پورشه سرانجام مدلهای جدید ۷۱۸ کیمن T و ۷۱۸ باکستر T را در آمریکا عرضه کرد. این دو خودرو به ترتیب قیمت پایهی ۶۶۴۰۰ و ۶۸۵۰۰ دلاری دارند که به این مبالغ باید ۱۳۵۰ دلار هزینههای تحویل را نیز اضافه نمود.
به این ترتیب دو خودروی موردبحث ۹۵۰۰ دلار گرانتر از نسخههای پایه و ۱۴۳۰۰ دلار ارزانتر از مدلهای GTS میباشند. قیمت مدل پرچمدار کیمن GT4 از ۹۹۲۰۰ دلار شروع میشود درحالیکه بهای مدل ۷۱۸ اسپایدر برابر با ۹۶۳۰۰ دلار است.
نیروبخش دو مدل T یاد شده پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با خروجی ۲۹۶ اسب بخاری و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری میباشد.
این پیشرانه تخت که از مدلهای استاندارد کیمن و باکستر گرفته شده با یک گیربکس ۶ سرعته دستی استاندارد یا دوکلاچه سفارشی همکاری میکند. زمانی که خودروها به گیربکس دوکلاچه مجهز باشند شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۷۴ کیلومتر در ساعتی خواهند داشت.
هر دو خودروی کیمن T و باکستر T بهصورت استاندارد با سیستم تعلیق اسپورت PASM پورشه عرضه میشوند. این ویژگی که در مدلهای S و GTS بهصورت سفارشی عرضه شده دارای فنرهای کوتاهتری است که ارتفاع خودرو را تا ۲۰ میلیمتر پایین میآورد. یک سیستم هدایت گشتاوری نیز با دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی همکاری میکند.
اما آنچه باعث تمایز این خودروها با نسخههای عادی میشود نوشتههای مخصوص روی کنارهها، پوشش خاکستری آینهها و رینگهای ۲۰ اینچی مدل ۹۱۱ کررا S است که رنگ خاکستری تیتانیومی دارند. مورد آخر نیز خروجیهای مشکی براق سیستم اگزوز میباشد.
مهراد
۱۶ آبان ۱۳۹۸برند عالی / ظاهر زیبا و خیره کننده / صدای پر طنین (تو کلاس خودش) / مسلما پرفورمنس خاص پورشه / این ماشین همه چیز داره / ولی لعنتی 70000 دلار ؟؟؟؟
مهراد
۱۶ آبان ۱۳۹۸با این پول میشه پرچمدار کلاس سی مرسدس بنز یعنی c63amg هیولارو خرید که از هر نظر نسبت باکستر تو لول بالاتری قرار میگیره و از لحاظ برند هم ذره ای از پورشه کم نمیاره
mehran911
۱۶ آبان ۱۳۹۸میدونی با پول باکستر چندتا نون لواش میشه ؟
.
پسر خوب هر چیزی جای خودش باکستر با سدان کلاس C در یک رده و کلاس نیستن
.
سری T باکستر با حداکثر تمرکز روی لذت رانندگی و کاهش وزن توسعه پیدا کرده
کلا سیاست تولیدش با کلاس C متفاوته
مهراد
۱۶ آبان ۱۳۹۸نظر سنجی بر اساس قیمت : مرسدس بنز c63 ?
شورولت کامارو ZL1 1LE ?
پورشه باکستر نسل جدید : پاسخ
Mohammad amin
۱۶ آبان ۱۳۹۸پورشه یک برند اصیل اسپرت دیوانه کننده جذاب که رویای بنده هم هست
آریا ماشین
۱۷ آبان ۱۳۹۸اوه اوه ببین کی اینجاست؟?
پورشه مورد علاقه من در تمام تاریخ پورشه?
با وجود خودروهایی مثل ۹۱۸ اسپایدر ، ۹۱۱ GT2 RS و مدل های دیگه ۹۱۱ و پانامرا سری ۷۱۸ که ضعیف ترینشونه از همه بیشتر منو جذب کرده
مخصوصا مدل باکستر که نهایت لذت رانندگی رو با رودستر بودنش بهت میده
و مخصوصا مدل باکستر T که نه به اندازه S و GTS و اسپایدر گرونه و نه اندازه مدل پایه ساده
قیمتش هم نسبت به آپشن هایی که نسبت به مدل پایه بهش اضافه شده پایین هم هست
آپشن هایی مثل پکیج PASM که به صورت استاندارد درش هست و پکیج اسپورت کرونو و گیربکس PDK که ماشین رو سریعتر از قبل میکنه
آرزومه پشت یه پورشه ۷۱۸ باکستر T زرد رنگ بشینم❤