اگر طرفداران علاقه نشان دهند، پورشه ۹۱۱ جادهای میتواند قدمهای برادر مسابقهای RSR خود را دنبال کرده و از طراحی پیشرانه وسط استفاده کند. طبق گفتههای اتوکار، طرفداران این برند اسپورت ساز آلمانی در حال حمایت از دگرگونی انقلابی این برند برای خودروی نمادین خود بوده و قرار گرفتن پیشرانه بین دو اکسل را دوست دارند.
معاون موتوراسپورت و خودروی GT پورشه آقای فرانک والیزر تأیید کرده که علاقهی مصرفکنندگان به تولید مدل پیشرانه وسط را فهمیده است.
مدیر بخش توسعهی خودروی GT پورشه دراینباره جزئیات کمی را ارائه کرده است:
هیچچیزی در آیندهی نزدیک وجود ندارد اما در میانمدت انجام این کار را رد نمیکنیم. من فکر میکنم که اضافه کردن کمی هیجان به روش خاص خودمان بد نیست.
تصاویر جاسوسی نشان میدهند که پورشه قبلاً در حال توسعهی نسل آیندهی ۹۱۱ افسانهای بوده و همهی شواهد حاکی از حفظ طراحی پیشرانه عقب هستند. اگر کمپانی تصمیم بگیرد تا مدلی با پیشرانه وسط بسازد، ما تصور میکنیم که این کار را با نسخهی تولید محدود و اصلاح شده برای خیابان RSR استارت خواهد زد. هنوز زمان زیادی برای تولید پورشه ۹۱۱ کررا با پیشرانهی قرار گرفته بین اکسلها وجود دارد.
پورشه به منظور توازن هندلینگ و ایجاد فضای بیشتر برای دیفیوزر عقب بزرگتر در مدل RSR جدید از طراحی پیشرانه وسط استفاده کرده است. این پیشرانهی ۶ سیلندر ۴ لیتری تخت قدرت ۵۰۳ اسب بخاری دارد. نیروی این پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته ی سکونشئال به چرخهای عقب منتقل میشود. این خودرو با کسب رتبهی دوم در کلاس خود در مسابقات ۲۴ ساعته ی دیتونا شروع خوبی داشته است.
اگر در بازار دنبال پورشه ۹۱۱ قدرتمند هستید و نمیتوانید منتظر ساخت مدل پیشرانه وسط بمانید، گزینههای زیادی برای شما وجود دارد. تصاویر جاسوسی نشان میدهند که پورشه در حال توسعهی مدل GT2 جدید با ورودی هوای بزرگ در جلو و بال بزرگ در عقب است. شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری بای توربوی این خودرو قدرتی در حدود ۶۵۰ اسب بخار خواهد داشت. احتمال معرفی این خودرو پیش از پایان سال وجود دارد.
shirko
۲۵ اسفند ۱۳۹۵خیلی وقته منتظر جی تی ۲ جدید هستم ، امکان داره از هر لحاظ از توربو اس سریعتر باشه .
mehran911
۲۵ اسفند ۱۳۹۵از هر لحاظ نه
چون توربو اس شتاب اولیه بهتری نسبت به GT2rs داره
دلیلشم اینه که GT2rs مثل توبرو اس AWD نیست و یک خودروی RWD هستش
و نکته دیگه اینه GT2rs با تمرکز بیشتر روی قابلیت های پیست طراحی شده و به احتمال زیاد ضریب دنده ها برای بدست آوردن شتاب ثانویه بهتر تغییر پیدا کنند
NOBLE
۲۵ اسفند ۱۳۹۵اگه 911 موتور وسط در کنار موتور عقب تولید بشه بسیار عالیه. پیست رو به آتش میکشه. ?
علیرضا
۲۵ اسفند ۱۳۹۵نخیر آقا پس اصالتش چی پورشه به خاطر اصالتش طراحیشو هیچ تغییری نداده اونوقت اصالت اصلیشو که موتور عقبه رو بذاره کنار!!!!
NOBLE
۲۵ اسفند ۱۳۹۵.
اگر نمونه ی موتور وسط به عنوان یک خودروی تولید محدود و یک نسخه ی خاص تولید بشه و 911 همچنان موتور عقب باقی بمونه مشکلی از نظر اصالت پیش نمیاد.
اصالت وقتی از بین میره که طرح جدید پررنگ تر و مهم تر از طرح قدیمی و اصیل بشه. اتفاقی که امیدوارم در مورد کوروت رخ نده.
ونوم اف ۵
۲۶ اسفند ۱۳۹۵مجید جون اتفاقا به نظرم کوروت نیاز به موتور وسط داره چون از نظر پیشرانه و .. عالی هست و با این کار یه سوپر اسپرت تمام عیار میشه و در کنارش موتور جلو هم تولید کنه برا علاقه منداش و فرق بین پورشه و کوروت اینه که پورشه خیلی وفادار بوده به حالت اولیه ولی کوروت هر نسل کلی تغییرات داشته مخصوصا طراحی
mehran911
۲۵ اسفند ۱۳۹۵911 موتور وسط ایده ی خوبی برای بهتر شدن پرفورمنس این خودرو خواهد بود
.
اما به نظر من بهتره این کار صورت نگیره چون همه 911 رو با موتور عقب میشناسن
وجود موتور درعقب 911 باعث به وجود اومدن هندلینگ و steering خاصی میشه که در دنیای خودرو فقط وفقط مختص 911 است
پورشه نمونه های موتور وسط زیادی داشته مثل کیمن و کاررا GT و 918 کاش حداقل 911 موتور وسط بمونه
ونوم اف ۵
۲۶ اسفند ۱۳۹۵اگه بتونن ۹۱۱ رو بیخیال شن بهتره و یه مدل جدید برا موتور وسط انتخاب کنن که در حد و اندازه ی این ماشین باشه واقعا اصالت ۹۱۱ بیشتر از طراحی به موتور عقب بودنشه