احتمالاً با امیلیا هارتفورد که مالک سریعترین شورولت کوروت C8 دنیاست آشنا هستید. او قبلاً با کوروت توئین توربوی خود توانسته مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۴۱ ثانیه طی کند. دستاندرکاران کانال هونیگان او را دعوت کردهاند تا مسابقه درگی بین خودروی خود و پورشه تایکان توربوی استاندارد برگزار کند.
کوروت در روی کاغذ مزیتهای زیادی دارد. قدرت این خودرو نسبت به تایکان توربو ۸۰ اسب بخار بیشتر و وزنش ۷۱۳ کیلوگرم کمتر است. البته پورشه تایکان هم به مدد قوای محرکه الکتریکی و سیستم چهار چرخ محرک خود از مزیت گشتاور آنی سود میبرد.
اولین مسابقه در مسافت ۳۰۴.۸ متری برگزار میشود. به نظر میرسد راننده پورشه در آغاز پیش میافتد اما کلیت مسابقه جالب است. تایکان با فاصله قابلتوجهی جلوتر حرکت میکند اما در ادامه این کوروت است که آب رفته را به جوی بازمیگرداند. نهایتاً این پورشه است که با اختلاف اندکی زودتر به خط پایان میرسد.
مسابقه دوم در مسافت ۴۵۷.۲ متری برگزار میشود و آغاز این مسابقه نیز مشابه درگ اول است زیرا تایکان کمی جلوتر حرکت میکند. بازهم کوروت به مدد قدرت بیشتر خود فاصله را جبران میکند و در نهایت از تایکان پیشی میگیرد.
از آنجایی که هر خودرو پیروز یک درگ بوده رانندگان تصمیم میگیرند تا مسابقه نهایی را در مسافت ۳۰۴.۸ متری برگزار کنند. همان داستان قبلی تکرار شده و تایکان در ابتدا جلو افتاده و سپس کوروت به رقیب میرسد هرچند در نهایت این کوروت تیون شده است که با فاصله بسیار کمی زودتر به خط پایان میرسد.
در کل این مسابقهها جذاب بودهاند. تایکان توربو بهصورت صفرکیلومتر در دسترس عموم بوده اما کوروت هارتفورد تغییرات گستردهای را در بخشهایی همچون پیشرانه و گیربکس تجربه کرده تا بتواند با پورشه به رقابت بپردازد.
[دانلود ویدئو]
Benz SLR
۶ فروردین ۱۴۰۰انتظار داری ماشین تیون شده پورشه رو نبره؟
علیturbos
۶ فروردین ۱۴۰۰تایکان دردرگ اول و کوروت دردرگ دو وسه با اختلاف خیلی کم از هم پیش بودن.
اما این درگ باید بین این کوروت و 911turbosبود.
MOHAMMAD.DEMON
۶ فروردین ۱۴۰۰دوستانی که با اکانت های فیک سعی دارن با حرف های بی ارزش تنش ایجاد بکنن
شدیدا از انجام این کار خودداری بکنن
درگ بین کوروت تیون شده و توربو اس ؟
چرا چنین چیزی باید رخ بده و شما بخوای معیار قرار بدی چنین چیزی رو
صبر کن z06 بیاد
ali (chevy nova)
۶ فروردین ۱۴۰۰کوروت که لوله کردن پورشه براش کاری نداره اونم با نصف قیمت
علیturbos
۶ فروردین ۱۴۰۰این کوروت 750اسب قدرت و حدود 1550کیلو وزن داره .
911 با 650اسب و 1650 کیلو وزن.
رو کاغذ که کوروت برتره چرا اسم 911اومد ترسیدی?
Reza
۶ فروردین ۱۴۰۰قبل رونمایی از ZR1 نسخه قبلی هم همین حرف رو میزنید بعدش گفتین حالا این نشد منتظر باشین کوروت موتور وسط بیاد، اونم اومد و در حدی نبود که ازش انتظار میرفت
حالا هم میگین منتظر باشین ZO6 بیاد.
بابا درک کنید هر چقدر پول بدید همون قدر آش میخورید، انتظار نداشته باشین که یه خودرو هفتاد هشتاد دلاری در حد یه خودرو دویست دلاری باشه.
امیررضا
۷ فروردین ۱۴۰۰آره 911 توربو اس از تایکان توربو اس سریعتره
Reza
۶ فروردین ۱۴۰۰کوروت تیون شده بود ، وعلا نسخهی استاندارد کوروت از ۹۱۱ 4S خورد چه برسه به تایکان
Amir
۶ فروردین ۱۴۰۰حتی اگه کوروت ببره باز هم برتریش ارزش نداره
خودرو تیون شده اس
ali (chevy nova)
۶ فروردین ۱۴۰۰چرا؟؟
سنگین براتون پورشه گرون قیمت از کوروت ارزون ببازه؟؟
mahdi_Áßďì
۷ فروردین ۱۴۰۰چقدر شما متخصصین!رو قیمت این کوروت به دلیل تیون شدنش نمیاد؟
فرشاد
۲۶ فروردین ۱۴۰۲سنگینه چون پورشه به یه به درد نخور تیون شده نمیبازه
علیturbos
۶ فروردین ۱۴۰۰اصلا 911به کنار.
تایکان توربو اس هم قدرت 750داره وزن هم حدود 2200.
این کوروت 750 وزن حدود 1550.
MOHAMMAD.DEMON
۶ فروردین ۱۴۰۰قشنگ میشه حس کرد کوروت های بعدی چه غولی میشن این ۷۵۰ اسبه اونم با موتور LT2
چنین غولیه
دیگه فکر کنید کوروت ۱۰۰۰ اسبی هیبرید چهار چرخ
اونم با یه موتور چهارسوپاپ که ۹۰۰۰ هزار تا ردلاینش باشه چی میشه
قیافه برخی دیدنی میشه
MOHAMMAD.DEMON
۶ فروردین ۱۴۰۰نکته قابل توجه که باید اشاره کرد
این کوروت تیون شده به جز سیستم ایجاد قدرت
یعنی موتور به جای دیگه ای از این ماشین دست زده نشده و فابریک هست
Porsche
۶ فروردین ۱۴۰۰اگه مطلب قبلی پدال که درباره شکسته شدن رکورد بود خونده بودی متوجه میشدی همه جای این ماشین دستکاری شده
MOHAMMAD.DEMON
۶ فروردین ۱۴۰۰تو فیلم امیلیا به این نکته که بقیه قسمت های این ماشین فابریک هستش اشاره کرد پس فیلم ببین
?A.H MOTORS?
۶ فروردین ۱۴۰۰ماشاالله پورشه چه شتابی داره!
akrh78
۷ فروردین ۱۴۰۰یه بار دیگه فیلم رو نگا کن
من حداقل کلاچ و لاستیک اسلیک رو یادمه که اشاره کرد دختره
قدرت و وزن و لاستیک و تیون و….
یه اوانس هم میدادن به کروت که زودتر حرکت کنه دیگه همچی تموم میشد
نا شناس.
۶ فروردین ۱۴۰۰چرا 12 دقیقه حرف بی مربوط زدن ؟؟؟؟ خب همون اول درگ رو شروع میکردید 5 دقیقه تموم میشد دیگه…..
.
درگ اول = 304 متری
درگ دوم = 457 متری
درگ سوم = 304 متری
??????
از خودشون اختراع کردن ؟؟؟؟
.
درگ یا 201 متر هست ( 1/8 مایل) یا 402 متر ( 1/4 مایل )
دیگه 304 و 457 مترو ار کجاتون در آوردین ؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی تایکان عجب شتابی داشت…
Porsche
۶ فروردین ۱۴۰۰به هر در زدن کورت برنده شه
ali (chevy nova)
۶ فروردین ۱۴۰۰المانی فن ها به هر در میزنن شکست کوروت رو ساختگی جلوه بدن
سهند
۶ فروردین ۱۴۰۰متعصب ما هستیم یا شما؟
باید قبول کنید که صنعت خودروسازی آمریکا در برابر آلمان هیچی نیست
Benz SLR
۶ فروردین ۱۴۰۰باشه آمریکا خوبه
Porsche
۶ فروردین ۱۴۰۰چی داری میگی متنو بخون این کورت تیون شدس
ارزش تایکان کم نمیشه
کورت میتونه با استوک بیاد
Elmiraj
۶ فروردین ۱۴۰۰اگه کوروت در نسخه پایه بیاد ، باید تایکان هم در نسخه 4s بیاد…..
ali (chevy nova)
۶ فروردین ۱۴۰۰تایگان که حریف تسلا نشد
مطمئن باش حریف کوروت هم نمیشه
سهند
۶ فروردین ۱۴۰۰یعنی از نظر تو کیفیت تسلا و پورشه قابل مقایسه هستند؟
خود رامین که متعصب تسلا است گفته که پورشه تایکان از تسلا بهتره
در همه ی مقایسه ها و مجلات معتبر هم اشاره شده که کیفیت ساخت و متریال پورشه تایکان خیلی بیشتر از تسلا است.
