازی ها. توی هورایزن 4 زده 0-100 2.3 ثانیه ولی اگه الکی لانچش کنی میشه 3.2 ثانیه!!!!! ولی ویدیوهاش هست تو یوتیوب که بعضی ها تو همین فورتزا هم چقدر حرفه ای لانچش میکنن. این بابای carwow هم همینطوری الکی لانچ کرد وگرنه نباید از همون اول اینقدر عقب میوفتاد.
behnam1012
۲۶ بهمن ۱۳۹۹داداش
تو هوریزون 4 دیمن واسه من نداره
هلکت معمولیه
باید اپدیت کنم ؟
جناب ایکس
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نه تو فورشگاه نیست باید داستان اون یارو کارگردانرو بری همشو 3 ستاره کنی تا جایزه نهاییت بهت دیمن بده
Mf1
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ایکس
رنکنت توبازی فورزا هورایزون ۴ چنده منظورم رنکینگ جهانی
جناب ایکس
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نمیدونم ولی لولم 518 هست (یک ستاره که نماد 200 تا لول هست و 318 تا هم کنارش که میشه 518!!! هورایزن نسخه آلتیمت هم دارم برا ایکس باکس) و تقریبا همه ی ماشین ها رو دارم.
behnam1012
۳ اسفند ۱۳۹۹تشکر دوست من
میشه کمی بیشتر از کارگردانه بگی
خیلی وقته مراحل رو رفتم البته نصف نیمه و سه ستاره نیستن
یادم نمیاد کدوم قسمت میشه
جناب ایکس
۴ اسفند ۱۳۹۹همون سری مسایقات که زرده رنگش و عکس کلاه ایمنی مسایقه ی هست واولای بازی هم میری توش با بوگاتی شیرون از تو آسیابه میپری.
Mf1
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نه قربونت داره بایستی یسری مراحل هستن نسبت نتیجه کسب میکنی ستاره بهت میده که بایستی ۱۰ مسابقه برنده بشی هر مسابقه سه ستاره داره که کامل بایستی بدست بیاری تعجبه فورزا بازی میکنی ولی هنوز نمیدونی
آپیدیت لازم نیست رایگانه فقط بایستی زحمت بکشی
بهنام
۶ اسفند ۱۳۹۹تشکر جناب ایکس و mf1
T.C.B.K
۲۶ بهمن ۱۳۹۹پورشه 911 توربو اس = 10.2 ثانیه درگ 400 متر
دوج چلنجر دیمن = 11.3 ثانیه درگ 400 متر
تو رولینگ هم دیمن با اختلاف زیادی باخت
الان آمریکایی باز ها میگن ظرف گاز نمیداد. ولی کنترل کردن خودرو دیفرانسیل عقب کار سختیه… ولی صدای سوپر شارژ دیمن خیلی باحال بود …
.
اما خداوکیلی خیلی مسخرس که بعضی ها میگن…
دیمن باید سوخت مسابقه باشه صندلی هاشو برداشته باشن زمین چسبنده باشه
چنین شرایطی که میگید واسه دیمن اگه واسه شتر مرغ هم نصب کنیم قطعا پورشه رو شکست میده.
البته من طرفدار سرسخت آمریکایی هستم. ولی یه ماشین باید هم تو مسیر درگ سریع باشه هم تو جاده. نه فقط تو پیست درگ.
یاس ی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹پورشه جدای از سامانه چهارچرخش فوت کوزه گری داره که همیشه در مقابل رقبای بزرگتر از خودش هم اونو پیشتاز میکنه ، قطعا گیربکس فوق سریع هم کمک زیادی میکنه در انتقال نیروی موتور به چرخها. دیمن غولییه واسه خودش جای انکار هم نداره ، منتهی همیشه با مشکل کنترل قدرت فراوان دست و پنجه نرم میکنه.
SF90 STRADALE
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نتیجه قابل پیش بینی بود
شکست ۹۱۱ توربو S در ۱/۴ مایل کار هر ماشینی نیست
در پیست درگ با بهترین تنظیمات روی دیمن ، قطعاً ورق برمیگرده !!!! ??
