پورشه ۹۱۱ توربو S مدل ۲۰۲۱ هنوز هم خبرساز بوده و این خودروساز آلمانی اخیراً ویدئویی از برخی تکنولوژیهای محصول خود را منتشر کرده است. خریداران برای مدلهای کوپه و کابریولت این سوپرکار باید به ترتیب ۲۰۳۵۰۰ و ۲۱۶۳۰۰ دلار بپردازند. طبیعی است که خریداران با پرداخت چنین مبلغ بالایی انتظار چیزهای زیادی را خواهند داشت.
هر دو مدل از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی تخت استفاده میکنند. در این کلیپ میتوانیم ژئومتری توربین متغیری را ببینیم که زوایای پرهها را برای راندمان بالاتر توربوها در سرعتهای مختلف پیشرانه تنظیم میکند. قدرت این نیروگاه آهنین برابر با ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۸۰۰ نیوتون متر است. شایان ذکر است نسل پیشین ۹۱۱ توربو S خروجی ۵۸۰ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته و بنابراین بهبود قابلتوجهی در قدرت نسل جدید را شاهد هستیم.
اما نسل جدید این سوپر اسپورت فوقالعاده میتواند تنها در عرض ۲.۶ ثانیه سرعت خود را از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند. البته مدل کابریولت یکدهم ثانیه کندتر است. هر دو مدل سقف سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی دارند.
پورشه محصول جدید خود را به عناصر آئرودینامیک تطبیقی در جلو و عقب مجهز کرده است. در جلو اسپلیتر پایین میآید و در عقب هم بال بالا میرود. همچنین ورودیهای هوایی نیز تعبیه شدهاند تا هوا را به اینترکولرها برسانند.
به منظور بهبود ایمنی حالت خیس جدیدی وجود دارد که آب روی جاده را تشخیص داده و بهصورت خودکار تنظیمات کنترل پایداری و ترمزهای ضد قفل را تغییر میدهد.
داخل کابین توربو S جدید برخی تغییرات نسبت به کررا استاندارد رخ داده است. پوشش چرم کامل و تریم فیبر کربن از جمله این موارد هستند. همچنین صندلیهای اسپورت با تنظیم در ۱۸ جهت نیز بهصورت استاندارد وجود دارند.
تحویل اولین نمونههای پورشه ۹۱۱ توربو S جدید تا اواخر سال جاری شروع نخواهد شد.
[دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو]
علی
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ای کاش این مهندسی روی لامبورگینی و فراری بود تا حداکثر استفاده از موتور میبرند
GERMANY
۲۸ اسفند ۱۳۹۸عاااااااااااشقشم.خیلی باش حال می کنم. تبریک میگم به پورشه لاور ها برا این غول. یک چهارم مایلش با فراری gtb 488 یکی هست. 10.6 ثانیه. قدرت عالی.گشتاور عالی. سرعت عالی. طراحی عالی.کیفیت عالی. اما اما اما… قیمتش … ای خدا قیمتش خیلی دل میسوزونه.??? پایین به نظر سنجی میذارم نظر بدید دوستان.
پست های امروز پدال خوب بود دم ادمین گررررررررم.❤
خیار
۲۸ اسفند ۱۳۹۸قیمتش یخورده پایینتر بود میگرفتیش؟؟!
یجوری داری میگی قیمتش میسوزونه طرف ندونه فکر میکنه تو امریکایی چیزی هستی.
مردم رسما توهم زدن…
GERMANY
۲۹ اسفند ۱۳۹۸داداش منظور من این بود که فروشش خیلی زیاد نخواهد بود. وقتی حرفی میزنی منتظر جواب هم باش . چرا جوش میاری. اینجا محل گفتن نظرات و اظهار نظر هست نه این که بیای از حرف هر کی یچیزی برداشت کنی و یچیزی بپرونی.
GERMANY
۲۸ اسفند ۱۳۹۸$@+نظر سنجی از دوستان+@$
audi r8 v10 plus لایک
porsche 911 turbo s دیس لایک.
لازمه بگم که شتاب صفر تا 60 مایل برساعت هردو 2.6 هست
حداکثر سرعت هر دو تا 330 کیلومتر بر ساعت هست
یک چهارم مایل هر دو تا هم 10.6 ثانیه هست.
هر دو تا عشقن و من خودم نتونستم یکی رو انتخاب کنم.
نظر+سنجی+سخت
Farzad
۲۸ اسفند ۱۳۹۸چون نظر سنجیت خیلی سخته به جای آئودی r8
لامبورگینی اوراکان رو انتخاب میکنم ?
GERMANY
۲۸ اسفند ۱۳۹۸قابل احترامه?
عرفان
۱ فروردین ۱۳۹۹واقعا سخته
کسایی ک r8 رو خوب بشناسن میدونن عجیب هیولاییه
و منم اوراکان evo رو انتخاب میکنم چون وحشی ترینشونه
علی
۲۸ اسفند ۱۳۹۸شک نکن آر8 افسانه تکرار نشدنی با موتور تنفس طبیعی حرف نداره
Milad AMG
۲۹ اسفند ۱۳۹۸خب بین ۹۱۱ و ۴۸۸ پیستا کدوم ؟
پورشه لایک
فراری دیسلایک
عرفان
۱ فروردین ۱۳۹۹رو دست 488 pista خود فراری هم بسختی میتونه بیاره. پورشه بماند..
Reza
۲۸ اسفند ۱۳۹۸در مقابل این هرکول فقط باید سکوت کرد ???
