کارگاه تیونینگ تکآرت، بیش از هر چیزی روی پورشه متعصب است. بنابراین اگر قصد یک تیون ظریف و حساب شده برای پورشه خود را داشته باشید، یکی از اولین پیشنهادات رفتن به این شرکت و دریافت یکی از کیتهای آنهاست.
آخرین پروژه تک آرت، یک پورشه ۹۱۱ تارگا ۴ زرد لیمویی است که تغییرات مختلفی روی چهره ظاهری آن صورت پذیرفته است. رنگ منحصربهفرد خودرو بهتنهایی جلب توجه زیادی میکند. اما در کنار آن یک کیت ویژه کامپوزیتی بسیار سبکوزن نیز ارائه شده است. اجزای این کیت از فیبر کربن و پلی اورتان ساخته شدهاند. قطعاتی چون یک اسپویلر لبهای جلو با شکاف یکپارچه، اسپویلر ثابت و دیفیوزر یا منتشرکننده هوای عقب، قاب آینههای جانبی، حاشیه چراغهای جلو، هواکش فیبرکربنی مشبک جلو، اسکرت یا دامنههای زیر دربهای جانبی که اکثراً به رنگ بدنه میباشند، به زیبایی خودرو افزودهاند. دو گزینه برای چرخها در اندازه ۲۰ و ۲۱ اینچی نیز پیشنهاد شده است که با رینگهای آلیاژی مشکی رنگ با حاشیه زرد، جلوهای جذاب به خودرو میبخشند. درون کابین با سطوح پوشیده از چرم سفارشی و تریمی دو رنگ شامل رنگ زرد روبرو میشوید. فرمان سه شاخه اسپرت با، یا بدون شیفتر، پدالهای آلومینیومی و دسته دنده کرومی براق و تزئینات فیبر کربنی جلب نظر میکنند. در بخش فنی تنها روی سیستم تعلیق و بهینهسازی آن کار شده که با کاهش ۴۵ میلیمتری فاصله از زمین همراه است و البته با فشار یک دکمه تا ۶۵ میلیمتر در محور جلو در سرعتهای زیر ۶۰ کیلومتر بر ساعت، میتوان ارتفاع را بالا برد. سیستم اگزوز نیز بهینه شده است و دریچه کنترل خروجی آن بهینهسازی شده است.۲۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
MOHAMAD TBAG
۱۳ آذر ۱۳۹۳لعنتی داره با آدم حرف میزنه …..
MAFIA
۱۳ آذر ۱۳۹۳خیلی زیبا و دوست داشتنی هست.
من عاشقشم و تمام عشقم ارزانی پورشه
MAFIA
۱۳ آذر ۱۳۹۳لامصب چشاش با آدم حرف میزنه.
B-king
۱۳ آذر ۱۳۹۳خوشکل هست ولی نه اندازه ی LEXUS LFA
saeed.shariati
۱۳ آذر ۱۳۹۳نمیدونم من کور رنگی دارم
یا معلم کلاس اولم کور رنگ بوده
یا پدال خودش الان کور رنگی گرفته
اخه تا حالا فکر میکردم این رنگ سبز پسته ای یه الان اینجا نوشته زرد لیمویی
بچه ها من اشتباه فکر میکنم?
اگه اشتباه فکر میکنم دیس بدین
Vahid
۱۷ آذر ۱۳۹۳عزیزم ، یا تو کور رنگی داری ، یا اینکه مانیتورت ست شده روی رنگهای Cool. یعنی رنگهارو درست نشون نمیده، نه که نتونه نشون بده، باید تنظیمش کنی. آخه 99% ایرانیها وقتی یه چیزیو میخرن عادت به تنظیم دقیق و خواندن دفترچه راهنما و … ندارن ، فقط سریع روشن میکنن و استفاده میکنن. شما مانیتورت رو نتظیم کن میبینی که این رنگ زرد لیمویی هست ، نه سبز پسته ای.
یه بار یکی از دوستان اومد تخته وایت بردشو با مایع ظرفشویی شست، بعدش که من کاغذ پشتشو خوندم ، نوشته بود از هیچگونه شوینده استفاده نشود و فقط از الکل صنعتی برای شستن استفاده کنید. حالا شده همین قضیه ، وقتی مانیتورو میخریم ، فقط میزنیم تو برق و روشن میکنیم و استفاده میکنیم و اصلا دیگه کاری به تنظیمات رنگ و نور و ولتاژ برق و اسپیکرهای کنارش که ممکنه به صفحه آسیب برسونن و…. نداریم…. فقط روشن شدن صفحه ما رو راضی میکنه. بازیهای کامپیوتری هم همینجوریه ، تا حالا کسی رو ندیدم که واسه تنظیم صدا و گرافیک و کلیدهای بازی وقت بزاره، فقط نصب بازی و اجرای بازی و بازی. خوب وقتی آدم بشینه تنظیمات دقیق رو کامل انجام بده خیلی بهتر اون بازی بهش میچسبه. آقا زیاد شد ببخشید. آره قربونت برو مانیتورت رو تنظیم کن میبینی که زرد لیمویی هست.
احسان آرسنالی
۱۳ آذر ۱۳۹۳من نمیدونم با شما چطوری حرف میزنه با من داره تلپاتی میکنه :-)
امیرمسعود
۱۴ آذر ۱۳۹۳چی میگه
shahin
۱۳ آذر ۱۳۹۳چه خوشگل شده. رنگش خیلی بهش میاد.
