چه چیزی درباره پورشه ۹۱۱ GT2 RS از قلم افتاده است؟ با قدرت ۷۰۰ اسب بخاری، این خودرو قدرتمندترین نسخه تاریخ ۹۱۱ است و بنابراین حرفهای بسیار زیادی برای گفتن دارد.
پیشرانه توئین توربوی این خودرو میتواند ۹۱۱ GT2 RS را به سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت برساند و رکورد فوقالعادهای را در پیست ثبت کند. اگرچه نگاه کردن به برگه مشخصات فنی این خودرو کاملاً لذتبخش است اما پورشه ویدئوی جدیدی را منتشر کرده و به طرفداران این کمپانی لذت دیگری را هدیه کرده است.
لیست تاپ ۵ پورشه این بار روی محصول پرفورمنس خود تمرکز کرده است. البته ژرمنها این بار کمی متفاوت عمل کردهاند. بجای اینکه پورشه تنها ۵ جنبه جالبتوجه از GT2 RS را منتشر کند چندین ویژگی متعدد را در ۵ فصل اصلی جای داده است.
این بخشهای اصلی عبارتاند از: طراحی و آئرودینامیک، صدا، متریال سبکوزن، رفتار سواری و پیشرانه. بله این ۵ بخش اصلی برای GT2 RS معرفی شدهاند اما برخلاف گذشته پورشه تصمیم نگرفته تنها ۵ ویژگی را بازگو کند.
این بار ویژگیهای جذاب زیاد طراحی خودرو معرفی شدهاند. برای مثال، آن ورودیهای روی کاپوت به خنک کردن ترمزها کمک میکنند. این کار برای اولین بار توسط پورشه صورت گرفته است. هدایت هوا به زیر خودرو یکی از ویژگیهایی است که در ۹۱۱ GT3 RS جدید نیز دیده میشود.
دیگر مورد برجسته GT2 RS صدای تولیدی آن است. پیشرانههای توربوی مدرن کاراکتر زیادی ندارند و به همین دلیل است که برخی خودروسازان از صدای غیرواقعی در کابین استفاده میکنند؛ اما پورشه این کار را دوست نداشته بنابراین خودروی توربوی قدیمی ۹۳۵ را مطالعه کرده و راههای خوبی برای ایجاد صدای خالص و ناب پورشه را یافته است.
این یک ویدئوی بسیار جالب بوده و اگر طرفدار GT2 RS نباشید اطلاعات زیادی از این خودرو را با دیدن ویدئو به دست خواهید آورد. البته بخش دریفت را نیز از یاد نبرید که روی جذاب پورشه را به شما نشان میدهد!
King 918
۲۵ اسفند ۱۳۹۶حریف می طلبیم اره داش ….
نیست ????
نبود ؟؟؟
ایمان
۲۵ اسفند ۱۳۹۶چرا بود اونم چه رقیب ترسناکی ؛ فراری ۴۸۸ پیستا
ساسان
۲۵ اسفند ۱۳۹۶جواب پورشه به پرفورمانته…پرفورمانته به سبک پورشه!!
فوقلادست…البته من بین پورشه ها صدای کاراجیتیو خیلی دوست دارم واز صدای پیشرانه واگزوز ماشینهای توربو خوشم نمیاد….خاطرم نیست کاراجیتی توربو داشت یانه ولی صداش واقعا”ایتالیایی بود!
mehran911
۲۵ اسفند ۱۳۹۶کاررا جی تی
پیشرانه اش V10 نفس طبیعیه و البته کاررا جی تی جریان تولید جالبی داره که ی روز حتما تعریف میکنم
.
این ویدیویی از شتاب گیری و صدای دلنشین اگزوز کاررا جی تی هستش
https://www.aparat.com/v/5o9zn
KING 918
۲۵ اسفند ۱۳۹۶بله پیرو کامنت مهران جان باید خدمت دوستان بگم یکی از بهترین خودرو هایی که تولید شد و هنوز و هوز و هنوز طراحیش به روز و زیباست و باید بگم که از موتور حجیم 5 هزار و 700 سی سی 10 سیلندر نفس طبیعی استفاده میکنه و صدای بی نظیر جیغ رو هدایت میکنه به طوری که جرمی هم نتونست ایرادی ازش بگیره
hamid.hellcat
۲۶ اسفند ۱۳۹۶کاش پورشه برای 911 هم بجای این طرح ساده قورباغه ای، با حفظ المانهای اصلی مثل چراغ گرد و…از یک طرح کشیده تر و زیبا و هجومی شبیه همین کررا جی تی استفاده میکرد.
Amirferrari
۲۵ اسفند ۱۳۹۶خداییش صدای 918 اسپایدر درد از دل برمیداره،صداش کُپ صدای ماشینای فرمول وانه،وقتی راننده داره رو حالت تمام الکتریکی باهاش رانندگی یهو میزارش رو حالت هایبرید یه صدای وحشتنکای تولید میکنه که واسه ما عشق ماشینا بهترین صدای دنیاست هر چه قدرم واسه مردم عادی گوش خراش باشه.
مهدی 911
۲۵ اسفند ۱۳۹۶بدون شک نبرد بزرگ 2018 بین این مکلارن 720 و488 پیستا خواهدبود البته در پیست 911 اوله در درگ هم 720
Ali Keyhani
۲۵ اسفند ۱۳۹۶رقیب بسیار سرسختیه برای فراری پیستا و مک لارن 720s هر سه تا خودرو فوق العاده هستن
Sarvin
۲۶ اسفند ۱۳۹۶بزار لامبورگینی اونتادور svj بیاد بفهمی رقیب یعنی چی ؟
Amir
۲۷ اسفند ۱۳۹۶اونا چی میسازن ما چی میسازیم:)