سال ۲۰۱۵ یکی از مهمترین سالهای حیات پورشه بود. موفقیتهای پیاپی در عرصههای گوناگون ازجمله برنده شدن در مسابقات ۲۴ ساعته لمان و کسب عنوان برتر مسابقات استقامت همراه با معرفی مدلهای جدید و بهروز شده محصولات نشان از به بار نشستن تلاشهای این شرکت دارد.
مهمترین مدلهای معرفی شده در سال گذشته، کیمن GT4 و ۹۱۱ GT3 RS بودند. همچنین معرفی پورشه باکستر اسپایدر جدید، کیمن GT4 کلاب اسپرت، کاین توربو S و ماکان GTS هم از دیگر مدلهای معرفی شده در سال ۲۰۱۵ بودند. در ماه سپتامبر نیز فیسلیفت ۹۱۱ با مجموعه وسیعی از بهروزرسانیها معرفی شد. تمامی مدلهای پورشه ۹۱۱ نیز بهجز مدلهای سری GT مجهز به توربوشارژر شدند. موتور جدید ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری با توربوشارژر دوقلو قدرتی بین ۳۷۰ تا ۴۲۰ اسب بخار در مدلهای مختلف ارائه میکند. اتمام سال با یک سورپرایز از سوی پورشه همراه بود. مدل مفهومی میشن E بهعنوان یک سدان تمام الکتریکی معرفی شد و قرار است وارد مرحله تولید انبوه نیز بشود. خودرویی بسیار مدرن که میتواند تاج سلطنت را از تسلا برباید. در انتها از شما دعوت میکنیم تا کلیپ جذابی که پورشه برای مرور موفقیتها و دستاوردهای سال ۲۰۱۵ منتشر کرده را با هم ببینیم. [دانلود ویدئو]۱۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مصطفی
۱۵ دی ۱۳۹۴تیزر عالی بود برای یادآوری و نگاه به آینده.
لذت بردم.
مهدی 911
۱۵ دی ۱۳۹۴بنز در تکنولوزی و کلاس پورشه در هندلینگ و شتاب بی ام و در زیبایی بهترینند بنز کلاس اس پورشه918و911 بی ام و ام4 و ای 8
ali ayat
۱۵ دی ۱۳۹۴پورشه و بنز همیشه مدعی بهترین ها بودند آیا میشه بهترین رو بین این دو انتخاب کرد؟؟
احسان آرسنالی
۱۵ دی ۱۳۹۴پورشه عالی ه عالی ه.
کاش ماهم یکی رو مثل فردیناند پورشه یا کارل بنز تو ایران داشتیم ما رو از این بدبختی نجات میدادند
علی
۱۵ دی ۱۳۹۴این موفقیت ها حاصل یک کار جمعی در بستر یک جامعه ی آزاد و غیر انحصاری شکل گرفته.
باید همه جوانب رو در نظر گرفت…
Vahid
۱۵ دی ۱۳۹۴ما بدبخت نبودیم. بدبخت شدیم.
بنز ، مال ایران بود. این بنزایی که دست پلیسا هست هم به عنوان بدهی بهمون دادن.
اصلا نمیخوام این مقوله رو باز کنم. (واقعا اینجاست که میشه گفت “طلا مال نقی بود، طلا تو مشتش بود”.
king 918
۱۵ دی ۱۳۹۴خیلی ها پورشه دارن تو عالم ……من یه پراید دارم بد به حالم
غمی نیست میتوان در پدال دید عکسش را ………شایدم تو خیابون زیر پای اقا زاده ها
با درامدم صد سال دیگه میخرم تایرش ………… ایشالا بچه های پدالی بخرن بهترین مدلش
moein
۱۵ دی ۱۳۹۴یه مقدار دیگه روش کارکنی شعر قشنگی می شه!!!
ولی هیچ وقت از طراحی پورشه خوشم نیومد ولی تکنولوژیش یکه.
کاوه
۱۵ دی ۱۳۹۴میشن E،خیلی خداست ….ابتکار و نوآوری سرلوحه پورشه قرار گرفته ….
احمد باقری
۱۵ دی ۱۳۹۴اصلا در مورد پورشه، نیازی به بررسی در هر سال نیست، هیچی هم نباشه، اصیل ترین شرکت خودروسازی است، چون برخلاف بقیه شرکتهای خودروسازی، طراحیهای خودش رو از دوران ماموت تا حالا حفظ کرده، دلیلش هم از دید متعصبین به حق این شرکت خودروسازی، این هست که نیازی به تغییر نبوده، اونقدر خوب هست که تا چند هزار سال دیگه هم با همین طراحیها بتونه ادامه بده، نمیدونم چرا بسیاری از شرکتهای خودروسازی ضعیف مثل فراری، بوگاتی، پاگانی، لامبورگینی، مرسدس، بی ام و، فورد و … از این روش پورشه استفاده نمی کنن و الکی برای طراحیهای جدید هزینه می کنن.
sina
۱۵ دی ۱۳۹۴داداش پورشه یکی از سخت ترین کارای دنیا رو داره میکنه هر مدل پورشه واس من جذابیت خاصی داره چه جوری بگم هر مدلش تغییرش کمه ولی همون کم خیلی زیاده
great britain
۱۵ دی ۱۳۹۴اصلا در مورد پورشه، نیازی به بررسی در هر سال نیست، هیچی هم نباشه، اصیل ترین شرکت خودروسازی است، چون برخلاف بقیه شرکتهای خودروسازی، طراحیهای خودش رو از دوران ماموت تا حالا حفظ کرده، دلیلش هم از دید متعصبین به حق این شرکت خودروسازی، این هست که نیازی به تغییر نبوده، اونقدر خوب هست که تا چند هزار سال دیگه هم با همین طراحیها بتونه ادامه بده، نمیدونم چرا بسیاری از شرکتهای خودروسازی ضعیف مثل فراری، بوگاتی، پاگانی، لامبورگینی، مرسدس، بی ام و، فورد و … از این روش پورشه استفاده نمی کنن و الکی برای طراحیهای جدید هزینه می کنن.
(آیت الله احمد باقری).
سیاوش
۱۵ دی ۱۳۹۴نابغه ها تو پورشن نمی دونم چرا اینطور فکر می کنم
تبلور مهندسی
Archi KHAN
۱۶ دی ۱۳۹۴انصافا یکی از کمپانی هایی که خیلی حق گردن صنعت خودروسازی داره همین پورشه اس …
” خودروسازی یعنی فِراری و پورشه “
حامد
۱۶ دی ۱۳۹۴وقتی 918 با موتور 8 سیلندر بدون توربو ، بوگاتی 16 سیلندر با 4 تا توربو رو شکست میده همه چی مشخص میشه … فراری و پورشه
Saeid
۱۶ دی ۱۳۹۴قورباغه کوچولو من ی روزی میخرممممت
محمدرضا
۱۶ دی ۱۳۹۴من یکبار سوار 911 پورشه شدم ، وقتی راننده (از بستگانمون هست) پدال گازُ فشار داد آدرنالین بود که ترشح میشد !! تازه مدل 2011 هستش و حدود 70 هزار تا کار کرده بیخود نیست که میگن راننده های پورشه تقریبا سوار هیچ ماشین دیگه ای نمیتونن بشن . طراحی پورشه شاید به بهترین های دنیا مثل BMW نرسه و دائم فیس لیفت با تغییرات عمده نده اما تو همین تعداد خودروهایی که داره هر سال تغییری میده که هرچند کوچیکه اما حقیقتا اون تغییر دلربا و کاملا مهندسی شده هست.