Porsche
۶ فروردین ۱۴۰۰میشه بگی داخل کدوم رقابت حریف نشده
Mr.t.e.s.l.a
۶ فروردین ۱۴۰۰در پاسخ به جناب سهند میگم این رو
دقیقا چیه تایکان برتر هستش عزیزم؟ شما از تسلا خوشت نمیاد دلیل بر بد بودنش نیست
همون متریال و چرم بازیافتی که کابین تسلا داره
پورشه تایکان هم داره
ماستنگ مچ ای هم داره
ای ترون جیتی هم داره
شما صرفا از پورشه بودن اون ماشین خوشتون میاد نه چیز دیگه ای
منطقی بخایم حساب کنیم تسلا در تمام قسمت ها برتری کامل داره
از تایم شارژ و برد و شتاب و رابط کاربری بروز بگیر تا بقیه قسمت ها…
سهند
۶ فروردین ۱۴۰۰در پاسخ به Mr. Tesla
به جز برد بیشتر و قیمت کمتر تسلا هیچ برتری نسبت به تایکان ندارد ( در ضمن آنقدر اختلاف قیمت هم بیهوده نیست)
در درگ carwow تایکان توربو s در همه درگ ها به راحتی سریع ترین تسلا مدل s را شکست داد.
SRT
۶ فروردین ۱۴۰۰کلا درگ جالبی نبود،
ب نظرم اگه نسخه پایه تایکان رو با کوروت استوک میاوردن جذاب تر میشد
Porsche
۶ فروردین ۱۴۰۰چرا هرچی میشه اسم تایکان میاد آمریکایی دوست ها می ریزن تو کامنتها و میگن حریف تسلا نشد
خنده داره
چرا انقدر متعصب
فقط یه عضو جدید بیاد بی خبر?
کامنتهای قدیمی تا جدید رو چک کنه ببینه آمریکا فن ها متعصب ترن یا آلمانی فن ها ؟؟؟؟
آمریکایی دوستی که به پورشه ۹۱۱ میگه قورباغه چه انتظاری از اون دارین؟؟؟
واقعا کسی که یه ماشین بخواد که اسپورت باشه اولا که اولویتش الکتریکی نیست
میره سراغ درون سوز
من طراحی پورشه ۹۱۴ رو بیشتر از تسلا ها دوست دارم واقعا طراحی بده بسیار بد
SRT
۷ فروردین ۱۴۰۰تروخدا مارو دور ننداز مشتی،ما اونقدام…
دارم میگم با اینکه کوروت برده درگ جالبی نبود بعد تو میگی امریکایی فن متعصب؟
MOHAMMAD.DEMON
۶ فروردین ۱۴۰۰حیفم اومد این نگم برای کسایی که فیلم نمیبینن
تو فیلم میگه
یه کوروت داریم با دوتا توربو که توربو صداش نمیکنیم
و یه پورشه داریم بدون توربو که توربو صداش میکنیم ?
پورشه تو نام گذاری هم یه کلاس باید بره ?
ali (chevy nova)
۶ فروردین ۱۴۰۰????
mahdi_Áßďì
۷ فروردین ۱۴۰۰غرور جهل بهم بخورن میشه تعصب!! تعصب های بی جهت که حتی دیگه از اسم تایکان هم ایراد میگیرن! شرکت موفقی مثل پورشه هیچ کارش بی دلیل نیست حتی اسمش ولی خب بعضی دوستان فهمشون کور هست و چشم بسته دیسلایک میدن?
rezars
۶ فروردین ۱۴۰۰میشه میانگین گرفت و گفت هردو یک توربو دارند جیزززززززززززززززززززز چه میکنه علم آمار
King 918
۶ فروردین ۱۴۰۰داداش ماشین استاندارد از تا خرخره تیون شده برد . هیچ حرفی برای گفتن ندارید بهتره سکوت کنید
دیوید نابکام
۶ فروردین ۱۴۰۰دوتا از سریع ترین ماشینا هر کدوم در کلاس خودشون باهم تست شدن چ ربطی ب داشتن یا نداشتن حرف داره عزیز؟
درضمن همین پورشه رقیب تسلا نشد البته من متنفرم از خودروی برقی
ولی درکل این درگ ربطی ب داشتن یا نداشتن حرف نداشت
RezaRs
۶ فروردین ۱۴۰۰میشه میانگین گرفت و گفت هردو یک توربو دارند ?
علیturbos
۶ فروردین ۱۴۰۰باشه پورشه میره کلاس نام گذاری.
شورولت هم بره کلاس کیفیت ومشتری مداری .
Alireza
۷ فروردین ۱۴۰۰تروخدا از مشتری مداری حرف نزن دیگه
( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER
۶ فروردین ۱۴۰۰البته نسخه های توربو در خودروهای پورشه همیشه خودروهایی با سطح عملکرد بالا بودن،واسه همین پورشه هم از این کلمه برای تشخیص نسخه هایی با پرفورمنس بالا واسه خودروهای الکتریکیش استفاده کرده.
