چند روز پیش پورشه اقدام به معرفی نسل جدید ۹۱۱ کررا S و 4S کابریولت ۲۰۲۰ نمود و همچون همیشه، با معرفی این خودرو جزئیات مربوط به قیمتگذاری آن نیز منتشر شده است؛ و همانند برادر هاردتاپ معرفی شده، این خودرو نیز میتواند کاملاً گرانقیمت باشد.
با نگاهی به آپشن های وسوسه کنندهی پورشه و انتخاب نسخهی چهار چرخ محرک کررا 4S کابریولت، قیمت میتواند به ۱۹۹۱۶۰ دلار برسد که ۶۲۶۰ دلار بیشتر از گرانترین نسخهی نسل جدید ۹۹۲ هاردتاپ میباشد. قیمت پایهی 4S کابریولت جدید برابر با ۱۳۳۴۰۰ دلار است که به آن باید ۱۲۵۰ دلار هزینهی تحویل و ۶۴۵۱۰ دلار قیمت آپشن ها را اضافه کرد.
شما با پول 4S جدید میتوانید یک دستگاه ۷۱۸ کیمن خریده و هنوز هم ۷۶۱۰ دلار در جیب خود بگذارید. همچنین میتوانید با قیمت آپشن های این خودرو یک آئودی Q8 جدید نیز بخرید.
اما با این مبلغ هنگفتی که پرداخت خواهید کرد چه چیزی به دست میآورید؟ خب جدای از پیشرانهی ۶ سیلندر قویتر، گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه و حالت رانندگی خیس معمول در همهی نسخهها، این خودرو دارای گرانترین رنگ بدنه بوده که ۳۲۷۰ دلار قیمت دارد. رینگها نیز حدود ۲۵۰۰ دلار آب خورده و چرم قهوهای و دوخت متضاد آن نیز برای مالک ۵۳۴۰ دلار آب میخورد.
ترمزهای سرامیک کربنی یکی دیگر از آپشن های گرانبهای این خودرو هستند که برای خرید آنها باید ۸۹۷۰ دلار پرداخت کنید. البته ما کالیپرهای مشکی براق سفارشی را نیز دوست داریم که قیمت ترمزها را به ۹۸۶۰ دلار میرسانند. از دیگر ویژگیهای پرفورمنس 4S کابریولت جدید میتوان به کنترل شاسی دینامیک پورشه و فرمان پذیری چهار چرخ اشاره کرد که به ترتیب ۳۱۷۰ و ۲۰۹۰ دلار قیمت دارند. افزایش ارتفاع اکسل جلو به منظور پیشگیری از برخورد دماغه با سطح زمین نیز در دسترس است.
اگر خواهان بررسی عمیقتر آپشن های محصول جدید پورشه هستید میتوانید به صفحه آنلاین پیکربندی این خودرو در وبسایت پورشه مراجعه کنید. [دانلود ویدئو]
Amirferrari
۲۳ دی ۱۳۹۷واسه کسی که عاشق پورشه اونم ۹۱۱ باشه هزینه ۲۰۰ هزار دلاری چیزی نیست،فقط من تعجبم واسه اینه که فردا روز که مدل توربوs با قدرت ۷۰۰ اسب بخاریش معرفی بشه قراره تو نسخه فول آپشنش چند قیمت بخوره(با توجه به قیمت ۲۰۰ هزار دلاری مدل کررا۴s فول آپشن) قیمت زیر ۳۰۰ هزار دلار نمیشه واسش تصور کرد…
AMANTE
۲۳ دی ۱۳۹۷شما باید برای محاسبه قیمت باید قیمت پایه رو در نظر بگیری.
به طور مثال پورشه 911 کررا 4S قیمت پایه ی ( 120,600 ) دلاری داره و با سفارش تمام آپشن ها قیمتش ( 192,900 ) دلار میشه یعنی تقریبا ( 71,250 ) دلار آپشن.
و مدل پورشه 911 کررا 4S کابریولت قیمت پایه ی ( 133,400 ) دلاری داره و با سفارش آپشن ها قیمتش ( 199,160 ) دلار میشه یعنی تقریبا ( 64,510 ) دلار آپشن.
پس با این تفاسیر میشه گفت مدل توربو قیمت پایه ی بین 200 تا 220 هزار دلاری خواهد داشت و قیمت آپشن هاش هم تقریبا 50 هزار دلار خواهد بود.
Abbas
۲۳ دی ۱۳۹۷از هر زاویه بی نظیره و بی نقص:))
از تو عکساشم میشه لذت روندنشو حس کرد،در ضمن واس اونوریا ۲۰۰ هزارتا چیز زیادی نی
shirko
۲۳ دی ۱۳۹۷شاید خیلی از پورش دوستان خورده بگیرن ، ولی این معرفی نسخه های جدید اصلا جذابیتی ندارن نزدیک به چند سال میشه فقط یه کم چراغ عقب و تغیر می دن با یه کم افزایش قدرت ، و گر نه همون اش و همون کاسه !!!
King918
۲۳ دی ۱۳۹۷من اینو بار ها گفتم آقا 911 یه ماشین خاصه با طرفدارها و خریداران خاص اینها نمیخوان 911 تغیر زیادی بکنه .خوده پورشه هم بیشتر به فکر فروشه میدونه تغیر زیاد باشه مشتری هاشو از دست میده و داد طرفدار ها درمیاد . اصلا مثل یه نماده برای کمپانی پورشه. تغییر دادن 911 خیلی ریسک بالایی داره یه ضرر مالی و معنوی وحشتناک
net
۲۳ دی ۱۳۹۷صندوق عقبش که مثل پانامرا قوص داره و مسطح نیست و کشیده نیست جالب نیست . لنت ترمز داخل رینگ که زرد هست زشته و باید از لنت ترمز مشکی استفاده کنند برای ماشینهای اسپرت تا مشخص نباشه
King918
۲۴ دی ۱۳۹۷دوست عزیز شما کاملا بر عکس میگی .
برای ماشین های اسپرت لنت رو رنگی تولید میکنن میتونی عکس تمام خودرو های اسپرت دنیارو الان سرچ کنی ببینی
حبیب
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸تو اهواز میشد یکیشو با 500تومن خرید البته مدل 2018پلاک اروند
یکیشو میخرم سال 1400
که قراره حسن دلار و بکنه زیر 1000 تومن