اعداد اعلامی پورشه در مورد پرفورمنس محصولاتش معمولاً محافظهکارانه هستند. زمانی که این شرکت نسل جدید ۹۱۱ توربو S را رونمایی کرد، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت آنرا ۲.۶ ثانیه و زمان پیمودن مسافت ۴۰۰ متر را ۱۰.۵ ثانیه اعلام نمود. این در حالی است که کارانددرایور با نسل قبلی ۹۱۱ شتاب ۲.۶ ثانیه را به ثبت رساند که ۰.۲ ثانیه سریعتر از ادعای پورشه بود. حال همین اتفاق در مورد نسل جدید هم رخ داده اما این بار شتاب توربو S جدید ۰.۴ ثانیه سریعتر از عدد اعلامی پورشه بوده و این سوپراسپرت آلمانی در آزمایش کارانددرایور ظرف تنها ۲.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسیده است.
کارانددرایور دراینباره میگوید:
برای دستیابی به چنین شتاب خارقالعادهای، توربو S را در حالت رانندگی اسپرت قرار دادیم نه اسپرت پلاس زیرا این حالت تمام قسمتهای آئرودینامیکی فعال خودرو را درگیر میکند. در حالت اسپرت، لانچ کنترل دور موتور را در حدود ۴ هزار rpm نگه میدارد ولی دکمهٔ Sport Response در مرکز انتخابگر حالات رانندگی روی غربیلک فرمان را فشردیم تا دور موتور به کمی بیش از ۵ هزار rpm برسد. سپس پدال ترمز را رها کردیم و ظرف ۲.۲ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسیدیم که تنها یکدهم ثانیه از هایپرکار هیبریدی پورشه ۹۱۸ کُندتر است.
۹۱۱ توربو S به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک خود که میتواند تا ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را به چراغهای جلو بفرستد، شتاب گیری خارقالعادهای دارد بهگونهای که در آزمایش ما ظرف تنها ۰.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسید. پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت این خودرو همچنین به لطف توربوشارژرهای بزرگتر هندسه متغیر، ۷۰ اسب بخار قدرت و ۵۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد. نتیجهٔ این افزایش، ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور است که موجب شد توربو S بتواند مسافت ۴۰۰ متر را ظرف ۱۰.۱ ثانیه طی کند.
پورشه ۹۱۸ با قیمتی نزدیک به یک میلیون دلار، سریعترین خودرویی است که تاکنون آزمایش کردهایم. حالا درست پشت آن، پورشه ۹۱۱ توربو S با قیمت ۲۰۵ هزار دلاری خود قرار گرفته که بهمراتب ارزانتر است. سپس لامبورگینی اوراکان پرفورمانته با شتاب ۲.۳ ثانیه و پورشه تایکان توربو S و تسلا مدل S پرفورمنس با حالت یوزپلنگ هردو با شتاب ۲.۴ ثانیه در رتبههای بعدی قرار دارند.