Milad AMG
۲۹ اسفند ۱۳۹۸خب فراری از یه موتور ۸ سیلندر نزدیک ۸۰۰ اسب بیرون میکشه
دیگه از این بیشتر!؟
راجع به ۹۱۱ که دیگه نیازی به تعریف نداره
M سابق
۲۹ اسفند ۱۳۹۸لامبو رو هستم ولی وجدانم فکر میکنی از لحاظ مهندسی فراری به پوزش نمیرسه ؟ قبول دارم پورشه خیلی قدره ولی فراری شاهکار های مهندسی داشته که فقط مختص به خودش بودن !
بروز رسانی سپر جلو خودروی مسابقات gt3 شون ۱۸۰۰ نفر ساعت کار برده!
بعد شما میگین انجین !
بزرگوار اون موتور v8 که رو 488 پیستا هست سه سال متوالی برترین پیشرانه جهان بود
12 سیلندر اتمسفریک dohc که روی 812 سوپر فست هستش علاوه بر رتبه سوم جهان عنوان قوی ترین اتمسفریک جاده ای جهان رو هم یدک میکشه وجدانن با چه منطقی گفتی کاش فراری هم مثه این بود مهندسیش,!
metti
۲۸ اسفند ۱۳۹۸اصلا نمیشه با جلو پنجره بد ترکیب محصولات پورشه انس گرفت، معلوم نیست چرا بکم خلاقیت به خرج نمیدن
s\i\,v
۲۸ اسفند ۱۳۹۸جلو پنجره خیلی ساده کار میکنن . ولی در پورشه تایکان نشون دادند طراح های خوبی دارن ولی چرا استفاده نمیکنن مشخص نیست
Milad AMG
۲۹ اسفند ۱۳۹۸زیبایی در عین سادگی
همین
رزیتا
۲۸ اسفند ۱۳۹۸پورشه 911 توربو S مدل 2021 در دو فرم بدنه کوپه و روباز ساخته میشه و به نسخه بروزرسانی شده از پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر توئین توربو مجهز شده که میتونه 640 اسببخار قدرت تولید کنه و میشه گفت این مدل پورشه قدرتمندترین و سریعترین پورشه 911 توربو هستش که الآن ساخته شده
Moein
۲۸ اسفند ۱۳۹۸چه اطلاعات خوبی میدی شما
همونایی که تو متن گفته رو میایی دوباره میگی؟!؟!
علیرضا
۲۸ اسفند ۱۳۹۸رزیتا خانم یعنی عااااشق کامنتاتم … این یه ماهی که اومدی پدال از نظرات فوق تخصصیت بسیار استفاده میکنم … کجا بودی تا حالا
ایمان
۲۸ اسفند ۱۳۹۸پورشه یکی از محدود خودروسازانی هست که همیشه در اوج بوده و افت و فرودی نداشته
۹۱۱ افسانه ای هم نسل به نسل پیشرفته تر و رقابت با این اعجوبه سخت تر میشه
?? Porsche ??
Hadi
۲۸ اسفند ۱۳۹۸شتاب صفر تا صد ۲.۶ ثانیه؟؟!!
نسل قبلی ۲.۶ رو میزد…
حالا این با ۶۰ اسب بیشتر و ۵۰ تا گشتاور بیشتر باز همون ۲.۶ ؟
پورشه تو اعلام اعداد خیلی محافظ کارانه داره عمل میکنه…
بعدا معلوم میشه شتاب ماشین حدود ۲.۴ هستش
در کل همه چیش عالیه ولی قیمتش میتونست کمتر باشه…
علیرضا
۲۸ اسفند ۱۳۹۸در نهایت سادگی اوج پرفورمنس رو تحویل مشتری میده
MAHDI
۲۸ اسفند ۱۳۹۸پورشه 911GT3 نسل آینده رو در تست هاش در نوربرینگ رو چندین بار دیدم که به شکل رعب آوری به پیچ ها حمله میکرد و مثل چسب به پیست چسبیده بود.که حتی نسخه GT3 RS نسل فعلی هم بهش نمیرسید. درکل قراره خیلی خطرناک باشن نسخه های پیست محور 911 جدید.
نسخه توربوS نسل جدید مشخصاتش در دنیای واقعی خیلی بهتراز مشخصاتی هستش که شرکت براش اعلان کرده.
ehsan
۲۸ اسفند ۱۳۹۸بینظیر و زیبا – تنها خودرویی که هر نسل از نسل قبل قوی تر و شگفت انگیز تر میشه بیش از 50 سال !!!!!!!!!!!!!
کسی اطلاعی داره از پورشه 960 فکر کنم بی سرو صدا پورشه داره کار هایی انجام میده کانسپت رو هم نمایش داده. تا 2025 هم که خبری از جانشین 918 نیست. جایی خبری رو خوندم که پورشه داره روی انجین 8 سیلندر تخت کار میکنه
اگر از شما دوستان کسی اطلاع داره خوشحال میشم بشنوم
حمید
۲۸ اسفند ۱۳۹۸فقط اینو بگم وقتی پورشه یه خودروی جدید میسازه ناخودآگاه ذهنم سمت تکنولوژی بسیار بالا و پیشرفته میوفته اللخصوص 911
در کل تو این بحث خودرهای آلمانی از نظر تکنولوژی سر آمد هستند تو دنیا و تو نوک قله پورشه رو میبینم
مسعود
۲۹ اسفند ۱۳۹۸اعجوبه مهندسی و هماهنگی
با اینکه عاشق مرسدسم ولی از این لامصب هیچجوره نمیشه گذشت
Behrouz. anzali
۲۹ اسفند ۱۳۹۸اسطوره به تمام معنا . فوق العاده . زیبا و شگفت انگیز از یه سوپر اسپرت ادم چی میخواد؟؟