درست است که پورشه ماکان در بازارهای آمریکا تنها در مدلهای شش سیلندر بنزینی یا دیزلی عرضه میشود اما مدل پایه آن در سایر بازارها یک موتور چهار سیلندر خواهد بود. این موتور چهار سیلندر بنزینی توربو از محصولات گروه فولکس واگن و با سیلندرهای مقابل هم (بوکسر) است.
این همان موتوریست که بعدها در پورشه کیمن و باکستر نیز به خدمت گماشته خواهد شد. احتمالاً توان تولیدی این موتور زیر ۳۰۰ اسب بخار است. این یعنی توان آن در حدود موتور توربو دیزل شش سیلندر ۲۵۴ اسبی و کمتر از موتور شش سیلندر ۳.۶ لیتری بنزینی ۳۹۴ اسبی مدلهای توربو خواهد بود. در عوض ویژگیهای اقتصادی بهتری داشته و مقرون به صرفه تر خواهد بود.
بد نیست به لایپزیگ هم سری بزنیم و فرآیند تولید و ساخت پورشه ماکان را ببینیم. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”۵۵۱۰۶″]
محسن.د
۲۲ آذر ۱۳۹۲حرف نداره. مثل همیشه، شاهکار.
ابی
۲۲ آذر ۱۳۹۲تا پورشه کاین هست خرید این منطقی نیست
alireza
۲۲ آذر ۱۳۹۲عزیزم چی داری میگی. حرفت مثل اینه که بگی تا پاترول هست دیگه برا چی رونیز بخری. مهندس اینا تو 2 کلاس مختلفن. هر کدوم جای خودشو داره . هم کاین محشره هم ماکان.
PEUGEOT
۲۲ آذر ۱۳۹۲باسلام
دوستان من با دلار 3000 تومن حساب کردم که قیمت پایش خارج از کشور 141 میلیون و داخل کشور با 40 درصد قیمت خودرو که به عنوان گمرکی روش میاد میشه نزدیک 200 میلیون
به نظرتون خیلی برای پورشه ارزون نیست؟
یا من اشتباه کردم یا شرکت پورشه دلش به حال مردم سوخته این مدلش رو ارزون داده تا همه بتونن از رانندگی با پورش لذت ببرن
چون معمولا پورشه زیر 400 میلیون ماشین نداره
P E U G E O T
PEUGEOT
۲۲ آذر ۱۳۹۲باسلام
کلا از پورش خوشم میاد مخصوصا از صدای موتورش ولی درباره طراحیش هیچ نظری ندارم
به نظر من خودروهای پورش نسبت به رقباش(بنز و بی ام دبلیو) طراحی ضعیفتری داره.
ولی قیافه خودروها یه چیز سلیقه ای هست ممکنه یکی خوشش بیاد و یکی نیاد.شاید من سلیقم بد باشه.
P E U G E O T
PRC
۲۲ آذر ۱۳۹۲آقای پژو: اولا که 40 درصد نیست و 45 درصده ثانیا 20 درصد هم مالیات میخوره ثالثا کلی هزینه ی حمل و نقل می کشن روش و از همه گذشته پس دلال محترم حلاج گرگه؟
ابی
۲۲ آذر ۱۳۹۲اخه باهوش چه ربطی به پاترول داره
اصلا مثالی که زدی هم اشتباه بود
من میگم کسی که پول داره پورشه بخره دلیل نداره بره چیزی بخره که از نظر طراحی تقریبا مثل کاین میمونه ولی یه سرو گردن ازش کمتره اونم بخاطر اقتصادی بودن
مثل این میمونه که طرف ماشین هاچ بک بخواد بخره بعد بجا i30 بره i20 بخره
بنظرم پورشه اگه رو یه طراحی دیگه ای فکر میکرد بهتر بود
alireza
۲۳ آذر ۱۳۹۲ابی جان بین 40000$ تا 70000$ خیلی اختلافه . چه به دلار در نظر بگیری چه بخوای به ریا ل تبدیل کنی. در ضمن اگه کسی پول کاین زو داشته باشه حق با شماست . ولی اگه کسی نداره چی؟
محسن.د
۲۲ آذر ۱۳۹۲اگه قیمت رو وارد منطق نکنیم، شما درست میگی!
PEUGEOT
۲۲ آذر ۱۳۹۲باسلام
مرسی PRC جان نمی دونستم
اگه قیمت تقریبیش هم بگی ممنون میشم
P E U G E O T
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲پورشه کاین خیلی از این بهتره!!!!!!!
میلاد
۲۲ آذر ۱۳۹۲این موتور چهار سیلندر چه قدرتی داره
km
۲۲ آذر ۱۳۹۲قیمت مناسب، مشخصات عالی، اسپرت، شیک و لوکس و … تازه به نظرم چراغهای عقبش از کاین زیباتره.
امیرحسین
۲۲ آذر ۱۳۹۲چهار سیلندر اینا چهار سیلندره ها . . .
ali97
۲۳ آذر ۱۳۹۲سمند هم چهار سیلندره
Sina.Ferrari & Benz
۲۲ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
KM جان با نظرت موافقم قیمتشو که مناسب کردن مشخصاتش که خوبه اما من مثل همیشه با قدرت موتورش مخالفم.
ولی بازم من معتقدم که پورشه بهترین شاسی بلند جهانه.
فرزاد
۲۲ آذر ۱۳۹۲خیلی خشگله مخصوصا پشتش
Mr Shadow
۲۲ آذر ۱۳۹۲سلام خدمت دوستان ماشین قشنگیه اما زیاد خوشم از موتورش نمیاد 6 سیلندر رو ترجیح میدم .. یه چیزه دیگه چرا بعضی از دوستان میگن دلار 3000 تومان چرا دلار 1000 تومان نباشه مگه 2 سال قبل غیر این بوده پس مشکل از خودمونه قبول میکنیم که 3000 تومان مثل خیلی از کشورهای دیگه تا دو ازار میره رو چیزی انقدر گیر میدن تا بر گرده به قیمت اصلیش اما ما اگه بگن پیکان 100 میلیون بازم میخرم
محسن 2afm
۲۲ آذر ۱۳۹۲من هیچ دید گاهی نسبت به پورشه ندارم فقط بوگاتی ویرون
جلال
۲۳ آذر ۱۳۹۲خسته نباشی
امین
۲۲ آذر ۱۳۹۲ما هم 4 سیلندر داریم!!!
رو پژو کم میاره
حمزه
۲۲ آذر ۱۳۹۲فوق العاده هست…
شاهين
۲۲ آذر ۱۳۹۲با طراحی زیبا خصوصا در قسمت عقب خودرو و همچنین موتور مقرون به صرفه و در کل قیمت بسیار پایین تر آن انتظار میره شاهد استقبال خوبی در داخل کشور باشیم.
Sina.Ferrari & Benz
۲۲ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
نه جانم، ایران
مال این حرفا
نیست!
جلال
۲۳ آذر ۱۳۹۲سلام
ظاهرش که بد نیست
ولی به نظرم کایین خیلی پر ابهت تره
عکس هاشو که میبینی
انگار مال بچگی های کایینه!!!
رضا
۲۳ آذر ۱۳۹۲اوایل که رونمایی شد برام بی تفاوت بود و تا حدودی عادی
ولی الان هروز که میگذره و میبینمش بیشتر به دلم میشینه.طراحی های آلمانی اصیل و ماندگارن و با گذر زمانارزششون رو نشون میدن درست برخلاف کره ای ها
فقط سری۳
۲۳ آذر ۱۳۹۲به نظر من که این ماشین عالیه . مشخصات حرف نداره تازه قیمتش هم مناسبه
فقط سری۳
۲۳ آذر ۱۳۹۲peugeotجان. این نکته که گفتی با دلار ۳۰۰۰تومن حساب کردی درست ولی اولا این که ماشین با تعرفه ۴۰ درصد وارد نمیشه دوما ماشین های با حجم موتور بالای ۲۵۰۰سی سی تعرفه حدود ۱۰۰درصد یا حتی بعضا بالاتر دارن حالا سود واردکننده باهزینه پلاک وحمل و نقل بماند
PEUGEOT
۲۳ آذر ۱۳۹۲باسلام
خیلی ممنون از اطلاعات خوبت(فقط سری3)جان.
P E U G E O T
ahmad
۲۳ آذر ۱۳۹۲پس چرا ما بازم افتخار میکنیم که ایرانی هستیم .با این حساب ما باید بریم بمیرم.همین ا ساعت پیش ا لامبورگینی ونوو 4.5 میلیون دلاری اونم از نوع رودستارش تو ابوضبی دیدم.یکی از نه عدد در دنیا.آخه گناه ما چیه؟
Mojtaba
۹ دی ۱۳۹۲چقدر شما کم لطفی میکنید شما تو ابوظبی لامبورگینی وننو از نوع رودستر دیدی که فقط 1 دونه دیدی در حالی که تو خیابان های ایران کلی پراید لوکس می بینید اون هم از نوع سدان…. .
اسی 2160
۲۴ آذر ۱۳۹۲همه چی خارجی ها درسته. از نظر تکنولوزی
Mojtaba
۹ دی ۱۳۹۲ظاهرش که از کاین بهتره فقط میمونه قیمت عزیزانی که میگن قیمتش 200 میلیون میشه در اشتباهن چون اگر بخوای به ایران ماشین وارد کنی باید 2 برابر پول ماشین رو بدی تاماشینت سالم برسه اجازه واردات رو بدن و… مثلا فراری458 240000 دلاری اومده ایران شده 8/5 میلیارن…