مهدی
۲۹ مهر ۱۳۹۹یا حضرت نوح موشک سریع تر می شود
سهند
۲۹ مهر ۱۳۹۹واقعا مهندسی پورشه در جهان بهترین است و ۹۱۱ توربو اس هم بهترین ماشین سوپر اسپرت جهان است (البته اسپرت محسوب میشود)چون در تمام جنبه ها از سوپر اسپرت ها یا بهتر است و یا چیزی کم ندارد و هم قیمت بسیار بهتر و هم امکانات و تکنولوژی بیشتری دارد برای مثال توربو اس از فراری f8 بسیار ارزانتر است اما شتاب بهتر و تکنولوژی و تجهیزات بیشتری دارد شاید فراری کمی لذت بخش تر باشد ولی با اختلاف کم
البته ماشین هایی مثل فراری لافراری و sf90 و پورشه ۹۱۸ سوپر اسپرت معمولی محسوب نمیشوند و بعد از این ها بهترین ماشین سوپراسپرت ۹۱۱ توربو اس است
اگر کسی یک ویژگی فراری f8 یا مک لارن۷۲۰s را میداند که توربو اس ندارد بیان کند(البته من خودم طرفدار فراری و پورشه هستم)
Mسابق
۲۹ مهر ۱۳۹۹قیمت بیشتر اف 8 که مربوط به برند فراریه و دیگه همه میدونیم اگر بخوایم این لگورو داشته باشیم بیشتر از هر لگوی دیگه ای باید هزینه کنیم! در ضمن این ماشین هنوز توی پیست های چندانی نرفته و احتمال میدم در پیست فراری دست بالا رو داشته باشه! ولی خب ۹۱۱ یک ایراد داره و تکراری بودن خسته کننده طراحیه ! تا نسل قبل فکر میکردم که ۹۱۱ طراحیش قدیمی نمیشه ولی نسل جدید دیگه نظرمو عوض کرد ۵۰ ساله ما تغیرات چشم گیری نمیبینیم تو این طراحی
صد البته که ۹۱۱ از برترین چهار چرخ های تاریخه ولی من همچنان میگم اف۸
Mسابق
۲۹ مهر ۱۳۹۹خب عزیزم هوراکان ۴ تا سیلندر اضافه داره اینم در نظر بگیر ! منکر درجه یک بودن هوراکان نیستیم ولی خب جانب عدالتم باید رعایت کرد
علاوه بر این وابسته نبودن قدرتش به کمپرسور هوا حد اقل تو ۱۰۰ متر اول به نفعشه و اصن به خاطر همین لامبو به لانچ های کمر شکنش معروفه!!!
Carbonado Aventador
۲۹ مهر ۱۳۹۹دوست عزیز وقتی موتور پورشه درحالت لانچ روی ۵ هزار دور قفل میشه یعنی دیگه تاخیر توربویی درکار نیست…
.
اگه دور موتور روی هزار بود حرف شما درست بود.
درضمن برندایی مثل فراری و پورشه که انقدر تکنولوژی های دست اول دارن ؛دیگه تاخیر توربو براشون معنایی نداره
Archi KHAN
۳۰ مهر ۱۳۹۹سهندخان
پس شما هم احتمالا معتقدی به اینکه :
” خودروسازی یعنی فراری و پورشه “
Hadi
۲۹ مهر ۱۳۹۹شاهکار مهندسیه این 911 turbo s ?
رکورد قبلی که ثبت کرده بود ۲.۳ بود حالا شد ۲.۲
این هیولای دوست داشتنی به مرور زمان بهتر میشه!
شاید بعداً حتی ۲.۱ یا ۲ زد البته ازش بعید نیست…
درگ ۴۰۰ مترش با 918 افسانهای دیدنی میشه……
سهند
۲۹ مهر ۱۳۹۹نمیدونم کدام یک از پورشه ۹۱۸ و ۹۱۱ توربو اس در درگ پیروز میشه ولی از این مطمئنم که جانشین ۹۱۸ از جانشین لافراری سریعتر خواهد بود البته احتمال است ولی باتوجه به اینکه محصولات پورشه با قدرت کمتر و وزن بیشتر محصولات ایتالیایی را در درگ و شتاب ۰تا۱۰۰ شکست میده ، احتمالش زیاده که جانشین ۹۱۸ از جانشین لافراری پرشتابتر و سریعتر باشد (مهندسی پورشه بهترین است اما فراری هم فوق العاده است)
به نظرتان جانشین پورشه ۹۱۸ و لافراری در چه سالی رونمایی خواهند شد؟ (البته منظورم از رونمایی کانسپتش نیست ،خود ماشین را میگم)
Mسابق
۲۹ مهر ۱۳۹۹دوست عزیز خیلی داری فراری رو زیر پورشه قرار میدی ! اینجوریام نیست بزرگوار ! حالا شما میایی هی میگی فراریم فوق العادس فراریم فلانه از دیس لایک خوردن میترسی؟ خو رک حرفتو بزن لپ مطلب شما اینه که پورشه همه جوره از فراری سرتره ! تمام ! خب حرفتو بزن تا جوابم بگیری این همه تعارف میکنی که به کسی برنخوره ؟ نه اومدیم بحث کنیم رک و واضح حرفتو بزن تا جوابم بگیری
AMG_73///
۲۹ مهر ۱۳۹۹جانشین 918
917 new
????
سهند
۲۹ مهر ۱۳۹۹اگر واضح بگم پورشه ۹۱۱ توربو اس را به f8 و لامیورگینی هوراکان و مکلارن ۷۲۰s ترجیح میدم ولی بعد از پورشه قطعا فراری را دوست دارم اما فراری sf90 را به خاطر پرفورمنس زیاد و تکنولوژیش در رتبه اول قرار میدهم
قطعا فراری ماشین های فوق العاده ای دارد ولی خب مهندسی پورشه کمی بالاتر است(من اول پورشه و بعدا فراری را ترجیح میدهم ولی قطعا فراری را به مک لارن و لامبورگینی ترجیح میدهم)
اگر از لحاظ برند مقایسه کنم اول پورشه دوم فراری و سوم لامبورگینی را ترجیح میدهم مکلارن را ننوشتم چون زیاد خوشم نمیاد
sina7
۲۹ مهر ۱۳۹۹هوراکان پرفورمانته ۲.۳!!!
حالا حساب کنید که علاوه بر شتاب، تو پیست هم هیولاست
بماند که با موتور تنفس طبیعی و بدون توربو و موتور الکتریکی اینجوریه!
M.A.S
۲۹ مهر ۱۳۹۹یه سوال اینا داج دیمنو تست نکردن؟
مهدی
۲۹ مهر ۱۳۹۹داره دیگه غوغا میکنه هم المان هم پورشه هم 911 توربو S همشون غوغا کردن مهندسی المان محشره
مهدی
۲۹ مهر ۱۳۹۹فقط 1 دهم ثانیه مونده به اون رکورد دار جهنم سبز
ارشیاSVJ
۲۹ مهر ۱۳۹۹رکورد دارِ قبلی جهنم سبز البته!??
فريد
۲۹ مهر ۱۳۹۹اقا تو چند مطلب قبلی در مورد شکست رکورد سرعت فکر نمیکنید که یه دفعه انگار دیگه گاز نداد راننده تواتارا؟ نمیتونست سریعتر بره؟ به نظرم یه دفعه دیگه گفت همین بسّه ?
JDM
۲۹ مهر ۱۳۹۹خداوکیلی یجوری 300 مایل میرفت انگار مثلا یه ماشینی مثه سراتو 100 کیلومتر داره میره انقد سریع به 300 مایل رسید???
علیx76
۲۹ مهر ۱۳۹۹میتونست
ولی خیلی خطرناک بود دیگه
تا همون جا هم خیلی جرئت نشون داد طرف
خودشم گفت اگه بخاطر باد جانبی نبود ، خیلی بیشتر ازینا می رفتم
فکر میکنم اینو علیالحساب زدن ، و صبر میکنن تا واکنش کونیخزگ و هنسی رو ببینن
و بعدش فول تراتل برمیگردن
OMID
۲۹ مهر ۱۳۹۹عجب رکوردی
در حد 918 هست
خیلی برام جالبه که خلاقیت به خرج دادن و مود ماشین رو روی حالت پیست قرار ندادن
Moein
۲۹ مهر ۱۳۹۹یکی از بزرگترین حسرت های زندگی من بی شک این ماشینه
الحق که موجود عجیب الخلقه ایه این وروجک??
