اگر دربارهی پرفورمنس فوقالعادهی پورشه ۹۱۱ توربو S جدید در خط مستقیم شک دارید پس بهتر است این ویدئو را تماشا کنید. قطعاً شکست دادن یک هاچبک تندوتیز در مسابقه درگ بسیار خوب است اما تیم Carfection برنامه بهتری برای تست ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ داشتهاند. این مسابقه درگ بین پورشه و سوپرکار مک لارن ۶۰۰LT برگزار شده است.
پورشه ۹۱۱ توربو S جدید یکی از احساسبرانگیزترین خودروهای بازار است. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری با قدرت ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور ۶۱۹ نیوتون متر بوده و از نظر پرفورمنس تقریبا با هر محصول دیگری در دنیا برابری میکند. این پیشرانه فوقالعاده با یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه همکاری دارد.
به منظور اطمینان از چسبندگی و شتاب گیری عالی، ۹۱۱ توربو S دارای سیستم چهار چرخ محرک به همراه هدایت گشتاوری است. این ویژگیهای عالی باعث میشوند پورشه شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیهای را ثبت کند. میتوان برای شمردن ویژگیهای خوب این سوپر اسپورت دوستداشتنی هفتهها وقت صرف کرد.
مک لارن ۶۰۰LT هم سلاحی مخوف برای پیست بوده و از مهندسی پیشرفته تیم مک لارن سود برده است. نیروگاه ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی این سوپرکار بریتانیایی قدرت ۵۹۲ اسبی و گشتاور ۶۱۹ نیوتون متری تولید میکند. این نیرو هم از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب فرستاده میشود.
اگر پیست کمی طویلتر باشد این درگ شاید نتیجه دیگری داشته باشد اما در این مسیر کوتاهتر هیچ خودرویی نمیتواند چراغهای جلوی ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ را ببیند!
[دانلود ویدئو]
MAHDI
۳۱ شهریور ۱۳۹۹این چندروز درگ های زیادی برگزار شده.که آخرینش هم درگ M8 گرن کوپه و پانامرا توربو S و RS6 و E63S بود از CARWOW
و البته درگ 911 کررا S و کامارو ZL1 از مجله THROTTLE HOUSE
دیروز هم مجله خودرویی آلمانی GRIP رقابت پورشه 911 کررا S و شورولت کوروت C8 رو برگزار کرد که هم درگ بود و هم زمان گیری در پیست.
MAHDI
۳۱ شهریور ۱۳۹۹پورشه 911 توربو S اینجا شتاب گیری دیوانه واری داشت. این مجله تست های خیلی جذابی انجام میده.
nikzad
۳۱ شهریور ۱۳۹۹یکی از دلایلش میتونه این باشه که زمان مناسبی برای درگ بود و فکر نکنم زمین مرطوب بوده باشه هرچند که راننده هم مهمه.مهدی جان این درگ اگر ۴۰۰متر بوده راننده زمانش چقدر بود با پورشه؟
MAHDI
۳۱ شهریور ۱۳۹۹نمیدونم راستش nikzad جان!!!
اما من وقتی این درگ بالارو دیدم حس کردم شتاب گیری اش از درگ CARWOW که 911 توربو S شتاب 10.1 ثانیه رو ثبت کرد در اونجا بهتر بود. منظورم شروع حرکته. واسه این میگم که راننده به شکل غیرعادی فشار رو بدنش زیاد شد لحظه شروع حرکت، مقابلش هم مکلارن 600 هستش که شتاب گیری خیلی سریعی داره اما اینجا خیلی عقب افتاد.
در هرصورت ماشینی که در پیست عادی بتونه شتاب 10.1 ثانیه رو ثبت کنه مشخصه چه عملکردی داره. ???
Hadi
۱ مهر ۱۳۹۹جملهی آخر عجب جمله ی سنگینیه…
واقعاً تو ۴۰۰ متر هیچکدوم از رقبای turbo s نتونسته چراغ های جلوش و ببینه…
شاهکار مهندسیه ?
یانکی
۳۱ شهریور ۱۳۹۹من اصلا متوجه نمیشم چرا این کلیپهای صرفا وقت پر کن رو میزارید.اگر بحث درگ باید درگ استاندارد بزارید.تو پیست مخصوصش با ابزار دقیق استارت و تایم گیری.شرایط کاملا برابر.تو پیست درگ با وجود چسبندگی زیاد باعث میشه ماشینهای تک دف شرایط برابری با دو دفها داشته باشن.اینجاست که بحث راننده بودن هم میاد وسط که راننده ماشین تک دف چجوری لاستیک گرم کنه.درگهای زیادی مثلا از دوتا دیمون دیدیم که بینشون اختلاف بوده که اون اختلاف ناشی از ری اکشن گرمی لاستیک و بقیه پارامترها هست.پس پدال لطف کن اگر درگ میزاری درگ استاندار مشتی بزار.
Reza
۱ مهر ۱۳۹۹آقا اصلا میگیم از این به بعد فقط و فقط و فقط درگ دیمن هارو بزارن . چطوره؟؟؟
SRT
۱ مهر ۱۳۹۹رضا چرا هروقت اسم دیمن میاد کنترلتو از دست میدی؟کام داون برو،کام داون.
مهراد
۳۱ شهریور ۱۳۹۹آقا مهدی درگ بی ام و با پورشه چی برامون داری جیگر ؟؟
و یه مسئله دیگه اینکه پورشه چرا یهو شلیک میشه ؟؟ ??
nikzad
۳۱ شهریور ۱۳۹۹۹۱۱عالیه و معلومه مک لارن رو له میکنه.از مهندسی ۹۱۱بسیار خوشم میاد که چطور اون گیربکس رو با دیفرانسیل تطبیق میدن و چطور با وجود موتور عقب بودن دیفرانسل رو طراحی کردن اصلا اوج مهندسی پورشه رو میشه توی ۹۱۱توربو اس ببینی.چون به ظاهر موتور کوچکی داره اما اینطور نیست.
رامین
۳۱ شهریور ۱۳۹۹رقابت عادلانه ای نبود واقعا این مدل مک لارن حریف پورش نیست. راننده های خوبی پشت فرمون بودن.
Mc20
۳۱ شهریور ۱۳۹۹پورشه درسته نمیدونم پورش رو از کجا در اوردین
رامین
۳۱ شهریور ۱۳۹۹اکثر جاهای دنیام می گن پورش مخصوصا کشورای انگلیسی زبون. چیزه عجیب یا غلطی نیست
Reza
۱ مهر ۱۳۹۹اسم پورش رو اولین بار من تو این سایت گفتم البته گنده گویی نمیکنما ممکنه قبل منم کسی گفته باشه ولی
تلفظ درست و آلمانیش ( پاشه ) هستش ولی ما دوست داریم پورش بگیم چون اینطوری لاکچری میشه.
mehran (fox)
۱ مهر ۱۳۹۹اتفاقا حریف توربو اس نسل 991 همین مکلارن حتی نسخه ضعیفتر 570 اسه منتها این توربو اس 992 اونقدر قدر و قلدر شده که همش دارن با سوپر کارا و هایپرکارا مقایسش می کنن…
nikzad
۳۱ شهریور ۱۳۹۹لامصب راننده پورشه موقع لانچ نفسش در نمیومد از بس ماشین سریعیه و یکی از دلایل لانچ خوب میتونه تقسیم جرم مناسب و داشتن جرم عالی باشه که این کار حتی باعث میشه کمبود اسب بخار جبران شه مثل کوروت نسل جدید و…
رامین
۳۱ شهریور ۱۳۹۹گیربکس خارق العاده و ماورایی پورش به نظرم برگ برنده این ماشینه
nikzad
۳۱ شهریور ۱۳۹۹این مدل همه چیز رو با هم داره از هرچی تعریف کنی حیفت میاد بقیه خصوصیاتشو نگی!
رامین
۳۱ شهریور ۱۳۹۹کاملا موافقم
Mc20
۳۱ شهریور ۱۳۹۹پوووورررششششش(ههههههههه)
ارشیاSVJ
۳۱ شهریور ۱۳۹۹گمونم گشتاور هر دو ماشین رو اشتباه زدین!!!????
Sina
۳۱ شهریور ۱۳۹۹شاید اگه بگیم میتونه یکی از گزینه های بهترین پورشه تاریخ این مدل باشه ، حرف اشتباهی نزدیم.
انصافا خیلی خیلی این ماشین بینظیره.
