پورشه

معرفی رسمی پورشه ماکان 2019، پیشرفته‌تر و به‌روزتر!

ماکان با فاصله‌ای قابل‌توجه موفق‌ترین محصول پورشه از نظر میزان فروش بوده و از زمان شروع تولید در سال ۲۰۱۴ تاکنون فروش بیش از ۳۵۰ هزار دستگاهی داشته است. این خودرو سال پیش نسبت فروش سه به یک در مقایسه با ۹۱۱ را ایجاد کرد و هم‌اکنون نیز در اتاق جراحی حضور یافته تا حالت رقابتی خود با دیگران را حفظ کند.

پورشه ماکان 2019
اگر بخواهید فوراً تشخیص دهید که این ماکان فیس لیفت ۲۰۱۹ است باید به طراحی بخش عقب نگاه کنید زیرا در نمای جلو تنها تغییراتی ملایم همچون استفاده از چراغ‌های LED استاندارد اعمال شده است.

پورشه ماکان 2019

پورشه ماکان 2019
در بخش عقب شاهد نوار چراغ‌هایی هستیم که در سراسر این بخش به یکدیگر متصل شده و دارای LED های استاندارد به منظور هماهنگی با کاین و پانامرا می‌باشند. ماکان ۲۰۱۹ از رنگ بدنه جدیدی با نام آبی میامی استفاده می‌کند و البته دیگر رنگ‌ها همچون نقره‌ای، کرایون و سبز متالیک نیز در دسترس هستند. تکمیل کننده تغییرات نیز استفاده از رینگ‌های آلیاژی ۲۰ و ۲۱ اینچی با طرح‌های متفاوت می‌باشد.

پورشه ماکان 2019

پورشه ماکان 2019
با قدم گذاشتن به داخل کابین اولین چیزی که نظرتان را به خود جلب خواهد کرد کنسول مرکزی ارتقا یافته‌ای است که هم‌اکنون در تسلط صفحه لمسی بزرگ‌تری قرار دارد. این صفحه لمسی ۱۱ اینچی در مقایسه با نسخه ۷ اینچی قبلی کاملاً به‌روزتر بوده و دارای کنترل صوتی و اطلاعات ترافیکی به‌صورت استاندارد می‌باشد. ماکان ۲۰۱۹ همچنین با برنامه موبایلی‌ای عرضه می‌شود که به مالکان اجازه می‌دهد گشت‌وگذار در آفرود را فیلم‌برداری نمایند.

پورشه ماکان 2019
دیگر تغییر واضح کابین این خودرو وجود غربیلک فرمان اسپورت برگرفته از ۹۱۱ است تا بدین صورت حس و حال اسپورت تری ایجاد شود. این فرمان به‌صورت آپشن در دسترس بوده و اگر پکیج اسپورت کرونو را سفارش دهید آن را با دکمه پاسخ اسپورت دریافت خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های متفاوت می‌توان به شیشه جلوی گرم شونده و یک سیستم یونیزه کننده به منظور پاکیزه کردن هوای کابین اشاره کرد.

پورشه ماکان 2019

پورشه ماکان 2019
مهندسان پورشه شاسی ماکان را به منظور بهبود کیفیت سواری اصلاح کرده و همچنین لاستیک‌های جدید به شما اجازه می‌دهند لذت بیشتری پشت فرمان داشته باشید. هنوز اطلاعات پیشرانه‌های ماکان فیس لیفت منتشر نشده اما گفته شده اساساً پیشرانه‌های کنونی به‌روزتر خواهند شد. به نظر نمی‌رسد که پیشرانه دیزلی در این خودرو دیده شود و البته تولید نسخه هیبریدی این نسل نیز رد شده است.

در صورت انتشار اطلاعات بیشتر درباره پورشه ماکان ۲۰۱۹ حتماً آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. چین اولین کشوری خواهد بود که پذیرای ماکان ۲۰۱۹ می‌شود.
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    چی از این بهتر دو تا رقیب فوق العاده توی یک روز معرفی بشن!پورشه ماکان و آئودی Q3
    طراحی فوق العاده زیبایی داشت بهترم شد خیلی تغییر نکرد اما واقعا چشم نوازه
    واقعا چجوریه پورشه در هر سگمنتی بهترین رو میسازه؟!