.
.
مجری dragtimes هم با 765LT رکورد خیلی عجیبی زده
۰ تا ۶۰ مایل : ۱.۸ ثانیه
۱/۴ مایل : ۸.۹۱۶ ثانیه با سرعت ۱۵۷.۸۵ MPH
SF90 STRADALE
۲۶ بهمن ۱۳۹۹میدونستم این پست جنجالی هست
ولی دوتاشون خاص و تو دل برو هستن
تا چند روز دیگه بحث و دعواهای جدیدی شروع میشه
با ورود دو اسطوره درگ جدید (765LT و SF90 استراداله)
MOHAMMAD
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دیمن دیگه حریف پورشه نمیشه بعد هم دیگه قدیمی شده و لانچ زدن هم باهاش کار خیلی سختیه
پورشه سلطان درگ هست و توی همین مجله
Carwow بست تایم داره
۱۰.۱ ثانیه!!!!!
hssn
۲۶ بهمن ۱۳۹۹خیر یه rs3 تیون شده رکورد 9.9 یا 9.8 رو زد
و بعد از اون یه m5 تیون شده با تایم 10.0
اما تو ماشینای استوک شما درست میگی البته با تایم 10.0
ATa
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دیمن رو تو آسفالت سرد آتیش کردن مثل بردن 911 توو شرایط آفروده بعد بگی از هایلوکس باخت… هر کاری بکنه این mat watson یک اروپایی فن ه، همون سوزوکی جمنی تو برون دیمن و باس بدی دست اهلش که درگ ماسل کار می دونه چی هست. 11S!
حسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹. نتیجه قابل پیش بینی بود.
حالا بعضیا بگن سوپراسپرت اروپایی الکی گرونه
حسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹گفتن چلنجر هیبریدی میاد؟
Simon none
۲۶ بهمن ۱۳۹۹حقیقتش رو بخوام بگم بنده به درگ زیاد اعتقادی ندارم چونکه پارامتر های خیلی زیادی توی نتیجه تاثیر میزارن بیشتر ترجیح میدم آمار اون ها رو با هم مقایسه کنم
R
۲۶ بهمن ۱۳۹۹پارامتر شما چیه؟ میخوای دوتاشونم ببریم پیست اونجا هم نتیجه فاحش رو ببینی؟
R@m!n
۲۶ بهمن ۱۳۹۹آسفالت
لاستیک
رطوبت هوا
بنزین
دمای هوا
راننده
به اینا میگن پارامتر. پورشه تو پیست درگ بازم می تونست ببره اما با فاصله خیلی کم در حد 0.1 یا 0.2 البته دیمن بدون پک درگ
احمدرضا
۲۶ بهمن ۱۳۹۹بعضی از دوستان انقد بی ادبانه کامنت میذارن که آدم به سن این افراد واقعا شک میکنه که بیشتر از ۵ سال باشه
این مسابقه نتیجش از قبل مشخص بود اما من اصلا انتظار همچین ترمزی با همچین وزنی از دوج نداشتم اونم در برابر پورشه
من این مدل ۹۱۱ رو خیلی دوس دارم اما به هیچ وجه نشستن پشت فرمون این دوج با اون چشم های بی نظیرش با پورشه عوض نمیکنم
دوران پادشاهی پورشم با اومدن ۷۶۵ تموم شده فقط امیدوارم این سری حداقل تو یه روز آفتابی مسابقه بدن
آخه دوج بیاری تو زمین خیس؟!
میدونم تو زمین خشک کار واو مسابقه بدن نتیجه فرقی نمیکنه چون اسفالت این زمین اصلا جالب نیست اما حداقل رقابت نزدیکی رو میبینیم
من هردوشون دوس دارم اما انتخابم دوج البته مدل هلکت
پایدار
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اصن بحثو جدلی بهش وارد نیس…
دقیقا سنت دربرابر مدرنیته
۹۱۱ مهندسی فوقالاده و دقیق موتورو گریبکس و تک تک اجزا مثل چرخدنده های رولکس میزون کار میکنن باهم
دیمن هم ی شیطان واقعا رامنشدنیه کار هرکسی نیس باهاش بتونه تایم خوب بزنه حتی بدون پک درگش،قدرت خالص،مرد میخواد بتونه کنترلش کنه اتفاقا برعکس ماشینای دیگه لاستیک دود کردن و دریفت زدن و هرزگردی لاستیک باهاش نشونه کم تجربگیه راننده توی کنترل این ماشینه اونی ک بتونه شتاب خوب بگیره باهاش کار درسته.ک اینجا مت ماتسون نتونست خودش رو ثابت کنه!
