از نظر برخی افراد، تنها چیز بهتر از راندن یک پورشه ۹۱۱ جدید راندن مدل روباز این خودرو است! به همین دلیل است که احتمال موفقیت نسل جدید پورشه ۹۱۱ کابریولت همچون نسل پیشین بالاست.
ما به خوبی میدانیم که نسل جدید این خودروی روباز چه شکلی خواهد داشت چراکه قبلاً تصاویر جاسوسی زیادی از نسخههای پیشتولیدی آن منتشر شده است.
البته حالا که نسل جدید این خودروی نمادین بهصورت رسمی در نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۸ آشنا شدهایم بنابراین میتوانیم گمانهزنی بهتری دربارهی ۹۱۱ کانورتیبل جدید داشته باشیم. البته این کار را آکسیانوف نیکیتا برای ما انجام داده است.
رندر طراحی شده توسط این هنرمند کاملاً سرراست بوده و احتمالاً بسیار هم دقیق خواهد بود چراکه اشتباه چندانی در طراحی او به چشم نمیخورد. چیزی که دربارهی این رندر دوستداشتنی جلوه میکند نمای سهچهارم عقب است که واقعاً نسل جدید این خودرو را شیک و عضلانی نشان میدهد.
دلیل این جذابیت بالا احتمالاً به خاطر چراغ نواری افقی مشابه میشن E است که در محصولات جدید پورشه همچون کاین، ماکان و پانامرا هم بکار رفته است. البته نباید از قوسهای چرخ عضلانی و فرم دار عقب هم غافل شد.
اگرچه در خبرهای پیشین آمده مدل کانورتیبل این خودرو به همراه نسخهی کوپهی ۹۹۲ عرضه خواهد شد اما فعلاً که اینگونه نبوده ولی انتظار میرود در آیندهی نزدیک شاهد رونمایی از آن باشیم.
محمد
۱۱ آذر ۱۳۹۷هرچقدر دوست دارین مخالف باشین
ولی بنظرم طراحی عقب 718باکستر از 911 خوشگلتره
mehran911
۱۱ آذر ۱۳۹۷داستان این ماشین با همه متفاوته
بیشتر تمرکز این نسل پورشه روی قابلیت های پیست و همچنین کاربردی بودن بوده
حقیقتا هیچ نسلی به این اندازه لوکس و کاربردی نبوده با انبوهی از تکنولوژی های جدید
.
تقریبا اکثر مواردی که در 911 توربو ی نسل قبل وجود داشت در نسخه ی سطح پایینتر carrera 4s عرضه شده
مدل GT3 هم با پیشرانه نفس طبیعی با قدرتی نزدیک ۵۵۰ اسب بخار به بازار خواهد آمد
استفان والیسر رئیس بخش موتور اسپرت پورشه گفته این ماشین همه رو شگفت زده خواهد کرد
.
این نسل دقیقا همون چیزی شده که انتظار دیدنش رو داشتم
همینطور که گفته بودن کاملا میشه رگه های سری ۹۳۰ افسانه ای رو در اون دید
این ماشین تست های معروف میلیون کیلومتری رو در بیابانهای داغ امارات و هوای خشک و خورنده ی شیلی تا سرمای 40- درجه سوئد و آب هوای شرجی بندر شانگهای و از سطح دریا تا ارتفاع ۴۰۰۰ متری رو گذرونده تا طبق معمول عنوان باکیفیت ترین خودروی تاریخ رو از هر نظر از سایت های jd power و tuv report کسب کنه این خودرو با اختلاف در کلاس خودش بهترین بوده هست و خواهد بود
.
در عین حال پورشه علاوه بر عرضه ی پکیج جدید روی gt2rs ، نسخه مخصوص پیستش رو هم با پسوند clubsport عرضه کرد تا سنگ تموم گذاشته باشه
به علاوه پورشه مدل جدیدی رو هم برای سری رقابت های GT با تمرکز بیشتر روی رقابت های VLN رو نمایی کرد که طبق قولی که داده بودن به سلطنت خودشون در رقابت های استقامتی ادامه بدن
جا داره قهرمانی سراسری پورشه در سری رقابت های لمانز اروپا ۲۰۱۸ رو به طرفدارای این برند افسانه ای تبریک بگم
emad1990
۱۲ آذر ۱۳۹۷mehran911
در حال حاضر پورشه رو بهتر میدونی یا فراری رو؟
سوالم خیلی کلیه ولی بیشتر منظورم هندلینگ و لذت رانندگیه(نه تایم درگ و پیست)
mehran911
۱۲ آذر ۱۳۹۷سلام عماد جان
راستش سوال خیلی سختیه اگر هر خودروساز دیگه ای رو نام میبردی راحت جواب میدادم اما مقایسه با فراری یکم سخته
کلا لذت رانندگی خیییلی کلیه
فراری تمام تمرکزش روی لذت رانندگی گذاشته چه طراحی چه دینامیک چه نحوه ی بکار گیری پیشرانه تا حتی جزئیات طراحی داخلی و صدای پیشرانه و کلا تک تک جزئیات ماشین
در کل اگر بخواهم همه ی این موارد رو در نظر بگیرم فراری رو از این جهت برتر میدونم
.
اما صرفا از نظر مهندسی دینامیک من پورشه رو کاملا برتر از هر خودرو سازی میدونم
۹۱۱ در کل عجیب و غریب ترین خودروی اسپرت دنیاست به عنوان مثال از یک پیشرانه ۶ سیلندر تخت ! که اونم روی محور عقب ! کاملا مثل اینه که داره خلاف رود شنا میکنه
با همه این موارد ساخت خودرویی که باکمترین قدرت که در مقایسه با رقبا بهترین رکورد های ممکن رو در همه پیست ها بزنه حقیقتا شاهکاره
به عنوان مثال ما نداریم خودرویی که مثل ۹۱۱Gt3rs بتونه با ۵۲۰ اسب رکورد ۶:۵۶ بزنه و یا رکورد های Gt2rs و …
.
از نظر هندلینگ هم خودروهایی مثل کیمن و 911gt3 و ۹۱۱R در کلاس خودشون بهترین هستن
emad1990
۱۳ آذر ۱۳۹۷ممنون مهران
shirko
۱۱ آذر ۱۳۹۷هر چند طرف دارخودروهای المانیم ولی طراحیش فرق به خصوصی نسبت به قبل نداشته !
net
۱۲ آذر ۱۳۹۷این مدل رینگ خاکستری تیتانیوم پورشه که شاخه های زیادی داره قشنگه و اگر عقبش مثل باکستر کشیده بود قشنگتر میشد