پورشه در آستانهی معرفی نسل جدید ۹۱۱ اسطورهای قرار داشته ولی پیش از آن ویدئوی جدیدی منتشر شده که به خوبی تمامی نسخههای مدل پیشین را نشان میدهد. این کتاب مجازی در نمایش تفاوتهای بین ۲۴ نسخهی متفاوت ۹۱۱ بسیار خوب عمل کرده است. از مدل پایهی کررا گرفته تا نسخهی پرقدرت GT2 RS را میتوانیم در این ویدئو مشاهده کنیم.
همانگونه که مشاهده میکنید این ویدئو تنها نسخههای جادهای ۹۱۱ را توضیح داده بنابراین شامل مدلهای مسابقهای همچون RSR پیشرانه وسط نمیباشد؛ به عبارت دیگر لیست کامل مدلهای جادهای و مسابقهای ۹۱۱ حتی بلندبالاتر از اینهاست. انتظار میرود با اضافه شدن نسخهی پلاگین هیبریدی به نسل بعدی ۹۱۱ این خانواده حتی پرجمعیتتر هم باشد.
اولین نمونههای نسل جدید ۹۹۲ اواخر ماه جاری و در نمایشگاه خودروی لسآنجلس به عموم مردم معرفی خواهند شد. پورشه هنوز اشارهای به تریم های مختلف این خودرو نکرده اما منابع مطلع میگویند مدلهای کررا و کررا S در حال سفر از اشتوتگارت به کالیفرنیا هستند.
اگرچه ۹۱۱ بدون هیچگونه شکی مهمترین محصول پورشه از نظر هویت برند است اما از نظر فروش داستان کاملاً فرق میکند. در ۹ ماههی اول سال میلادی جاری، شاسی بلندهای پورشه حرف اول را در بحث فروش زدهاند به گونهای که ماکان فروش ۶۸۰۵۰ دستگاهی و کاین نیز فروش ۴۹۷۱۵ دستگاهی داشته است.
با اینکه نسل فعلی پورشه ۹۱۱ به انتهای خط رسیده اما این برند اعلام کرده فروش آن در بازه زمانی ژانویه تا سپتامبر رشد ۱۹ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش را به ثبت رسانده است.
mahdy
۱۲ آبان ۱۳۹۷تنها ماشینی که برای سالیان به این زیادی بهترین بوده هست و خواهد بود (البته در دوران های مختلف در کنار خودرو های دیگه که میومدن و میرفتن بهترین بوده مثل الان با 720 و آونتادور و 488 ولی خب فقط این موندگار بوده تو صدر جدول)
Reza
۱۲ آبان ۱۳۹۷سال 2017 براساس آمار مرکز مطالعات آمریکایی “J.D پاور”، پورشه جذابترین برند خودرویی از دید مشتریان آمریکایی بوده که برای 13سال پیاپی این عنوان را در اختیار دارد.
..::Majidio Lamborghini::..
۱۲ آبان ۱۳۹۷عزیزم اونتادور و ۸۱۲ واسه لامبورگینی و فراری دقیقا حکم ۹۱۱ رو واسه پورشه دارن.
چون اسم پرچمداران دوازده سیلندر ایتالیایی عوض میشه ، دلیل نمیشه فکر کنی هر نسل از این اسطوره ها یه ماشین کاملا جدیده که میاد و بعد از چند سال به تاریخ میپیونده.
حالا پورشه ترجیح میده اسم ماشین رو ثابت نگه داره ، ولی ایتالیایی ها در هر نسل یه نام تازه روی ماشین میذارن. تنها فرقشون همینه.
اتفاقاً نسل های مختلف ۱۲ سیلندرهای لامبو شاید حتی بیشتر از ۹۱۱ به هم شباهت داشته باشن ، کدوم ماشینی رو دیدی که 50 سال از یه موتور استفاده کنه؟ ۹۱۱ این کارو میکنه؟
اونتادور یه عقبه ی ۵۵ ساله داره ، درست مثل ۹۱۱ ،
mahdy
۱۳ آبان ۱۳۹۷مجید از تو بعید بود این حرف
مگه 12 سیلندر باشه کافیه دیگه ؟
دوما 812 اصلا سوپر اسپرت نیست گرند توره
اتفاقا اگه بخوایم بدون توجه به کلاسشون نگاه کنیم من 812 بیشتر از همه دوست دارم
در حال حاضر من از بین ماشینایی که رو خط تولید هستن 812 رو از همه و در هر کلاسی بیشتر دوست دارم ولی خب کلاسش فرق داره با 911
درسته که اونتادور هم عقبه تاریخی داره اما ببین پورشه فقط اسم رو حفظ نکرده
ببین چقد شباهت بین مدل الان و اولین مدل هست به راحتی قابل تشخیصه که یک مدلن پس زنده نگه داشتن و بروز رسانی یک طراحی برای سالیان به این بلندی خودش خیلی سخته باز خوبه لامبو اسم عوض کرده بعضی ماشینا که تاریخشون میتونه با پورشه برابری کنه و اسمشون هم عوض نشده مثل موستانگ رو ببین چقدر عوض شدن ؟
حسین
۱۲ آبان ۱۳۹۷اگه بهش نگیم اسطوره آلمانی ، در حقش اجحاف کردیم .
ماشینی که تو هیچ نسلش کمبود نداشته و همیشه جزو بهترینا بوده
Sajjad
۱۲ آبان ۱۳۹۷چرخ های بزرگ و لاستیک های پهنش واقعا یکی از دلایلی هست که من دوسش دارم
خودروی اصیل و موندگاری هست
Amin
۱۲ آبان ۱۳۹۷اسطوره تکرار نشدنی
آرین
۱۲ آبان ۱۳۹۷تارگا رو خیلی دوست دارم
محسن.د
۱۲ آبان ۱۳۹۷همه خوبند ولی خوب تر از خوب تویی
ایمان
۱۲ آبان ۱۳۹۷نمیدونم بهترین لقبی که میتونم بهش بدم چیه شاید بهترین سوپر اسپرت آلمانی کمترین لقبی باشه که میشه بهش نسبت داد ولی اسطوره جاودانه برازندشه
Archi KHAN
۱۳ آبان ۱۳۹۷میشه عاشقش نبود ؟!