SF90 STRADALE
۲۹ مهر ۱۳۹۹۹۱۸ اسپایدر سلطان بلامنازع شتاب اولیه هست
مجله Car and Driver هم استاد ثبت رکوردهاست
نسل جدید ۹۱۱ هم تو ۴۰۰ متر رقیب نداره فعلاً
?? Porsche ??
msh_ferrari
۲۹ مهر ۱۳۹۹این است پورشه!!!!!!!!
جالبه با m5 صفر تا ۶۰ مایل رو ۲.۶ زده بودن
همه میگفتن تقلبه و فلانه و بهمانه و…
:))))))))
Amin-mc20
۲۹ مهر ۱۳۹۹بابا دری وریه هوراکان 2.3!!!!!!!!!!!!یاخدا تو سایتش 2.8
اینارو از کجا درمیارن امسال یهو ماشینا رفتن تو شتاب زیر 2.7
امیر
۲۹ مهر ۱۳۹۹!!!!!
بسیار بسیار فوق العادس
دمشون گرم
به این میگن مهندسی
یه موتور بنزینی نسبتا کم حجم و قدرت ن چندان زیاد ولی پرفورمنس در حد اعلا!!!
از همه مهمتر، حفظ اصالت در کنار قدرت…!
مهرداد كمال
۲۹ مهر ۱۳۹۹پورشه عملا قوانین فیزیکو نقض کرده لامصب با یه موتور ۳/۸ لیتری پرفورمنسی بیشتر از ۱۲ سیلندرها گرفته?حالا فک کنید gt2 قراره چه کنه؟
Saeed
۲۹ مهر ۱۳۹۹۹۱۱ GT2 RS یه خودروی پیست محوره که به احتمال خیلی زیاد هم دیفرانسیل عقبه پس احتمالا نتونه به خوبی ۹۱۱ توربوS شتابگیری کنه اما قطعا در پیست جنجال به پا خواهد کرد
JDM
۲۹ مهر ۱۳۹۹ناموس شتاب را از 911 توربو اس بخواهید!!!
AMG_73///
۲۹ مهر ۱۳۹۹دمشون گرم
این 765lt رو هم میزنه
همینجوری پیش بره sf90 استراداله رو هم میزنه
Amin-mc20
۲۹ مهر ۱۳۹۹الان سریع ترین ماشین جادهای که بهترین 0-100 رو داره همین 911عه؟
Ramin
۲۹ مهر ۱۳۹۹امین جان فیلا 911 شتابش سریع هست ولی خودرو های دیگری هم هستن که گمنامن و میتونن رکوردشو بزنن ماشینایی که اصلا اسمشونو نشنیدم و بسیار کم تولید شدن
ولی فیلا تسلا ماشینی هست که زیر 2.4 در شرایط خوب ودر شرایط عالی 2.3 ودر شرایط فوق عالی 2.28 هم صفر تا صد میره مدل sp100D مدل ludicrous
Sina
۲۹ مهر ۱۳۹۹آره گفتی تسلا شتاب ۲.۴ در بهترین حالت و ما هم باور کردیم??
شرایط خوب و فوق عالی هر ماشین حدود حداقل نیم ثانیه اختلاف داره.
در شرایط خوب بامدل اس ۲.۸ رفتن نه ۲.۴
اون ۲.۲۸ هم در حال حرکت بوده و در حالت ثابت خیلی بیشتره.
میدونی قیمت اون هایپر کار های تولید محدود چقدره؟
Ramin
۲۹ مهر ۱۳۹۹سینا جان تو همین سایت پدال فیلمش هست درگ تسلا با فورد موستانگ شلبی gt 500 که تسلا در درگ اخر تایم 2.402 رو میزنه بعد تو میگه تسلا در بهترین حالت 2.8 میره!!!! ???
واینه سایت موتور ترند سال 2017 درگ برگزار کرد تسلا اول شد با تایم 10.51 با صفر تا صد 2.33 ……
واینکه داریم ابر خودرو هایی که زیر 800 هزار دلار قیمتشونه وشتابشون زیر 2.6 ثانیه
مثلا ssc ultimate Aero یا مثلا Nobel m 600 و….
واینکه شما کلا با تسلا مخالف هستید
تسلا مدل s plaid چی شتابش 2 ثانیه هست ودرگ 400 متر تو کمتر از 9
هرچند سال بعد میاد ولی باز…….
سهند
۲۹ مهر ۱۳۹۹نه در بالا هم گفته بهترینش ۹۱۸ است
Ramin
۲۹ مهر ۱۳۹۹پورشه واقعا شاهکار است مهندسی خارق العاده ای دارد. من این سایتو دنبال میکنم ولی نظر نمیدم حتی واسه ماشین مورد علاقم یعنی تسلا ولی اینجا لازم دونستم بگم همیشه یه خودرو نمیتونه یه شتاب واحد داشته باشه ودر مسیر های مختلف یه شتاب بگیره همین تسلا مدل s شتابش 2.3 ثانیه هست ولی 2.5 هم میره هر ماشینی اینجوریه ولی این پورشه با این شتابش وتایم درگش شاهکار هست ولی یه مقدار گرونه ولی وقتی پول داشته باشی دیگه ناراحتی نداره
Sina
۲۹ مهر ۱۳۹۹شتاب اصلا معیار خوبی واسه یه ماشین نیست ولی حتی اگه شتاب رو هم حذف کنیم این ماشین بینظیره
کیفیت بی نظیر، زیبایی، اصالت،هندلینگ و رانندگی بی نظیر،لوکس بودن، قیمت پایین تر نسبت به بعضی رقباش
Ho3in
۲۹ مهر ۱۳۹۹پورش اگه یکم قیمت ماشیناشو کم کنه عالی میشه
پورش به عنوان یه اسپورت ساز واقعا داشبورد ماشین هاشو خوشگل میزنه برعکس فراری و لامبورگینی ولی صندلی هاش اصلا خوب نیست برعکس فراری و لامبورگینی،به نظرم باید صندلی هاشو از بنتلی بگیره دیگه عالی میشه ،موتور هاش عالیه گیربکسش که دیگه نگو
در کل منی که طرفدار پروپا قرص فراریم❤،بازم این برند لعنتی رو دوست دارم
Ali
۲۹ مهر ۱۳۹۹یه سوال مگه 918 صفر تا 96 رو 2.2 نزد ؟
رامتین
۲۹ مهر ۱۳۹۹واقعا 2.2 تحسین برانگیزه. یه زمانی 2.5 عددرویایی بود. بنظرم جا داره 200 سی سی دیگه حجم موتور بیشتر شه و با افزایش قدرت تا 700، دیگه بی رقیب بشه!
بهراد
۲۹ مهر ۱۳۹۹پورشه واسه نسل بعد ۹۱۱ چیکار می خواد بکنه؟
اون موقع میشه ۲ ثانیه!!!!
AMG_73///
۲۹ مهر ۱۳۹۹انشالا زیر 1.5 ثانیه?
Ali
۲۹ مهر ۱۳۹۹من اگه بخوام بین ۹۱۱ توربو s و مک لارن ۷۶۵ ال تی یکی رو انتخاب کنم توربو s هست چون با قدرت و قیمت کمتر نسبت به بقیه رقبا همه رو به خاک خون میکشه و نسبت به رقبا عملکرد بهتری هم داره
Amin-mc20
۲۹ مهر ۱۳۹۹من رفتم سرچ کردم همه جا شتاب turbo s رو زدن 2.2 شتاب هوراکان پرفورمانته هم زدن 2.3
یاخدا تا پارسال 2.9 اخرش بود امسال دارن میترکونن
Mf1
۳۰ مهر ۱۳۹۹بدون شک عالیه این شتاب ولی میتونه تو پیست هم سریع باشه یا نه