با اینکه پورشه ۹۱۱ توربو S با سقف باز در بهترین حالت خود نیست اما هنوز هم از شاخبهشاخ شدن با رقبا در یک مسابقهی درگ واهمهای ندارد.
از طرف دیگر لامبورگینی آونتادور با پیشرانهی ۶۹۰ اسبی و گشتاور ۶۹۰ نیوتون متری ممکن است شکستناپذیر به نظر برسد. ما شما را برای داشتن چنین دیدگاهی سرزنش نمیکنیم.
هرچند،۹۹۱ توربو S (کابریو یا هر چیزی) در زمان مسابقهی درگ یک خودروی قابلاعتنا است. پیشرانهی این خودرو توانایی تولید ۵۷۲ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور را دارد که چنین توانی باعث شده تا خودرو در مدتزمان ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
حالا بیایید هیچ زمانی را برای تلاش برای فهمیدن اینکه چرا تاپ گیر لهستان سوپرکار کانورتیبلی را در برابر نسخهی غیر رودستر سوپرکاری دیگر قرار داده نگذاریم و تنها این کلیپ کوتاه را برای آنچه که هست بپذیریم. همچنین به خاطر داشته باشید که این دو هیچ جایی به سرعت های نهایی خود نزدیک نشدهاند به این معنی که در فواصل طولانیتر، نتیجه میتواند متفاوت باشد.
یو اس اس اینترپرایز
۱۱ تیر ۱۳۹۵کلیپ دیدم واقعا هردو خوب بودن
ولی خداییش پورشه خیلی وحشی شتاب گرفت
king 918
۱۱ تیر ۱۳۹۵یس ماشا الله پورشه ایول دمت گرم بابا 6 سیلندر جاودانه ایی ….
البته قبلا هم دوبار این کار رو انجان داده بود ولی خب هنوزم جالب بود …….
پورشه ست دیگه …….
king 918
۱۱ تیر ۱۳۹۵تازه این مدل سقف باز بود نامرد کارش درسته ……….
البته اگه مسافت بیشتری باشه فکر کنم اونتادور جلو بیوفته ……
Madjid
۱۱ تیر ۱۳۹۵با لانچ کنترل…
پورشه 2.7 ثانیه
اوراکان و آئودی آر ایت 2.8 ثانیه
اونتادور 2.9 ثانیه
در اکثر تست ها این اعداد بدست اومده.
مهدی 911
۱۲ تیر ۱۳۹۵کار ان درایو 911 توربو اس 2015 رو با 560 اسب 2/5 بدست اورده که تو ویکی پی دیا هم هست
سامان اذری
۱۱ تیر ۱۳۹۵پدال ؟؟؟؟؟؟؟
این کلیپ از چند روز پیش تو کانلهای تلگرام دست ب دست میشه
لطفا یکم به روز باشید تازگی ها مطالب زیادی رو اول تو سایت های دیگه میخونم بعد یکی دوروز میبینم پدال همونو کپی کرده اینجا 😞😑
ما از سایت پدال که برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران می باشد.
انتظار بیشتری داریم
یو اس اس اینترپرایز
۱۱ تیر ۱۳۹۵شما باید خبرگذاری کارکنی.امار همه جا داری
Reza.jz
۱۱ تیر ۱۳۹۵خبرگزاری:)
حبیب
۱۱ تیر ۱۳۹۵قبول دارم یکم دیر خبر نسبت به سایتای دیگه منتشر میکنن
شاهین
۱۱ تیر ۱۳۹۵دوستان عزیز
کانال تلگرام رو با یه مجله ی اینترنتی یکی ندونین.
توی کانال نهایتش یه نیم خط مینویسه درگ لامبورگینی و پورشه.
اما توی تحریریه ی پدال تنها این خبر که نیست.خودتون شاهدین که کلی تست درایو به روز ترجمه و منتشر میشه.توی مجله ی کاغذی شاید توی یه ماه شاهد 10 تا تست درایو باشیم در حالی که تو پدال هر روز شاید 5 تا تست درایو معتبر و به روز منتشر بشه.
از طرف دیگه قبول دارم که برخی اخبار مهم و کوتاه یه کمی دیتر منتشر میشه اما سعی می کنیم که کامل ترین و بهترین و موثق ترین اخبار رو ترجمه و تالیف و منتشر بکنیم.
الته اینها نظرات شخصی من بود و با نظرات بقیه ی دوستان شاید متفاوت باشه.
در نهایت سعی همه ی دوستان اینه که شما بدون پرداخت هزینه ی زیاد و تلف کردن وقتتون از اخبار جدید دنیای خودرو لذت ببرید.
اگر هم کم و کاستی هست به بزرگی خودتون ببخشید.
کوچیک شما،شاهین.
یو اس اس اینترپرایز
۱۱ تیر ۱۳۹۵شاهین جان شما کارت درست.فدایی داری
شاهین
۱۱ تیر ۱۳۹۵مخلص همه ی دوستان :)
سامان اذری
۱۱ تیر ۱۳۹۵شاهین جان قاداسی
فدات
سعید
۱۱ تیر ۱۳۹۵آقا کارتون عالیه دستتون طلا مطالب خیلی عالی و جذاب و با کیفیت هستن
مکانیک
۱۱ تیر ۱۳۹۵شما یک کانال تلگرامو با یک سایت مقایسه میکنی؟
این کلیپ رو من و شما امروز ببینیم یا دو هفته دیگه هیچ فرقی به حالمون نمیکنه. اخبار جنگ و اینجور چیزا نیست که. من ترجیح میدم کیفیت بالا باشه تا یک کلیپ ساده بذارن.
در مورد این کلیپ… من واقعا 911 رو با تمام وجود دوست دارم اما مقایسه کردن شتاب اونم 400 متر در یک خودروی تنفس طبیعی با یک موتور توربو خیلی کار اشتباهیه. به نظر من واقعا از یک موتور تنفس طبیعی هرچند حجمش 6.5 لیتر باشه و هرچقدر هم گیربکس و تعلیق همشمندانه استفاده بشه شتاب 0 تا 100 رو نمیشه به زیر 2.5 رسوند. مگه فن آوری جدیدی غیر از توربو ابداع بشه.
اونتادور با تیونیگ منصوری 0 تا 100 رو تو 1.8 ثانیه زده که فکر نکنم حتی بوگاتی شیرون هم حریفش بشه. البته من منکر مهندسی خارق العاده ی پورشه نیستم. با یک موتور 3.8 پشت غول هایی مثل اونتادور و فراری رو در 400 متر به خاک رسوندن خیلی هنره. هر چند با توربو باشه.
سامان اذری
۱۱ تیر ۱۳۹۵من هیچ وقت کانال تلگرام رو با ساید اعظم پدال یکی نمی بینم
ولی دقیقا از اول سال 1395 پدال یه جوری شده
اون از پیامها هست که بعضی وقتها یا ثبت نمیشه یا پاک نمیشه یا اصلاح نمیشه
بعضی وقتها سایت اصلا باز نمیکنه
ولی قبل از اون سایت عالی بو
Madjid
۱۱ تیر ۱۳۹۵راستش من قبلا زیاد در این سایت نبودم. الانم کامنتی میذارم و میرم. زیاد دقت نمیکنم. شما با سابقه تری… اگه میگی حتما درسته . شرمنده.
یو اس اس اینترپرایز
۱۲ تیر ۱۳۹۵اخه تلگرام هم زیاد خبرهای موثق و معتبری پیدا نمیشه
نریمان
۱۱ تیر ۱۳۹۵با عرض سلام….سوالم به متن ربطی نداره ….
من 2 روز پیش nx fsport شرکتی تحویل گرفتم….ولی دیروز فهمیدم اینه های بغلی برقی نیست…..هر چی هم گشتم نبود….حتی هداپ رو تونستم فعال کنم ولی دکمه ای برا اینه بغلی نیافتم….با دست امتحان کردم شد!!!مگه میشه اینطوری باشه???سفارش عمان یا کانادا فرقی داره???برا من فول فول خریدم….ولی …
مکانیک
۱۱ تیر ۱۳۹۵خودت میگی فهمیدم برقی نیست. پس الان دقیقا چیو میخوای بدونی؟؟
nx ها هم آینه بغل برقی دارن هم غیر برقی. سفارش عمان و کانادا هم با هم فرق دارن.
Lord Cezar
۱۱ تیر ۱۳۹۵خیلی سخت دیدم که اونتادور تو لانچ هرزگردی داشته باشه و این کلیپ یکی از اوناس.
در هر حال شتاب هر دو عالی بود و اختلاف فکر کنم چیزی در حدود صدم یا هزار ثانیه باشه تو خط پایان.
یو اس اس اینترپرایز
۱۱ تیر ۱۳۹۵هردو خوب بودن خداییش
SAEED
۱۱ تیر ۱۳۹۵دقیقا , لامبو هرزگردی داشت و نسبت به پورش خوب لانچ نزد!!
میلاد
۱۱ تیر ۱۳۹۵عالی بود
amir
۱۱ تیر ۱۳۹۵Ok
MOHAMMAD. M4
۱۱ تیر ۱۳۹۵صدای لامبورگینی واقعا زیبایست ولی ای کاش یه مقدار هرز گردی رو نداشت
احمد باقری
۱۱ تیر ۱۳۹۵هر جوری هم باشه، فقط لامبورگینی، آخه این چه قیافه بیخودیه که پورشه داره، اصلا قابل مقایسه با لامبورگینی نیست، اصلا عددی نیست.
king 918
۱۱ تیر ۱۳۹۵فعلا که دیدی چی شد ….
لامبو خشن با ابهت به قول تو پشت قورباغه داشت خاک جم میکرد …..
مجید:فقط لامبورگینی:فقط ایتالیاوآلمان
۱۸ تیر ۱۳۹۵اگه توربو هایی که رو 911 هست رو اونتادور بود 918 هم باید میومد پشت اونتادور خاک میخورد. مقایسه ی تنفس طبیعی با توربو اونم در یک چهارم مایل خیلی غیر حرفه ایه. حداقل 800 متر میذاشتن یا رولینگ استارت.
یو اس اس اینترپرایز
۱۱ تیر ۱۳۹۵باقری عزیز شما کلیپ دیدی اصلا؟؟؟؟؟؟؟
دیدی پورشه چه شتابی داشت؟؟؟؟؟؟
رضا-porsche
۱۱ تیر ۱۳۹۵عالی بود.کاش 911کوپه بودش.مسیر هم فکر کنم نیم مایل بود.
عام پوری
۱۱ تیر ۱۳۹۵آبروی لامبو رفت.
ali
۱۱ تیر ۱۳۹۵پدال دو روزه خیلی خوب شدی مطالب جالب و هیجان انگیزی میزاری???
Huracan
۱۱ تیر ۱۳۹۵والا من که هوراکنو ترجیح میدم???
Siavash
۱۱ تیر ۱۳۹۵مگه میشه؟؟؟؟؟؟
واقعا دم پورش گرم پس روچه حساب شتاب ۰تا۱۰۰لامبو بهتر از پورش هست؟ حتی یک دهم ثانیه
Saied
۱۲ تیر ۱۳۹۵خراب کاری شد. پورشه حالشو گرفت. پدال عزیز اگه پیدا کردی یدونه هم درگ 911 GT3 رو با ۴۸۸ بزار. ماله اونا هم دیدنی میشه
آرش
۱۲ تیر ۱۳۹۵تعصبی رو هیچ برندی ندارم اما دلیل عقب موندن لامبو هرزگردی اول درگ بود که تو تصویر واضحه. هر چند این ایراده ولی می تونه به خاطر خطای راننده هم باشه.
Behzad power active
۱۲ تیر ۱۳۹۵فقط اونتادور…
مهدی drift
۱۴ شهریور ۱۳۹۵قبلا اونتادور دوس داشتم ولی همین چند ماه پیش سلیقم عوض شد الان گالاردو اسپایدر دوس دارم بعدش اوراکان
کلیپ قشنگی بود پورشه که با کسی شوخی نداره
سعید صالحی
۱۳ اسفند ۱۳۹۵گشتاور پورشه بیشتر بود،فکرکنم ۷۵۰نیوتون متر که کمک خیلی زیادی کرد تو بردنش
تو مسافت ۴۰۰متر عادلانه نیست توربو با تنفس طبیعی مقایسه بشه
شاهین
۲۳ اسفند ۱۳۹۵هرچی توربو داره واس لامبو شاخ میشه!!!
برید کلیپای آندرگرند ریسینگ رو ببینید چیکار کردن با لامبورگینی ها فقط با گذاشتن ی توربو شدن غول مرحله آخر
تنفس طبیعی رو با توربو مقایسه نکنید خدایی.الان همین کمپانی آندرگرند ریسینگ داره چپ و راست با هوراکان رکورد جابجا میکنه سرویس کرده کل زمانبندی رو.توی نیم مایل 247 مایل سرعت گرفته با هوراکان تویین توربو!!!
پس دم از توربو نزنید.یتیم گیر نیارید واس تفریح و شاخ بازی.
تکنولوژیشو ندارن از ی موتور تنفس طبیعی حداکثر نیرو رو بکشین بیرون میرن سراغ پرخوران!!!