پورشه

پورشه علاقه‌ای به الکتریکی کردن مدل‌های GT ندارد

پورشه به الکتریکی سازی سبد محصولات خود علاقه مند است اما مدیر بخش GT این خودروساز می‌گوید این برنامه‌ها تأثیری روی مدل‌های متمرکز روی راننده‌ی GT نخواهد داشت.


آندراس پرنینگر در مصاحبه با اتوکار گفته که حتی حضور ۹۱۱ هیبریدی در سبد محصولات پورشه باعث نخواهد شد مدل‌های GT با قوای محرکه‌ی هیبریدی یا تمام الکتریکی عرضه شوند. او گفته است:

ایده‌هایی وجود دارند که شاید در جهت حرکت خودروهای اسپورت استاندارد به نظر آیند اما خودروهای GT این‌گونه نخواهند بود. اگر ما تصمیم بگیریم در طول یک‌شب تمامی خودروهای مسابقه‌ای خود را به‌صورت الکتریکی شده تولید کنیم دلیلی برای این کار وجود خواهد داشت اما همچون همیشه ارتباطی بین خودروهای پیست و خودروهای جاده‌ای وجود خواهد داشت. اول از همه باید به بحث هویت اشاره کنم که همواره در محصولات مختلف پورشه وجود داشته است. همچنین باید همان DNA را در خودرو و پلتفرم داشته باشیم در غیر این صورت اعتبار خود را از دست خواهیم داد.


مدیر پورشه از اینکه ژرمن‌ها مسیر هیبریدی و الکتریکی کردن محصولات رده میانی را دنبال می‌کنند خوشحال است و گفته از میزان اهمیت حمایت کامل اعضای هیئت‌مدیره‌ی پورشه از درون‌سوز ماندن مدل‌های GT آگاه است.


پرنینگر اظهار داشته است:

فکر می‌کنم این مسیر بسیار درست است و حرکت کردن روی سه ستون هیبریدی، الکتریکی و استاندارد کار صحیحی است. فری پورشه زمانی گفته بود آخرین خودروی روی زمین باید یک مدل اسپورت باشد و من قطعاً اطمینان دارم که حق با اوست. خوشبختانه اعضای هیئت‌مدیره از پروژه‌های GT ما حمایت می‌کنند.


از جمله محصولاتی که بخش GT پورشه در آینده عرضه خواهد کرد می‌توان به ۹۱۱ GT3 نسل ۹۹۲ اشاره کرد. پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 و ۷۱۸ باکستر اسپایدر نیز جدیدترین پروژه‌های این بخش بوده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. (BayerischeMotorenWerke(Daniel

    ۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (955 ديدگاه)

    اصلا جالب نیست با کیفیت ترین خودروی تاریخ صنعت خودرو برقی باشه.
    غرش انجین 6 سیلندر که در 9000 دور تازه رد لاینش شروع میشه رو مگه میشه دیگه نشه گوش کرد؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
    ever ahead Porsche

  2. M

    ۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    خوب میکنه
    حالا درسته 8 و 10 و 12 سیلندر نیست ولی انقدر rpm بالا هست که ادرنالین خونتو سه چهار برابر کنه !

  3. porschesport

    ۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    کار درستیه , هیبریدی و الکتریکی و درونسوز ها همه در دسترس خواهند بود

  4. L-H-P-TT

    ۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    تازه همین که از توربو استفاده میکنه هم خوب نیست واس مدلای GT ….
    کلا ، لامبو ، فراری و پورش باید یه دسته محصولات داشته باشن که چند تا فاکتور تو شون برای همیشه باشه و یا قابل سفارش باشه ، پیشرانه تنفس طبیعی ، گیربکس دستی ، دف عقب ، اگه برندایی مثل اینا قرار باشه همه محصولاتشون رو الکتریکی کنن و توربو و سوپر و چهار چرخ متحرک کنن و گیربکس دستی رو حذف کنن ما به چی دل خوش کنیم ؟ ?????

  5. الف.ی

    ۱۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    خبر بسیار خوشحال کننده ای بود
    بنزینی ها نباید بمیرند!!!!!!!
    این نابودگران مریخی حیف میشن

  6. الف.ی

    ۱۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    فقط ببخشید قسمت اول صحبت های پرنینگر یکم برای من گنگه.
    میگه اگه ماشینا رو الکتریکی کنیم اعتبارمون رو از دست میدیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا