پورشه با معرفی نسخهٔ پایهٔ نسل جدید ۹۱۱ در دو مدل کوپه و کابریولت، خانوادهٔ این خودرو را گسترش داده است. ۹۱۱ کاررا پایه به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو با ۳۸۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو بهصورت استاندارد توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچهٔ PDK به چرخهای عقب انتقال پیدا میکند.
کاررا کوپه با استفاده از این قوای محرکه ظرف ۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه با پکیج سفارشی Sport Chrono این زمان به ۳.۸ ثانیه کاهش پیدا میکند. نسخهٔ کابریولت اما کندتر است بهگونهای که برای رسیدن از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۴.۲ ثانیه زمان نیاز دارد و با پکیج Sport Chrono این کار را ظرف ۴ ثانیه انجام میدهد. حداکثر سرعت این نسخه نیز ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت است که ۳ کیلومتر بر ساعت از نسخهٔ کوپه کمتر است.
در مورد طراحی بیرونی ۹۱۱ کاررا ویژگیهای قابلذکر چندانی وجود ندارد زیرا این نسخه در ظاهر بسیار به نسخهٔ قویتر کاررا S نزدیک است. بااینحال کاررا پایه رینگهای کوچکتری دارد که در جلو ۱۹ اینچی و در عقب ۲۰ اینچی هستند. پشت این رینگها هم دیسکهای ترمز ۱۳ اینچی با کالیپرهای ترمز چهار پیستونۀ مشکیرنگ قرار گرفتهاند.
اما علاوه بر رینگهای کوچکتر، مدلهای پایهٔ کاررا در سر اگزوزها نیز با نسخهٔ S تفاوت دارند بهگونهای که در نسخهٔ پایه دو سر اگزوز بیضیشکل تکی از طرفین جا پلاک بیرون آمدهاند درحالیکه در کاررا S در هر طرف دو سر اگزوز دوقلو دیده میشود. البته خریداران ۹۱۱ کاررا پایه بهراحتی میتوانند با سفارش آپشنهایی مثل رینگهای ۲۰ یا ۲۱ اینچی، ترمزهای کامپوزیت سرامیکی و سیستم اگزوز اسپرت با سر اگزوزهای دوقلو، نمایی مشابه کاررا S را به خودروی خود ببخشند.
کابین کاررا اما کاملاً با نسخهٔ S یکسان است و همهٔ مدلهای آن به نمایشگر ۱۰.۹ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز هستند. این نسخه همچنین بهصورت استاندارد از سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه با کمکفنرهای متغیر الکترونیکی هم برخوردار است که حالات رانندگی معمولی و اسپرت را ارائه میکند تا راننده بتواند راحتی بیشتر یا هندلینگ بهتر را انتخاب کند.
در حال حاضر امکان سفارش هردو نسخهٔ ۹۱۱ کاررا پایه وجود دارد که قیمت نسخهٔ کوپه از ۹۷,۴۰۰ دلار و نسخهٔ کابریولت از ۱۱۰,۲۰۰ دلار آغاز میشود اما تحویل آن به خریداران از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. مدت کوتاهی بعد از عرضهٔ کاررا به بازار نسخهٔ چهارچرخ محرک آنهم با نام کاررا ۴ ارائه میگردد.
AMIR / ARMI
۹ مرداد ۱۳۹۸شدیداً منتظر نتیجه رقابت بین
کاررا مدل پایه و استینگری مدل پایه هستم
هم درگ هم پیست
ایمان
۹ مرداد ۱۳۹۸فقط اینو میدونم که پورشه تو پیست با هیچکس شوخی نداره
اسم پورشه و پیست به هم پیوند خورده
خوراک پورشه پیست مسابقه هست ولی خط مستقیم رو باید ببینیم چی میشه ؟؟؟؟
AMIR / ARMI
۹ مرداد ۱۳۹۸خط مستقیم مشخصه استینگری پیروزه چون شتاب بهتری داره
پیست رو باید ببینیم که چی میشه
ولی من فکر میکنم این استینگری به خاطر این گیربکس بینظیر و ۱۸۰ تا گشتاور بیشتر تو پیست کاررا که هیچ میتونه مدل های بالاتر ۹۱۱ رو به چالش بکشه
مهراد
۹ مرداد ۱۳۹۸نظرسنجی
کوروت پایه نسل جدید لایک ?
پورشه 911 پایه نسل جدید دیسلایک ?
OMID
۹ مرداد ۱۳۹۸تو مطلب پورشه نظر سنجی میزاری؟?
حمید فورد
۹ مرداد ۱۳۹۸زرت و زرت نسخه جدید میسازن اخرشم فرق نه چندان زیادی هم با هم ندارن ….
M
۹ مرداد ۱۳۹۸داداش الان یک ساعته دارم فکر میکنم ببینم فرق نه چندان زیادی هم با هم ندارن یعنی چه؟
یا باید میگفتی فرق چندانی هم ندارن یا میگفتی فرقی زیادی ندارن !
