حتماً میدانید که کلاس شاسی بلندها پادشاه جدیدی پیدا کرده است. این پادشاه لامبورگینی اوروس نام دارد و آن را میتوان سریعترین شاسیبلند احتراق داخلی در دنیا دانست. هیچ شاسیبلند دیگری نمیتواند پرفورمنس اوروس را داشته باشد. البته این را لامبورگینی میگوید؛ اما آیا این صحبتها درست است؟ از پورشه بپرسید!
اشتوتگارتیها در برابر لامبورگینی اصلاً دست و پا بسته نبوده و کاین توربوی جدید را عرضه کردهاند. هر دو خودرو از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو استفاده میکنند اما تفاوت چشمگیری در قدرت تولیدی این قلبهای آهنین وجود دارد به گونهای قدرت اوروس به ۶۵۰ اسب بخار میرسد درحالیکه پرچمدار کاین از نظر خروجی پیشرانه ۱۰۰ واحد کمتوانتر است.
این یک فاصلهی قابلتوجه است و همانگونه که مشاهده خواهید کرد کاین چند دهم ثانیهای کندتر است. زمانی که سرعت اوروس به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد کاین توربو سرعت ۹۲ کیلومتر در ساعتی دارد. همچنین زمانی که سرعت اوروس ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است کاین توربو به سرعت ۱۸۸ کیلومتر در ساعت میرسد.
طبیعی است که شاسیبلند قویتر این مقایسه سریعتر است اما ما تحت تأثیر کاین توربو که خیلی هم ارزانتر از رقیب میباشد قرار گرفتهایم. اگر شما خواهان یک شاسیبلند سریع بوده و همچنان میخواهید به پورشه وفادار بمانید کاین توربو را باید انتخاب کنید؛ اما اگر یک قدبلند فوقالعاده سریع و در عین حال جادار میخواهید اوروس مناسب شما خواهد بود. در کل یک وضعیت برد-برد برقرار است.
Reza
۳۰ آذر ۱۳۹۷هردوتا عشقن
برد و باخت اینجا معنی نداره
Reza
۳۰ آذر ۱۳۹۷نظر شما رو به آتیش بازی جدید داج وایپر جلب می کنم . لامصب چه آتیش بازی به راه انداخته خخ
https://www.aparat.com/v/g0tBT
حسن
۳۰ آذر ۱۳۹۷رضا
هنوز 1 ماه از اتیش سوزی محصولات دیزلی بی ام و نگذشته ها
یادته که
پدال ازش مطلب هم گذاشت
درگ تسلا و لامبورگینی هم که یادت هست که تسلا بسیار جلو تر از لامبورگینی اوروس از خط گذشت
یاشار اسدی
۳۰ آذر ۱۳۹۷تو درگ رولینگ که واقع گرایانه تره…اوروس مدل ایکس رو لوله کرد…در ضمن منتظر کاین توربو اس باشین
فرید
۱ دی ۱۳۹۷فعلا که رکورد سریعترین شاسی بلند متعلق به اوروس هست. طبق آمار رسمی. جالبه که پدال فیلمشو با تسلا نذاشته
OMID
۳۰ آذر ۱۳۹۷همونطور که دیدی وایپر وارد یه مایعی شد بعد اتیش گرفت فکر کنم بنزین یا روغن روی پیست ریخته بوده
همونطور هم که دیدی عقب ماشین اتیش گرفته پس مشکل موتوری نبوده
اونتادور اتیش میگرفت
بی ام و های دیزلی اتیش گرفتن
هیوندای ها اتیش میگیرند
Ferrari
۳۰ آذر ۱۳۹۷فکر میکنم اون وایپر سفید که اتش گرفت تیون شده بود
Amir
۳۰ آذر ۱۳۹۷جونم کاین عشقه این ماشین? از اوروس کند تره اما به نظرم SUV کامل تریه.البته نمیشه از این همه زیبایی و جذبه اوروس هم گذشت…
حمیدرضا
۳۰ آذر ۱۳۹۷مردم دنیا چی سوار میشن ما چی ????
#ali.m#
۳۰ آذر ۱۳۹۷امکان نداره اوروس رو به کاین ترجیح بدم.
کاین بی رقیبه .
pooriya.bmw..german
۳۰ آذر ۱۳۹۷صد در صد کاین
اصلاً وقتی که پورشه باشه به چیز دیگه فکر نمیکنم
Archi KHAN
۳۰ آذر ۱۳۹۷من همچنان معتقدم اگه اوروس را با همین ترکیب ارتفاعش را کم کنن و تبدیل بشه به یه سدان چهاردر خیلی زیباتر از یه شاسی بلند خواهد بود …
این یه اتاق خوش ترکیبی هست که روی ارتفاع بالاتری نصب شده صرفا !!!
emad1990
۱ دی ۱۳۹۷کراس اورها مضخرف ترین کلاس خودرویی ن
نه کارایی سدان ها و کوپه ها رو تو جاده دارن و نه کارایی SUVهای افرودر تو خارج جاده
هرچه زودتر باید این کلاس خودرویی نابود بشه
Reza
۱ دی ۱۳۹۷امید جان تو رو خدا شما خودتونو ناراحت نکنین
نوید جهرمی
۱ دی ۱۳۹۷آرامش اتاق کاین رو اوروس نداره. اوروس تسلطش روی جاده مثال زدنیه ولی با طعم زیادی اسپورت شده. صدای باد هم زیادی میاد داخل. شخصا کاین رو ترجیح میدم.
اگه به ماشین به دید کلی نگاه کنیم که باید از پس هر چیزی بر بیاد، ینی هم باهاش بری سرکار، هم توی اتوبان و جاده کوهستانی برونی، هم مصرف شهری داشته باشه هم بشه توی پیست ازش لذت برد، خیلی از این غول هایی که توی ذهنمونه امتیاز خوبی نمیارن و کنار میرن. همینه که نتیجه هایی که مجلات اعلام میکنن گاهی با چیزی که ما انتظار داریم فرق میکنه.