پورشه در نمایشگاه ۲۰۱۷ ژنو مشخصات رسمی ۹۱۱ GT3 را اعلام کرد. همانطور که انتظار داشتیم و از شایعات مختلف نیز برمیآمد، نسخه فیس لیفت شده در مقایسه با مدل قبلی سریعتر و قویتر شده است.
تغییرات نمایی بیرونی شامل چراغهای جدید جلو و عقب، دیفیوزر متفاوت عقب و لوله اگزوزهای جدید میباشد. بهمحض نشستن داخل اتاق، فرمان اقتباسی از ۹۱۸ اسپایدر و صندلیهای اسپرت جدید با تنظیم الکترونیکی ۱۸ جهته توجهتان را جلب میکند. صندلیهای bucket با پشتی ثابت فیبر کربنی و سامانه مدیریت ارتباطات پورشه (PCM) هم با پرداخت هزینه اضافی قابل سفارش هستند.
قلب ۴ لیتری شش سیلندر تخت بر اساس مدلهای مسابقهای ۹۱۱ GT3 R و ۹۱۱ RSR و بهصورت اختصاصی برای این نسخه توسعه یافته و هیچ نمونه دومی از آن وجود ندارد. توان و گشتاور آن نیز به ترتیب ۵۰۰ اسب بخار و ۴۵۸.۲ نیوتنمتر میباشد که با همکاری جعبهدنده هفت سرعته دو کلاچه خودکار PDK برای ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۳.۲ ثانیه و دستیابی به سقف سرعت ۱۹۷ مایل بر ساعت (۳۱۷ کیلومتر بر ساعت) کفایت میکند.
نکته جالب در این قسمت عرضه دوباره جعبهدنده شش سرعته دستی است. در صورت انتخاب این گزینه وزن خودرو از ۱۴۳۰ کیلوگرم (با جعبهدنده خودکار مذکور) به ۱۴۱۳ کیلوگرم کاهش مییابد. همچنین با وجود کندی ۰.۱ ثانیهای شتاب اولیه، بیشینه سرعت ۱ کیلومتر بر ساعت بیشتر میشود.
پورشه ۹۱۱ GT3 پاییز سال جاری میلادی (پاییز ۹۶) با قیمت پایه ۱۴۳,۰۰۰ دلار (بهعلاوه ۱,۰۵۰ دلار هزینه حملونقل) راهی بازار آمریکا خواهد شد.
الف.ی
۱۹ اسفند ۱۳۹۵خیلی خوبه ولی به نظرم حریف رقیب اصلی خودش یعنی AMG GTR نمی شه.
s.m
۱۹ اسفند ۱۳۹۵خیلی عالیه ولی AMG GTR به نظرم بهتره خوشگل تر هم هست طراحی 911خیلی تکراری و یکنواخت شده
hamid.hellcat
۲۰ اسفند ۱۳۹۵دیگه واقعا از این ماشین نمیشه ایرادی گرفت. بویژه این رنگ زیبا.
shirko
۱۹ اسفند ۱۳۹۵رقیب amg gtr ، پورش gt3 rse
GT
۱۹ اسفند ۱۳۹۵وااای دیروز باز دیدم سرمه ایشو با روح و روان آدم بازی میکنه.ببین این مدلش چیه دیگه?
Ferrari
۱۹ اسفند ۱۳۹۵بسیار جذاب و زیباست و به نظرم از amg gtr بهتره و در پیست تایم بهتری ثبت میکنه
محمد باقر
۲۰ اسفند ۱۳۹۵در حال حاضر amg gtr با زمان 7:10.92 رتبه هشتم Nürburgring رو در اختیار داره و به غییر از پورشه ۹۱۸! پورشه دیگه ای زمان بهتری ازش ثبت نکرده!
اینم مدرک:
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
سعید(تهران)
۱۹ اسفند ۱۳۹۵توی تکراری شدن جلو داشبورد دست کمی از بی ام دبلیو نداره!
GT
۲۰ اسفند ۱۳۹۵عزیزم نسل جدید نیس که داشبوردش عوض شه
حميد
۲۰ اسفند ۱۳۹۵اینقدر این ماشینها خوب ساخته شده که بهتر کردنشون کار سختیه
یک شهر رو تصور کنید که هم فراری و لامبو و پورشه توش باشه و هم موستانگ و کروت و دوج
ROCKET 850
۲۰ اسفند ۱۳۹۵موناکو هست اون شهر
نوید جهرمی
۲۹ اسفند ۱۳۹۵دوبی
dice
۲۰ اسفند ۱۳۹۵من که amg gtr رو ترجیح می دم….
بعدش هم آودی r8…
بعدش هم جگوار اف تایپ
911؟؟؟تاس بنداز بینم چند می آری؟؟
Saied
۲۰ اسفند ۱۳۹۵این ماشین واقعا یه اسطوره هست ولی به نظر من قیمتش واقعا گرونه . تو دبی مدل gt 3 مدل ۲۰۱۶ به پول ایران ۸۰۰م تا ۹۰۰ تا قیمت میخوره (البته صفرش) که با همین پول میشه فراری خرید. مثلا فراری ۴۸۸ مدل ۲۰۱۶ (خیلی کم کار کرد در حده ۱۰ هزار تا) خرید .
Omid622
۲۰ اسفند ۱۳۹۵دوستان عزیر چه مدلی از۹۱۱ شتاب ۲.۵ ثانیه داره و اگر ممکنه اماری کلی ازش بدید خیلی ممنون میشم
رضا
۲۰ اسفند ۱۳۹۵911توربو اس.صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت توی 2.5 ثانیه(560و580اسب بخار).البته در مدل های مختلف کمی متفاوته.از سال 2011 و به بعد تونسته زیر 3 ثانیه صفر تا صدو طی کنه که اولین بار، سال 2011(530اسب بخار) صفر تا 96 رو توی 2.8 ثانیه زده
hamid.hellcat
۲۰ اسفند ۱۳۹۵بوتزه پورشه نوه ى بنیانگذار کارخانه پورشه، به علت نداشتن استعداد از دانشگاه طراحى اخراج شد، در کارخانه پدرى اش طراحى هاى او را رد مى کردند، اما او به تنهایى موفق به طراحى پورشه ى 911 شد.
Kamran
۲۰ خرداد ۱۳۹۶اولش اینکه پورشه 918 خیلی بهتره دومش اینکه توربو اس هم از این تند تره