فرشاد
۲۶ فروردین ۱۴۰۲یه کام دیه بگیری متوجه میشی چنتا پیکسل نمایشگر تایکان سوخته
این طریقه نام گذاری70سال عقبه پشتش خوابیده نه مث تسلای ده ساله
SRT
۶ فروردین ۱۴۰۰البته پایه منظورم نسخه 4s تایکان بود نمیدونم 4s پایه هست یا نه.
امیررضا
۷ فروردین ۱۴۰۰نه نیس.
پورش خودش نسخه پایه رو جدا از 4S گذاشته.
خبرای قبلی پدالو ببینی میفهمی
SRT
۷ فروردین ۱۴۰۰Ok
Porsche
۶ فروردین ۱۴۰۰تو راست میگی ?
Porsche
۶ فروردین ۱۴۰۰چطور تو درگ اول ۳۰۴ متری تایکان برو
تو درگ سوم که باز ۳۰۴ متر بود کورت برد؟؟؟
زیزیگولو
۶ فروردین ۱۴۰۰کوروت c8 نه تنها ماشین خیلی سریعی هستش بلکه به راحتی میتونه هر بار و دوباره این آمارو ارقام رو تکرار کنه و کاملاً واضحه که قرار دادن پیشرانه در میانه ی کوروت نسل هشتم تأثیر زیادی روی کشش این ماشین داشته …… کوروت جدید بدجوری غوغا به پا کرده تو همین مدت کوتاهی که از رو نماییش گذشته
MOS
۶ فروردین ۱۴۰۰پدال درگ دیمن ۱۲۰۰ اسبی با 765LT رو نمیزاره ولی اینو میزاره
بعد میگن پدال دژمن آمریکاس
جالبه ?
mahdi_Áßďì
۷ فروردین ۱۴۰۰دژمن?
Sajjad
۶ فروردین ۱۴۰۰یعنی فاز اونایی که میگن ارزش فلان ماشین کم نمیشه و فلان و بمان رو درک نمیکنم
اولا ارزش ماشین با این چیزا مشخص نمیشه
دوما هر ماشینی که تند تر بره بهتر نیست
سوما این دوتا ماشین دنیای متفاوتی باهم دارن و از همه مهم تر، تایگان الکتریکیه با چهارچرخ متحرک، این یعنی لانچ وحشیانه بدون نیاز به هیچ سیستم تورک کنترل خاصی
اما کوروت دف عقبه با انجین درون سوزی که نمیتونه تمام قدرتش رو همون لحظه اول ارائه بده و اگه هم ارائه بده سیستم کنترل گشتاور محدودش میکنه که هرزگری نکنه
پس معقوله که توی مسافت کوتاه و لانچ کوروت عقب بیفته ولی توی دور و سرعت بالاتر جلوبزنه از پورشه چون یه گیربکس 8 دنده داره با اون همه گشتاور
زمانی یه ماشین به اعتبارش توی درگ لطمه میخوره که گیربکسش با محدوده اوج قدرت موتور هماهنگ نباشه و نتونه از تمام قدرتش به خوبی استقاده کنه
الان مشکل این درگ چیه که اینجوری بعضیا رو آشفته کرده؟
یه دو دو تا چارتا کنید کمتر قضیه رو تعصبی نگاه کنید
سایت شده پر از نظرات بچه گانه
نمیدونم یه زمان کی یادشه، بحث بود توی سایت حتی با چاشنی تعصب، اما آدم چهارتا چیز یاد میگرفت و سبب میشد بری سرچ کنی و علمتو زیاد کنی تا جوابشون رو بدی
سهند
۶ فروردین ۱۴۰۰رک بگو پورشه بهتره یا کروت؟
Sajjad
۶ فروردین ۱۴۰۰وقتی توی یه کلاس نیستن چرا باید مقایسه بشن؟
فقط توی شتاب میشه مقایسشون کرد که نتیجه درگ رو دیدین
که من شخصا کوروت رو میپسندم ولی نمیگم بهتره
زمانی میشه از لفظ بهتر استفاده کرد که هدف ساخت هردو یکی باشه و خودروها سگمنت یکسانی داشته باشن
امیررضا
۷ فروردین ۱۴۰۰هیچکدوم.
صدالبته تسلا
شاهین
۷ فروردین ۱۴۰۰جالب بود
کوروت با وجود مشکل گیربکس و تاخیرش موقع شروع بازم خوب پیشرفت
و اینکه صداش روزمو ساخت