چند ماهی از آغاز عرضهی پورشه ۹۱۱ کابریولت جدید میگذارد. این خودرو در نمایشگاه ژنو سر و صدای زیادی بر پا کرد و نسخههای کررا S و 4S آن در دسترس علاقهمندان این خودروی نمادین قرار دارد.
بنا به گفتهی پورشه، این خودرو پرفورمنس قابلتوجهی دارد. پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی تخت کررا S جدید قدرت ۴۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۳۰ نیوتون متری دارد.
نسخهی دیفرانسیل عقب این خودرو ظرف مدت ۳.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۰۶ کیلومتر در ساعت اعلام شده است؛ اما نسخهی روباز کررا 4S یکدهم ثانیه کندتر بوده و سقف سرعت آن نیز ۳۰۴ کیلومتر در ساعت میباشد.
هماکنون شاید مشتاق دیدن عملکرد این خودرو در دنیای واقعی باشید و به خاطر دلایلی که همهی ما میدانیم، برخی اوقات اعداد اعلامی توسط خودروسازان در خوشبینانهترین حالت ممکن اندازهگیری شدهاند و با دنیای واقعی تفاوتهایی دارند؛ اما پاسخ به این سؤالات را کانال یوتیوب اتومان TV داده است. دستاندرکاران این کانال با پورشه ۹۱۱ کررا S کابریولت راهی اتوبانی در آلمان شدهاند تا از بخش بدون محدودیت سرعت آن برای مشاهدهی پرفورمنس واقعی این خودرو استفاده کنند.
رکوردهای این خودرو با استفاده از پرفورمنس باکس ثبت شدهاند و راننده نیز از لانچ کنترل و دکمه اسپورت استفاده کرده است. دکمهی اسپورت باعث تیزتر شدن پاسخهای پیشرانه و گیربکس شده و به رانندگان اجازه میدهد تنظیمات خاص سیستم تعلیق را انتخاب کنند که روی راحتی یا اسپورت بودن خودرو تمرکز دارد. همچنین سیستم اگزوز اسپورت سفارشی هم بهصورت خودکار فعال شده ولی برخی سیستمها همچون استارت/استاپ غیرفعال هستند.
خب با این تفاسیر آیا اعداد اعلامی توسط پورشه تأیید میشوند؟ باهم تماشا میکنیم!
AMIR / ARMI
۲ خرداد ۱۳۹۸همون اتفاقی که برای تویوتا سوپرا افتاد
زمان اعلامی کمپانی برای شتاب 0 تا 100 ( 3.7 )
زمانی که الان ایشون ثبت کرد ( 3.4 )
AMIR / ARMI
۲ خرداد ۱۳۹۸میخوام نظر سنجی بزارم باز
کمپانی آلمانی پورشه به صورت کاملا فریب کارانه شتاب رو کند تر اعلام کرده
تا همه بگن پورشه انقدر خوبه که ماشین هاش از چیزی که میگه سریع تره
موافق ها لایک
مخالف ها دیسلاک
BMW
۲ خرداد ۱۳۹۸مهم نیست دروغ میگه یا راست مهم این پورشه عضوی از پرفروش ترین گروه خودروسازی جهان … اینکه مهمه هر سالم که رکورد فروش میزنه از گرفتن سودش به ازای هر خودرو هم حرفی نزنم بهتره که آمریکایی ها تو رویاهاشون هم نمیتونن تصور همچین چیزو بکنن ….?
یانکی
۲ خرداد ۱۳۹۸امن اصلا کاری به این چیزا ندارم فقط اینو میدونم رکوردش به نزدیکیه دیمون هم برسه چون شالوده این بابا قوری بر اساس فولسک قورباقه هست از دیدنش خندم میگیره که چجوری جا میکنه این نا دخل رو.انصافا خیلی زشته.من موندم وقتی چیزی که اصرار داری شبیه به اون بسازی زشته چه اصراریه.
