کمپانی تیونینگ تِک آرت که به خاطر کار روی خودروهای اسپورت و سوپر اسپورت سطح بالا شناخته شده این بار دست روی پورشه تایکان تمام الکتریکی گذاشته است.
اولین مورد تغییر یافته در این خودرو رینگهای جدید است. این رینگها که با نام تک آرت فرمولا VI شناخته می شوند از نوع فورج کاری شده بوده و ابعاد ۲۲ اینچی و ظاهری نقرهای دارند.
فکر میکنیم ظاهر این رینگها خیلی بهتر از نمونههای استاندارد بوده مخصوصاً اینکه نمونهی مشکی و سفید از رینگهای پورشه میشن E کانسپت چند سال پیش الهام گرفتهاند.
تک آرت همچنین فرصت شخصیسازی رینگها را برای خریداران در نظر گرفته که شامل پرههای چند رنگ یا براق میباشد. این تیونر چیز زیادی درباره رینگهای خود برای تایکان نگفته اما گفته آنها سبکوزن هستند.
اگرچه این رینگها فعلاً تنها بهبود تایکان به شمار میروند اما تک آرت گفته تغییرات دیگری را نیز در نظر گرفته است. این تیونر میگوید بخش مهندسی شرکت در حال کار روی بهبود ظاهر و آئرودینامیک تایکان بوده و قطعات و تریم فیبر کربنی و متریال جذابتر برای کابین را تولید خواهد کرد.
در تیزری که پیشنمایشی از برخی ویژگیهای این خودرو است میتوانیم بال عقب و نمای جلوی ارتقا یافته را ببینیم. تک آرت همچنین در حال بررسی امکان بهبود پرفورمنس قوای محرکه تمام الکتریکی تایکان است اما فعلاً چیزی را بهصورت دقیق اعلام نکرده است.
Farzad
۳۰ خرداد ۱۳۹۹کفش ( رینگ ) های تک آرت معمولا فوق العاده ان .
Abbas.Lambo
۳۰ خرداد ۱۳۹۹با برقی شدن ماشینا فک کنم تیونرا بیشتر بچسبن به تغییرات ظاهری چون باطری به اندازه ی انجین چیز خاصی برای دستکاری و ارتقا نداره،مگه اینکه بشه درش بیارن و یه باطری قوی تر بندازن،اگه دوستان چیزی در این مورد بلدن بگن یکم در مورد باطری یاد بگیریم چون خواه ناخواه داریم به سمتش پیش میریم
علیx76
۳۰ خرداد ۱۳۹۹البته تقویت موتور های برقی رو میشه به over clock کامپیوتر های گیمینگ تشبیه کرد
میتونی با دست بردن توی برنامه نویسی ماژول های کنترلی ، ولتاژ ورودی رو افزایش بدی تا قدرت بالاتری هم داشته باشی
اما فکر نمیکنم به دردسر هاش بیارزه
ضمن اینکه ماشین های برقی فعلی ، از لحاظ شتابگیری هم خیلی خوبن و عملا نیازی به تیون دوباره ندارن
همون تمرکز روی کاهش وزن و بهبود هندلینگ و آیرودینامیک راهکار ساده تر و ایمن تریه
سورنا
۳۰ خرداد ۱۳۹۹اتفاقا برقیا به شدت توین پذیرتر هستن یه کم سرچ کنی مقالات زیادی هست که دلیلشو میتونی پیدا کنی یه حوردش پیچیده کمتر هست و دستیابی راحت تر به تیون موتورهای برقی
Abbas.Lambo
۳۰ خرداد ۱۳۹۹مرسی از دوستان
Hadi
۳۰ خرداد ۱۳۹۹خیلی خوب شده…
اما مدل استاندارد رو بیشتر میپسندم…
خوشنام
۳۰ خرداد ۱۳۹۹حیف شد من زودتر مدل استاندارد رو خریدم وگرنه این یکی رو می خریدم