ولی همیشه نسخه توربو چیز هایی فوق العاده ای داشته، مثلا ۹۱۱ توربو سال ۲۰۰۹ یا ۲۰۱۰ بود فکر کنم شتابش ۳.۲ ثانیه بود که زمان خودش فقط
هایپرکار ها به اون میرسیدن ، خدا میدونه نسخه GT2 یا GT3 این نسل چقدر فوق العاده باشه
احمدرضا
۳۱ شهریور ۱۳۹۹این مدل مک لارن مخصوص پیسته نه درگ
ضمنا مقایسه ماشین دو دیفرانسیل یا برقی با بنزینی دیفرانسیل عقب معنی نداره مگر در حالت رولینگ
درگی که نتیجش مشخصه انجام دادن نداره
در هرحال من مک لارن 720s به هر ماشینی ترجیح میده چه ببره چه ببازه
گرچه نمیشه عاشق پورشه و فراری نبود اما مک لارن واسه من چیز دیگه ایه
OMID
۱ مهر ۱۳۹۹این که گفتی معنی نمیده واقعا
دیگه داشتن این سیستم ها مثل بده بستون هست
مثلا سیستم چهار چرخ محرک وزن رو افزایش میده
یا توربو و متعلقاتش خودش وزن زیادی داره و باعث لگ میشه
مکلارن هم میتونست دو دیفرانسیل باشه ولی وزنش زیاد میشد
اگر بخواهیم اونطوری برخورد کنیم بین هیچ دو ماشینی نمیشه درگ گذاشت چون همه با هم فرق دارن
زیزیگولو
۳۱ شهریور ۱۳۹۹تو همه ی درگ ها 911 داره حریفا رو درو میکنه
محمد
۳۱ شهریور ۱۳۹۹پورشه ۹۱۱ رو انگار برا درگ ساختن ،به طور وحشتناکی سریعه تو درگ
Mc20
۳۱ شهریور ۱۳۹۹دوج چلنچر موپار احتمالا رقیب این پورشه میشه
SF90 STRADALE
۳۱ شهریور ۱۳۹۹خیلی خودتون رو اذیت نکنید
نسل جدید ۹۱۱ توربو S رقیب نداره
فقط SF90 استراداله اونم ۵۰_۵۰ هست
جنگ سختی بین آلمان و ایتالیا در راهه ??
" Swedish Arrogant Tiger "
۳۱ شهریور ۱۳۹۹911 آقای درگ!
MASIHA
۳۱ شهریور ۱۳۹۹اون دیمونه?
M.A.S
۳۱ شهریور ۱۳۹۹بلی هنوز قدرت دیمن به اینا میچربه
ولی 911 هم خیلی غوله ها!!!
" Swedish Arrogant Tiger "
۳۱ شهریور ۱۳۹۹نکنه m5 competition رو یادتون رفته؟
میگن چلنجر هنوز کابوس m5 میبینه!
MASIHA
۱ مهر ۱۳۹۹رو جاده معمولی باشه بعله میبینه
اما رو پیست درگ قضیه متفاوته?
رامین
۳۱ شهریور ۱۳۹۹البته دیمن باید یه ساعت وسیله روش نصب کنی لاستیک مخصوص بزاری بنزین اکتان بالا بزنی اونوقت میشه آقای درگ :))
مانی
۱ مهر ۱۳۹۹چند تا ۲۴۲۶ آسفالت درگ هم میخواد
AMG_S73///
۱ مهر ۱۳۹۹داداش دیمون داره کابوس m5 رو میبینه
M5 یه چش قوره به دیمون رفت و گفت هنوز خیلی مونده تا به من برسی///…..
M.A.S
۱ مهر ۱۳۹۹دیگه حوصله بحث درباره دیمن رو ندارم
بسه دیگه
یعنی هنوزم ادعا دارید
فقط به این نکته اشاره میکنم که ردای بدون دیمن کریت و ترنس بریک و لاستیک نیتو درگ رادیال تایم 10.1 داره
بقیه اش با خودتون
MASIHA
۳۱ شهریور ۱۳۹۹۷۲۰ نتونست این کوچولو رو بگیره
۶۰۰lt پیش کش
Mc20
۳۱ شهریور ۱۳۹۹چقدر این نسل 911 وحشی شده رسما در اینده جای 918 رو میگیره ولی تو این نسل گند زدن به چراغ پشتش خیلی با چراغ پیوسته ماکان و 911 حال نکردم خوب از اب در نیومد چراغ پشت 911 2019 خوب بود خیلی زیبا
کافر مقدس
۳۱ شهریور ۱۳۹۹100 مین درگی که در پدال شیر میشه و صرفا سایتها برگزار میکنن و تخصصی هم نیستن . کلی درگ معتبر هست نمیدونم چرا باید به این سایت ها بسنده کنه مخاطب ایرانی ! درگ شرایط و مقرراتی داره هیجا 4تا از عوامل سایت رو نمیارن بذارن پشت ماشین بگن گاز بدید
رضا
۱ مهر ۱۳۹۹از این به بعد باید شاهد برنده شدن توربو اس در اکثر درگ ها باشیم.(در یک چهارم که همه رو میزنه، رقیب نداره)