    1. خسرو

      ۴ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (96 ديدگاه)

      البته رقیب ماکان بیشتر Q5 هست ?

      1. امیر

        ۴ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (730 ديدگاه)

        درسته دوست عزیز اما چون Q3 جدید کمی ابعادش بزرگتر شده می تونه یه جورایی رقیب ماکان باشه اما اصلی ترین رقیبش Q5 هست

    2. LAMB,O

      ۴ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (32 ديدگاه)

      پاسخ:نمیسازه
      ماکان واقعا ماشین چرتیه نه افرود خوبی داره نه از رقبا سریع تره قیافه هم که سلیقه ایه ولی به نظر من ائودی و الفا از این زیبا تر هستند

      1. mehran911

        ۴ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (2115 ديدگاه)

        از سال ۲۰۱۴ که پورشه وارد این سگمنت شد نفس رقبا رو برید
        .
        الان سال ۲۰۱۸ هستیم و از تولید این نسل از ماکان ۴ سال میگذره با این حال همین امسال در رده بندی 10Best Trucks And SUVs جز ۱۰ تای اول قرار داشت و در کلاس خودش بهترین شد
        .
        این رو به شما هر کسی که این کامنت رو میبینه و یا خواهد دید همه تلاشتون رو بکنید و خودروی در این کلاس نام ببرید که نصف جوایز و افتخارات ماکان رو این چهار سال گرفته باشه همه ی تلاشتون رو بکنید

        .
        پسر خوب چهار ساله ماکان در این کلاس حرف اول رو میزنه ئر این مورد حاضرم با هرکسی که دوست داشت بحث کنم

  2. مسعود

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (73 ديدگاه)

    به نظرم اینو با سلیقه چینیا طراحی کردن . اصلا جذابیت نسل های قبل رو نداره ، یکمی هم سعی کردن شبیه ۹۱۱ بشه و اصالت خودشو از دست داده.

  3. vahid 956

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (474 ديدگاه)

    ب نظر من طراحی خارجی نسل قبل بی نقص بود با تغییر نمیتونست بهتر بشه قطعا بدتر میشد که دیدم شد متاسفانه
    چراغ عقبای به اون قشنگی رو گند زد توش

  4. CRISTIANO ROLAMBO

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    هیچ نقصی نداره

  5. ایلیا

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    کاش اگه میخواستن چراغ ها رو به هم وصل کنن، مثل کاین از قسمت بالایی به هم وصل میکردن نه از وسط چراغ ها، اونجوری زیباتر میشد.

  6. مهدی

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    خودروهای پورشه دراوج سادگی اما فوق العاده جذابن.مثلbmw

  7. mehran911

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2115 ديدگاه)

    تعریف دوباره ی این کلاس
    تقریبا همه چیز این خودرو بازطراحی شده
    پورشه بیشترین تمرکزش روی شاسی و لذت رانندگی گذاشته
    سیستم رابط کاربری پیشرفته و جدیدش با همکاری مرکز فناوری های دیجیتال پورشه در سیلیکون ولی باز طراحی شده
    برطبق گفته پورشه تمام تغییرات بر اساس بازخورد های دریافت شده از مشتریان و علاقمندان این برند انجام گرفته شده
    .
    جالبه برخلاف نظر دوستان بازخورد ها از طراحی قسمت عقب این ماشین کاملا مثبت بوده

    طراحی قسمت عقب قبل از فیس لیفت کمی خام به نظر میرسید اما این در مدل کاملا بهبود یافته است

  8. HAMID.HEMI

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    اولین تولیدات اشغال چینی به ایران صادر میشه و اولین ماکان های فیس لیفت 2019 به چین صادر میشه!

  9. omid622

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    یه خوبی کار پورش برای این مدل ۲۰۱۹
    بزرگ کردن سایز مانیتور وسط داشبورد هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا