پسوند توربو S معمولاً برای داغترین نسخه از محصولات پورشه رزرو شده است. پورشه ۹۱۱ نمادین هم از این قضیه مستثنا نبوده و ترکیبی از بهترین پرفورمنس و قیمت بالا میباشد. در ویدئویی که مشاهده میکنید یک دستگاه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۱.۱ (تولید شده بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶) در پیست درگ بحرین غوغا به پا می کند.
استارت ویدئو با بالا رفتن دور پیشرانه که توسط لانچ کنترل صورت میگیرد انجام شده و راننده برای شلیک شدن لحظهشماری می کند. لانچ کنترل باعث میشود لاستیکها حداکثر چسبندگی را داشته باشند. بوووووم! شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۸ ثانیهای ثبت میشود! ۹۱۱ موردبحث همچنین شتاب صفر تا ۲۰۹ کیلومتر در ساعت ۵.۳۱ ثانیهای دارد. این خودروی تیون شده سرانجام مسافت ۴۰۰ متر را در زمان ۸.۴۷ ثانیه و با سرعت ۲۷۳ کیلومتر در ساعت طی می کند.
در گوشهای از تصویر سرعت خودرو دیده میشود و میتوانید در یک چشم بر هم زدن رسیدن سرعت از ۱۰۰ به ۱۷۷ کیلومتر در ساعت را ببینید. ما نمی دانیم که این خودرو چه پکیجی را دریافت کرده است. البته در ویدئو گفته میشود که این خودرو از برنامهریزی دوباره ECU و همچنین پکیج کلاچ دادسون موتور اسپورت سود برده است.
۹۹۱.۱ توربو S بهصورت استاندارد با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه عرضه شده است. این خودرو قدرت ۵۵۲ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری داشته هرچند در حالت اووربوست گشتاور به ۷۵۰ نیوتون متر میرسد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این هیولای آلمانی برابر با ۲.۹ ثانیه است که در برابر شتاب مدل تیون شده موردبحث ما اصلاً به چشم نمیآید!
[دانلود ویدئو]
doubt
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹]مین الان داشتم موتور وان میدیدم این ویدئو رو. گفتم بیام پدالم حتما گذاشته مطلبشو. فقط نتونستم بفهمم قدرت و گشتاور این ماشین چقدره و چجوری تیون شده. عجب هیولایی!!!
Reza
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹شتاب 60 _ 0 مایل فقط ۱.۸ ثانیه ، این خارقالعادس حالا این نسخه قدیمی هستش ببین نسخه جدید چه میکنه .
❤️❤️❤️ Porsche ❤️❤️❤️
Farzad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹لانچ های قبل از تو سوء تفاهم بود …
رزیتا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹پورشه ۹۱۱ توربو S تو حالت عادیو استانداردم ماشین خیلی قدرتمندی هستش ، اگه تیونینگو افزایش توان بیشتری روش اعمال بشه این ماشینو به یه هیولای جاده ای تبدیل میکنه
فری
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹با احترام همه اینجا نظر میدن شما میخواید درس هایی از خودرو بگی مثل بقیه نظرتون بگید چرا آموزش میدید
ایمان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹موشک تیون شده ????
این سلطان درگ حداقل ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت داره
.
.
نسل جدید ۹۱۱ افسانه ای توی درگ ، یک نابودگر واقعی هست
و در پیست هم نسخه GT۲ RS نسخه خیلی ها رو می پیچه
Saeed
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹درگ فقط درگ Top Fuel
صفر تا صد زیر ۱ ثانیه
جالبه بعضی از راننده هاش هم زن هستن!!!!که قهرمانی هم داشتن!!!!
مهرآیین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹آقای شاهین احمد زاده کاربران سایت دوست دارند وقتی به این سایت می آید خبرها و مقاله ها و تبلیغات را ببیند و در مور آن باهم بحث و تبادل نظر کنند نه این که کلمات رکیک و ناپسند و بی احترامی به نظرات را ببیند و بشنوند لطفا در انتشار کامنت ها دقت بیشتری شود
شاهین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام وقت بخیر
متاسفانه برخی افراد چنین نظراتی رو منتشر میکنن که به محض رویت حذف میشه.
ارادتمندم
سینا BMW
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹لطفا یه قابلیت اضافه کنید که اگر لفاظ خوبی دیده نشد ، بشه یه کاربر رو کلا حذف کرد یا گزارش این رو داد.، لطفا بخشی هم اضافه کنید اگر کاربری بیش از یه حدی نظر برای یک مطلب گذاشت بقیه شون رو منتشر نکنن،
شاهین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام بنده خیلی به جزییات اشنا نیستم اما فکر میکنم اگه کاربری از کلمات رکیک استفاده کنه و نظراتش حذف بشه سیستم اونو میشناسه و در بارهای بعدی نمیزاره نظراتش همون لحظه منتشر بشه بلکه باید بره برای بررسی و در صورت نداشتن مشکل منتشر بشه.
ارادت
Mrbagheri
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹آفرین به ekanoo racing
شاهین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹جهت خروجی اگزوزش میگه که یه تویین توربوی مشتی پشت اون سپر عقب جاساز شده
عالی بود
علیرضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹بووووم ۱.۸
سکوت و دیگر هیچ …
محمد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹عجب شتابی داشت