تقریباً یک سال از زمان معرفی نسل جدید پورشه ۹۱۱ کاررا و کاررا S گذشته و ما هنوز نسخههای قدرتمندتر نسل ۹۹۲ را ندیدهایم اما مطمئناً کار روی این نسخهها در حال انجام است و زمان زیادی تا دیدن یکی از شاخصترین آنها یعنی مدلهای توربو و توربو S باقی نمانده است. به گزارش کارانددرایور، این نسخهها بهار آینده معرفی خواهند شد. علاوه بر این، این نشریه فرصت رانندگی با نسل جدید ۹۱۱ توربو S را هم پیدا کرده و مشخصاتی از آنرا منتشر کرده است.
این دو نسخه به پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو مجهز خواهند بود که خروجی آن در توربو S میتواند ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور باشد. هرچند این اعداد فعلاً قطعی نیستند اما میدانیم که توربو S جدید حداقل بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت که افزایش قابلتوجهی را نسبت به ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور نسل قبلی نشان میدهد. البته در مقابل این قدرت بیشتر، ۴۵ کیلوگرم هم به وزن ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ اضافه شده است.
بااینحال این خودرو میتواند ظرف تنها ۲.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که به میزان جزئی ۰.۱ ثانیه از نسل قبلی سریعتر است. حداکثر سرعت این نسخهٔ قدرتمند نیز ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. ۹۱۱ توربو و توربو S جدید مثل نسل قبلی بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز خواهند بود اما نیروی موتور در آنها توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه صورت میگیرد. علاوه بر این، این سوپراسپرت آلمانی بهصورت استاندارد به سیستم فرمان گیری چرخهای عقب و سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه هم مجهز خواهد بود.
برای متوقف کردن این غول آلمانی ترمزهای ۱۶.۵ اینچی در جلو و ۱۵.۴ اینچی در عقب با کالیپرهای ۱۰ پیستونهٔ جدید پورشه در نظر گرفته شده است که پشت رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی قرار میگیرند؛ اما علاوه بر کارانددرایور، خود پورشه نیز در یک پُست اینستاگرامی تصاویری از چندین پروتوتایپ از ۹۱۱ توربو نسل ۹۹۲ منتشر کرده است. این تصاویر در حین یک رانندگی توسعهای با پروتوتایپهای ۹۱۱ توربوی جدید در شهر نیس فرانسه گرفته شده است.
محمدرضا
۲۰ آبان ۱۳۹۸توی صنعت خودرو به خاطر عشقم به ماشین نمیتونم طرفدار برند خاصی باشم یعنی ی جورایی همه نوع ماشین رو میپسندم ، ولی هربار که پورشه911 رو میبینم حرفمو پس میگیرم و میشینم ابهت این ماشین و مهندسی ساختشو ستایش میکنم
واقعا پورشه 911 ی چیز دیگس
محمد
۲۰ آبان ۱۳۹۸کمترین افت قیمت رو هم در کلاس خودش و خودروهای گران قیمت تر داره
یعنی جزو ۱۰ خودرو با کمترین افت قیمته
Archi KHAN
۲۰ آبان ۱۳۹۸لامصب تو خمیر مایه تو چی می ریزن که همیشه تازه ای …
انگار نه انگار این قدر سن داره این مدل
جوون
جونتر از خیلی جوونای ما
ایمان
۲۰ آبان ۱۳۹۸سلام بزرگوار
حضورتون در سایت کمرنگ شده
ولی همیشه به یادتون هستم با اون جمله معروفتون
که میگفتی خودروسازی یعنی فراری و پورشه ❤❤
Saeed
۲۰ آبان ۱۳۹۸خودرو سازی یعنی فراری و پورشه؟؟
?????
درسته این دو شرکت تو کارشون تکه
ولی بقیه آدم نیستن؟؟؟
هر قشری که نمیتونه فراری و پورشه بخره
باید بگی فراری و پورشه یکی از بهترین شرکت های جهان هستن
پس تویوتا آدم نیست؟
لامبورگینی؟
فولکس واگن که شرکت مادر پورشهس؟
فیات_کرایسلر که فراری زیر مجموعهشون بود؟
دایملر که کسی نیست بهش نگه پدر خودرو سازی؟؟
Bmw ؟؟
آئودی؟؟
ولوو؟؟
میتسوبیشی؟؟
و…..
Saeed
۲۰ آبان ۱۳۹۸البته من ضد فراری و پورشه نیستم
اتفاقا یه بار سوار پورشه ۹۱۱ دو نسل قبل تو تهران شدم و کلی هم کیف کردم و تا چند ماه خوابش رو هم میدیدم
ولی ایمان جان
این باور یک باور اشتباهه
اگه بگی خودرو سازی یعنی فلان یعنی تو حق اون یکی ظلم کردی
مثلا تویوتا با ارزشترین برند جهانه ولی هیچ وقت من نگفتم خودرو سازی یعنی تویوتا یا طرفدارانش اینو بگن….
این کامنت رو دادم تا منظور بنده در کامنت قبلی رو بد نگیرید
ایمان
۲۰ آبان ۱۳۹۸آقا سعید عزیز
اولاً مشخصه که شما ضد فراری و پورشه نیستی
دوم اینکه مگه میشه فراری و پورشه رو با تویوتا و نیسان مقایسه کرد که شما این حرف رو میزنی
دوتا اسپرت ساز لوکس رو با دوتا برند اقتصادی مقایسه میکنی
سوم اینکه بنده در کلاس خودشون و سطح کاری بالایی که دارن ، رقیب بزرگی واسشون نمی بینم
در آخر هم میخوام بگم چرا اکثر کاربران سایت پدال به اسم فراری و پورشه آلرژی دارن ؟؟
البته معنی این حسادت ها رو به خوبی می فهمم
ولی خداوکیل سریع علیه این دو برند بزرگ جبهه نگیرید
Saeed
۲۰ آبان ۱۳۹۸من منکر فراری با اون همه جوایز موتور و پورشه با رکورد های تاریخی تو پیست نیستم
به قول شما آلرژی هم ندارم
بلکه با اون حرفتون مخالفم
معنی خودروسازی به شرکت های بزرگ
تأمین کننده شرکت های با توان مالی پایینه
دست بزرگ و تمیز فولکس روی پورشهس
فراری هم جدیدا تونسته رو پای خودش بأیسته ولی هنوز ریشه دار نشده
باز هم میگم
هر قشری نمیتونن فراری و پورشه بخرن
بلکه فراری و پورشه خودرو های رویایی ماشین باز هایی مثل ما هستن
فراری زمانی یک شرکت بزرگ میشه
که خودروی اقتصادی تولید کنه با قیمت مناسب
و چند برند به دست خودش بسازه که محصولاتش رو قوی تر کنه
یه چیزی مثل M power مربوط به bmw
یا AMG مربوط به مرسدس
حالا حتما نیاز به بحث اقتصادیش نیست
همین که بتونه ریشهدار بشه اون موقع واسه خودش آقا میشه
فولکس هم که جای حرفی نداره
هرچی رکورد پیست و سرعت و … زده شده از دست مریزاد فولکس هم بوده
و در آخر
الان لامبورگینی SVJ رکورد دار نوربرگرینگه
یعنی چی هنوز حریفی واسشون پیدا نشده؟؟؟
Archi KHAN
۲۰ آبان ۱۳۹۸Saeed خان
شما زیادی جدی نگیر !
ما عاشقیم و خل و چل ؛ یه چی میگیم…
ارادت
Archi KHAN
۲۰ آبان ۱۳۹۸ارادت دارم ایمان جون
کم سعادتم ، عاشق همه بر و بچ پدالم
جا همه بچه ها پدال خالی ماه پیش یکی از آرزوهام محقق شد ؛ مارانللو بودم و…
( ولله به فکرتون بودم اونجا)
ایمان
۲۱ آبان ۱۳۹۸خوش به سعادتت
ایشالا همه دوستان به زودیِ زود به آرزوهاشون برسن مخصوصاً آرزوهای ماشینی ??
Saeed
۲۱ آبان ۱۳۹۸شما هم به دل نگیری?
ایمان و مهران از پورشه باز های قدیمی این سایت هستن
هرچند کلکل کمی هم باهم نداشتیم
پیش میاد دیگه?
ایشالاه هرکی به سمت ماشین آرزوی خودش بره?
Mohammad
۲۰ آبان ۱۳۹۸واقعا دلبری میکنه این ۹۱۱ افسانه ای. مخصوصا با این رنگ مشکی. با اون شکل کلاسیکش خیلی حرف برای گفتن داره.
Ferrari Fxx K Evo
۲۰ آبان ۱۳۹۸برای نسل قبلی شتاب ۲.۹ ثانیه ای رو اعلام کرده بودن
ولی در عمل حتی سریع تر ، از این زمان ، شتاب میگرفت
و توانست ۰ تا ۹۶ رو در ۲.۶ ثانیه طی بکنه
—
الان هم میگن ، که این ۹۱۱ ۰ تا ۹۶ رو تو ۲.۵ ثانیه طی میکنه ولی خب پورشه اس دیگه و باز تو عمل سریع تر از این ارقام شتاب میگیره.
King 918
۲۰ آبان ۱۳۹۸خیلی با نظراتت موافقم . هربار میخوام بنویسم زحمتو کشیدی . ارادت
MAHDI
۲۰ آبان ۱۳۹۸بی نهایت زیباست.یکی از زیباترین طراحی های صنعت خودرو!!!!
پورشه 911 افسانه زنده!!!!!
MAHDI
۲۰ آبان ۱۳۹۸مجله AUTO BILD قدرت نسخه توربوS رو 650 اسب بخار و 800 نیوتن گشتاور معرفی کرد!!!!!
باید منتظر موندکه به صورت کامل معرفی بشه ببینیم چه توانی براش در نظر گرفتن.
اما در اینکه خیلی خیلی سریع خواهد بود هیچ شکی نیست!!!!
یانکی
۲۰ آبان ۱۳۹۸بیچاره پورشه رو این ماشین هیچ استتاری نمیتونه بکنه چونکه بهش میخندن.لامصب یه تغییری چیزی این چیه آخه هر سری همینو میاره فقط دل و رودش رو ارتقاع میده.یه عده هم هی میگن نه این زیباست فلان بیساره خودتونم خوب میدونید با خودتون لج کردید.تمام طرفدارای پورشه با خودشون لج کردن.
s\i\,v
۲۰ آبان ۱۳۹۸راست میگه عجیبه چرا ی جلو پنجره وحشی طراحی نمیکنن. پورشه تایکان رو خوب طراحی کردن مخصوصن رینگ هاش و چراغهای سبک جدیدش. ولی پورشه باید روی جلو پنجره کار کنه
ایلیا
۲۰ آبان ۱۳۹۸دوست عزیز داستان 911 کاملا واضحه، 911 باید اینجوری باشه. اصلا 911 یعنی این ماشینی که توی تصویر میبینی.
فقط یک خودرو توی دنیا هست که سازندش تصمیم گرفته(دقت کن:تصمیم گرفته!) همیشه با یک طراحی خاص و منحصر به فرد تولید بشه.
و اتفاقا همین خودرو، جذاب ترین با کیفیت ترین و بهترین خودرو کلاس خودش و شاید تمام صنعت خودروسازی هم هست و طرفداراش هم اونو این شکلی میخوان. هیچ چیز عجیب تر از این نیست که کسی فکر کنه ی روزی ممکنه 911 با چراغ های مستطیلی تولید بشه!
علیرضا
۲۰ آبان ۱۳۹۸مرسدس G کلاس رو از قلم انداختی …
و اینم بگم که دوست داشتم توربو S هیجان انگیز تر از کرررا 4S باشه و متمایز تر ولی این نسل پورشه 911 با وجود تغییرات جزئی با نسل قبل زمین تا اسمون فرق داره …
ایلیا
۲۰ آبان ۱۳۹۸درسته، و G کلاس
البته باز هم نمیشه Gکلاس رو کاملا شبیه 911 دونست. چون G کلاس تا حدودی تولید محدوده و توی کلاسی قرار داره که اولا طراحی توی این کلاس خیلی مطرح نیست و کسی اونا رو بر اساس سطح طراحی درجه بندی نمیکنه برخلاف اسپورت و سوپر اسپورت ها که یک اشتباه در طراحی میتونه باعث شکست در اون نسل بشه و دوما تمام رقبای gکلاس هم وضعیتی مثل خودش دارن و با استایل سنتی عرضه میشن(رانگلر، لندکروز و..) در حالیکه رقبای 911 روز به روز در طراحی آپدیت میشن ولی بازهم جادوی طراحی 911 اونو در اوج نگه میداره. 911 کار سخت تری نسبت به Gکلاس داشته.
Just bentley continental
۲۰ آبان ۱۳۹۸همه سوپر اسپرتا بکشن کنار کینگ وارد میشود
یه گاراژ می خوام با یه بنتلی کانتیننتال و ۹۱۱ و ۷۲۰اس و پرفورمانته.
Mahdi911Turbos
۲۰ آبان ۱۳۹۸یکی بیاد جلوی اینو بگیره
Mohammad amin
۲۰ آبان ۱۳۹۸هنوز که هنوزه طراحیش با اصالته دست خوش پورشه
Achtung
۲۰ آبان ۱۳۹۸غول آلمانی?