MAFIA
۱۳ آذر ۱۳۹۳پورشه هیچ وقت طراحی خسته کننده ای نداشته و نداره و نخواهد داشت.
خیلی ساده و شیک طراحی شده.
تنها ماشینی که دوست دارم هر روز مدل جدیدش رونمایی شه همین پورشه 911 توربو اس هست.البته این مدل تارگا هست
نوید (6*6)
۱۳ آذر ۱۳۹۳خیلی خوشکل شده
با این رنگش دیگه واقعا قورباغه شده
shahin
۱۳ آذر ۱۳۹۳اگه رنگش تیره بود میشد قورباغه
just germany...
۱۳ آذر ۱۳۹۳همین قورباغه می ارزه به هزار تا ماشین بی اصالت کره ای…..
50 ساله همین شکلیه ولی سال به سال جذاب ترو خاص تره میشه
بر عکس شرکتای کره ای که هر سال یه شکل جدید میدن بیرون و بازم نمی تونن لذت یه ماشین آلمانی رو به آدم انتقال بدن
علی آهنگر
۱۳ آذر ۱۳۹۳سلام دوست عزیز راستش من روی برند خاصی تعصب ندارم و نمیخوام از شرکت خاصی دفاع کنم
اما اگه واقع بینانه نگاه کنیم متوجه میشیم الان کیا و هیوندای کره خیلی پیشرفت کردن و حتی با یه مقایسه ساده متوجه میشیم نه تنها از لحاظ ضاهر و امکانات بلکه حتی از لحاظ کیفیت سواری از ماشینای هم سطح ژاپنی دارن سبقت میگیرن
تا اونجا که من میدونم ژاپن خیلی هم از آلمان توی خودرو سازی عقب نیست.
آلمان از اون قدیم توی خودرو سازی با کیفیت بوده اما به نظر من کره با پیشرفت توی چند سال به اینجا رسیده و واقعا جای تحسین داره.
در کل به نظر من خودرو سازی کره هم خیلی عالیه اما خب هنوز جا نیوفتاده.
just germany...
۱۳ آذر ۱۳۹۳بله علی آقا تک تک جملاتت رو قبول دارم
بالاخره هر برندی یه دوره ی افولی داره دیگه شاید آلمانیا سالهای آینده حتی جلوی کره کم بیارن
منم اصلا قصد توهین به طرفدارای کره و همچنین آقا نوید رو نداشتم…
اگه برداشتتون توهین بوده عذر میخوام
shahin
۱۴ آذر ۱۳۹۳عزیزم این پولی رو که میدی به ماشین آلمانی مثل این
روفرغون بزاری و خوشگلش کنی به این میرزه
علی آهنگر
۱۳ آذر ۱۳۹۳خود آلمانیا فولکس بیتل رو نماد قورباغه میدونن
حالا شما به پورشه میگی قورباغه :D
نوید (6*6)
۱۳ آذر ۱۳۹۳حالا انقدر هم تفاوت نداره
بعدشم من اصلا قصد جسارت نداشتم
جاست فر فان بود
just germany...
۱۳ آذر ۱۳۹۳به جرات میتونم بگم نماد پورشه…
واقعا آدم نمی تونه 911 رو توصیف کنه…چطور پورشه تونست یه ماشین بسازه که 50 سال یکی از بهترین ماشینای دنیا باشه؟
خیلی از شرکتا میان ماشین میسازن بعد 2 سال قیافش قدیمی میشه ولی 911 نه…!!!!
نوید (6*6)
۱۳ آذر ۱۳۹۳بابا این که اصلا قابل مقایسه با کره ای ها نیست
من کی همچین حرفی زدم
چرا همتون فکر کردین من دارم بهش توهین میکنم
بعدشم مگه قورباغه چشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این جمله هم برای خنده هستا من اصلا به قورباغه علاقه ندارم
یه پسر
۱۳ آذر ۱۳۹۳چقد ناز شده با یک جلو پنچره کوچیک اینگاری داره می خنده
مث عروسکه
حیف من از ماشینای مردونه و خشن خوشم میاد و الی یه دونه همین رنگیشو می خریدم :)
سپهر
۱۴ آذر ۱۳۹۳جوان پسند – شیک – با کلاس نماد یک ثروتمند واقعی.
یاسین
۱۴ آذر ۱۳۹۳عالی شده !
امير
۱۴ آذر ۱۳۹۳واقعا آلمان در زمینه ساخت خودرو پرچم دار کل دنیاست, بقیه یه جورایى دارن ادای صنعت خودروی آلمانو در میارن. به این میگن خودرو ساز…
E 36
۱۵ آذر ۱۳۹۳راضیم ازش
نیما
۱۵ آذر ۱۳۹۳نباشی الافی داداش
فرشید
۲۱ آذر ۱۳۹۳جدا محشر هستش
جدا از اینکه این خودرو پورشه هستش
فقط از دوستان خواهش میکنم کار شرکت تیونینگ رو ببینید
در اوج زیبایی اما در نهایت تعادل
نه مثل بعضی از تیونینگ کار ها……..!!!!!!!!!!¡
که اینقدر از فیبر کربن استفاده میکنند که روح ماشین رو ازش میگیرند
جدا محشر هستش
هنر تیونینگ یعنی این
اوج زیبایی در اوج تعادل