پورشه بهصورت رسمی از خودروی مسابقهای جدید خود برای مسابقات LMP1 رونمایی کرد. این خودرو تلاش خواهد کرد تا از عنوان قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی استقامت ۲۴ ساعته ی لمانز دفاع کند.
خودروی جدید پورشه از پیشرانهی بنزینی ۴ سیلندر ۲ لیتری بهروز شدهای استفاده میکند که بنا به ادعای این برند کاراترین پیشرانهی احتراق داخلی تاریخ پورشه است. این پیشرانه به سیستم هیبریدی 8MJ متصل شده است. این سیستم در خودروی مسابقهای تویوتا نیز دیده میشود.
پورشه نیز همانند رقیب ژاپنی خود، خودروی ۹۱۹ را با مشخصات داون فورس پایین در تست دو روزهی مونزا استفاده میکند اما هنوز هم از اشاره به جزئیات کیت آئرودینامیک استفاده شده خودداری نموده است.
ایدهی اساسی ۹۱۹ هیبریدی هنوز هم ارائهی حداکثر کارایی و عملکرد است. مونوکوک خودرو از سال ۲۰۱۶ تاکنون بدون تغییر باقی مانده اما ظرفیت بهینهسازی دیگر قطعات تحلیل شده و در اکثر بخشها تنظیماتی اعمال شده است.
Neel Jani تنها رانندهای است که در تیم پورشه باقی مانده و دو رانندهی دیگر یعنی Andre Lotterer و Nick Tandy امسال با خودروی پورشه رانندگی خواهند کرد.
حسین
۱۴ فروردین ۱۳۹۶قدرت موتور برقی و سیستم هیبریدی باید ببینیم چطوره
KING 918 (محمدرضا)
۱۴ فروردین ۱۳۹۶جانم جانم ………..
قهرمانی مال توئه …… حق توئه …………..
Madjid
۱۴ فروردین ۱۳۹۶.
تویوتا هم هست ، پارسال چیزی که توبوتا رو از قهرمانی دور کرد واقعا یک بدشانسی محض بود.
امسال منتظر رقابت ابن 2 تیم هستم.
لمانز ، پورشه و تویوتا ، فرمول 1 ، فراری و مرسدس بنز.
حسین
۱۴ فروردین ۱۳۹۶رالی داکار هم بین پژو و مینی