Khosrow
۹ مرداد ۱۳۹۸ماشین المانی با امریکایی همونقدر تفاوت داره که هیتلر با دنیا داشت ..
Amir Machine
۹ مرداد ۱۳۹۸اگه اینطوریه که آخرش هیتلر تو جنگ جهانی دوم شکست خورد و خودکشی کرد و آلمان هم قلع و قمع شد اما آمریکا مقتدرانه پیروز شد و آسیب چندانی از جنگ ندید!!
Sajjad
۹ مرداد ۱۳۹۸هیتلر از دید یه دنیا یه آدم قاتل دیوانه بوده
اونوقت از دید مردم جهان سومی ایران که سرانه مطالعشون نیم ساعت هم نمیشه شده آدم خوب و سالم!
عقاید برتری نژاد آریایی و زیر مجموعه اون به اسم نوردیک (یکی از 5 زیرمجموعه نژاد آریایی) که باعث ایجاد ایدئولوژی نازیسم شد، سالهاست از بین رفته ولی توی کشورما تازه جون گرفته!
این نشون میده مردم ما بیش از حد احساسی هستن و بسیار کم اهل منطق و تفکر.
نوید جهرمی
۱۰ مرداد ۱۳۹۸تا ببینی هیتلر از دید کدوم رسانه؟
Khosrow
۱۰ مرداد ۱۳۹۸زیبا بود / شر میکنم ..
AMIR / ARMI
۹ مرداد ۱۳۹۸آره راست میگی همون قدر تفاوت دارن
ماشین آلمانی پوست خریدار رو میکنه با این قیمت ها مثل هیتلر مرحوم ( مرحوم از نظر شما البته )
ماشین آمریکایی خلق به خدمت میکنه با قیمت مناسب و امکانات به روز مثل بوش لعنتی
( البته از نظر شما فقط )
MAHDI
۹ مرداد ۱۳۹۸پورشه 911 جدید یه دنیا زیبایی داره.به نظر من یکی از زیباترین خودروهای دنیاست.ساده ودنیایی از هنر!!!!!
Amir Machine
۹ مرداد ۱۳۹۸مقایسه
کوروت استینگری پایه
موتور 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی، 490 اسب بخار قدرت، 630 نیوتن متر گشتاور
دیفرانسل عقب، گیربکس هشت دنده دوکلاچه، وزن 1527 کیلوگرم
شتاب زیر 3 ثانیه با پکیج Z51 Performance
قیمت: 60,000 دلار
911 کاررا پایه
موتور 3 لیتری H6 توئین توربو، 385 اسب بخار قدرت، 450 نیوتن متر گشتاور
دیفرانسیل عقب، گیربکس هشت دنده دوکلاچه، وزن 1505 کیلوگرم
شتاب 3.8 ثانیه با پکیج Sport Chrono
قیمت: 97,400 دلار
یانکی
۹ مرداد ۱۳۹۸انصافا یه مقایسه بین نسخه پایه کوروت با نسخه پایه 911 بکنید.این 911 اگر تو آمریکا ساخته میشد نهایت 35 هزار دلار قیمت میزاشتن.بهترین نسخه 911 توربوs هستش که عملکرد چند دهم ثانیه بهتره و توانی در مقابله با دیگر پارامترها در برار کوروت نداره.کسی هست فقط یه برتری از 911 پایه در برابر کوروت پایه مثال بزنه فقط یکی
porschesport
۱۰ مرداد ۱۳۹۸۳۵ هزار دلار !!! که اینطور ، البته اصلا اگه میتونستن بسازن بهترین نسخه ۹۱۱ gt2 rs هست که خیلی سریعتره اخه میگی دیگر پارامتر ها ادم نمیدونه سرشو کجا بکوبه نکنه بازم منظورت شتاب زیر ۳ یا قیمت ۶۰ هزارتاییه؟ نمیتونی بفهمی این ماشینا هنوز تست نشدن ؟ هندلینگ ، لذت رانندگی ، عملکرد در جاده ی خیس ، کیفیت کابین و خیلی چیزای دیگه باید تست بشن اونوقت از برتری ۹۱۱ برات تا دلت بخواد مثال میزنم بعد کوروتو با کررا مقایسه نکن پایین گفتم رقیبش چیه
Hamid...Audi
۹ مرداد ۱۳۹۸اون 27400 دلار تفاوت برند شورلت با پورشه س
قرار یه ماشین لوکس با یه ماشین اقتصادی یه قیمت داشته باشن.
AMIR / ARMI
۹ مرداد ۱۳۹۸۱_ زشته به عنوان ماشین باز هنوز نمیدونید
در سگمنت سوپر اسپورت ها چیزی به اسم اقتصادی نداریم مگه هاچبکه آخه که لوکس و اقتصادی داشته باشه
۲_ خب تفاوت قیمت رو میزازیم به عنوان سهم برند پورشه از قیمت ۹۱۱
حالا چرا آنقدر کنده آخه با این قیمت
porschesport
۹ مرداد ۱۳۹۸نباید بگی کنده با این قیمت باید بگی چقد سریعه با اون قدرت هنوز تستی هم صورت نگرفته تا شتاب واقعی مشخص بشه ، چند بار باید گفته بشه که قیمت فقط بر اساس شتاب نیست خیلی عوامل دخیلن و مقداری هم به قول شما پول برند گرفته میشه که پورشه ارزششو داره بعد خود شما داری میگی سوپر اسپورت قابل توجهت که کررا سوپر اسپورت نیست و رقیب کوروت به حساب نمیاد شما منتظر ۹۱۱ توربوی جدید باشید چون نزدیکترین رقیب کوروته
Hamid...Audi
۱۰ مرداد ۱۳۹۸نه عزیزم دقیقا فرق دارن.
1.مطمئنا متریال استفاده شده توی دو تا ماشین تفاوت دارن که این اختلاف قیمتشونه وگرنه اگه خدای ناکرده پورشه این همه روی یک ماشین سود کنه باید تبدیل بشه به ثروتمند ترین خودروسازی دنیا.
۲.زشته به عنوان ماشین باز هنوزنمیدونین که معیار سریع تر بودن فقط شتاب ۰-۱۰۰ یا تایم ۴۰۰ متر نیست. بزار جفتشون وارد پیست بشن اونوقت میفهمیم داستان چند چنده.
doubt
۱۲ مرداد ۱۳۹۸من تعصب به برند خاصی ندارم واقعا. کوروت جدیدو خیلی دوس دارم و البته بینهایت عاشق 911 هستم.
اما ازینا که بگذریم شما یه سند معتبر بمن نشون بده که 911 از کوروت شکست خورده باشه ( مدلهایی از این دوتا ماشین که رقیب هم محسوب میشن). یه درگ نشون بده اصلا، تایم پیست و این چیزا بماند. 911 کنده!؟ عجیبا غریبا واقعا. درباره قیمتم که فک میکنم خیلی واضحه داستان چرا گرونتره. (هرچند اینو قبول دارم که کلا ماشینهای آمریکایی منصفانه تر قیمت میخورن و اکثر برندهای مطرح اروپایی یه مبلغیو شاید بی دلیل از مشتری میگیرن).
البته اینم بگم واسه هرکی تعصب بیجا نداشته باشه ، پر واضحه که کوروت یه اسطورست و کاملا قابل احترام.
Just bentley continental
۹ مرداد ۱۳۹۸به جرئت می تونم یگم
بینظیر ترین ساخه المانیا این عجوبست.
مهردادكمال
۹ مرداد ۱۳۹۸بنظرم پورشه ۷۱۸ خیلی از ۹۱۱ قشنگتره قبول کنیم ۷۱۸ هم کاملا طراحی اصیلی داره زیباتر هم به چشم میاد تو هر زاویه ای نسبت به ۹۱۱
doubt
۱۲ مرداد ۱۳۹۸من که نمیتونم قبول کنم
porschesport
۹ مرداد ۱۳۹۸عالی شده , مثل همیشه زیبا و با وقار
احمدرضا
۱۰ مرداد ۱۳۹۸یک ماشین خیلی خاص که با هیچ ماشینی نمیشه عوضش کرد
پاشایی
۱۰ مرداد ۱۳۹۸اگر ماشینهای آلمانی گرون هستن بی دلیل نیست و یا ماشینهای ژاپنی و آمریکایی دلایلش تفاوت آلمانی و آمریکایی بودن و دیدگاه فرهنگ و مردم اون کشوره کیفیت ماشنهای آلمانی واقعا بالاست شکی نیست
پورشه در نوع خودش بینظیره و کوروت هم در نوع خودش بینظیره ولی درون پیست دیگه این چیزا نیست و مبارزه است اینکه ما خودرو رو در دسترس همه قرار بدیم این تفکر آمریکاییه از فورد مدل تی بگیر و تا همین الآن ادامه داره
به مهندسان جنرال موتورز تبریک میگم برای خلق شورلت کوروت چون در این بیش از نیم قرن نشون دادن کوروت همیشه یه ماشین اسپرت خاص آمریکایی و جذاب بوده
از سایت پدال هم متشکرم
doubt
۱۲ مرداد ۱۳۹۸اوایل که 911 رو شناختم حس خوبی بهش نداشتم (بیشتر بخاطر تعصبی که خیلیا روش داشتن). اما هرچی بیشتر بهش دقت کردم و با منطق خالص بهش نگاه کردم فهمیدم 911 واقعا و بدون تعصب بینظیره. به جرات میتونم بگم هیچ ماشینی نمیتونه واس 911 (تو کلاس خودش) عرض اندام کنه. این لامصب با روح و روان آدم بازی میکنه.
چقد تو خوبی “ناین الون” آخهههههههههههههههه!!!؟؟؟