R@m!n
۲۶ بهمن ۱۳۹۹تو این که مت واتسون کلن پلشته شکی نیست. درگشو با ماستنگ بولیت ببینین حتی نمی تونه درست دنده عوض کنه بعد این آدم باید پشت دیمن که همه چی به راننده بستگی داره؟؟ اون رفیقش راننده حرفه ای تری هستش اگه جاشونو عوض می کردن پورشه که فرقی نمی کرد همون 10 می زد اما دیمن خیلی بهتر می شد رکوردش. در کل جفتشون قابل احترامن.
پ.ن: لاین لاک دیمن اصن ارضا می کنه آدمو ??
OMID
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نتیجه درگ کاملا قابل پیشبینی بود
درگ رولینگ واسم عجیب بود که اونم به خاطر آیرودینامیک بهتر پورشه هست
دیمن توی درگ استریپ تایمای خوبی میزنه ولی حتی اونجا هم قابل پیش بینی نیست و تایم زدن باهاش سخته که نقطه ضعفه
از طرف دیگه ۹۱۱ همیشه تایم ۱۰.۲ میزنه و پرفورمنس قابل پیش بینی داره
در کل دیمن واسه دود کردن لاستیک یا کسی که همیشه توی درگ استریپ هست خوبه
خودم هم ۹۱۱ رو ترجیح میدم به خاطر کابین بهتر و هندلینگ بهتر و سریعتر بودن روی آسفالت معمولی
Amir
۲۶ بهمن ۱۳۹۹پورشه فوق العادس واقعا
حرف نداره
Benz
۲۶ بهمن ۱۳۹۹۹۱۱ که سلطان درگ هست ولی دیمون باید گرد و خاکشو پاک کنه
Sajjad
۲۶ بهمن ۱۳۹۹کاش یکی به اینا که پشت فرمون ماشین دف عقب میشینن حالی کنه که هرچی بیشتر گاز بدی تند تر نمیری
هم باید بلد باشی چجوری دنده بدی هم چجوری گاز بدی
رانندگی فقط این نیست که پاتو بزاری رو گاز
با ماشین دو دیفرانسیل اره پاتو بزار رو گاز حالشو ببر ولی دیفرانسیل عقب نه
اونم با این گشتاور، این ضریب دنده های به شدت بالا و وزن زیاد دیمون
اصلا نباید الکی گاز داد.
به هر حال دیمون اونی نیست که داج گفت قبول دارم اینو
اغراق کرد دربارش
اما خب از حق نگذریم راننده پشتش باشه انقدر دیگه تو همه درگا نمیبازه
کنترل کردن این همه نیرو روی چرخ عقب کار یه راننده حرفه ایه نه یه سری خبرنگار و بررسی کننده خودرو
جدای از بحث درگ، اینجا دو تا ماشین با طراحی اصیل داریم
چیزی که باعث شده من هردوتاشون رو دوست داشته باشم
R@m!n
۲۶ بهمن ۱۳۹۹??
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دقیقا ?
saed
۲۶ بهمن ۱۳۹۹رو زمین خیس اومده مسابقه درگ گذاشته !!
هیچ اعتباری نداره این درگ حتی اگه دیمن هم برنده میشد هیچ افتخاری نداشت چون هیچ چیز استاندارد نبود
به آسفالت و رطوبت جاده دقت کنید،بعد ببینید راننده تا کجا نمیتونه هرزگردیو کنترل کنه !انقدر که گلگیر و سپر چلنجر سیاه شده از تیکه های لاستیک بخاطر هرزگردی.برید مسابقه های درگی که تو آمریکا برگزار میشه رو هم ببینید فارغ از تایمی که میزنن اونجا هم انقدر هرزگردی میبینید ؟!
بعید میدونم اعتباری داشته باشه این دست مسابقات
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ بهمن ۱۳۹۹آقا سعید بیخیال این درگهای احمقانه…
زمانی که دیمون معرفی شد همه به به چه چه میکردن سایتو پر کرده بودن از اینکه این چلنجر رکورد شتابو شکسته(که هنوزم بصورت قطعی رکوردداره)و از این سوپراسپرت ها سریعتره و از این حرفا….
الان بقول آقا سجاد یه خبرنگار پشت یه ماشینی نشسته که معدود آدمایی میتونن کنترل درست و حسابی روش داشته باشن…
آمریکا و آمریکایی سلطانن توی همه کلاس ها هیچ فرقی نداره چی بشه،اما متاسفانه ضد آمریکایی و اروپایی فن زیاده…
دیروز پدال یه خبر از مقایسه شاسی بلند های بزرگ آمریکا و آلمان گذاشت به هر طریقی آلمانی فن ها میخواستن بگن نه!درست نیست!این عادلانه نیست و نسخه پایه رو بهونه کرده بودن!!
بعضیا هم که کم آورده بودن رفتن سراغ تویوتا و اینفینیتی!!
دیگه اوضاع پدال از این گل و بلبل تر نمیشه ???
R
۲۶ بهمن ۱۳۹۹البته آلودگی هوا هم تو باخت دیمن تاثیر داشت...
علی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹چند روز پیش که یه مقاله که کلی ایراد ومشکل داشت.(خودروهایی که بالاترین هزینه تعمیرات رادارند .)
همه ی امریکایی فن ها به خیال خودشون سلطان جهان شدن تواون مقاله.
اماامروز همه معلوم شد . تفاوت مهندسی بامهندسی.
با این که دیمن 158اسب بخار وگشتاور بیشتری داشت به راحتی شکست خورد .
تازه فقط این نیست.
اون کابین لوکس پورشه که بابهترین متریال درست شده ایا قابل مقایسه بااون کابین کیفیت پایین دیمن هست.
برخی ها هم گیر دادن به صدا. شاید تنها نقطه ضعف پورشه صداشه.اما دیمن خدای نقطه ضعف دربرابرپورشه.
اونایی هم که نمیخان حقیقت رو باورکنن
بهتره توی این بحث هاشرکت نکنن.
SRT
۲۶ بهمن ۱۳۹۹«این سوپراسپرت آلمانی هرچند قدرت کمتری از ماسل کار آمریکایی دارد اما از ویژگیهای خاصی برخوردار است که بسیار به نفع آن خواهند بود. مهمتر از همه این است که پورشه از سامانهٔ چهارچرخ محرک سود میبرد درحالیکه کل نیروی عظیم دوج فقط به چرخهای عقب منتقل میشود علاوه بر این، وزن پورشه نیز سبکتر است که این میتواند برتری قدرتی حریف آمریکایی را جبران کند»
R
۲۶ بهمن ۱۳۹۹جناب srt مک لارن هم دف عقبه همینطور فراری
قدرتشونم کمتره ولی باز از دیمن سریعترن اینارو چی میگی؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ بهمن ۱۳۹۹آقای آر خودت فهمیدی چی گفتی؟
فراری استراداله با ۹۸۶اسب قدرت کمتری از دیمون داره!!؟!؟؟!
مک لارن با ۸۸۰اسب کم قدرت تره؟!؟!!
میشه بگید از کدوم منبعی اینارو بدست آوردید؟
بعدشم،از نظر ابعاد مقایسه این دوتا با دیمون مثل فیل و فنجونه!دیمون بیشتر از ۵متره درحالی که اونا حدودای ۴مترن!از نظر آیرودینامیکی که هیچی،ارتفاشون هرکدوم درحد یه متره!
قدرتشونم که بیشتره!
اندازه یه پراید وزنشون از دیمون کمتره!
لطفاً حرف بی اساس نزنید،باوجود اینا،چرا نمیرن رکورد دوج رو مال خودشون کنن؟ معلومه همش حرف الکین….
برید خوش باشید ????
R
۲۷ بهمن ۱۳۹۹جناب سباستین نمیدونم چی چی
من اسم مدل برات گفتم؟ خیلی نمیخواد بری بالا بیا پایین
مک لارن ۷۶۵ و مک لارن ۷۲۰ و مک لارن ۶۷۵ قدرتشون زیاده یا دیمن ۸۰۸ اسبی؟ فراری ۴۸۸ و فراری اف ۸ و پیستا و اسپشیاله قدرتشون زیاده یا دیمن ۸۰۸ اسبی؟ حالا بهم بگو کدومصون تو ۴۰۰ متر سریعترن؟؟
حرف من بی فکر و بی اساسه یا تو؟؟؟
علی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹امریکایی فن ها چیو میخان ثابت کنن .
با قدرت وگشتاوربیشتر باختن.
تازه یه سری هاشون میگن لاستیک باید این طوریه
سوخت باید اون طوری ٬ فلان پک درایو رو دیمن نصب باید نصب میشد. زمین خیس بود .چی میگین ؟؟!!
مگه فضا پیما ناسا که فلان سوخت ٬شرایط جو ٬
رو میخاد.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ بهمن ۱۳۹۹″با قدرت و گشتاور بیشتر باختن″
حرف بی ربط نزن،ما باختیم با یه ماشینی که عین مکعبه و اصلا آیرودینامیک نیست! با راننده ی احمقی باختیم که حتی درست رانندگی بلد نیست!اگه راننده رانندگی بلده چرا هی شتاب دوج کم وکمتر میشه؟!
ما باختیم با اضافه وزن نزدیک به۳۰۰کیلو!
با ابعادی درحد یه سدان بزرگ!
بعدشم فضاپیمای ناسا چیه؟خودتم دونستی چی گفتی؟
فقط….
علی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹شرایط مناسب برای درگ دیمن :
همه ساکت باشن.
هیشکی نفس نکشه.
همه دست به دعا.
کسی از ۵کیلومتری محل درگ رد نشه.
سوخت فضاپیما -موتور F35باید روی دیمن باشه.
بهترین راننده دنیا باید دیمن رو برونه.
بعدازانجام مسابقه بااین لوازم باخت به پورشه:
بابا این درگ ها ابکیه .
پورشه چهار چرخبود
راننده نمیتونست دیمن رو جمع کنه.
……..
.ً……...…………………………………….....
لطفا این دیمن جمع کنید ببرید .پورشه کارهای خیلی مهم تری داره.
مهدی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نتیجه این درگ معلوم بود توی رولینگ ریس دوج جلو افتاد چون تو درگ ایستاده موقع حرکت سر میخورد و نمیتونست جلو بیفته اما تو رولینگ ریس دیگه سر نمیخورد من دیدم که تایر های دیمون فقط و فقط برای درگ هست و با کمترین شیار ها است و تقریبا صافه تنها مشکل دیمون وزنش هست دوج باید و باید وزن دیمون رو کم کنه کامارو ، موستانگ و چلنجر ماسل کار های عالیی هستن اما فقط باید حول و هوش 200 تا 300 کیلو سبک تر بشن مثلا فکر کنید دوج دیمون 1400 کیلویی با 840 اسب بخار و موتور سوپرشارژر مثلا شاید با اونتادور پا به پا میرفت مثلنا خودتون فکر کنید چی میشدن این سه تا ماشین
R
۲۶ بهمن ۱۳۹۹آمریکایی ها اسبشون زیاده ولی اندازه الاغ قدرت هم ندارن نمونه دیگش موستانگ جی تی ۵۰۰
۷۶۰ الاغ بی بخار قدرت داره چهارصد مترو تو ۱۱.۵ ثانیه میره بیشتر از یک ثانیه دیرتر از رقبا
آمریکاییا نمیتونن مثل اروپاییا قدرت رو به سرعت تبدیل کنن مثل دنده یک که دنده بزرگ و قدرتیه با دنده پنج که دنده کوچیکو سرعتیه