مهدی
۲ خرداد ۱۳۹۸مهم اینه که خریدار از این عملکرد لذت میبره وقتی متوجه میشه عملکرد خودرو بهتراز اون چیزی هستش که فکر میکرده
کوروش
۲ خرداد ۱۳۹۸خب واقعیت اینه که کمپانی های المانی درر هر صورت سعی می کنند واقع بین باشند و بی خودی بزرگ نمایی نمی کنند چون سالهاست که مردم فرق بد و خوب را تشخیص دادند و نیازی به این کار ندارند ولی مثلا یک کمپانی دیگر چون تا الان هیچ خودرو شاخصی در حد رقبا نداشته و توان رقابت و بازار یابی در حد دیگران نبوده مجبور شده با ساختن دیمن و. تبلیغات زیاد هالیودی بازار درست کنه که البته هم موفق بوده و این را امار فروش ان شرکت قبل و بعد از رونمایی را نشان می دهد اما درباره برند های المانی که ثابت شده هستند این موضوع دیده نمی شه چون نیازی ندارند پس پورشه حتی اگر سریع تر اعلام کمپانی شتابگیری کند عجییب نیست چون پورشه است
AMIR / ARMI
۲ خرداد ۱۳۹۸چون حرف های شما یکم منطق پشتش هست فقط جواب شمارو میدم
1 . اعلام کردن اطلاعاتی غیر واقعی و نادرست در مورد محصول
کوچیک کردن خودشون و بزرگ نمایی نکردن نیست
رسما فریب هستش . همین مدلی هم واسه الودگی ماشین هاشون عمل کردن الودگی رو پایین و غیر واقعی گفتن
کلی گند به بار اومد . شما صرفا مدل ایرانی داری با موضوع برخورد میکنی
2 . کمپانی داج سابقش از پورشه بیشتر محصولات کلکسیونی بیشتری تولید کرده از کمپانی پورشه هم مطرح تر هستش تا جایی که
محبوب ترین برند فیسبوک میشه
3 . ساخت پر شتاب ترین ماشین تولید انبوه دنیا ( دیمن )
اگه هر کمپانی بود بیشتر روش مانور تبلیغاتی میداد
شوخی نیست با اختلاف 2 ثانیه رکورد دار 400 متر باشی
овsкиكMас
۲ خرداد ۱۳۹۸عاشق استدلال هایی هستم که استفاده کردی ??سابقه داج بیشتره! تو فیسبوک و اینستا بیشتر لایک خورده عکساشون???تنها افتخاری که امریکایی ها تو این ۲/۳ سال کسب کردن همین قضیه فیسبوک و اینستا بود ?یه طوری زیر مطالبش خوشحالی میکردین که قشنگ کمبود عنوان و جایزه و افتخار رو میشد حس کرد :))))
سابقه سایپا هم از تسلا بیشتره،سایپا بهتره پس
AMIR / ARMI
۲ خرداد ۱۳۹۸درست جواب شمارو من بدم الان ولی
( مثلا یک کمپانی دیگر چون تا الان هیچ خودرو شاخصی در حد رقبا نداشته و توان رقابت و بازار یابی در حد دیگران نبوده مجبور شده با ساختن دیمن و..)
ایشون اینو نوشت منم در جواب نوشتم (کمپانی داج سابقش از پورشه بیشتر محصولات کلکسیونی بیشتری تولید کرده از کمپانی پورشه هم مطرح تر هستش )
اما برای مثال هم که شده میخوام
بزرگ بودن اسم داج و سابقش رو برات بگم
Dodge Coronet
Dodge Meadowbrook
Dodge Mirada
Dodge Monaco
Dodge Regent
هر کدوم از اینا در تاریخ موندگار شدن
تاسیس داج هم به 1900 بر میگرده
در مقابل تاریخ 1931 پورشه
به چیزی بخند که بدونی چیه
овsкиكMас
۲ خرداد ۱۳۹۸از بس چیزی واس رو کردن مقابل رقبا ندارن برندهایی مثل دوج،یکم دیگه ادامه بدی احتمالا میگی مدیرعامل دوج سیکس پک ولی مدیرعامل پورشه سیکس پک نداره :)))) باشه
ارش
۲ خرداد ۱۳۹۸تویوتا سوپرا یه اسطوره ست راجع بهش اینطوری حرف نزن.
رضا
۲ خرداد ۱۳۹۸سوپرا ؟اسطوره!
باشه
باز اسکایلاین یه چیزی هست سوپرا هیچی نیس
فقط الکی جو میدید
میخواید بگید از خیلی پیشا تو خط ماشین بودی
овsкиكMас
۲ خرداد ۱۳۹۸اینکه ماشینی رو بخری بعد ببینی شتابش از اون چیزی که کارخونه اعلام کرده هم بهتره میشه فریب ولی اگه ماشینی بخری به اسم شتاب ۲/۳ و به خاک و خون کشیدن هایپرکارها و یه عالمه بزرگ نمایی دیگه تولید شده و تحویل مشتری داده شده اما در عمل از ماشین سدانی مثل ام۵ کامپتیشن شکست میخوره تو درگ میشه چی پس؟حالا باخت هاش از مک لارن ۷۲۰ رو نمیگم دیگه!! تست داینو فورد جی تی و اون مشخصات متفاوت بعد از تست هم به کنار!!
یا حضرت منطق!!
ارش
۲ خرداد ۱۳۹۸چه سوپرکارفوق العاده ای چقدر راحت شتاب گرفت و چقدر راحت به سرعت بالاتر از ۳۱۰ کیلومتر رسید همراه با فراری و لامبو بهترین سوپر کار های جهان.
منوچهر
۲ خرداد ۱۳۹۸دقیقا تایم صفر تا سیصد و باید میزد ۳۰ ثانیه و یک صدم زد چهل ثانیه و یک صدم یه اشتباه بزرگی کرد در تایم گیری
مانی
۳ خرداد ۱۳۹۸چجوری با موتور 450 اسبی تو 3.4ثانیه 100تا رو پر میکنه؟
زیادی خوبه
porschesport
۹ خرداد ۱۳۹۸سری جدید 911 ها واقعا بی نظیرند , بی صبرانه منتظر turbo s جدیدم?
porschesport
۱۰ خرداد ۱۳۹۸یانکی جان دوست عزیز , مقوله ی طراحی و زیبایی یه چیز سلیقه ای هستش , شما اگه خوشت نمیاد نیازی نیست بیانش کنی تا اونایی که دوستش دارن اذیت بشن , در مورد دوستمون amir armi بگم که دوج به هیچ وجه مطرح تر نیست اگه با فیسبوک به این نتیجه رسیدی که هیچی ولش , منم اگه بخوام بزرگ بودن اسم پورشه و سابقش رو بگم , porsche 959 , porsche 930 turbo , porsche 550 spyder , porsche 356 , porsche carreara gt , porsche 918 spyder و …….. هرکدوم اینا هم افسانه ای بودن تو دورانشون , لطفا الکی بحث درست نکن اخوی